Eéntje sprong er wel uit van WTFquote:
Agree.quote:Op maandag 26 september 2011 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind een beetje slow chat wel kunnen in dit topic
Denk aan Hitler en en Amerikaanse detective seriequote:Op maandag 26 september 2011 19:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Agree.![]()
Geen flauw idee wie de acteur is trouwens. Ben niet zo goed in de categorie film.
Tom Selleck?quote:Op maandag 26 september 2011 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Denk aan Hitler en en Amerikaanse detective serie
Die had een bijrol een maakte een koppie theequote:
Ik kon het niet verdragen dat ik niet op de naam kon komen en ik heb ernaar gezocht. De Duitsers hebben een paar fenomenale Schauspieler die aan het anglofiele Nederland ontgaan zijn, en dit is er eentje van.quote:Op maandag 26 september 2011 18:37 schreef tong80 het volgende:
Welke acteur was de hoofdrolspeler in 'Himmel über Berlin' ?
Mooi verwoord. De grootste schurk ooit volgens velenquote:Op maandag 26 september 2011 19:36 schreef trabant het volgende:
[..]
Ik kon het niet verdragen dat ik niet op de naam kon komen en ik hem ernaar gezocht. De Duitsers hebben een paar fenomenale Schauspieler die aan het anglofiele Nederland ontgaan zijn, en dit is er eentje van.
Deze man kan je sympathie laten voelen wanneer hij een absolute schurk speelt.
Het is niet een doorsnee film. Ik denk dat er meer tips nodig zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 19:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi verwoord. De grootste schurk ooit volgens velen
Was het niet een halve nederlanderquote:Op maandag 26 september 2011 19:45 schreef miep63 het volgende:
Heeft hij ook ooit in een Nederlandse film gespeeld?
Toon Hermans.....met de afruk van de asbak op het tafelkleed die Sinterklaas als mantel droegquote:Op maandag 26 september 2011 14:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zoek één van de grote drie. De populairste van de huidige generatie en iemand die het over Sinterklaahaas had.
Ga vooral je gang!quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:21 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt voor een nieuwe vraag.
Coronation Street?quote:Op dinsdag 27 september 2011 09:23 schreef Lienekien het volgende:
De NCRV zond deze televisieserie uit onder de titel 'De familie Bellamy'. Wat was de oorspronkelijke Engelse titel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |