quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:30 schreef RAVW het volgende:
als er niemand wat vraagt dan heb ik er wel een........
Welke bekende filmsterren reden er met dit nummerboord: 537 ONN rond
quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet wel een vraag:
In welke tv-serie kwam "De man in de witte regenjas" voor?
Origineel gevonden, Heks, maar niet goedquote:Op zaterdag 24 september 2011 23:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
plus witte jas........
maar eerst mijn vraag.................
quote:
Die quiz ken ik niet. Heb je een linkje voor me?quote:Op zondag 25 september 2011 08:07 schreef miss_sly het volgende:
De Algemene Kennisquiz voor 40+, goed idee Kingstown
Misschien even de spelregels uit dat topic overnemen, en in de OP zetten, dan is meteen duidelijk wat de bedoeling is
MJ?quote:Op zondag 25 september 2011 02:38 schreef Toverheks het volgende:
Wie is mijn favoriete zanger...........wanneer geboren en helaas te vroeg overleden......wat vind ik zijn mooiste, zijn aller aller aller mooiste nummer ...........als je me een beetje gevolgd hebt leppel je het zo op......................![]()
Die punten boeien mij ook niet zo, maar als anderen dat wel graag willen ook goed, maar dan moet het ook allemaal bijgehouden gaan worden en dat ga ik iig niet doen.quote:Op zondag 25 september 2011 08:57 schreef miss_sly het volgende:
De basisregels dat vragen dikgedrukt moeten worden gesteld en dat er niet opgezocht wordt, ben ik het helemaal mee eens. Wat is er nou leuk aan om op te zoeken? Graaf dat geheugen maar eens helemaal uit
Punten bijhouden vind ik persoonlijk niet zo interessant, maar ik ben dan ook niet competetief ingesteld
Ik vind het zelf wel leuker als er pas een nieuwe vraag komt als de oude is beantwoord. Voor het overzicht, maar ook omdat het leuk is om te zien hoe lang een vraag open kan staan en wat voor antwoorden er dan op komen. En als het werkelijk te lang duurt, kunnen we natuurlijk bepalen dat de vragensteller het antwoord geeft en een nieuwe vraag stelt.
Er posten ook weleens jongeren op 40+ en met 38 behoor je natuurlijk gewoon tot de doelgroep!quote:Op zondag 25 september 2011 09:05 schreef _Joy_ het volgende:
Leuk idee!! Ik ben zelf 38 maar lurk veel bij jullie veertigers en de toon hier, en de onderwerpen, spreken mij wel aan.
Heb zelf geen flauw idee.quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet wel een vraag:
De onzichtbare man?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet wel een vraag:
Columbo?quote:Op zaterdag 24 september 2011 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Ik weet wel een vraag:
Mrs. Slocombe?quote:Op zondag 25 september 2011 10:19 schreef miss_sly het volgende:
Hoe heette de dame met de mooie roze coup in Are you being served?
Volgens mij is de serie echt oneindig vaak herhaald en heeft het origineel ook heel lang gelopen? (Jaartje of 10 toch zeker denk ik)quote:Op zondag 25 september 2011 11:47 schreef miss_sly het volgende:
Yep. Eigenlijk was ik te jong voor die serie, maar ach
quote:Op zondag 25 september 2011 12:13 schreef Toverheks het volgende:
Henk Blok ?? denk dat ik het fout heb
Donald de Marcas? Die was in de nacht van vrijdag op zaterdag trouwens live op de radio bij Nachtvluchten. Een nette man.quote:Op zondag 25 september 2011 11:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgens mij is de serie echt oneindig vaak herhaald en heeft het origineel ook heel lang gelopen? (Jaartje of 10 toch zeker denk ik)
Welke nieuwslezer (op de radio) weigerde live de files voor te lezen in het programma Ronflonflon (met Jacques Plafond), omdat Jacques Plafond hem steeds onderbrak?
Eigenlijk zijn er 2, maar 1 is heel bekend...de ander is uiteraard ook goed.
Nee....wel in die periode trouwens.quote:Op zondag 25 september 2011 12:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Donald de Marcas? Die was in de nacht van vrijdag op zaterdag trouwens live op de radio bij Nachtvluchten. Een nette man.
nou doe ik eens wat uit het blote bolletje, nou mis dusquote:Op zondag 25 september 2011 12:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Niet Henk Blok. (die naam kende ik zelf geeneens)
Zat toen Arend Langenberg niet nog op ANP nieuws? En was hij het?quote:Op zondag 25 september 2011 12:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee....wel in die periode trouwens.
Oh dan moet het Bode zijn.quote:Op zondag 25 september 2011 12:18 schreef Kingstown het volgende:
Nee....wel in die periode trouwens.
Langenberg is fout. Weet zo niet of hij toen bij het ANP zat.quote:Op zondag 25 september 2011 12:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zat toen Arend Langenberg niet nog op ANP nieuws? En was hij het?
Jelles Bode is goed! Was wmb de moeilijkste van de 2....Marc van Amstel is de ander en die staat mij veel beter voor de geest. Your turn.quote:Op zondag 25 september 2011 12:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dan moet het Bode zijn.
Was zelf trouwens geen fan van Ronflonflon.
Nee helaas.quote:Op zondag 25 september 2011 12:58 schreef trabant het volgende:
'75 en '76?
Ik weet nog wel dat mijn vader (bj '22) mij met een heel ernstig gezicht inprentte dat het in NL heel eventjes oorlog was geweest.
1975 (Wijster) en 1977 (de Punt).quote:Op zondag 25 september 2011 12:35 schreef Disana het volgende:
Er waren twee treinkapingen. Wie weet ongezien de jaartallen nog?
Was een thuiswedstrijd vraag voor me.quote:
Idd Annie Borckinck. Ria Visser werd daar tweede ja. (1.500 mtr.)quote:Op zondag 25 september 2011 14:59 schreef tong80 het volgende:
Annie Borkinck ? En Ria Visser tweede of was dat 4 jaar eerder ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |