quote:Op maandag 26 september 2011 14:11 schreef seasushi het volgende:
moest eerst het woord caberaties opzoeken......
Leer eerst eens met hoofdletters een zin beginnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Dat doe ik consequent. Wil je dan misschien voor mij vertalen wat je met caberaties bedoelt?quote:Op maandag 26 september 2011 14:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leer eerst eens met hoofdletters een zin beginnen.
Kut zeikwijven. Vroeger zei ik kuthoeren maar daar doe ik de hoeren mee te kort. En kun je een ban krijgen.quote:Op maandag 26 september 2011 14:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat doe ik consequent. Wil je dan misschien voor mij vertalen wat je met caberaties bedoelt?
quote:Op maandag 26 september 2011 14:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kut zeikwijven. Vroeger zei ik kuthoeren maar daar doe ik de hoeren mee te kort. En kun je een ban krijgen.
Succes verder.
Ik ben niet kwaad. Geniet hier van.quote:
quote:
Ik bied mijn excuses aan. Ik reageerde te vel. Ik wil je niet wegsturen. Kusje erop ?quote:
Nee, ik vind het echt flink te ver gaan om mij uit te schelden.quote:
Drie caburatiers die iets met Sinterklaas hebben gehad.quote:Op maandag 26 september 2011 14:35 schreef seasushi het volgende:
Ik stelde overigens een serieuze vraag. Wist en weet nog steeds niet wat het woord is. Kunnen 3 sketches zijn of 1 sketch waarin 3 cabaretieres aan meedoen.
Ik schold niet. Dacht dat je het wel kon hebben. Nogmaals excuses.quote:Op maandag 26 september 2011 14:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik vind het echt flink te ver gaan om mij uit te schelden.
Hans Teeuwen, Toon Hermans en Paul van Vliet?quote:Op maandag 26 september 2011 14:37 schreef tong80 het volgende:
Drie caburatiers die iets met Sinterklaas hebben gehad.
Ik zoek één van de grote drie. De populairste van de huidige generatie en iemand die het over Sinterklaahaas had.quote:Op maandag 26 september 2011 14:43 schreef seasushi het volgende:
de 3 carborateurs zijn Kees Prins, Michiel Romeyn en Herman Koch
Ik ben net zo min kwaad als jij, maar 'kut zeikwijven' noem ik wel schelden.quote:Op maandag 26 september 2011 14:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik schold niet. Dacht dat je het wel kon hebben. Nogmaals excuses.
quote:Op maandag 26 september 2011 14:45 schreef Eska het volgende:
[..]
Hans Teeuwen, Toon Hermans en Paul van Vliet?
Dat zei ik omdat je postte dat je niet wilde zeiken.quote:Op maandag 26 september 2011 14:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben net zo min kwaad als jij, maar 'kut zeikwijven' noem ik wel schelden.
Dank!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |