Sarajevo 1984.quote:Op zondag 25 september 2011 15:48 schreef tong80 het volgende:
Op welke Olympische winterspelen van de laatste 40 jaar haalde Nederland 0 medailles ?
Veertig?quote:Op zondag 25 september 2011 16:02 schreef Kingstown het volgende:
Hou oud was Beatrix toen ze in 1980 koningin werd?
Ze zaten in dezelfde klas namelijkquote:Op zondag 25 september 2011 16:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
Gewoon een getal geven Tong, geen wedervraag stellen.
Dat wist ik niet.quote:Op zondag 25 september 2011 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze zaten in dezelfde klas namelijk
42 ?
Paul van Vliet?quote:Op zondag 25 september 2011 18:40 schreef tong80 het volgende:
Welke Cabaretier zat in de lift vast ?
Ander. Zelfde generatiequote:
Goeiemorgen. Even kijken.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wie de collega speelde die Gerard Thoolen onthoofd zag worden ?quote:Op maandag 26 september 2011 10:24 schreef Toverheks het volgende:
Gerard Thoolen is toch geen caberetier??? maar die zat met zijn hoofd tussen de schuifdeuren........
echt heb me vannacht rot gepiekerd en niet opgezocht maar kan me geen carberetier voor de geest halen.
quote:Op maandag 26 september 2011 10:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Pipo kan niet op zijn echte naam komenquote:Op maandag 26 september 2011 10:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je wie de collega speelde die Gerard Thoolen onthoofd zag worden ?
Dat was de oom van Richard en Rob, Cor Witschge volgens mij was die toen al overleden.quote:Op maandag 26 september 2011 10:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Pipo kan niet op zijn echte naam komenmaar zeker weten het was pipo
quote:Op maandag 26 september 2011 11:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was de oom van Richard en Rob, Cor Witschge volgens mij was die toen al overleden. Oh nee die had een rol in de Lift. Maar hij was het iig niet.
Je moet aan iemand van de laatste generatie denken. Hij werd bekend met 2 anderen. En het was om te lachen.
[..]
Ik had op invoeren gedrukt en wist dat er reactie op zou komen, maar had geen zin meer om het aan te passenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik moest het ook opzoeken:quote:Op maandag 26 september 2011 11:31 schreef seasushi het volgende:
HUH?
Niet andre van duin die vast zat in de lift?
quote:Op maandag 26 september 2011 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had op invoeren gedrukt en wist dat er reactie op zou komen, maar had geen zin meer om het aan te passen
Dacht dat het van Geen Stijl kwam.quote:Op maandag 26 september 2011 11:38 schreef seasushi het volgende:
In welk televisie/radio programma werd dat gebruikt? "kom d'r maar in!"
(ben zelf nog aan het zoeken maar weet zeker dat het gebruikt werd)
Lingo?quote:Op maandag 26 september 2011 11:46 schreef seasushi het volgende:
een of ander spelprogramma. "JP kom d'r maar in"
[..]
Ik had een leraar Engels die dat regelmatig zei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Joepie!quote:
Dit is een speciale bonusvraag?quote:Op maandag 26 september 2011 11:52 schreef Lienekien het volgende:
Ik had een leraar Engels die dat regelmatig zei.
Zou niet helemaal eerlijk zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 11:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit is een speciale bonusvraag?
Kees Prinsquote:Op maandag 26 september 2011 10:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je wie de collega speelde die Gerard Thoolen onthoofd zag worden ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |