Grote 110 of een 116, maar iets leuks in 122 vind ik ook prima. :-)quote:
Ik heb misschien ook nog wel het eea liggen,zal morgen even kijken.quote:Op zondag 25 september 2011 21:18 schreef miss_sly het volgende:
Bovenkleding 86-92-98, leggings, rokjes enzo eerder 80-86.
Ow, en vestjes in maat 92-98!
Had jij toevallig nog gekeken of je nog jongenskleertjes in de aanbieding hebt? mt 92quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 10:28 schreef mrien het volgende:
Die kleding moet ik nog gaan doorkijken vlindur, moet me daar nog even psychisch op voorbereiden geloof ik
Ja ik, een Römer Duo-plusquote:Op maandag 26 september 2011 10:36 schreef Keshet het volgende:
Heeft iemand nog een groep 1 autostoeltje in de aanbieding?
Ik jou ookquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 11:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik jou ook
Ik ga deze week trouwens eens de zolder op, ik zie hier allemaal meisjes in maten groeien waar ik volgens mij nog hele leuke kleren voor heb liggen
Ja,quote:Op maandag 26 september 2011 10:27 schreef Vlindur het volgende:
Zijn er nog leuke jongenskleren in 50, 56 en 62 en in 86?
Ik ookquote:Op maandag 26 september 2011 11:23 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja,ik heb eigenlijk al genoeg (denk iiK) maar ik heb gewoon zin om wat leuks te kopen
Ik heb een maxi cosi priori 'over'quote:Op maandag 26 september 2011 10:36 schreef Keshet het volgende:
Heeft iemand nog een groep 1 autostoeltje in de aanbieding?
Ohw leuk!!! Ik heb gisteren een heel setje van oldscool Barbapapa gescoordquote:Op maandag 26 september 2011 11:31 schreef Jipster het volgende:
[..]
Ik ookIk heb gister op marktplaats 2 leuke noppie setjes gescoord
Ik ga vandaag mijn dingen even doorzoeken, het is niet heel veel maar ik zet het vanmiddag hier wel neer!quote:Op maandag 26 september 2011 10:27 schreef Vlindur het volgende:
Zijn er nog leuke jongenskleren in 50, 56 en 62 en in 86?
Asy, ik ga nu effe wat op de foto zetten, 1 momentje...quote:Op maandag 26 september 2011 11:55 schreef Asyniur het volgende:
Hellup, zijn er nog mensen die toffe maat 80 broekies hebben liggen voor een jongetje?
Mijn kabouter heeft het op een groeispurt gezet en bijna alle broeken zijn te kort en ik heb maar 3 broeken maat 80
quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:35 schreef Cooki het volgende:
Heey.. volgens je "rug tegen de muur-aktie" is de jouwes 80 cm lang... wanneer krijgt ie dan grotere kleren?
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:19 schreef Asyniur het volgende:
Weet je wat nieuwe kleren kosten?![]()
Met wat kortere mouwen zijn deze een stuk minder snel vies, een romper rekt best nog wel een stuk mee hoor (knoopjes in je kruis ftw! ) en met een paar lange sokken maakt hoogwater ook niet meer uit. Verder een paar sandalen eronder, want te kleine schoentjes is zielig. Met een sandaaltje komen in elk geval de tenen niet in de knel...
wat is er ineens mis met de sokken?quote:Op maandag 26 september 2011 11:55 schreef Asyniur het volgende:
Hellup, zijn er nog mensen die toffe maat 80 broekies hebben liggen voor een jongetje?
Mijn kabouter heeft het op een groeispurt gezet en bijna alle broeken zijn te kort en ik heb maar 3 broeken maat 80
quote:Op maandag 26 september 2011 13:21 schreef Cooki het volgende:
[..]
[..]
[..]
wat is er ineens mis met de sokken?![]()
maar goed,bretels zijn misschien beter?
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |