SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzen zijn excl. verzenden![]()
haha nou, Lars zijn kast puilt ook enorm uit, dus ik denk dat het wel mag gaan....quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:11 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, idd die aquablauwe en witte longsleeve. Als je 'ns bij Lars wilt kijken hoe het staat...hoewel... misschien besluit je dan wel dat je ze zelf houdt...:P
jep, de witte is een dikke (daar heb ik er 2 van, eentje helemaal ongebruikt en 1 gebruikte) en de meest linkse is ook een dikke.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:22 schreef flugeltje het volgende:
Karin, die slaapzakken van 100, zitten daar winterslaapzakken bij?
Ja! reserveer ik voor je, ik was ook al op zoek naar het boekje, die zit veilig in een doos denk ik.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
Karin; heb je het spijkertuinbroekje nog? die van Evie is inmiddels te kleineentje op de groei is wel handig
Doe ze dan allemaal maar, dan kan ik de dunnere voor op het KDV gebruiken. Als je me de totaalprijs en je gegevens PM't moet het helemaal goedkomenquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
jep, de witte is een dikke (daar heb ik er 2 van, eentje helemaal ongebruikt en 1 gebruikte) en de meest linkse is ook een dikke.
Graag!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mrien, dan is die andere voor jou als je hem nog wilt
quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:57 schreef het-is-mij het volgende:
Iemand nog rompers zonder mouw maat 74/80 over toevallig?
quote:Op donderdag 22 september 2011 08:08 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
de schommelstoel is verkocht!
[ afbeelding ]
Graag (heb je een foto?)quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:40 schreef Keshet het volgende:
Wil je 't FOK! tuinbroekje van me overnemen KJ?
Ik heb even gezocht op fok tuinbroekje en kwam tegen dat je hem begin december kochtquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:02 schreef miss_sly het volgende:
Als ik weer weet van welke maand die foto is, kan ik opzoeken hoe groot ze was. Geen idee zo op het oog!
Ik zal de gegevens nog even doorgeven ja, dat vergeet ik dan weer altijd
Je pm doet het niet.quote:Op zondag 25 september 2011 08:53 schreef mikoxx het volgende:
Slaapzakken katoen, 110 cm (linker is met schaapjes, beetje moeilijk te zien op de foto). Vraagprijs 3 euro ps
[ afbeelding ]
Reacties heel graag via pm.
waarom dnld en brand je dan niet gewoon wat DVD's?quote:Op zondag 25 september 2011 13:41 schreef Grunsfan het volgende:
Ik zoek kinderdvd's! En dan het liefst films van Plop, Ernst, bobbie en de rest en de Club van Sinterklaas...iemand nog iets liggen wat weg (of gekopieerd) kan?
Muks, ik wil ze graag van je kopen!quote:Op zondag 25 september 2011 17:00 schreef Muks het volgende:
Aangeboden :
1 sonic X dekbedovertrek : 140*200 met sloop en instopstrook vraagrpijs 7.50 excl verzenden
[ afbeelding ]
2 Cars dekbedden : 140*200 met sloop maar zonder instopstrook, vraagprsij 7,50 excl verzenden.
[ afbeelding ]
welke maat?quote:Op zondag 25 september 2011 12:40 schreef YPPY het volgende:
Chacama en anderen: vooral roze. ;-) jurkjes of rokjes of longsleeves of tuniekjes. Wel meisjes, maar niet te tuttig. :-)
Grote 110 of een 116, maar iets leuks in 122 vind ik ook prima. :-)quote:
Ik heb misschien ook nog wel het eea liggen,zal morgen even kijken.quote:Op zondag 25 september 2011 21:18 schreef miss_sly het volgende:
Bovenkleding 86-92-98, leggings, rokjes enzo eerder 80-86.
Ow, en vestjes in maat 92-98!
Had jij toevallig nog gekeken of je nog jongenskleertjes in de aanbieding hebt? mt 92quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 10:28 schreef mrien het volgende:
Die kleding moet ik nog gaan doorkijken vlindur, moet me daar nog even psychisch op voorbereiden geloof ik
Ja ik, een Römer Duo-plusquote:Op maandag 26 september 2011 10:36 schreef Keshet het volgende:
Heeft iemand nog een groep 1 autostoeltje in de aanbieding?
Ik jou ookquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 11:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik jou ook
Ik ga deze week trouwens eens de zolder op, ik zie hier allemaal meisjes in maten groeien waar ik volgens mij nog hele leuke kleren voor heb liggen
Ja,quote:Op maandag 26 september 2011 10:27 schreef Vlindur het volgende:
Zijn er nog leuke jongenskleren in 50, 56 en 62 en in 86?
Ik ookquote:Op maandag 26 september 2011 11:23 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja,ik heb eigenlijk al genoeg (denk iiK) maar ik heb gewoon zin om wat leuks te kopen
Ik heb een maxi cosi priori 'over'quote:Op maandag 26 september 2011 10:36 schreef Keshet het volgende:
Heeft iemand nog een groep 1 autostoeltje in de aanbieding?
Ohw leuk!!! Ik heb gisteren een heel setje van oldscool Barbapapa gescoordquote:Op maandag 26 september 2011 11:31 schreef Jipster het volgende:
[..]
Ik ookIk heb gister op marktplaats 2 leuke noppie setjes gescoord
Ik ga vandaag mijn dingen even doorzoeken, het is niet heel veel maar ik zet het vanmiddag hier wel neer!quote:Op maandag 26 september 2011 10:27 schreef Vlindur het volgende:
Asy, ik ga nu effe wat op de foto zetten, 1 momentje...quote:Op maandag 26 september 2011 11:55 schreef Asyniur het volgende:
Hellup, zijn er nog mensen die toffe maat 80 broekies hebben liggen voor een jongetje?
Mijn kabouter heeft het op een groeispurt gezet en bijna alle broeken zijn te kort en ik heb maar 3 broeken maat 80
quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:35 schreef Cooki het volgende:
Heey.. volgens je "rug tegen de muur-aktie" is de jouwes 80 cm lang... wanneer krijgt ie dan grotere kleren?
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:19 schreef Asyniur het volgende:
Weet je wat nieuwe kleren kosten?![]()
Met wat kortere mouwen zijn deze een stuk minder snel vies, een romper rekt best nog wel een stuk mee hoor (knoopjes in je kruis ftw! ) en met een paar lange sokken maakt hoogwater ook niet meer uit. Verder een paar sandalen eronder, want te kleine schoentjes is zielig. Met een sandaaltje komen in elk geval de tenen niet in de knel...
wat is er ineens mis met de sokken?quote:Op maandag 26 september 2011 11:55 schreef Asyniur het volgende:
Hellup, zijn er nog mensen die toffe maat 80 broekies hebben liggen voor een jongetje?
Mijn kabouter heeft het op een groeispurt gezet en bijna alle broeken zijn te kort en ik heb maar 3 broeken maat 80
quote:Op maandag 26 september 2011 13:21 schreef Cooki het volgende:
[..]
[..]
[..]
wat is er ineens mis met de sokken?![]()
maar goed,bretels zijn misschien beter?
![]()
[ afbeelding ]
Tof! Pm je nog even je gegevens dan?quote:Op maandag 26 september 2011 13:53 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Flugeltje en dml, de post is onderweg!
Bodpa, lars is ziek geweest dus ik heb hem er nog niet mee "lastig gevallen"
Doe ik vanavond even!
Ik heb je een pm gestuurd!!quote:Op maandag 26 september 2011 11:55 schreef Asyniur het volgende:
Zit hier nog iets nog iets voor je bij?quote:Op maandag 26 september 2011 10:27 schreef Vlindur het volgende:
De bovenruimte bij ons is zeer geschikt voor een meet....met speelruimte voor de kinderen en gratis koffie... en het strand erg dichtbij voor een leuke herfstwandeling.......quote:Op maandag 26 september 2011 16:09 schreef Keshet het volgende:
BE, misschien is 't te combineren met een/de najaarsmeet?
dat had ik ook wel een goed idee gevonden, vooral omdat het voor mij dichterbij is dan TF of Chacama's places.quote:Op maandag 26 september 2011 16:09 schreef Keshet het volgende:
BE, misschien is 't te combineren met een/de najaarsmeet?
Die mag je hebben hoor.quote:Op maandag 26 september 2011 16:51 schreef miss_sly het volgende:
Dat rokje wil ik ook wel graag, chaca, als Morretje het niet wil. Dat vind ik echt een leukerd
nee, ik had geen datum geroepen. Ik bedoel alleen te zeggen dat in de agenda er geen zaterdag 23 oktober is, maar alleen een 22 oktober en ik kom graag meeten. Nee, joh. BH is zo'n uithoek. Degene die het leuk vinden zijn welkom en kunnen zelf kiezen wanneer ze komen. Ik bedoel de zaak is altijd open en de spullen liggen boven voor het grijpen.quote:Op maandag 26 september 2011 16:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik had trouwens niet gezien dat jij ook al een datum had geroepen, geloof dat het nu lijkt of ik jouw meeting wil kapen maar dat is mijn bedoeling niet hoor
Als de prijs leuk is ik welquote:Op maandag 26 september 2011 16:46 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik verkoop denk ik mijn moederfiets, zou iemand hier eventueel geïnteresseerd zijn? (er zit een bobike maxi+ zitje bij, transportbak en fietstassen)
Ik vind dat altijd zo stom een prijs zeggenquote:Op maandag 26 september 2011 17:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als de prijs leuk is ik wel
Ik ga eens even overleggen hier met moeder en man over een verjaardagscadeauquote:Op maandag 26 september 2011 17:09 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo stom een prijs zeggen
Ik had 400,- in m'n hoofd incl. alles en als het goed is heb ik ook nog een Quinny Zapp bike carrier erbij liggen (maar dat weer ik niet 100% zeker)
Okequote:[b]Op maandag 26 september 2011 16:09 schreef chacama @Bla_Bla_Bla
majootjes en pyjama's moet ik even naar kijken, die liggen er absoluut tussen. Spijkerbroeken wordt lastig. Maud draag die heel graag en die maat past haar nu nog. Dus wat ik hier heb liggen is geen spijker. En wat straks uit haar kast komt, die wil je niet meer hebben...ik ben nl. sterk aan het hopen dat ze nog even groeit, want dat kan ik al die broeken met (bijna) gaten op de knieën weg doen.
Dit is de enige die ik zo snel even kon vinden, maar er zit inmiddels een transportbak dinges bij (ook groen)quote:Op maandag 26 september 2011 17:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ga eens even overleggen hier met moeder en man over een verjaardagscadeau![]()
Heb je een plaatje van of jouw fiets of een plaatje van internet van fiets en betreffende zitje?
Ja!quote:Op maandag 26 september 2011 17:57 schreef Asyniur het volgende:
BE, heb jij dan toevallig nog broeken maat 80 (met verstelbare tailleband c.q koordje oid)?
quote:Op maandag 26 september 2011 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja!
Maar ik moet wel even gaan zoeken daarvoor... Ik zal woensdag eens kijken.
Voor mij of voor Harry?quote:Op maandag 26 september 2011 23:11 schreef Cooki het volgende:
[..]
[meligemodus]
Ik heb nog wel stretchbroekjes maatje hoogwater voor je, Asy![]()
![]()
[/einde]
hmm, als ik moet schatten dan gaat dat net niet passen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:28 schreef Cooki het volgende:
deze... (van toen ik zwanger was)
[ afbeelding ]
Was je in verwachting van een tweeling Cooki?quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:28 schreef Cooki het volgende:
deze... (van toen ik zwanger was)
[ afbeelding ]
nee, van Lucas... zo gek dat hij nu zo smal/licht isquote:Op dinsdag 27 september 2011 08:33 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Was je in verwachting van een tweeling Cooki?
Mag ik je keukentje reserveren?quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:57 schreef Moonah het volgende:
Houten keukentje, fornuis met oven en wastafel met onderkastje. Emaille schaal is eruit te halen. In gebruikte staat, maar niet kapot. Mooi koperen randje langs de bovenkant. Drie aluminium pannetjes met deksel en diverse keukenspulletjes erbij. 30 euro.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Clic laarzen, maat 30. Gedragen, maar in goede staat. Zitten dit seizoen weer in de collectie. 25 euro.
[ afbeelding ]
Wollen winterjas van WE. Maat 116. Met ritsinzet achter de knopen voor extra warmte. Boordjes in de mouwen. 10 euro.
[ afbeelding ]
Nette regenjas, ook als gewone jas te dragen, of over een andere jas. Maat 110, capuchon is afritsbaar. 4 euro
Lieve apenbodywarmer. Maat 92. Capuchon (met apenkopje) en staartje, zacht materiaal. 3 euro.
[ afbeelding ]
Broek Salty Dog, donkerlegergroen. Staat 104 in, maar valt als 110. Nauwelijks gedragen. 5 euro.
Broek S.Oliver, smal model, geen slijtplekken. Maat 110. 5 euro
Zoooo'n lieve trui!My favourite! Maar nu echt te klein. Gevoerd, dus lekker warm. Merk Idad, maat 116, valt niet groot. Capuchon, buidelzak. Beetje gepild bij de mouwen. 5 euro.
[ afbeelding ]
Vier overhemden van de Hema. Bovenste 2 zijn slim fit, en hebben achter een mooie schouderpas. Allemaal maat 110/116, nauwelijks gedragen 4 euro per stuk.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Keukentje en Cliclaarzen zet ik ook op marktplaats.
Spullen kunnen verzonden worden, of op te halen in den Bosch, regio Eindhoven, Zuid Limburg of Beverwijk.
Bij interesse graag PM. Ik kom niet zo vaak in dit topic.
Bedoel je de maillots?quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:00 schreef chacama het volgende:
@Bla_bla_bla de opbrengst effen valt tegen, maar ik plaats ze wel even:
104-110
[ afbeelding ]
74-80
[ afbeelding ]
80-86
92-96
[ afbeelding ]
110-116
[ afbeelding ]
Even kijken....
@ Innepin, weet je al iets qua schoenen?
kleding 116 zoals boven geshowt: gaat naar Ingrid
Shirt Dora (Oranje) gaat naar Mrien
@ Cathmar: zwemkleding ga ik zo uitzoeken....
@ karin, snowboots staan voor jou apart. Weet niet of je naar de meet komt? Anders alleen verzendkosten.
Ben ik nog iemand vergeten......?
Ik hou t in de gaten... heb je er nog een foto van toevallig?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:40 schreef Poppejans het volgende:
Willen jullie zo lief zijn om als je 1 dezer dagen bij de Zeeman komt, uit te kijken op de babyafdeling naar een knalgeel tshirt(dus korte mouwen)met op de onderkant een grote kever maat 86?? was dacht ik 1,99 euro Ik zou er nl heeeel blij mee zijn,was mijn favo shirt v Wolf en hij is kapot.Sommige Zeemans hebben nog wat zomerassortiment hangen/liggen
quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:35 schreef Brighteyes het volgende:
Poppejans! Oscar heeft hem!
Maar die past nooit meer volgend jaar, dus ik stuur hem zo naar je op!
Hij is wel gedragen, maar zeker nog niet op.
PM je adres maar.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:49 schreef innepin het volgende:
@Chacama, heb je een foto van de schoenen en wat welke maat is?
@SC nou heb ik nog dat rokje niet gezien
quote:Op maandag 26 september 2011 16:09 schreef chacama het volgende:
Docs zijn maat 24/25
@Innepin:
maatjes 24/25, maatjes 23 heb ik wrs. thuis staan...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mag ik de mickey mouse van de 1e fotoquote:Op dinsdag 27 september 2011 20:19 schreef Spewey het volgende:
Kleertjes van zoonlief. (alle maat 92 broeken zijn de vorige keer al verkocht, sorry Pj!)
[ afbeelding ]
3 ribcordbroeken van C&A, maat 86, 2,50 p/stuk. Spijkerbroek Brubaker, zgan, maat 86, 3 euro.
[ afbeelding ]
Hoodie C&A, maat 86, 2,50. Mickey Mouse sweater, staat maat 98 in, valt als 86, 2,50 euro.
[ [url=http://i1210.photobucket.com/albums/cc405/Meridian19
77/jasjes.jpg]afbeelding[/url] ]
Winterjas prenatal, maat 86, 4 euro. Winterjas Frendz, nieuw met kaartjes, maat 68, 7,50 euro
[ afbeelding ]
3 keer Hoodie Frendz, maat 92, 3 euro p/stuk. Hoodie met Tigger, C&A, maat 92, 2,50.
[ afbeelding ]
Blauwe spijkerbroek H&M, maat 98, 3 euro. Grijze spijkerbroek Frendz, maat 98, 3 euro.
[ afbeelding ]
Ribbroek Name-it, maat 98, 3 euro.
[ afbeelding ]
2 keer sweater H&M, maat 98-104, 3 euro p/stuk.(Cookiemonster is verkocht) Fleece hoodie H&M, maat 98-104, door schade geleerd dat je dat niet moet strijkenzit een minder zacht stukje op de mouw, zie je niet, voel je alleen. 1.50 euro.
[ afbeelding ]
Dino longsleeves H&M, maat 98-104 2,50 p/stuk. Elmo longsleeve maat 98-104 (valt groot) 3,50 euro, Cookiemonster longsleeve, maat 98, 2,50 euro. Grijs shirt van Simply Colors, maat 86-92, 2 euro.
[ afbeelding ]
Links longsleeve Timberland, maat 98, 3, 50 euro. Rechts longsleeve BFC, maat 98-104, 3 euro.
[ afbeelding ]
Links winterpyjama van DPAM, maat 98/104, 3,50 euro. Rechts Prenatal Pyjama, staat maat 98 in, valt als 92, 1,50 euro.
Prijzen zijn exclusief verzendkosten, ophalen in Zeewolde mag ook.
Heb je dat roze rokje nog?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:53 schreef Sandous het volgende:
Als ik toch nog niet bevallen ben, toch maar kleertjes plaatsen en sturen enzo..
Nieuw met kaartje er aan maat 92
[ afbeelding ]
Nieuw, leuk voor herfst winter! Staat 98 bij, maar kan al vanaf 86/92 volgens mij
[ afbeelding ]
Maatje 86, een keer gedragen voor minder dan een uur.
[ afbeelding ]
Maat 74, nooit gedragen wel gewassen. gewoon vergeten in de kast
[ afbeelding ]
maat 98, super herfstbroekje met maillot eronder.. is dus driekwart model. Nog nieuw. Had dezelfde, dus deze bleef liggen.
Als er nog meer interesse is in soortgelijke hema/h&m/esprit dingen ga ik de boxen bekijken
Tof! Ik heb altijd wel interessequote:Op dinsdag 27 september 2011 21:21 schreef Spewey het volgende:
No problem joh. Ik denk dat ik in de lente wel veul Wolf spul heb.
Migraine aanval, niet helemaal fitjes enzo.quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:51 schreef chacama het volgende:
@ Ingrid, als je ze wilt prima. Maar ik bedoelde in eerste instantie de broeken, rokken en shirts. Het maakt mij niet uit.
%quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:04 schreef Spewey het volgende:
K_H, Als je de oranje hoodie met elmo bedoelt, nee die gaat naar Elmo.
Die kleur vind ik niet leuk :$quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef Elmo76 het volgende:
Elmo trui voor Elmo![]()
kitty-hello, ze heeft toch ook nog een leuke hello kitty trui in de aanbieding!
quote:Op woensdag 28 september 2011 08:19 schreef Brighteyes het volgende:
Asiniur, hier zijn de mt 80 broekjes. Alle broekjes zijn 3 euro.
(Zij heeft eerste keus, daarna wie het eerst komt, wie het eerst maalt.)
Ik heb 2 paar regenlaarsjes in maat 22. 1 paar blauw/paars/grijs met stoere gespjes erop en 1 paar rode met witte bolletjes.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
Heeft er nog iemand regenlaarsjes voor die meet in maat 22? Lente heeft nu nog 21, maar is tegen die tijd mss wel wat gegroeid. (Ik hoop het, want ik heb zoveel leuke schoentjes in maat 22. Ze blijft alleen al maaanden in 21 hangen.)
En de bovenste, wat voor maten zijn dat dan??quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:19 schreef Spewey het volgende:
Heb deze nog op de photobucket staan, Keshet.
[ afbeelding ]
Onderste 2 zijn maat 80.
[ afbeelding ]
Onderste 2 zijn maat 86.
Die past ook maatje 50 van babykleding toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:40 schreef Ireth het volgende:
Iemand hier die Babyborn kleertjes heeft ter overname??
Dat zou super zijn, ik heb inmiddels vier vestigingen van Kruidvat gehadquote:Op woensdag 28 september 2011 21:29 schreef Keshet het volgende:
Die heb ik volgens mij vanmiddag zien liggen! Ik kijk morgen even voor je!
Ja snap ik hoor, Ik bedoelde ook meer dat ik het jammer vind dat ze ongebruikt in de kast staan terwijl ik ze zo leuk vind.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:23 schreef oeke het volgende:
Oh, ik vind ze ook erg leuk, Krijtlijk! Precies mijn smaak. Maar goed, ik denk dat ze net te klein zullen zijn.![]()
Fijn Karin!
sjeen, ik heb hem in Almelo zien liggen. Morgen ben ik daar weer... als Keshet niet heeft, wil ik die wel morgen voor je kopen en verzenden.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:23 schreef Sjeen het volgende:
Mocht iemand deze nog tegenkomen bij het Kruidvat, dan hou ik me aanbevolen:
[ afbeelding ]
Hullie bent liefquote:Op donderdag 29 september 2011 08:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
sjeen, ik heb hem in Almelo zien liggen. Morgen ben ik daar weer... als Keshet niet heeft, wil ik die wel morgen voor je kopen en verzenden.
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:23 schreef Sjeen het volgende:
Mocht iemand deze nog tegenkomen bij het Kruidvat, dan hou ik me aanbevolen:
[ afbeelding ]
Was het krantje van vorige week... Ik heb er toen mee in handen gestaan. En dit weekend vraagt Isa ineens hoe zit dat nou met tafeltjesquote:Op donderdag 29 september 2011 09:01 schreef Diaan73 het volgende:
Wel stom dat ze ze niet bij die 4 vestigingen hebben eigenlijk.
Geen sandaaltjes met dichte neus maar wel Teva's maat 22.5 in ons bezit.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:37 schreef oeke het volgende:
Gezocht: een paar jongenssandaaltjes maat 23 met dichte neus.
Ze hoeven niet mooi meer te zijn, als ze nog maar goed zijn.
In oktober gaan we nog 3 weekjes naar de zon en Ko past zijn sandaaltjes niet meer.
En om daar nou nieuwe voor te kopen....
Ik dacht dat ie in het krantje van deze week stond.... groot gelijk. Ze zijn ook erg leuk...quote:Op donderdag 29 september 2011 09:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Was het krantje van vorige week... Ik heb er toen mee in handen gestaan. En dit weekend vraagt Isa ineens hoe zit dat nou met tafeltjesEn sinds ze rekenen leuk vindt, wil ik dat graag stimuleren
misschien ook nog een tip: ik heb een tijdje geleden zelf een 'tafelposter' gemaakt en die hangt bij ons in de WC aan de muur. 't is even wat werk, maar 't werkt wel. Cato leert nu spelenderwijs de tafels doordat ze er heel vaak op zit te kijken, en Willem kan er ook z'n kennis een beetje mee onderhouden (al is zijn belangstelling inmiddels een beetje afgezwakt.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:23 schreef Sjeen het volgende:
Was het krantje van vorige week... Ik heb er toen mee in handen gestaan. En dit weekend vraagt Isa ineens hoe zit dat nou met tafeltjesEn sinds ze rekenen leuk vindt, wil ik dat graag stimuleren
quote:Op donderdag 29 september 2011 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
Dat 'tje' vind ik ook heel storend!![]()
jeuh!quote:
DML; welke maat is de blauwe jumpsuit en de onderste 5 rompertjes, vind ze nl niet op je fotopagina.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jongenskleertjes
Maat 56
Maat 62
Maat 68
Positiekleding
Met o.a.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik op die link klik krijg ik te lezen dat de pagina niet bestaat. Maar 68 is een beetje te groot, waarschijnlijk is het dan al lente/zomer.quote:Op donderdag 29 september 2011 22:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ze staan in het album van maat 68inclusief maten en prijzen.
Ow sorry, even maken danquote:Op donderdag 29 september 2011 22:27 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Als ik op die link klik krijg ik te lezen dat de pagina niet bestaat. Maar 68 is een beetje te groot, waarschijnlijk is het dan al lente/zomer.
Ohhhhhh, liefquote:Op donderdag 29 september 2011 19:12 schreef Keshet het volgende:
Sjeen!
Ze zag 'm en ging er meteen inzitten. Hij is goedgekeurd denk ik!
Troel, heb je toevallig een fotootje? En waar op te halen??? Oh van de glijbaan bedoel ik...quote:Op vrijdag 30 september 2011 06:33 schreef Troel het volgende:
Hier in de aanbieding:
BIG babyslide (rood/blauwe kleine glijbaan), mag weg voor zeg 10 euro (maar moet je wel komen ophalen(en 10 omdat ik me besef dat er nog een extra schroef bijhoort en een draaier om hem in en uit elkaar te halen en ik niet weet of ik die hier heb of dat die nog elders bij een inboedel ligt
)
Maxi Cosi Tobi, zwart/grijs gekocht in 2009, prijs komen we wel uit
Jazeker, ik ben benieuwd naar foto's !quote:Op vrijdag 30 september 2011 07:13 schreef Muks het volgende:
Is er interesse in puzzels ? Alvast voor 5-12 ? Zo ja dan zal ik even foto's maken.
wat zoek je?quote:
Yes please!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:48 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb nog het boek "Lekker slapen zonder huilen" in de aanbieding. Dat is hier inmiddels gelukt
5 euro excl. verzenden, het kan we in een enveloppe en door de brievenbus.
Kom je het halen, leg ik het naast de maillotjesquote:
Ok volgende weekend?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kom je het halen, leg ik het naast de maillotjes
Even kijken of het dan lukt, want dat is weekend waarvoor we heel veel bijna-plannen hebben, maar vooralsnog nog niets concreets. Zul je zien dat we dadelijk helemaal niets hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |