abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102251609
De dreumesjes:

27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry' van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
24 februari 2010: Zoë, dochter van Spewey
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
09 maart 2010: Lucas, zoon van Cooki
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
15 mei 2010: minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
08 juli 2010: Femke, dochter van mereltje en Forno
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
29 juli 2010: Oona, dochter van Reilain en Marcek
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 23-09-2011 22:26:07 ]
pi_102251623
En nog even mijn lange lulverhaal:

Goedemorgen!

Nee, Isabeaus heeft in haar eigen bed geslapen. Ik had al moeite genoeg haar daar in te laten slapen. "NIETTE BED STOMME MAMA!!"

Tot een uur of half zeven was het leuk. Daarna gooide ze haar vermoeide kontje tegen de krib.

Ik had pasta voor haar gekookt en had zelf het meest goddelijke broodje hamburger ever (met zelfgemaakte guacemole en koriander en en ik dwaal af). Ik dacht het pastamonster een plezier te doen, maar: "Niette pagettie, Isabeau Hammurger!" Dus, ik sta met pijn in mijn hart een deel van mijn broodje af. De sla wordt vakkundig op de grond gemikt en hij verdwijnt verder in het Isabuikje. Maar goed, 't was wat weinig en Isabeau verzoekt om "Nogge hammurger". Had ik niet meer, maar ik had nog wel een braadworstje. Ik: "Zal ik een worstje voor je bakken?" Isabeau: "JAAAAAAAAA worstje!!!!!" Zo gezegd zo gedaan en ik sla aan het bakken. Ging niet snel genoeg *jank krijs gil wooorstjeeeeeeeh gil krijs jank* Dus ik snij het worstje in stukjes in de pan zodat het sneller gaar is. *jank krijs gil wheeeeeeeee*. Worstje klaar. Ik loop met het worstje naar Isabeau, die één nuffige blik op het worstje werpt en zegt: "Anner worstje"

*zucht...telt tot tien...zennnn*

"Lieve Isabeau, ik heb geen ander worstje"
*jankkrijsgilx1000*

Maar goed, ze at het toch op (wonder). Wilde ook nog wat water en een plakje kaas. We waren toch al wonderlijk bezig, dus welja. Water en een plakje kaas.

Isabeau: *mikt kaas in water* *jankkrijsgil* "Mamaaaaa kaas inne water!"
Ik haal de kaas eruit
Isabeau mikt de kaas terug *blleeeerjankkrijsgil* "Mamaaaahaaahaaaaa kaas inne water!"

En dat was het moment dat ik het zat was. Kind bij kop en kont gepakt en naar boven gegaan. Op het aankleedkussen met gevaar voor eigen leven en dat van mijn dochter nog d'r luier verschoond en een slaapzak aangetrokken. Tandenpoetsen en vitamines daar heb ik me niet eens meer aan gewaagd. Isabeau in bed gemikt "Niette bed STOMME MAMA" *jankkrijsbleeeeerwheeeee* . Ik ben stoïcijns met mijn liefste stem een verhaaltje voor gaan lezen en zowaar... ze kalmeerde een beetje. Ging nasnikkend mijn zinnen afmaken. Toen nog een beetje water en een kusje en ik vertrok. Ik was nog niet beneden of ze begon alweer te gillen. Ik heb haar even gelaten, maar het werd niet minder. Dus ik weer naar boven. Toen ik binnenkwam rook ik het al. Poepluier. Dat verschonen ging een stuk gemakkelijker, maar echt meewerken deed ze nog steeds niet. In bed weer boos, maar toen ik op de trap was, was ze stil en ik heb haar niet meer gehoord. Toen ik ging slapen lag ze heel lief te slapen. Gelukkig maar. Maar ik was ondertussen behoorlijk gesloopt.

:') Leuk avondje wel.
pi_102251674
En dit was dus alleen nog maar het eetgedeelte van de avond. Daarvoor was ze ook al zo nu en dan niet te harden.

Alleen dit leuke gesprekje copy-paste ik ff van facebook. Was zo lief toen ik haar kwam halen van 't kdv:

Ik: Hoi Isabeau, was het leuk vandaag?
Isabeau: Ja, broodje geten!
Ik: Oh wat lekker!
... Isabeau: Ja, korstjes ook geten.
Ik: Echt waar, heb je die ook opgegeten?
Isabeau: *zucht* ja, moet hè?!
  donderdag 22 september 2011 @ 09:14:57 #4
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102251734
Isabeaus! :D
Maar wat een avond om de dag mee af te sluiten :X
en wat heb je zelf nog gegeten?
pi_102251859
Ik had wel genoeg gegeten.. Ik heb mezelf maar een royaal glas wijn ingeschonken. Best leuk hoor, zo'n temperamentvol kind. Er staat ook héél blije, vrolijke buien tegenover dit soort dieptepunten. Never a dull moment.
  donderdag 22 september 2011 @ 10:00:54 #6
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_102252684
sorbo, geweldig! :D
Mijn voorland! *O* Leuk. Soms wel vermoeiend, maar wel enorm leuk.

Madam lag gister pas om 11uur in d'r bed. :o We hadden een soort feestje en madam wenste niet te slapen. Vannacht dus ook weer twee nachtvoedingen, waarvan de tweede om 5 uur. :X Beetje jammer.

Ik ga ee nnieuwe poging doen om bijgelezen te blijven. Zien we al een patroon? :')
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_102252712
Sorbo, wat een pit O+ leuk om te lezen *O* , voor jou :*
zo knap hoe Isabeau het allemaal verwoordt, je hoeft niet te ráden wat ze wil :Y)
Hier doet Lucas vooral nog díe/dét .... een soort "wie/wat is het" in baby-life uitvoering .. oO<
pi_102252751
:Z
mogguh. kwart over 6 hier. we houden vol }:|
de papa heeft de deur gemaakt opdat de peuter 's ochtends weg kan sluipen en er bij ons bij kan. maarruh; ik durf het haast niet te zeggen, maar afgezien van wat opstartprobleempjes lijkt project "samen slapen" soortemet van een succes. mama's hobbykamer is binnen bereik *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102253498
Hoi :W ik kom ook weer eens binnenvallen.
Afgelopen drie maanden hebben wij ons huis verbouwd, dus geen tijd gehad om alles te volgen enzo. Over 1,5 week gaan we verhuizen, dus ik hoop de draad weer een beetje op te pakken nu. :Y

Simmu wat goed dat het samen slapen project lijkt te gaan werken.
De hobbykamer ligt binnen handbereik...

Sorbo, ik kan niet wachten tot mijnes ook zo praat en zo'n temperamentje krijgt. Ik kan me voorstellen dat het af en toe vermoeiend is, maar dat gepraat, die dreumes/peuterwijsheid lijkt me zó ontzettend leuk!
pi_102253625
Weet je, natuurlijk is het heel handig dat Isabeau kan zeggen wat ze wil. Maar dat weet ze zelf ook, dus wil ze ook gewoon meer. Snap je?! En ja, ik geniet ervan, maar soms word ik er ook stapelgek van.
  donderdag 22 september 2011 @ 10:41:05 #11
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_102253633
Sorbo wat een avond!

Simmu, leuk dat et toch lijkt te werken.

Hoi Nikki en Davinia! Welkom terug!
pi_102253803
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 10:40 schreef Sorbootje het volgende:
Weet je, natuurlijk is het heel handig dat Isabeau kan zeggen wat ze wil. Maar dat weet ze zelf ook, dus wil ze ook gewoon meer. Snap je?! En ja, ik geniet ervan, maar soms word ik er ook stapelgek van.
ja, snap ik helemaal ;)
mijn oudste is ook zo'n knap kind B-) (superleuk maar t trekt me soms helemaal leeg -O- )

en hoi Nikki en Davinia :W
pi_102253893
Wow Sorbootje, wat een pittig avondje met Isabeaus!
Welkom terug Davinia en Nikki!
Orea, ik ben benieuwd naar Leia's stats. Ben ook benieuwd of ze wat 'op te merken' hebben over het nog niet staan/kruipen/lopen. Wellicht dat ze je naar de fysio verwijzen?

Anne heeft vanmorgen na één keer speenploppen ergens tussen 6 en 7, uitgeslapen tot 8.15. Dat was lekker! :D
pi_102253980
Lucas update O+

hij zegt heel duidelijk hoiie (is dialect voor doei.. _O- ) als iemand weg gaat en zwaait m dan enthousiast na... bijna alsof ie blij is dat je weg gaat *O*

in de handjes klappen: check

en de laatste hit: samen met grote broer naar de fatboy rennen :D en je dan met een kreet laten voorover laten vallen *; en dan samen heel hard lachen :Y jongenshumor (8>
  donderdag 22 september 2011 @ 11:13:06 #15
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102254314
Mijn kind is buiten aan het spelen in zijn uppie O+
Hij rent op en neer, sleept met de mat, rijdt op zijn loopfiets, blaadjes worden opgeraapt en door het gaat van de glijbaan geduwd en speelgoedton gaat as we speak ondersteboven...
Heerlijk! O+
pi_102254470
Wat leuk Asy! <3
  donderdag 22 september 2011 @ 11:23:36 #17
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102254571
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:19 schreef Sorbootje het volgende:
Wat leuk Asy! <3
ja O+
En ik hoor zojuist: MAMAMAMAMAMAMA! dus ik gauw gaan kijken, staat hij met 2 handjes in delucht te wijzen. Meneer beliefde druiven O+
pi_102254631
Gister liet ik Amy nog even het handjes draaien liedje van K3 horen (Door Orea :P ) en ze vond het zo leuk dat ze met haar handen in de lucht ging wapperen en ik 2 keer een knuffel kreeg :D

En we zijn klaar bij de logopedie! Ze eet gewoon heel goed nu dus, gewoon zo door gaan. We hebben de dreigende achterstand weggewerkt. Ik heb er zelf nog niets aan gepusht maar ineens was Amy er ook gewoon aan toe. Ik weet nog goed op vakantie, dat ze ineens een mandarijntje at en later stukjes banaan en daarna was alles afhappen en zelf eten. *Blij is*

Wauw dat was een pittig avondje Sorbo! Gelukkig dat ze wel lekker ging slapen en die poepluiers altijd op het verkeerde moment :X

Harry zo lekker aan het spelen, leuk!

[ Bericht 0% gewijzigd door Solagratia op 22-09-2011 11:28:26 (iets ipv niets maakt een heel verschil :P) ]
pi_102254652
Ah kak, quote ipv edit
pi_102254794
oef sorbo, dat zijn zware avonden (en dagen) zo :*
kan je ff beetje bijtanken?

en harry is gewoon zo schattig O+
pi_102254896
Asy, wat schattig. O+
Heerlijk als ze zichzelf zo kunnen vermaken hè!
In ons nieuwe huis hebben wij eindelijk een kindvriendelijke tuin en kan Lisa ook vrij rondrennen straks. Hopelijk krijgen we nog een beetje aardig najaarsweer, dan kan ze er nog lekker even van genieten.

Sorbo, ik snap precies wat je bedoelt. Lisa kent nu zo'n 70 enkele woordjes waaronder: zitten, tillen, nee! inclusief hoofdschudden :D , uit, dicht, open... ondanks dat het maar enkele woordjes zijn vertelt mevrouw toch even wat ze wel en niet wil en kan daardoor af en toe best een draakje zijn.

Sola, wat fijn dat Amy nu zo goed eet! Wat zal het een opluchting voor jullie zijn. :*
pi_102255101
Sola, wat goed dat Amy nu ineens zo goed eet!

Anne begint nu langzaamaan stukjes te eten van een soepstengel of koekje. Verder wil ze alles nog gepureerd (wel grof hoor) anders pakt ze het er meteen weer uit. Banaan eet ze wel geprakt, maar grote stukjes, nee hoor...

Wat lief van Harry O+ Onze tuin is nog niet echt dreumesvriendelijk...
pi_102255191
Harry wat lief *O*
Lucas wil graag een keer mee komen spelen oO<
hij vindt buitenspelen ook superleuk: hier in de zandbak en idd ook vaak vb eerst loopracemonsterjam en dan naar blaadjes naar takjes en watermetzandmetblubber en dan roeren :Y) :X O+
pi_102255337
Nou de stats! 12 kilo en 80 cm :D met gewicht op de +2 lijn, met lengte op de +1. Ze moest lachen toen ik vertelde dat nu pas de borstvoeding in de vriezer helemaal op is (ik heb nog 5 zakjes ofzo, maar telkens als ik een zakje moet ontdooien blijkt die lek :')) terwijl ik met 11 maanden gestopt ben met live voeden en kolven. :)

Mijn onzekerheid vwb het billenschuiven nog aangegeven.. En ze heeft muppet even goed nagekeken. Het is belangrijk dat kindjes niet statisch gaan bewegen (dus alleen recht vooruit billenschuiven, amper draaien want dat kan betekenen dat de beide hersen helften elkaar niet afwisselen maar synchroon werken, zoiets) want dan moet er wel therapie-achtig iets gebeuren. (je ziet dat kindjes die zó billenschuiven en geen therapie krijgen, later ook vaak moeite hebben met bijv. opstappen op de fiets (been zwaaien). Zijn vaak ook kindjes die niet van rug naar buik en andersom draaien.

Daar heeft mijn dame geen enkele last van, ja ze ging pas laat rollen, maar dat gaat prima. Ze maakt alle bewegingen die ze moet maken, dus er is geen enkele reden tot zorg. Ik mag als ik dat wil een afspraak maken bij kinderfysio, maar ze vond het eigenlijk niet nodig (ik ook niet..) Ze is mega lenig, schuift alle kanten op. Ze is gewoon een tevreden kind, ze komt vooruit, dus waarom zou ze nu ook gaan staan? Het lukt zo toch ook? Het is wel belangrijk dat ik vooruit gang zie, en tot nu toe zie ik dat ook nog steeds (ineens komt ze af en toe uit lig naar zit dat kon ze 2 weken terug nog niet, en ze schuift ineens sneller etc..)

Dat billenschuivers laat gaan staan/lopen is volgens haar ook logisch, want vanaf je billen is de stap om te gaan staan wat groter dan wanneer kindjes vanaf hun knieën zich optrekken tot staan ;)

Het klonk allemaal heel helder, en mijn onzekerheid is wel weg nu. Toch fijn om het van een 'kenner' te horen. Vroeger hoorde je alleen maar dat billenschuiven slecht was en daar komt mijn onzekerheid ook wel een beetje vandaan denk ik. Maar in ons geval heel onterecht! Dat ze met 14 maanden ook nog pas 2 tandjes heeft, klopte voor haar wel in het plaatje. Het lichamelijke is gewoon niet echt prioriteit nog bij muppet :D
pi_102255465
Dat klinkt als een fijn CB bezoek Orea! Super dat ze gewoon alles kan bewegen en dat ze zich geen enkele zorgen maken :)
En wat een lekker spekkie is het toch O+
pi_102255596
Precies, ik moet het ook los gaan laten nu :)

De prikken waren even naar (1 in arm 1 in been, bmr en MenC) maar die zetten ze tegelijk (met zijn 2-en) was ff brullen, maar voor we de kamer uitgingen lachte en zwaaide ze alweer O+ pretletter!
pi_102255658
:o

Wat een verschillen tussen de kindjes hier zeg :D
M'n mond viel open toen Nikki zei dat Lisa nu al 70 woordjes kent. Truus is twee maanden jonger, maar zegt nog helemaal niets :o
En lopen doet Truus ook nog niet zelfstandig. Sinds deze week wel aan twee handen of achter ene loopwagentje :D

En Orea, mijn man was ook een billenschuiver (de filmpjes daarvan zijn echt te grappig _O-) en liep pas met een jaar of 2. Klinkt wel logisch de verklaring die ze op het CB gaven :Y
Ze groeit trouwens enorm zeg :o

Jeetje Sorbo, wat een avond. kan me voorstellen dat je wel toe was aan een glaasje wijn :D
pi_102255714
Die prikken zijn zielig he. Ze hebben het zo goed door nu. Brrr. Amy kreeg ze allebei in de arm.
Fijn dat het zo'n goed bezoek was en je helemaal gerustgesteld bent! Er zit gewoon 3 kilo en 6 cm verschil tussen onze muppets :D

Dat Amy zo goed eet is echt een opluchting ja. 4 maanden geleden zat ik echt met mijn handen in het haar, ze wilde niets. Nu bedelt ze zelfs om iets te eten bij het hekje bij de keuken :D
pi_102255786
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:00 schreef Solagratia het volgende:
Die prikken zijn zielig he. Ze hebben het zo goed door nu. Brrr. Amy kreeg ze allebei in de arm.
Fijn dat het zo'n goed bezoek was en je helemaal gerustgesteld bent! Er zit gewoon 3 kilo en 6 cm verschil tussen onze muppets :D

Dat Amy zo goed eet is echt een opluchting ja. 4 maanden geleden zat ik echt met mijn handen in het haar, ze wilde niets. Nu bedelt ze zelfs om iets te eten bij het hekje bij de keuken :D
Heerlijk hoor. Ik kan ook zo genieten van mijn etende meisje. Kan me voorstellen dat je dat zeker hebt als het eerst zo moeizaam ging :)
pi_102255856
Ik ga mijn dame op rantsoen zetten :P Voordeel aan het hele verhaal is dat ik haar lekker veel nog kan blijven dragen O+ geen hysterisch kind omdat ze wil LOPEN! :') :D

Sola, kan me goed voorstellen dat dat een opluchting is! Komt helemaal goed met je meisje :Y
  donderdag 22 september 2011 @ 12:13:08 #31
259886 pessie
pi_102256057
Sola wat heerlijk dat ze nu zo goed eet!

Orea, wat een speklap heb je ook. Fijn dat het zo'n goed bezoek was aan het cb.
M'n nichtje deed ook aan kontschuiven en liep met 20 maanden.
pi_102256306
Orea, mooie stats van Leia!

Lisa rolde ook pas met 9 maanden, heeft ook een hele tijd op d'r kont de kamer doorgeschoven. Zo kwam ze toch ook op de plek van bestemming?! Waarom zou je dan gaan staan en lopen en ging pas staan toen ze een maand of 12-13 was sinds ze 15 maanden is loopt ze los. Ze zijn gewoon niet allemaal even snel.
Daarentegen praat Lisa wel weer "veel". Ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal, maar ik vind best dat ze een hoop woorden kent.
pi_102256396
Fijn dat ze je onzekerheid hebben weg kunnen nemen, Orea! Ben wel onder de indruk van haar gewicht, jij Moët écht supermelk hebben gehad. :D
pi_102256431
mooie stats orea :Y

wb ontwikkeling. tsja, de een loopt niet maar babbelt wel en de ander loopt al maar babbelt niet zoveel en de derde doet geen van beiden maar kan al wel met duplo overweg. uiteindelijk doen ze alles toch gewoon in hun eigen tempo
pi_102257313
Orea: stats: wow _O_
en klinkt idd als een fijn cb bezoek O+

hier staat a.s. maandag het cb op de agenda, ik ben heel benieuwd :{
de stats van 14 maanden :

[ Bericht 26% gewijzigd door -Caroline- op 22-09-2011 13:49:10 (curves toegevoegd) ]
  donderdag 22 september 2011 @ 13:42:14 #36
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_102258713
Ik lees wel mee hoor maar heb teveel prive-shitjes om ook daadwerkelijk leuk mee te schrijven. Nog een paar daagjes een dreumes, zijn 12" fietsje staat al klaar, moet alleen nog een strik omheen. De taart is aangevraagd (een Thomas de trein-taart gephotoshoppered voor de Hema O+ ), zijn verjaardagsshirt ligt al klaar (doe ik elk jaar O+ ), heb al flink boodschapjes ingeslagen en flip zelf weet uiteraard van niks.
De eigenwijs-verhaaltjes herken ik als de beste. Mijn mini-hork mag dan wel nog niet zo duidelijk praten, hij weet wel precies hoe ie me duidelijk moet maken wat ie wil en als ik het dan niet begrijp krijg ik gewoon een stomp op mijn bakkes :')
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_102258915
LOL Rocka, de nonverbale communicatie zit dus wel goed :P
Owh, en :* voor je prive-shitjes.

Truus kan 6 blokjes stapelen *O* What's next? 8-)
Ah, 'trekt kledingstuk uit'. Nou, sokken trekt ze al maanden uit, dus dat zit ook wel goed :+
pi_102258956
Gaat 't niet goed dan cooki? :?
Sorry, lees echt te weinig mee.
pi_102259004
volgens de stats niet denk ik :?
volgens mij wel 8)7
maar ja, ik ben niet deskundig :@ :+

quote:
Truus kan 6 blokjes stapelen *O* What's next? 8-)
Ah, 'trekt kledingstuk uit'. Nou, sokken trekt ze al maanden uit, dus dat zit ook wel goed :+
heey... volg jij het Keshet-trainingsschema? >:) *O* _O-
pi_102259115
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:51 schreef Cooki het volgende:
volgens de stats niet denk ik :?
volgens mij wel 8)7
maar ja, ik ben niet deskundig :@ :+

heey... volg jij het Keshet-trainingsschema? >:) *O* _O-
Waarom denk jij van niet? :)

Hehheh ja, die volgen we :7 ~O>
pi_102259183
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:55 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Waarom denk jij van niet? :)

Hehheh ja, die volgen we :7 ~O>
_O_ ik moet m eerst op gewicht/lengte krijgen en dan gaat ie naar bootcamp ^O^ :7 ~O>

ik twijfel, omdat zijn lijntje nog wel stijgt, maar ook afbuigt... nou goed... ik zal het wel horen, het gaat verder heel goed, dus ja uhm... haha :|W
  donderdag 22 september 2011 @ 13:58:06 #42
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_102259209
Cooki, leuk, praten in dialect! O+ zolang je kindje tevreden en vrolijk is, zal het toch wel goed zijn? Soms zakken kindjes wat in hun lijntje, en dat trekt daarna weer mooi bij. Al is het wel goed om alert te blijven op de groei, lijkt me.

Asy, speelt Harry vaker zo alleen? Lekker handig ;) En fijn voor je, gezien je bekkentoestand. :*

Sola, had Amy logopedie voor slecht eten? Hoe dat zo? Wel fijn dat het nu wel goed gaat iig! *O*

Nikki, succes met het verhuizen!

Orea, wow! 12 kilo! Spekkie :Y) Wel fijn dat ze op het cb je zorgen hebben kunnen wegnemen. Doen ze het ook een keertje goed. :P

Ik kan alleen de curves niet zien vanaf m’n werk, maar dat mag de pret niet drukken.

Rocka, verjaardagsshirt? Een speciaal shirt met naam en leeftijd erop? Leuk idee!
pi_102259271
oo Sorboo; zo ontzettend herkenbaar!! Evie heeft ook een vrij ruime woordenschat en ook een hoge dosis temperament; en ze begrijpt gewoon teveel van wat wij zeggen/ vertellen...
Heel vaak is dat heel leuk, en ben ik apetrots op mijn kleine wijsneusje.. maar poehhh, als Evie iets wil, dan wil ze dat ook ECHT, en dan MOET dat ook op haar manier. En als papa/mama dan voet bij stuk houdt, dan kan Evie ook echt zo ontzettend dramatisch doen.. net als Isabeaus, en dan idd gil/schreeuw/snik/op grond rolt... en heel dramatisch het betreffende woord herhalen..
(neem als voorbeeld; Evie wil naar buiten, maar we gaan zo eten... Ecie (Evie) sjas (jas), schoenen, buiten? Buiteeeeeeenn?? Buiteeeeen!!!! Sjassssssss!! en dan heeeeeeel lange aaaaaa en eeeeee's... en dan zegt mama; Evie we gaan zo eten.. reactie; neeeeeeeeeeeeeej, BUITEN!!!!).

en Rocka; ik weet niet hoe en wat; maar een :* voor jou.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 22 september 2011 @ 14:00:07 #44
190853 RockabeIIa
pi_102259278
davinia, dat deed ik eerder wel, maar nu heb ik wat anders gekozen. Bij simply colors hebben ze wel leuke taart-afdrukken met 1 of meer kaarsjes erop maar ik heb het treinthema maar aangehouden ;)
pi_102259422
Rockabella :* voor de prive-shitjes :* en wat leuk al die activiteiten rondom verjaardag van flip *O* is ie al "zenuwachtig?" oO<

[ Bericht 0% gewijzigd door -Caroline- op 22-09-2011 14:09:33 ]
pi_102259529
jeempie ook Lente is bijna jarig!!! wat leuk Ssserpente!

en Flip dus ook :D

allebei alvast een heeeeel fijne verjaardag gewenst!

OMG ik kom hier echt veel te weinig de laatste tijd, mis echt van alles... :@
pi_102259808
Ik vind het wel een beetje vies dat iedereen kusjes op de shitjes van Rocka geeft
  donderdag 22 september 2011 @ 14:17:40 #48
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102259836
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:16 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind het wel een beetje vies dat iedereen kusjes op de shitjes van Rocka geeft
_O-
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_102260510
Ik zie niks schokkends cooki, maar kan me voorstellen dat je graag bewijs hebt dat het lijntje niet verder afbuigt :*
  donderdag 22 september 2011 @ 14:41:49 #50
259886 pessie
pi_102260522
Rocka leuke voorbereidingen voor zn verjaardag!

Cooki, even maandag afwachten, kan zo weer anders zijn.
  donderdag 22 september 2011 @ 14:51:27 #51
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102260847
Cooki, ik zie ook niks raars hoor :N
En als je vent het verder goed doet, hoef je je geen zorgen te maken hoor!

Wauw, Flip ook al bijna 2 :o

Fijn dat Amy geen logo meer hoeft *O*

Orea, met recht een speklap! :D
3 kilo zwaarder dan mijn binkie en dat allemaal op jouw melk O+

Davinia, dit was de eerste keer dat ik hem alleen buiten liet spelen. Voorheen waren we dan ook altijd zelf in de tuin (onderhoud of gewoon lekker zitten). Het was echter zulk lekker weer maar ik kan niet fatsoenlijk een ommetje maken met hem. Dus ik ben met hem achter buiten gegaan, zijn loopfiets buiten gezet en na een paar minuten heb ik gezegd dat mama naar binnen ging en dat hij verder kon spelen en dat hij maar op de deur moest kloppen als hij naar binnen wilde :D
Niet dat ie snapte maar hij vond het blijkbaar wel prima buiten en heeft zich er 3 kwartier zelf vermaakt met wat aanrommelen. Af en toe staat ie aan het raam te kloppen en mama te roepen en dan reageer ik meteen zodat hij begrijpt dat hij zo duidelijk kan maken als hij mij nodig heeft.
En voor de rest kan er niet heel veel mis gaan ;)

Wat leuk dat jouw grietje het ook zo goed doet O+
pi_102262555
Wat heerlijk dat Harry zo buiten heeft gespeeld! O+

En oh my god Sorboo, wat een temperament heb je in je dame gestopt :o

Voor de stats, Rienk is een kilo of 11 bij 84 centimeter. Klein en fijn O+ Hij is nu 21 maanden.
Hij liep met 11 maanden en begint nu eindelijk te praten. Nog niet veel, maar we begrijpen hem nu vaak wel. ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_102263273
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 15:53 schreef Vlindur het volgende:
Wat heerlijk dat Harry zo buiten heeft gespeeld! O+

En oh my god Sorboo, wat een temperament heb je in je dame gestopt :o

Voor de stats, Rienk is een kilo of 11 bij 84 centimeter. Klein en fijn O+ Hij is nu 21 maanden.
Hij liep met 11 maanden en begint nu eindelijk te praten. Nog niet veel, maar we begrijpen hem nu vaak wel. ^O^
Minke zou zijn zusje kunnen zijn, zelfde stats en inderdaad eerst motoriek, daarna praten. Er begint nu steeds meer (duidelijk) uit te komen...
Wel begrijpt ze heeeeeel goed wat wij bedoelen... niet dat ze bepaalde vragen of orders opvolgt (NEEEEEHEEEEE) maar ze weet wel wat we zeggen :')

Asy, super dat Harry zo lekker kan buiten spelen.

En wat een boel jarigen komende week... t is weer leegloop hier :+
pi_102264588
quote:
2s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:51 schreef Asyniur het volgende:
... en heeft zich er 3 kwartier zelf vermaakt met wat aanrommelen. Af en toe staat ie aan het raam te kloppen en mama te roepen .....

ow Asy, dat buitenspelen klinkt zo stoer! *O*

quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik zie niks schokkends cooki, maar kan me voorstellen dat je graag bewijs hebt dat het lijntje niet verder afbuigt :*
percies dat ja ... :@

quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:41 schreef pessie het volgende:
Rocka leuke voorbereidingen voor zn verjaardag!

Cooki, even maandag afwachten, kan zo weer anders zijn.
ga ik doen *)

quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 15:53 schreef Vlindur het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:18 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Minke zou zijn zusje kunnen zijn, zelfde stats
Oeh, misschien blijkt maandag ook wel dat Lucas klein/fijn is... maar echt: als je die curve ziet, en dan naar Lucas kijkt.... . 8)7 .. maar goed.... ik wacht netjes af... :Y
pi_102264761
Cooki, ik hoop voor jou op zo'n curve:

(zie de schans na het laatste bezoek... )
pi_102265065
Ha Lijnloos, dat is een mooie/lieve wens *O* , dank je! O+
De curve van Minke is idd voor een deel herkenbaar , hopelijk vanaf maandag ook de helling...
We gaan voor de schans, hihaa ~O>
pi_102265711
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:57 schreef Orea het volgende:
Precies, ik moet het ook los gaan laten nu :)
Ik heb drie billenschuivers gehad. De oudste liep met 25 maanden. Tot die tijd alles op zijn billen, als een razende roeland kwam hij overal zo. Wel veel draagwerk voor mij maar verder geen probleem.
Een maand na zijn tweede verjaardag ging hij staan en liep hij weg.

Nummer twee hetzelfde maar dan met 20 maanden.

Leah nu ook weer (hoe is het mogelijk) en ook met 20 maanden. Ze loopt nu als een kievit.

Alledrie wel heel snel praten.
Leah praat ook erg goed. Hele zinnen en prima verstaanbaar.

En ook een spekkie hier. Ik heb 5 oktober pas een afspraak (sinds7 maanden want de laatste was met 14 maanden) maar ze weegt in ieder geval 12,5 kilo met een lengte van 86 cm schat ik zo.
pi_102268781
Dat stelt gerust Lily, met jouw knapperds is het ook heel goed gekomen :)

Cooki, ik hoop ook dat je verbaasd wordt door een fijne stijging in de curve! Al vind ik hem er nu helemaal niet slecht uitzien al :) :*

Ik heb gewoon een dametje dat erg gek is op eten (maar dat heeft ze niet van een vreemde ;) papa is lang en erg stevig en houdt ook erg van eten :Y) )

Ik ben een beetje :o ik voel net even echt goed bij de dame, de hoektand boven is gewoon door :o en een paar puntjes van een kies, en een tand naast de 2 ondertanden die ze al heeft en de andere bijna. En er staat nog meer op ploffen :o en ze laat amper iets merken (ja van de week een avond heel erg huilen :'( zo sneu!) maar verder niks op een bak kwijl na :o
  donderdag 22 september 2011 @ 19:15:26 #59
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102269708
Fijn toch Orea! Bijkbaar heeft ze er niet zoveellast van.
Wij houden ook van (veel) eten dus over een paar jaar zal Harry ook wel wat zwaarder zijn ;)

Mooi Minke! :Y Een fijn kind, net als Rienk en Harry.

Cooki, stel dat het geen schans is maar wel een beetje afbuigt? Wat dan? Dan is er toch geen man overboord als Lucas het verder goed doet?

Ik zal de curves van Harry nog eens posten. Die zijn pas grillig :D
De laatste meting is dus van afgelopen week (waarvan ik denk dat de lengtemeting niet klopt. Zal hem morgen eens met de rug tegen de muur zetten ;) ).

pi_102270458
Ik zag weer een hoop mooie curven voorbij komen. En kindjes die lekker hun eigen ontwikkeling kiezen ^O^

Yaro zegt sinds gisteren alsjeblieft. Uiteraard toen ik het ging filmen was het een stuk minder duidelijk. Maar toch even pronken. Hij kwam me zijn puzzelstukjes brengen en zei dan alsjeblieft.

[ Bericht 0% gewijzigd door As1981 op 22-09-2011 19:39:09 ]
pi_102270509
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:56 schreef Orea het volgende:

Cooki, ik hoop ook dat je verbaasd wordt door een fijne stijging in de curve! Al vind ik hem er nu helemaal niet slecht uitzien al :) :*
.....
Ik ben een beetje :o ik voel net even echt goed bij de dame, de hoektand boven is gewoon door :o en een paar puntjes van een kies, en een tand naast de 2 ondertanden die ze al heeft en de andere bijna. En er staat nog meer op ploffen :o en ze laat amper iets merken (ja van de week een avond heel erg huilen :'( zo sneu!) maar verder niks op een bak kwijl na :o
Ha Orea, straks heeft ze een mond vol! Gaat hard zo! *)
Ja, maandag weet ik meer ... Lucas ziet er zeker niet slecht uit :s)

quote:
2s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:15 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, stel dat het geen schans is maar wel een beetje afbuigt? Wat dan? Dan is er toch geen man overboord als Lucas het verder goed doet?
Nou.. dan... moet ik een maar een paar keer aan de waslijn hangen ... :|W
Nee, je hebt gelijk, geen man overboord, maar .. ja ..eh.. ik voel me nu gewoon een beetje -O- over...
maar bovenal is hij mijn wonderboy hoor .. O+ *;
quote:
Ik zal de curves van Harry nog eens posten. Die zijn pas grillig :D
De laatste meting is dus van afgelopen week (waarvan ik denk dat de lengtemeting niet klopt. Zal hem morgen eens met de rug tegen de muur zetten ;) ).
Harry's curves: ja, is ook zo: ieder kind zijn eigen curve ;)
"met de rug tegen de muur": dat klinkt bruut :D / maar ja: doe ns.. en svp meld hier :7
  donderdag 22 september 2011 @ 20:42:08 #62
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_102273793
Noortje is ook geen zware dame, de laatste keer bij 14 maand 9.420 kilo. Denk dat ze nu de tien wel raakt maar bij 12,5 maanden was ze 9.400 dus in die korte tijd maar weinig aangekomen.
  donderdag 22 september 2011 @ 21:11:03 #63
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102275501
Yaro, wat goed joh!

Cooki, kind ligt nu in bed, maar zal hem morgen eens proberen te meten ;)
Geniet maar van je wonderboy. Nog een paar jaar en dan kijken ze ons op de kruin :X
pi_102276218
quote:
2s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:11 schreef Asyniur het volgende:

Cooki, kind ligt nu in bed, maar zal hem morgen eens proberen te meten ;)
Geniet maar van je wonderboy. Nog een paar jaar en dan kijken ze ons op de kruin :X
Is goed! hier ligt ie ook in bed, ga m morgen toch ook stiekem maar eens meten, denk ik :D :Y)
Mijn "tiener" vindt dat idd al een prima vooruitzicht: dat ie groter wordt dan z'n mama *;

Yaro: knapperd! O+
pi_102276851
Ohhhh Isabeau, wat een avond zeg!.... Waarom heb ik zoooo het vermoeden dat Oona net zo'n avonden gaat verzorgen hier?! Tiny Tempa ;)

As... Wat een geweldig filmpje!!

Oona heeft verschillende keren meegedaan met onderzoeken van het babytaallab.. Ze doen daar verschillende onderzoeken naar taalontwikkeling bij kinderen... Ze heeft meegedaan in een onderzoek over het opnemen en weer vergeten van chinees klinkende klanken (heel jong kunnen ze die opnemen, maar na een maand of 8 verliezen ze dat vermogen)..... en doet mee aan een onderzoek rondom taalontwikkeling bij kinderen met een ouder die dislexie (potver3 waarom is dat woord zo lastig).... Ik ben dus zo dislekties als een draaideur..

Vandaag kreeg ik toevallig een vragenlijst rondom woorden en gebaren die Oona tot nu toe kent, begrijpt en gebruikt... Erg leuk om in te vullen...
Motorisch misschien niet de aller-vlotste... maar communicatie gaat enorm snel..

(Ik heb ook gewerkt op een school voor kids met communicatieproblemen... dus doe ongemerkt denk ik ook wel wat extra met communcatie richting Oona)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102277276
Klinkt intressant die onderzoeken naar taalontwikkeling. Zeker als je ook in die richting werkt. Is het gewoon puur om hen te helpen of heb je / Oona er ook niets aan?

En bedankt voor de reacties op het filmpje O+
pi_102277853
Volgens mij kreeg elke baby in utrecht een uitnodiging...heb toen gereageerd omdat ik het zelfd dus interessant vind. Krijg de reiskosten terug en Oona krijgt bij elke keer dat we langs komen een kleinigheidje... Kartonboekje, badspeeltje... zulke dingen... Ben nu 3x geweest...
We'll have love aplenty
You and me
pi_102278181
Oke, wel leuk inderdaad als je er zelf ook mee bezig bent. En als het je verder niets kost is het ook een kleine moeite inderdaad.
Ik ben daar ook altijd wel van.
pi_102287061
*O* Lente van harte gefeliciteerd met je 2de verjaardag! *O*
  vrijdag 23 september 2011 @ 07:54:39 #70
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_102288404
Lente! Gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Mooie dag gewenst met veel kadootjes!
pi_102288743
*O* Lente: gefeliciflapstaart met je 2e verjaardag, een hele fijne dag gewenst *O*

Ssserpente: proficiat met je O+ peuterdame! O+
pi_102288811
Lucas doet hier op dit moment O+ Evie en Jonathan O+ na: hij slaapt uit *O*
ik ga nu maar weer even kijken :@ want zo laat is ie nog noooooit wakker geworden :W
  vrijdag 23 september 2011 @ 08:36:38 #73
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102288854
Lente, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! *O*
Maak er een leuke dag van.

En Cooki? Doet ie het nog? ;)
pi_102288902
gefeliciteerd lente *O*
veel plezier vandaag en vergeet niet je ouders ook te feliciteren :P
pi_102289183
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2011 08:36 schreef Asyniur het volgende:
En Cooki? Doet ie het nog? ;)
>:) hij was met een autootje aan het spelen O+ (hoe dat nou in zijn bed komt :? maar goed...)
en idd ... ik ging kijken of ie het nog deed :|W herkenbaar? :7
pi_102289255
Ssserpente! Gefeliciteerd met je lieve, mooie, sprankelende eigenwijsje. Wij gaan vanavond op d'r proosten. Een heel fijne dag gewenst!
  vrijdag 23 september 2011 @ 09:01:11 #77
259886 pessie
pi_102289336
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 08:53 schreef Cooki het volgende:

[..]

>:) hij was met een autootje aan het spelen O+ (hoe dat nou in zijn bed komt :? maar goed...)
en idd ... ik ging kijken of ie het nog deed :|W herkenbaar? :7
:') :Y

Lente en sserpente gefeliciteerd!!!!!!!

As, wow! Alsjeblieft!!! Mijn kind loopt hopeloos achter o|O

Ik ga vandaag shoppen met zoonlief. O.a. voor schoenen. *O* *O* *O* Kijk er al de hele week naar uit :@
pi_102289483
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 09:01 schreef pessie het volgende:

Ik ga vandaag shoppen met zoonlief. O.a. voor schoenen. *O* *O* *O* Kijk er al de hele week naar uit :@
Shoppen: altijd leuk! *O*
Schoenen: nóg leuker : *)
Deze heeft Lucas: (sinds 2 maanden, alweer bijna te klein 8)7 )
pi_102289537
oe peuter Lente! Gefeliciteerd en maak er een hele leuke gezellige dag van.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 23 september 2011 @ 09:14:18 #80
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_102289627
Lente! *O* Gefeliciteerd met je verjaardag! *O*

pessie, veel plezier met schoenen kopen :)

ik heb destijds met Eli ook meegedaan aan een onderzoekje. Dat ging over motoriek, geloof ik. Werden zijn armen aangesloten op sensoren en moest hij balletjes pakken. Zoiets. Ik vond het wel grappig. :)

Hier zijn de vier-woord-zinnen ineens hip. *)
pi_102289643
Is Lente al 2? :o Gefeliciteerd! O+ *O* *O*
  vrijdag 23 september 2011 @ 09:15:10 #82
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102289649
Ik ga nooit kijken, want dan wordt hij wakker.
wel zet ik soms de babyfoon heel erg hard en dan ga ik luisteren of ik hem nog hoor ademen

Ik heb hem net even tegen de muur gezet. Hij vond het een beetje vervelend omdat hij dan met zijn hakken tegen de muur moest. Ik heb een aantal strepen op de muur staan maar ik denk dat de beste die van 80cm is...
pi_102289822
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 09:14 schreef DaviniaHR het volgende:
Hier zijn de vier-woord-zinnen ineens hip. *)
:{w dat past niet binnen het trainingsschema :{w , maar toch: _O_ *O*
pi_102289854
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2011 09:15 schreef Asyniur het volgende:
Ik ga nooit kijken, want dan wordt hij wakker.
wel zet ik soms de babyfoon heel erg hard en dan ga ik luisteren of ik hem nog hoor ademen

Ik heb hem net even tegen de muur gezet. Hij vond het een beetje vervelend omdat hij dan met zijn hakken tegen de muur moest. Ik heb een aantal strepen op de muur staan maar ik denk dat de beste die van 80cm is...
ja idd.. maar om half 9 werd ik het wel tijd worden... :7 >:)

haha, die strepen :D
80 cm.. dat haalt die van mij niet hoor oO<
  vrijdag 23 september 2011 @ 09:29:13 #85
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102289949
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 09:24 schreef Cooki het volgende:

[..]

ja idd.. maar om half 9 werd ik het wel tijd worden... :7 >:)

haha, die strepen :D
80 cm.. dat haalt die van mij niet hoor oO<
We zetten ze vrijdag wel even naast elkaar ;)

Aviva! 4-woordzinnen! Knap hoor! *O*
  vrijdag 23 september 2011 @ 09:33:03 #86
190853 RockabeIIa
pi_102290025
Serpente & Lente *O* gefeliciteerd!
  vrijdag 23 september 2011 @ 09:34:49 #87
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102290057
Hieperdepiep hoera!! *O* Gefeliciteerd met je 2de verjaardag Lente!! O+
En Ssserpente van harte met je peutermeisje!
pi_102290075
Ssserpente, gefeliciteerd met alweer de 2e verjaardag van je kleine meisje *O* *O* *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_102290138
Dank voor de peuterwensen!

Lente speelt hier in d'r blote billen met d'r nieuwe loopfiets (die nog te hoog is...) en d'r Litte People garage. En straks komen opa en oma met het Ikea-keukentje. O+

De traktatie op het kdv was een groot succes, vertelde Nils (ik had een mosselfeest op m'n werk, dus kon r niet ophalen). Ik had wel een fototoestel meegeven en zag net al dat er superleuke foto's op staan. Zo even spammen, nu eerste ontbijten met m'n peuter. :o
pi_102290214
Welja, ga je peuter maar feeden. ;)

Lentespam O+ ongeduldig is*
pi_102290391
Ssserpente, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je lieve Lente *O* Wat leuk dat het trakteren op het KDV zo'n succes was. Jullie gaan vast een gezellige dag hebben.
pi_102291510
Lente en Ssserpente, gefeliciteerd! *O* Keukentjes zijn zó leuk O+

Cooki, geweldige schoenen !
Winkelen mag ik ook weer doen. *O* Jonathan is compleet uit bijna al zn rompers en shirts met lange mouwen gegroeid van de zomer. En zn broeken. :') En zn sokjes.. En en en.. Grote bink O+

Hier is t sinds een aantal dagen een compleet gevecht om hem in de autostoel te krijgen -O- Wat is dit en wat doe ik eraan? :') Doe ik google, krijg je alleen kindjes van 2+ die dat doen en Jonathan is net 15 maanden.. Mafkees.. :')
I'm not a sinner.
pi_102291727
ravi heeft sinds vandaag kleertjes maat 86 aan :o
  vrijdag 23 september 2011 @ 11:21:32 #94
190853 RockabeIIa
pi_102292659
Jaha, ook kleintjes worden groot ;)

Cooki is verloren tijd aan het inhalen zie ik :P
pi_102292926
lente gefeliciteerd met je verjaardag *G* en ssserpente met je meisje :*
pi_102293060
Ssserpente en Lente, gefeliciteerd! *O*

pi_102293112
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:46 schreef simmu het volgende:
ravi heeft sinds vandaag kleertjes maat 86 aan :o
Doe even normaal zeg, daar zit mijn kabouter net 2 weken in! :o
pi_102293324
Lente en Ssserpente gefeliciteerd!!!!

Pessie, jou kind loopt echt niet achter hoor. Die heeft zijn eigen dingen. Veel plezier met shoppen in ieder geval.

En Aviva met haar 4 woord zinnen, dat is echt heel knap :o ^O^

En verder *O* voor alle goed groeiende kindjes en de mama's die nu mogen shoppen. Ik ben heel benieuwd hoe groot Yaro nu is. Heb van de week zelf geprobeerd te meten, maar meneer wil niet echt stil staan. Ik gokte op zo'n 78 cm.
pi_102294320
niet bijgelezen nog hoop ik lster te doen vandaag, we hebben hier weer een drama nacht gehad, ik ben een beetje op nu...
maar vanmiddag mag ze op mijn plekje naar de osteopaat, niet dat ik wonderen verwacht maar ze heeft er eerder baat bijgehad (ook met slaapproblemen)

en ik ben maar aan het gissen, ze is in ieder geval heeel boos en overstuur
papa is niet goed mama wel (verlatingsangst ofzo)
en ik twijfel of dat ik het wil zien omdat ik zoek, of ze niet haar achterste kiesjes (of in ieder geval 1) aan het krijgen is
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:45:54 #100
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102295249
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:36 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Doe even normaal zeg, daar zit mijn kabouter net 2 weken in! :o
De mijne moet nog naar 80 gaan! :D

ow draakje, soms is het gewoon ook even k*t... :*
  vrijdag 23 september 2011 @ 13:19:22 #101
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_102296250
plums, je kan natuurlijk eerst de gordels helemaal los doen, dreumes in de autostoel vechten, slotje erop en dan de gordels weer aantrekken.
Aviva heeft ook wel eens kuren mbt de autostoel. Compleet in de banaan, en dat is dan een kwestie van stevig duwen :@
pi_102296596
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:19 schreef DaviniaHR het volgende:
plums, je kan natuurlijk eerst de gordels helemaal los doen, dreumes in de autostoel vechten, slotje erop en dan de gordels weer aantrekken.
Aviva heeft ook wel eens kuren mbt de autostoel. Compleet in de banaan, en dat is dan een kwestie van stevig duwen :@
check :@

Nieuwste hit (vanmorgen), je loswurmen uit de gordels... (zaten niet zo strak - ahum dus te los - omdat ze staan geprogrammeerd op standje "met jas" en hij zat zonder jas) .... }:|

Draculettetje: succes met je meisje bij de osteo en sterkte voor jou ;)
pi_102296738
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:45 schreef Asyniur het volgende:
[..]
De mijne moet nog naar 80 gaan! :D
Heey.. volgens je "rug tegen de muur-aktie" is de jouwes 80 cm lang *O* ... wanneer krijgt ie dan grotere kleren? :P :7

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Cooki is verloren tijd aan het inhalen zie ik :P
:Y *O*

Edit: whoops.. dat had ik graag allemaal netjes in 1 post gedaan.... beginnersfoutjes .... 8)7

[ Bericht 8% gewijzigd door -Caroline- op 23-09-2011 14:12:01 ]
pi_102297898
Lente van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!! *O* *O*
Ssserpente van harte met je peuter!!
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:19:36 #105
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102298006
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:35 schreef Cooki het volgende:

[..]

Heey.. volgens je "rug tegen de muur-aktie" is de jouwes 80 cm lang *O* ... wanneer krijgt ie dan grotere kleren? :P :7

Weet je wat nieuwe kleren kosten? :{w
Met wat kortere mouwen zijn deze een stuk minder snel vies, een romper rekt best nog wel een stuk mee hoor (knoopjes in je kruis ftw! ) en met een paar lange sokken maakt hoogwater ook niet meer uit. Verder een paar sandalen eronder, want te kleine schoentjes is zielig. Met een sandaaltje komen in elk geval de tenen niet in de knel...
pi_102298217
hihihi Asy!

Isabeau is érg goedgehumeurd vandaag. Na drie dramaavond van van de week ben ik daar erg blij mee. Ik word overladen met knuffels en kusjes, ze vertelt de hele dag verhalen, we hebben samen de konijntjes gevoerd (zie fototopic) en naar de supermarkt gewandeld. Dat laatste verliep niet vlekkeloos, ze viel halverwege keihard met haar hoofd op straat. Fikse buil en een fikse huilbui, maar gelukkig waren er de eendjes ter afleiding.

Nu ligt ze lekker te slapen. Ik hoop dat ze op vakantie ook zo gezellig zal zijn! <3
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:31:40 #107
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102298418
Fijn Sorbo, dat jullie het nu zo gezellig hebben O+
Jammer alleen van die valpartij...
pi_102298605
Wat veel felicitaties! O+

Er staan wat foto's in het fototopic.

Wanneer zou er voor ons weer een cb-afspraak gepland staan? Normaalgesproken ronde twee jaar toch? Niks gehoord nog. Maar ja, voor het huisbezoek hadden ze ook geen afspraak genaakt. Stond ineens de wijkverpleegkundige voor de deur. Verrassingsaanval omdat ze het niet vertrouwden waarschijnlijk. :P
pi_102298616
Die wijkverpleegkundige had trouwens gewoon kleren aan toen op de stoep stond. :P
pi_102301271
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:19 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Weet je wat nieuwe kleren kosten? :{w
Met wat kortere mouwen zijn deze een stuk minder snel vies, een romper rekt best nog wel een stuk mee hoor (knoopjes in je kruis ftw! ) en met een paar lange sokken maakt hoogwater ook niet meer uit. Verder een paar sandalen eronder, want te kleine schoentjes is zielig. Met een sandaaltje komen in elk geval de tenen niet in de knel...
_O-

dan heeft ie zeker ook mee-groei-luiers :Y) ... hoe lang gaan die nou mee? :7 :{w

Sorbo: klinkt gezellig *O* en pijnlijk -O-
Ssserpente: legitimeerde ze zich wel? was ze echt? w/ :P
pi_102301651
crosspost :)

samen slapen gaat goed *O*
ze vinden het allebei leuk *en* ze slapen ook daadwerkelijk na een half uurtje uitrazen :s)
dus komende week ga ik met mijn ma aan de slag om alle meubeltjes te herverdelen en dan kan mijn hobbykamertje ook gerealiseerd worden :@ O+ :P

we hebben nu wel een nieuwe regel in huis: iedereen blijft in zijn of haar eigen bedje }:|
pi_102301800
goeie akties Simmu :7
pi_102301957
ik merk ook trouwens dat de interkindcommunicatie veel beter verloopt! ravi kan selene nu al echt veel beter inschatten en weet dus wanneer hij beter opzij kan gaan. en selene snapt veel beter dat ze niet te ruw moet doen omdat ravi zich anders bezeert. ik vond het wel eng hoor, om mijn kleine knuffie achter te laten onder de hoede van juffie rouwdouw (mijn dametje is nogal ehm, fysiek, dus van de fysieke halsbrekende toeren uithalen en rennen en springen enzo. geen idee van wie ze dat heeft met 2 brillendragen ict-nerdy-wetenschappelijk-verantwoorde ouders. ik denk dat ze later als ze groot is proffesiioneel kickbokster wordt ofzo :7 )

[ Bericht 0% gewijzigd door simmu op 23-09-2011 17:36:27 ]
pi_102307216
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:19 schreef DaviniaHR het volgende:
Gewoon blijven duwen totdat het overgaat dus :') Heb hem vanmiddag de autosleutels in zn handen geduwd, toen was ie toch flink afgeleid :7
Cooki, lijkt me vrij eng als je erachter komt dat je kind opeens helemaal los zit in de auto :')

Wat zielig van die valpartij van Isabeau, maar wat fijn dat ze weer lekker vrolijk is :Y
I'm not a sinner.
pi_102307954
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:04 schreef Plums het volgende:

[..]

Gewoon blijven duwen totdat het overgaat dus :') Heb hem vanmiddag de autosleutels in zn handen geduwd, toen was ie toch flink afgeleid :7
Cooki, lijkt me vrij eng als je erachter komt dat je kind opeens helemaal los zit in de auto :')

Autosleutels: check... en volgende horde: ze weer terugkrijgen }:|
Loszitten: dat zou idd eng zijn... maar in dit geval ging het om t bovenste deel, dus onderkant zat nog vast :7 dusss dat was helemaaaaaaaal niet eng ... :X
  vrijdag 23 september 2011 @ 19:29:09 #116
259886 pessie
pi_102308012
Simmu wat fijn!!!

Ik heb heerlijk geshopt :+ . Hij heeft opeens schoenmaat 21 :o :? . Ik ga zo eerst voeden en het jongetje naar bed brengen dat nu onder hoede van papa in bad zit en daarna upload ik wel foto's in het kinderkleertjes topic.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorbo wat sneu die valpartij. Maar wat heerlijk dat ze weer haar vrolijke zelf is!

Nathan draagt maat 80 broeken en afhankelijk van welk merk maat 80, 86 of 86/92 bovenkleding :@ Hij heeft lange armen.

Cooki, mn neefjes zitten standaard alleen met de onderste gordels vast. Ik vond het eng maar mn schoonzus zegt dat ze in ieder geval vastzitten. De jongens willen graag naar achteren kijken om te zien wat de grote zussen uitvoeren. (Renault Espace en ze zitten 2-2-2).
  vrijdag 23 september 2011 @ 19:31:21 #117
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102308078
Lente gefeliciteerd met je verjaardag!!! en Ssserpente gefeliciteerd met je meissie!
We'll have love aplenty
You and me
pi_102308089
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:29 schreef pessie het volgende:
Simmu wat fijn!!!

Ik heb heerlijk geshopt :+ . Hij heeft opeens schoenmaat 21 :o :? . Ik ga zo eerst voeden en het jongetje naar bed brengen dat nu onder hoede van papa in bad zit en daarna upload ik wel foto's in het kinderkleertjes topic.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorbo wat sneu die valpartij. Maar wat heerlijk dat ze weer haar vrolijke zelf is!

Nathan draagt maat 80 broeken en afhankelijk van welk merk maat 80, 86 of 86/92 bovenkleding :@ Hij heeft lange armen.

Cooki, mn neefjes zitten standaard alleen met de onderste gordels vast. Ik vond het eng maar mn schoonzus zegt dat ze in ieder geval vastzitten. De jongens willen graag naar achteren kijken om te zien wat de grote zussen uitvoeren. (Renault Espace en ze zitten 2-2-2).
Ben benieuwd naar de buit w/
Ja .. uhm... vraagje aan schoonzus: heb je de impact bij eventuele botsing overwogen? 8)7 :X ... o|O
t zijn natuurlijk mijn zaken niet.. :@ maar ik vind het echt onverantwoord... :{
of.. wat vind jij / jullie? :?
pi_102308602
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:29 schreef pessie het volgende:
Simmu wat fijn!!!

SPOILER

Ze hebben dezelfde schoenmaat!

Vandaag naar Blijdorp geweest O+ Was echt leuk!
Hij heeft ruim 2 uur gewandeld. Ik was helemaal verbaasd :D Hij ligt nu lekker op bed.
Hebben een uur over t oceanium gedaan :')
pi_102308615
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:27 schreef Cooki het volgende:

[..]

Autosleutels: check... en volgende horde: ze weer terugkrijgen }:|
Loszitten: dat zou idd eng zijn... maar in dit geval ging het om t bovenste deel, dus onderkant zat nog vast :7 dusss dat was helemaaaaaaaal niet eng ... :X
Aah zo! Nouja, alsnog een béétje eng dan :P precies wat je zegt, de impact bij een ongeluk.. :X
En dat terugkrijgen van de sleutels was bijna geen probleem, haha. Hij wou ze op de grond gooien, kon hem nog net tegenhouden. Ninja-reactie :7
ik denk dat ik maar hordes speelgoed in de auto leg ofzo, zodat ie elke keer afgeleid is.
I'm not a sinner.
pi_102308668
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:45 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Ze hebben dezelfde schoenmaat!

Vandaag naar Blijdorp geweest O+ Was echt leuk!
Hij heeft ruim 2 uur gewandeld. Ik was helemaal verbaasd :D Hij ligt nu lekker op bed.
Hebben een uur over t oceanium gedaan :')
Daar slijten z'n schoenen wel van heur :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:45 schreef Plums het volgende:

[..]

Aah zo! Nouja, alsnog een béétje eng dan :P precies wat je zegt, de impact bij een ongeluk.. :X
En dat terugkrijgen van de sleutels was bijna geen probleem, haha. Hij wou ze op de grond gooien, kon hem nog net tegenhouden. Ninja-reactie :7ik denk dat ik maar hordes speelgoed in de auto leg ofzo, zodat ie elke keer afgeleid is.
Ninja-Plums w/
Dat ja.. Ik heb bijvoorbeeld z'n hond in de auto ... die leg ik op de hoofdsteun van de voorstoel.. en die krijgt ie pas als ie vastzit... pfff >:) en dan in de deur nog van alles... maar ja... soms... is het gewoon "pedagogisch duwen" :X
pi_102309009
Lente en Ssserpente, van harte!! *O*

Pessie, maat 21 *valtvanstoel* :o :D ik geloof dat muppet mijn kleine pootjes heeft, want die heeft amper maat 16 nog ofzo :') (maar ik heb 36/37 dus ze heeft het niet van een vreemde :P) wel fijn dat je geslaagd bent! :Y

Simmu dat klinkt goed!

Son, oceanium! Dat moet ik ook nog een keer doen.. Dat schijnt toch wel heel gaaf te zijn in Blijdorp.. Aquarium in Artis valt tegen wat dat betreft...
pi_102309235
Zijn we daar de vorige keer niet geweest in t Oceanium?
Er was vandaag alleen een stroomstoring geloof ik.T was errug donker aan t begin :D Meneertje vond de vissen erg interessant (op twitter staat ook een foto ;))
  vrijdag 23 september 2011 @ 20:37:50 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102310886
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:03 schreef Cooki het volgende:

[..]

_O-

dan heeft ie zeker ook mee-groei-luiers :Y) ... hoe lang gaan die nou mee? :7 :{w

Op de verpakking staat van 7 tot 18 kilo en ik kan je zeggen dat het best een tijdje duurt voordat zo'n ding 18 kilo weegt hoor :Y

Son, wat leuk dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad O+
pi_102311360
Fijn Simmu!

Pessie, lekker geshopt dus. Altijd leuk.
Yaro heeft schoenmaat 22. Heeft ook de voeten van zijn moeder. Groot, breed en een hoge wreef.

Sonnetje, lekker naar Blijdorp. Was het zeker ook lekker weer voor.
Morgen een dagje naar Schiedam. Zijn je Branders feesten. Even lekker struinen.
  vrijdag 23 september 2011 @ 20:51:44 #126
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_102311518
Whaha, deze kreeg ik vandaag mee op 't KDV:

A grand adventure has begun.
pi_102311930
:D! Fantastisch! Hier hebben ze ook vaak van dat soort teksten in het heen-en-weer schrift.. Ik ga regelmatig stuk :D
pi_102311985
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 20:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zijn we daar de vorige keer niet geweest in t Oceanium?
Er was vandaag alleen een stroomstoring geloof ik.T was errug donker aan t begin :D Meneertje vond de vissen erg interessant (op twitter staat ook een foto ;))
Nope :P grootste gedeelte hebben we gezeten op terrasje geloof ik :')
pi_102312171
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 21:00 schreef Orea het volgende:

[..]

Nope :P grootste gedeelte hebben we gezeten op terrasje geloof ik :')
:D Ja t was ook zulk lekker weer _O-
  vrijdag 23 september 2011 @ 21:16:36 #130
259886 pessie
pi_102312780
Keshet vrijdagmiddagborrel _O-

SPOILER
De buit.
Ik ben zo leuk geslaagd!

Wat betreft schoonzus, onze opvoedingsstijlen liggen sowieso vrij ver uit elkaar. Ik mag wel hopen dat als ze naar La France rijden ze de jongens beter vastmaken. Nou ja, ze zijn 2.5 en mega, dus ik verwacht dat ze binnenkort naar een andere autostoel gaan en ik denk dat ze dan sowieso meer bewegingsvrijheid hebben.
pi_102312909
Lente, gefeliciteerd meiske. Knofje is nu echt een peutertje O+ *O*

Keshet, vrijdagmiddagborrel :D

Son, ik ga heel vaak naar Blijdorp, we hebben een abbo. Maar ja, we wonen op loopafstand zo wat. Oceanium doe ik meestal op druilerige, regenachtige dagen. Ik vind het een mooi aquarium complex, jammergenoeg is Mette niet altijd fan van vissen :')

Mette is tegenwoordig grote zus.. en dat doet ze heel goed. Maar het heeft ook een hoop geteld met zich meegebracht. Poehee, wat een getest, wat een kort lontje en een hoop gezeik met slapen 's avonds. Voor Wies is ze superlief.
Ze móet er echt wel even aan wennen allemaal. Ik mis het wel dat ik nog niet de tijd heb om echt weer iets met haar alleen te ondernemen.
Gelukkig is Wies heel rustig en hebben we ook echt de tijd om het normale ritme gewoon goed voort te zetten.

En volgens mij zag ik vanmiddag het buisje in haar rechteroor zitten... Wat zou betekenen dat deze er dus ook uit is nu. Dat is wat minder, over 2 maanden hebben we pas weer controle en we gaan de herfst nu in. Dus ik voorzie ook weer een hoop oorproblemen. Het us de laatste maand alweer veel raak. Ook is haar woordenschat ontwikkeling weer helemaal gestopt. Volgens mij houd dat ook verband met elkaar.

Klinkt als een hoop geklaag, maar we hebben voor de rest een heel vrolijk mupke :)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_102313635
Wicks; zo herkenbaar het gedrag van Mette.. Evie net zo, al gaat het de laatste dagen al een stuk beter..En dat gevoel van Mette tekort doen.. *check*, maar dat komt allemaal wel weer hoor.. O+

daarom zijn wij vandaag ook lekker eens met zijn 4tjes op stap gegaan. Naar de dierentuin, en dat was even heel erg goed voor onze grote zus, heerlijk genoten.
En vanavond ook eindelijk weer eens met mama samen in bad geweest O+
pi_102313927
Gevoel van tekort doen van oudste oO< : check :{
Daarom morgen een "mannendagje" voor oudste: met papa en vriendje naar Monsterjam in Arnhem B-)
Lucas en ik blijven thuis, lekker "dreumessen" ):O

[ Bericht 11% gewijzigd door -Caroline- op 24-09-2011 08:38:12 ]
pi_102314286
Wickie, jullie wonen zeker dichtbij blijdorp!
Ik heb ook een abbonement. Moet echt vaker gaan nu, tis zo lekker voor m rondsjouwen daar
  vrijdag 23 september 2011 @ 21:53:14 #135
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_102314577
Lente *O* Twee jaar oud meiske, wat geweldig! Zo even foto's spieken :) :*

Ennuhm, wij hadden ook veel problemen met Stef qua autostoeltje, dus wij hebben uiteindelijk een stoeltje van het merk Kiddy gekocht. Een goed getest merk dat niet met gordeltjes, maar met een soort van beugel werkt en meteen vanaf het begin is Stef er zo content mee! Hij helpt zelfs mee met het vastzetten van de beugel.. Met de vorige autostoel was dat welanders, zeg maar :X
3!
pi_102315862
Son, dat is dus zo geweldig vind ik, dat die dreumesjes onbezorgd kunnen rondsjouwen en doen en dat je niet continu hoeft te corrigeren. Mette is ook dol op alle heuveltjes enzo en het bamboe langs de paden vindt ze helemaal fascinerend :') meer soms dan de dieren.

BJ, ik vind de overgang naar 2 vooral pittig met het gedrag van de dreumes dus. En dan valt het opzich nog mee omdat Mette altijd al behoorlijk pittig is geweest. Ik ben benieuwd hoe ik na woensdag praat, dat is mn eerste dagje alleen met de 2 koters.

En ik denk dat ik volgende week na een voeding even samen met Mette naar de kinderboerderij ga ofzo, ik denk dat mn knip dan wel genoeg is genezen om weer te kunnen fietsen :')

Inca, even een :* voor jou, gewoon omdat het kan. Ik móet veel aan je denken.
En hoe is het met Stefke?
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 23 september 2011 @ 22:30:20 #137
190853 RockabeIIa
pi_102316481
*slik*

Mijn kleine flippus is de oudste in dit topic :o
  vrijdag 23 september 2011 @ 22:31:47 #138
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_102316565
Wat lief van je, Wicks O+ :* Ik heb net even je mini en je maxi aanschouwd in het fototopic, ik ga er helemaal van rammelen, zo lief! O+ Stef gaat prima, hoewel hij nog steeds aan de diarree is -O- De daaropvolgende luieruitslag is echt knettervervelend en zijn slaap is ook onrustig, maar verdermerk je helemaal niks aan hem, dus het zal wel loslopen. Genoeg drinken erin stoppen en lekker spelen :) hij was vandaag zo druk op het kdv dat ze nog maar even terug zijn gegaan naar de ballenbak, kon hij uitrazen.. Ohja, en zijn vriendinnetje ging vandaag wennen op haar nieuwe groep want die wordt bijna twee en toen moest hij heel hard huilen, zo lief en aandoenlijk O+

Balen van Mette's buisje trouwens, kun je niet nog een tussendoor-afspraak maken als het idd lastig wordt deze herfst? Zeker ook als haar spraakontwikkeling eronder lijkt te lijden, dat lijkt me genoeg reden om niet te wachten :? Of ben ik hier gewoon weer Mien Ongeduld? :P
3!
pi_102317326
Even een :* voor Wickie en Trix & Stef.

's Avonds kijkt Zoë nog altijd 1 aflevering van Timmy Time op ons bed, voor ik haar naar haar kamer breng en voor ga lezen. Vanavond kwam ik met haar broer uit de badkamer en zag dat m'n muppet iets veel interessanters had ontdekt, m'n sieradenkastje naast m'n bed. :D
pi_102325405
mooie zoë *) en volgende keer de make-upjes? :P
  zaterdag 24 september 2011 @ 12:03:18 #141
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_102328195
Leuk, die verhalen over uitjes met de kids. Zouden we ook vaker moeten doen!

We hebben inmiddels aviva's bedje open gedaan en nu komt madam dus 's nachts in d'r slaapzak naar onze kamer geschuifeld en gaat daar dan mopperen om een nachtvoeding :o
Vanavond dus maar ff een warmere pyjama aan, ze voelde best koud. We zullen zien :)
pi_102334106
Hier nu ook wat warmer snachts Davinia! Die kouwe handen in mijn nek 'smorgens ;) Brrr...

Wij komen net terug van Ballorig ;) Altijd leuk... Mevrouw ligt K.O in haar bedje energie op te doen voor het avondeten....
We'll have love aplenty
You and me
pi_102337226
Zoë op ontdekkingstocht, leuke uitjes en dreumesen die het niet altijd makkelijk maken :*

Rockabelle, gewoon nog maar 3 dagen voordat jou dreumes alweer 2 wordt! Wanneer vieren jullie het?

Hier even weer een verhaal. Yaro was vanmiddag even bij mijn ouders. Hij was erg moe (had maar 50 min geslapen vandaag), dus mijn moeder had hem op bed gelegd. Meneer was het er niet mee eens, dus brullen. Komt na 10 min de buurvrouw aan de deur om te zeggen dat het niet normaal is dat ze hem al 10 min laat huilen. Dat kinderen niet zomaar 10 min huilen en dat ze er heen moet en misschien maar even langs de dokter moest gaan. Mijn moeder was echt hoogst verontwaardigd. Waar bemoeid ze zich mee. We zijn geen goede buren, weet helemaal niet wat er aan de hand is en reageerde echt vanuit kritiek en niet vanuit bezorgdheid.
Nou hebben ze "vroeger" ook al eens geklaagd omdat onze kat de vissen uit hun vijver haalde. Kwam ze ook klagen en zeggen dat we onze kat moesten opvoeden. Dat kon makkelijk, want hun eigen kat en alle buurtkatten deden het ook niet.

Mijn moeder was bijna in staat om Yaro even te laten huilen alleen om haar dwars te zitten, maar dat kon ze niet maken naar Yaro toe. Ze was namelijk net op weg naar boven toen ze aanbelde.
pi_102338345
pyjama's zijn hier ook al weer ingevoerd: lange mouwen en lange broek, soms zelfs sokken ~:)

as: :X zeer bijzonder gedrag van de buurvrouw :( edit: succes voor je moeder gewenst :Y

hier een nieuwe spec: lucas geeft gericht kusjes :* *; zooo sjattig! :Y
(eerst deed ie vooral zn hoofd in je richting als je vroeg om een kusje, maar nu geeft ie een echt smak-zoentje O+
pi_102338542
O+ Kusjes.... ik kan er geen genoeg van krijgen :D
Oona is echt een knuffeldier... veel kusjes.. armpjes om mijn nek slaan, gezicht in mijn hals duwen :D

Goed zo Lucas :D geef maar lekker veel kusjes :D
We'll have love aplenty
You and me
pi_102338669
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:37 schreef Reilain het volgende:
O+ Kusjes.... ik kan er geen genoeg van krijgen :D
Oona is echt een knuffeldier... veel kusjes.. armpjes om mijn nek slaan, gezicht in mijn hals duwen :D

Goed zo Lucas :D geef maar lekker veel kusjes :D
Oona, lekker he? *;

Ja dat ook ja O+ en tegelijkertijd maakt ie dan eventueel zn gezicht schoon :D
oja en ook nog: aaien oO< als ik me aan het aankleden ben waar hij bij is... wil ie mijn benen altijd aaien :P
pi_102338780
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:41 schreef Cooki het volgende:
als ik me aan het aankleden ben waar hij bij is... wil ie mijn benen altijd aaien
Tijd om te scheren? :D

Zoë knuffelt niet, ze komt af en toe langs, soort van drive-walk-by kusje en dan gaat ze weer, wil niet opgetild worden voor een knuffel, dan spartelt ze en gaat ze tekeer, erg jammer. -O-
pi_102338928
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 19:45 schreef Spewey het volgende:

[..]

Tijd om te scheren? :D

Zoë knuffelt niet, ze komt af en toe langs, soort van drive-walk-by kusje en dan gaat ze weer, wil niet opgetild worden voor een knuffel, dan spartelt ze en gaat ze tekeer, erg jammer. -O-
_O-
tot nu toe zag ik het als een compliment van lucas: mama je bent lekker zacht...
maar nu }:| (8> 8)7

houdtdt-greep dan maar :W mama moet geknuffeld worden ~O>
pi_102339142
Heerlijk van die knuffelkonten. Yaro doet het gelukkig steeds meer.
Lucas die kusjes geeft O+
  zaterdag 24 september 2011 @ 20:40:10 #150
265732 Keshet
pi_102340333
Hullo! Wij hebben een heerlijk dagje gehad! M'n beste dinnetje was jarig en had ergens een fort afgehuurd om haar feestje te geven.

Ik heb 75 koekiemonstercupcakes staan bakken vanochtend voor 't feestje. Emmetje heeft van twee tot 7 lekker buiten rondgedrenteld, eten gebietst bij iedereen die wat aan het eten was, een mooie schaafplek op haar kin opgelopen, haar loopeendje een rondleiding gegeven en heerlijk gelachen en gekletst.
Cooki, je moet je avatar veranderen. Ik kan die dingen niet meer zíen nu! :X

D'r nieuwe favoriete woordje is trouwens auto! Aujtoo! Aujtoo? Aujtooaujtooaujtoooo! Papa aujtoo? Aujtooo!

Een andere vriendin van mij was er ook. Haar zoontje is van mei vorig jaar; de maand dat Emma ook geboren had moeten worden. 't ventje is 88 centimeter lang en weegt 14 kilo; een heerlijk knulletje. Zegt m'n vriendin: 'Ja, ik was laatst op 't CB en daar werd hij gemeten en gewogen. Hij viel voor 't eerst binnen de curves! :o Ik was zo blij!'
Ik: 'Ja, ik ken 't gevoel. :D'
We hebben er heerlijk om gelachen.

/einde dagboek :@
pi_102341010
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 20:40 schreef Keshet het volgende:
Hullo! Wij hebben een heerlijk dagje gehad! M'n beste dinnetje was jarig en had ergens een fort afgehuurd om haar feestje te geven.

Ik heb 75 koekiemonstercupcakes staan bakken vanochtend voor 't feestje. Emmetje heeft van twee tot 7 lekker buiten rondgedrenteld, eten gebietst bij iedereen die wat aan het eten was, een mooie schaafplek op haar kin opgelopen, haar loopeendje een rondleiding gegeven en heerlijk gelachen en gekletst.
Cooki, je moet je avatar veranderen. Ik kan die dingen niet meer zíen nu! :X

D'r nieuwe favoriete woordje is trouwens auto! Aujtoo! Aujtoo? Aujtooaujtooaujtoooo! Papa aujtoo? Aujtooo!

Een andere vriendin van mij was er ook. Haar zoontje is van mei vorig jaar; de maand dat Emma ook geboren had moeten worden. 't ventje is 88 centimeter lang en weegt 14 kilo; een heerlijk knulletje. Zegt m'n vriendin: 'Ja, ik was laatst op 't CB en daar werd hij gemeten en gewogen. Hij viel voor 't eerst binnen de curves! :o Ik was zo blij!'
Ik: 'Ja, ik ken 't gevoel. :D'
We hebben er heerlijk om gelachen.

/einde dagboek :@
done! :7
wow.. mega :Y)
klinkt als een heerlijke dag Keshet! O+
pi_102341462
Klinkt heerlijk Keshet. En respect 75 cupcakes in die vorm ^O^ .
  zondag 25 september 2011 @ 14:48:17 #153
265732 Keshet
pi_102361077
Ik ben net bij m'n kleindochter op bezoek geweest!

Uitleg volgt. :D
pi_102363212
Keshet, ik ben heel benieuwd naar de uitleg :D
pi_102364963
Hoi. Ik heb ook zo een dreumes.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_102366360
Al 3 weken Tico! Nog gefeliciteerd! Hebben jullie het goed gevierd?
pi_102366500
Eigenlijk niet. We waren op vakantie. :D
pi_102366969
Oh Keshet? Nieuwsgierig is*

Welkom Tico en Leyla! *O*
  zondag 25 september 2011 @ 18:23:10 #159
259886 pessie
pi_102368010
Tico en Leyla van harte gefeliciteerd!!! Welkom!
pi_102368556
Hoi Tico en Leyla, welkom hier bij de dreumessen *O*
Enne Keshet, kom ns vertellen? :?
  zondag 25 september 2011 @ 19:16:25 #161
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102369755
Aaah, Tico is weer boven water! Gefeliciteerd nog met je meisje!

Oeh Keshet, nou heb je iedereen nieuwsgierig gemaakt :D

Hier vandaag een moe maar lief dreumesje. Hij heeft zich vanmiddag nog even heerlijk in de tuin vermaakt met zijn waterbaan. Lekker genieten van de nazomer O+
pi_102369889
Keshet nou ben ik ook nieuwsgierig.

Tico en Leyla welkom en alsnog gefeliciteerd. Hopelijk hadden jullie een lekkere vakantie. Gaan jullie het nou alsnog vieren of laten jullie het lekker zo?

Lekker was het vandaag het Asyniur, ben dol op die nazomer. Hier ook een heerlijke dag buiten gehad. Hebben lekker gefietst naar de kinderboerderij.
  zondag 25 september 2011 @ 19:20:21 #163
265732 Keshet
pi_102369917
Tico! Whoah! De jouwese is toch pas net geboren!?! :o
Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Leyla! *O* *O* *O*

Nou...mijn kleindochter is....Aviva! :D Aviva noemt iedere vrouw die niet haar mama is oma. _O-
Ik ben vandaag bij ze op bezoek geweest. Heel gezellig; de dreumesjes hebben lekker samen gespeeld en zijn aan elkaar gewaagd. :D

Hebben jullie met jullie dreumesjes ook zo genoten van het heerlijke weer? O+
pi_102370011
Geweldig Keshet.......Maar volgens mij is het geen straf om oma te zijn van dat heerlijke meisje.
Fijn dat ze aan elkaar gewaagd zijn en zich prima hebben vermaakt.
pi_102372937
Hihi dus Emma is de tante van Aviva als ik het goed begrepen heb :D
Dan heeft ze vast een hele leuke lieve tante!! ;)

Ticootje, gefeliciteerd met Leyla!! *O*
Komt er nog wel een feestje? ;)

Hier hebben ze volgens mij ook wel genoten van het lekkere weer, maar ik was zelf werken dus heb niet van ze kunnen genieten helaas. Wel zelf ook lekker een poosje in de tuin kunnen zitten op het werk.
  zondag 25 september 2011 @ 20:54:16 #166
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102374564
Tico gefeliciteerd met Leyla!!

Hahhaa Oma Keshet... Wat klinkt dat als een heerlijke dag!

Hier ook een lekker dagje gehad..
Heen en weer gecrosst naar brabant.. verjaardag van mijn opa...
Oona weer alle aandacht... K.O in de auto terug ;)

Wel beginnen we de eerste tekenen van eenkennigheid te zien... Afgelopen week zowaar 2x gehuild bij het wegbrengen op t kdv (Normaal ziet ze Marcek niet meer staan) en vandaag wilde ze toch echt het liefst bij mij, marcek of oma op schoot... Maar mijn kleine neefje was toch ook wel leuk om mee te spelen..
We'll have love aplenty
You and me
  maandag 26 september 2011 @ 08:32:08 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102388872
[klaagpost]
Blèrgh, jemig. Lang niet meer zo'n hel van een avond/nacht gehad.
Harry is dus wakker geweest tot zeker 23 uur. Toen zette hij het om half 1 weer op een brullen en is hij op mijn borst in slaap gevallen. Om kwart over 1 heb ik hem weer overgeheveld naar zijn eigen bed, nadat ik heb zitten wurmen hoe ik dat moest doen want mijn bekken/rug deed zo'n pijn dat ik niet wist hoe te handelen ;(
En dan sta ik er dus nu 2 dagen alleen voor want mijn man is op cursus.
Ik ben blij dat opa en oma hem in elk geval overdag komen halen...
[/klaagpost]
pi_102388943
Asy dikke :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_102388950
Tico gefeliciteerd nog met leyla! :*

Keshet ik vind je dagboek verhalen leuk! En nu alweer oma haha

fijn zoals iedereen heeft genoten van het mooie weer!

En toeval of niet vrijdag is mini op mijn afspraak bij de osteopaat geweest en heeft ze de hele nacht in haar eigen bed geslapen! (moest er wel een paar x heen maar toch)
Zaterdag bij mn zus sliepen we wel op.1 kamer maar die nacht haar praktisch niet gehoord
en gister bij terugreis sliep ze in de auto, 5min voor thuiskomst spuugde ze feit auto onder dus toch in bad maar vannacht ook doorgeslapen!
pi_102388971
Ow asy toch :*
pi_102389139
/terug van dagje weg

gefeli nog tico!
*O*
  maandag 26 september 2011 @ 08:51:10 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102389174
draak, wat fijn dat er verbetering in lijkt te zitten! *O*
pi_102389201
klinkt goed draakje!
asy :*
pi_102389491

Met dreumes bewijs natuurlijk.
pi_102389568
Aww, lekker ding met erg leuk Ida-t hempie. O+

Fijn dat de osteo aanslaat, draakje!

Asy, ik heb zo met je te doen, weet helaas ongeveer hoeveel pijn je hebt. :*
pi_102390290
Jo Asy :X
Niet hip.

dreumes hier is over het algemeen wel blij, maar flink verkouden en er komen alle hoektanden en 2 kiezen door nu :X
Dus bij vlagen best niet blij ;)
  maandag 26 september 2011 @ 10:09:14 #177
259886 pessie
pi_102390459
Asy wat naar! Vandaag maar even bijkomen. Ik weet hoe pijnlijk het is, niet icm een dreumes maar toch. :*

Tico, leuke foto!

Free, fijn dat hij blij is!

Ook hier sinds volgens mij donderdag rotnachten. Nathan wordt ergens tussen 3 en 4 wakker waarna je er gedurende 2 uur om de haverklap heen kunt. Gisternacht had ik zo slecht geslapen dat ik 's avonds zo'n hoofdpijn kreeg dat ik er misselijk van werd. Lag om 10 uur dus al op 1 oor :z .
pi_102390915
Keshet: haha, idd leuk kleinkind! Je klinkt nog lekker jong voor een oma :Y
Meimeltje: tof werk : in de tuin zitten :P , hier hebben we in de tuin geprutst… is genoeg te doen en lucas vindt het leuk om rond te scharrelen en met grote broer op de trampo te spelen
Reilain: Eenkennigheid: apart verschijnsel he? Hier een variant erop: gisteren alleen bij mij willen zijn, papa/grote broer waren niet interessant… }:|

Asy: men ;( … idd niet hip… ms een nachtje logeren voor Harry? Dikke knuffel voor jou :*

Draulettetje: klinkt goed *O* , maakt niet uit of het toeval is toch?
Tico: leuk bewijs meisje O+
Freecell: blije dreumes met mond van tanden/kiezen :Y) : je kan t maar gehad hebben (wij zijn nog in afwachting van kiezen)
Pessie: hoofdpijn van vermoeidheid: check :X

We zijn bij het cb geweest: specs: gewicht 10.2 kg/lengte 79,5cm was OK, lijntje stijgt nog, *O*
Ivm weinig praten icm oortjes over 3 maanden terug voor extra check op taal/begrip -O-
Toch maar eens het ""bootcamp-schema van Keshet O+ erbij halen ~O>

maandag 26 september 2011 @ 11:02:08 #179
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102391542
Cooki, wat is er met zijn oortjes dan?
En heb jij het idee dat hij jullie niet goed begrijpt?
Harry praat ook nauwelijks en het eerste wat de wijk aan mij vroeg was: maak jíj je zorgen? Ik zeg: ik niet. En daarmee was het hele onderwerp af eigenlijk...
pi_102391857
Asy, bij de 14mnd afspraak had hij volgens cb arts vocht achter zijn oortjes, nu was het nog niet optimaal, veel verkouden (btw oudste was ook ongeveer 3 jaar continue verkouden).
Dit schijnt mogelijk invloed te hebben op taalontwikkeling, vandaar over 3 maanden nog een extra bezoekje met controle van oortjes en taalkunstjes.
pi_102392668
Wij zagen Florian en Tara afgelopen zaterdagochtend in de Ikea bij Smalland, maar ik zag Freecell niet en durfde nu geen hoi te zeggen :@ :')
  maandag 26 september 2011 @ 12:09:54 #182
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102393572
Oona hoopt volgens mij dat ik heel vaak ziek ben.... mijn 'nee-vermogen' is foetsie...
Ze ligt nu met speen bumba te kijken... naja.. :')
We'll have love aplenty
You and me
pi_102393934
Cooki, fijn dat stijgende lijntje! *O* goed joh! En hopelijk komt het snel goed mijn zijn taalontwikkeling :*

Verder effe een :* voor iedereen die het kan gebruiken... Asy bijvoorbeeld. Jeetje, niet grappig!

Leyla en Tico, welkom hier!

Oh en ik had Lente en Ssserpente nog helemaal niet gefeliciteerd! *O* van harte!!! Een echte kleuter gewoon al... _O_

Mijjn muppie is bij tijd en wijle wel eens erg verlegen als we ergens op bezoek zijn of ze de mensen minder goed kent (of er zijn er heel veel) maar vanochtend bij het kdv had ik haar ook weer in mijn broekspijpen hangen... Een stagiaire/invalster kwam meteen op haar aflopen (stelde zich gelukkig wel netjes effe aan me voor), beetje opdringerig ook naar mijn idee dus dat liet ze niet gebeuren. Toen de vaste meid om het hoekje keek en begroette was het al snel goed... en ik werd vrolijk uitgezwaaid. Vond het alleen wel weinig handig van die meid om zo te reageren als ze het kindje helemaal nog niet kent. :@
Gisteren gezellig gaan bbq-en bij vrienden en toen we er bijna waren riep ze vanaf de achterbank "Thuis Lala!"... dat ze dat ziet/herkent... ik snap er soms niks van :+ (Vriendinnetje daar heet Leanne, en het zijn echt nu al onafscheidelijke dames die samen GroteZus het leven zuur maken }) )
  maandag 26 september 2011 @ 12:41:51 #184
259886 pessie
pi_102394632
Cooki ik vind het een mooie curve ^O^
pi_102394808
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 12:09 schreef Reilain het volgende:
Oona hoopt volgens mij dat ik heel vaak ziek ben.... mijn 'nee-vermogen' is foetsie...
Ze ligt nu met speen bumba te kijken... naja.. :')
Reilain ben je ziek? Mama's mogen niet ziek zijn -O- Lijkt me een prima reden om tv/speen etc in te schakelen als help-accessoire! heel herkenbaar (geen speen, maar lapjes/knuffels en babytv!)
:Y

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 12:21 schreef Lijnloos het volgende:
Cooki, fijn dat stijgende lijntje! *O* goed joh! En hopelijk komt het snel goed mijn zijn taalontwikkeling :*

Mijjn muppie is bij tijd en wijle wel eens erg verlegen als we ergens op bezoek zijn of ze de mensen minder goed kent (of er zijn er heel veel) maar vanochtend bij het kdv had ik haar ook weer in mijn broekspijpen hangen... Een stagiaire/invalster kwam meteen op haar aflopen (stelde zich gelukkig wel netjes effe aan me voor), beetje opdringerig ook naar mijn idee dus dat liet ze niet gebeuren. Toen de vaste meid om het hoekje keek en begroette was het al snel goed... en ik werd vrolijk uitgezwaaid. Vond het alleen wel weinig handig van die meid om zo te reageren als ze het kindje helemaal nog niet kent. :@
Lijnloos, dank! Ik verwacht nog steeds dat ie binnenkort de oren van mijn kop kletst, deed oudste ook O+ en 5 dec mag ik ook nog een keertje extra meten/wegen, vind ik toch ook wel fijn! Nu naar bootcamp :|W

Kdv stagiaire: is idd niet handig }:|
Hier hadden we laatst het omgekeerde: een nieuwe stagiaire die NIX deed... dus dan sta je met je kind.. :{w , ik ging me maar even voorstellen en toen deed ze nog nix... :? o|O Heb ik wel gemeld bij de hoofd-akela.... leerpuntje prima, maar mijn kind negeren }) grrrr....
hoewel ik Lucas dan ook gewoon bij me houd hoor, ik geef m ook niet zomaar af, stel je voor dat ze m laat vallen :(
Hoofd-akela kwam binnen en hij floepte zo naar haar toe O+ :P

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 12:41 schreef pessie het volgende:
Cooki ik vind het een mooie curve ^O^
Ik ook! *O*
mijn kleine wonderboy O+
pi_102395409
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 11:44 schreef Vlindur het volgende:
Wij zagen Florian en Tara afgelopen zaterdagochtend in de Ikea bij Smalland, maar ik zag Freecell niet en durfde nu geen hoi te zeggen :@ :')
Ghehe :D Ik was er wel en niet ver uit de buurt ;)

En Tara liet F-je de roltrap oprennen met een bloedlip als gevolg }:|
  maandag 26 september 2011 @ 16:26:29 #187
259886 pessie
pi_102402074
SPOILER
*O* *O* *O* Tuin voor Nathan *O* *O* *O*
  maandag 26 september 2011 @ 16:37:03 #188
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102402506
Wauw Pessie gefeliciteerd!!!

mooi lijntje cookie!!
En idd ;) Hier niet fit, beetje bang voor keel/neusholte/oorontsteking dat soort narigheid..... moest er wel om lachen dat dat feilloos werd aangevoeld en misbruikt ;).... Hier ook verslaafd aan haar knuffeltje (die mag ze ook altijd bij zich hebben) en speentje normaal alleen met slapen/erg moe/tandjes... dat soort spul....

Lijnloos dat is idd niet zo handig van die invalster/stagiaire! FIjn dat het na het zien van een bekend gezicht snel weer goed was...
We'll have love aplenty
You and me
  maandag 26 september 2011 @ 19:52:18 #189
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102410027
Zo, het ligt in bed. Duimen jullie mee?
pi_102410322
Asy: ^O^ :Y
tijd voor c_/ ?

Pessie: een tuin O+ is heerlijk voor kindjes en de mama/papa O+

[ Bericht 29% gewijzigd door -Caroline- op 26-09-2011 20:03:20 ]
  maandag 26 september 2011 @ 20:01:08 #191
265732 Keshet
pi_102410553
Ik duim mee Asy! :*

Beterschap Reilan!

Gefeliciteerd Pessie! Wat tof! Wanneer gaan jullie verhuizen?

Lijnloos, dat is inderdaad niet zo handig dan! Fijn dat Minke zich zo vertrouwd voelt bij haar vaste leidster!

Handige actie van Tara Freecell...Alles ok met 't F'je?

Rocka, de jouwese is inderdaad de oudste! Wat is dat ineens snel gegaan! Jouw grote kleine. O+ :*

Mooie curves Cooki! Succes alvast voor over 3 maanden. :D

Draak, fijn dat je een paar goede nachten hebt kunnen maken! :*

Maarreh, Emma en Aviva zijn dus dikke vriendinnen! Ze kletsen lekker samen, duwden elkaar aan de kant, vochten om 't speelgoed, deelden koekjes. Echte meiden dus. :D O+

Ze gingen ook nog even samen de wereld verkennen:
  maandag 26 september 2011 @ 20:02:15 #192
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102410615
Jup, ik duim mee! ^O^

Oh pessie, gefeliciteerd! Heb je dat ff zo snel tussendoor gedaan?! ;)

Hier ligt het nog niet in bed. We gingen net ff nog een klein rondje lopen en toen viel Tirza ;(
Kapotte knie. Tizza au, Tizza huiluh. Maar goed, 't is alweer over. Ze zit nu bij papa op schoot even Mah na mah na van de muppets te kijken en dan gaat ze haar nestje in! :z
  maandag 26 september 2011 @ 20:06:29 #193
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102410847
Jullie duimen niet hard genoeg want ik hoor boven geluid }:|

Ow en Harry doet sinds vandaag 'ma-ma-ma' (als in wafafwaf) als je vraagt hoe het hondje doet en het paardje doet 'hiiiiii' O+
En hij heeft gevideoskyped met papa en dat vond hij helemaal tof *;
  maandag 26 september 2011 @ 20:06:42 #194
190853 RockabeIIa
pi_102410860
Prachtig meiske Tico O+ Nog van harte! *O*
pi_102411029
Oww... Tizza toch, dat doet zeer... :*

Lucas is hier ook al bed.... vandaag vooral veel zwaan-kleef-aan gedaan :P
en vanmiddag "luisterde" hij beter naar zijn grote broer dan naar mij :@
pi_102411047
Oh Keshet, dat eigenwijze bekkie op die fiets (en Aviva, leuk om die ook effe te zien zo, grote meid ook al! ) _O-

Ach Tirza toch... :* op de au!

Hier slaapt het bijna, maar nog net niet... Helaas heeft Minke nu sinds een week of zo erg veel moeite met in slaap komen, een van ons moet op haar kamertje blijven zitten tot ze in slaap is (mijn positie is dus momenteel ook op de luie stoel naast haar bedje)... Loop je te vroeg weg, dan is het meteen heel hard en echt overstuur huilen. Alleen gisteravond was ze zo moe na het bbqen dat ze bij het liggen al meteen in slaap viel en ik niet hoefde blijven... Nu al 3 kwartier op wacht :@ iemand die dit herkent met tips of is dit weer zo'n fase? We hebben al heel wat geprobeerd, licht aan laten op de gang, deur open, muziekje aan, boos worden, laten huilen (werd alleen maar erger tot volledig overstuur)... Ik weet het niet meer, maar wil wel graag mijn avond terug ipv in het donker op een stoel zitten eigenlijk.
  maandag 26 september 2011 @ 20:16:48 #197
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102411373
Namens Tirza bedankt voor de :* !!

Oh wat lastig lijkt me dat lijnloos! :* voor jou! Is er wat veranderd thuis dat ze daardoor slecht slaapt/niet in slaap valt?! Is wel moe? Ik weet, dat als we Tirza naar bed brengen terwijl ze nog niet moe genoeg is, dan gaat ze niet slapen en nemen we haar mee naar beneden. Hooguit een half uur. Meestal is ze dan wel echt moe en gaat ze zonder problemen slapen. In bed laten liggen werkt iig niet dan, dus vandaar dat wij het zo doen.
  maandag 26 september 2011 @ 20:18:40 #198
265732 Keshet
pi_102411478
Lijnloos, wij hebben dit een tijdje geleden ook gehad. Echte tips heb ik niet... Bij ons werd de tijd dat we 'moesten' blijven steeds korter, dat wel.
We bleven herhalen dat papa of mama (of alletwee) dichtbij zijn en dat als ze ons nodig heeft ze altijd mag roepen en dat we dan naar haar toe komen en dat ze echt echt echt niet alleen is.
Of 't geholpen heeft weet ik niet maar inmiddels kunnen we haar neerleggen en valt ze zelf weer in slaap.
Kus voor jullie in ieder geval! :*

Tirzaatje! :*
pi_102411479
Lijnloos, ik leef met je mee !

hier slaapt lucas op zich goed, maar soms moet er "extra werk" gedaan worden, wat hier soms helpt: (en soms helpt nix :X ), dus zie het niet als tips, maar als "wilde gokken" :P

wij gebruiken dit nachtlampje soms ... (snoertje eruit na opladen , is helaas volgens Ikea vanaf 3 jaar, maar goed)

en oppakken, rondlopen in eigen (donkere) kamer ... dan wil ie soms ineens terug in bed :?

en...
rond laten rennen / spelen beneden... totdat ie moe lijkt te zijn }:|

uuhhh :@ .. spuit elf :@
  maandag 26 september 2011 @ 20:26:33 #200
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102411858
Ohh wat lijkt me dat zwaar Lijnloos! Hopelijk een fase...
Hier moeten we zsm wegwezen altijd als ze erin ligt.... Knuffelen op de arm, kusje, muziekje aan.. neerleggen en rennen... Mag nog net doeidoei zeggen ;)
Mevrouw gaat namelijk meteen staan anders en dan is het huilen... Zijn we vlug genoeg? Dan gaat ze meteen slapen.. Heel soms ligt ze nog even kletsen tegen haar pop... maar eigelijk al 3 weken horen we meteen niets meer..
We'll have love aplenty
You and me
pi_102412225
@Reilain, ja zo was het dus bij ons ook.... Hopelijk snel weer terug naar die tijd ;)

@Cooki, dat lampje hebben we ook ja, lag eerst ook in haar bed, maar daar werd ze erg onrustig van (waardoor ze vaak wakker werd en zo). Dus die hebben we er weer uit, maar wel een goeie, ga het ding weer aan de oplader mikken voor morgenavond.

@Keshet, Probleem is dat ik het gevoel heb dat het steeds langer duurt (op hele enkele uitzonderingen na)... vandaar dat ik het liefst nu iets doe om erger te voorkomen.

@Elmo, het enige verschil dat ik kan bedenken is dat het is net na we terug zijn van vakantie... daar sliep ze in een groot bed (1.20-1.80m, met rekje ervoor) in de caravan met ons ernaast in de nacht, maar daar was het inslapen juist geen enkel probleem en daar bleven wij ook niet wachten tot ze sliep of zo... Ik heb wel het idee dat ze echt moe is, ze gaat ook lekker liggen als we haar weg leggen en ze blijft meestal ook wel liggen, alleen onderwijl heel hard huilend.

Inmiddels slaapt ze, dus ik ga zo maar es mijn eten bedenken en maken :') (iets met treinstoringen ook waardoor ik al laat thuis was)
  maandag 26 september 2011 @ 20:35:19 #202
190853 RockabeIIa
pi_102412352
Flippie vindt het maar niks, dat mensen voor hem zingen en dat hij in het middelpunt staat. Net zijn broer :D Hij zat alleen maar heel erg boos te kijken en met zijn vinger te wijzen en NEE! te roepen :')

Oh, en negerzoenen trakteren was ook niks. Vrijwel geen kind lust dat... Najaaaa :?
pi_102412519
Ik heb vandaag brandweermannensoep gehad van mijn dreumes! :D Hij heeft het ikea keukentje gehad voor zijn verjaardag (woensdag pas jarig, maar gisteren al gevierd) en de brandweerkazerne van duplo, vandaar de rare combi.

Lijnloos, geen idee. Wij hebben hier ook zo'n fase gehad, heb em op een gegeven moment toch maar even laten brullen en toen ging het beter.

Afgelopen vrijdag de 2 jaar controle gehad bij het cb. En zoals voorspeld, te weinig aangekomen. Lengte is afgezwakt naar de normaallijn (of er is fout gemeten, want de laatste keer dat we met andere zoon op het cb waren hadden we em ook gemeten en was ie een centimeter langer) en gewicht gaat richting -2. Het was niet mijn favo wvpk en dus moesten we ons echt verantwoorden. Nou ja, pech, hij beweegt veel en eet op zich genoeg, dus tja, gewoon tenger. Had eigenlijk moeten roepen 'zijn voeten groeien wel en kijk maar naar de curve van zijn mama vroeger' maar goed. Stats nu: 89 cm en 11,9 kilo.
Nog 2 daagjes dreumes en dan is het een echte peuter. In gedrag is ie dat al effe, in zijn gezicht zie je het nu ook. Zal nog wel even een spammetje doen woensdag.

Nog een vraagje voor de mama's waarvan de kindjes waterpokken gehad hebben: hoe lang duurt het voor je er echt niets meer van ziet? Ik blijf maar vlekjes zien als in bad gaat of het koud of juist warm heeft. En hij lijkt ook in zijn gezicht echte littekens te hebben :'(
pi_102414212
Mefke: als hij gewoon goed eet, niet te druk om maken, Leander heeft precies dezelfde stats en is meer dan een jaar ouder ;)

En die keuren ze wel goed op het cb ;)

En bij Florian zie je de waterpokken her en der ook nog behoorlijk zitten. Ik denk niet dat die echt helemaal weggaan eigenlijk... -O- Alleen gelukkig niet in zijn gezicht.
  maandag 26 september 2011 @ 21:12:42 #205
190853 RockabeIIa
pi_102414798
Mijn oudste heeft er ook een paar diepe littekens aan overgehouden in zijn gezichtje. Ikzelf heb dat ook trouwens op mijn voorhoofd. Maar echt heel erg opvallen doet het niet meer. Het is dat ik het weet.

Lekker hoor, brandweermannensoep. Was het spicy?

Ik ga de kamer versieren. En dan zet ik zijn cadeautje vast midden in de kamer O+
  maandag 26 september 2011 @ 21:14:00 #206
190853 RockabeIIa
pi_102414872
oh, ik zie nu dat ik eerst alle duplo nog weg moet ruimen dan :')
pi_102414936
nou ja, ik hoop maar dat het nog wat wegtrekt, want het zit bovenop zijn neus, niet te missen dus. En ook nog naast zijn neus een diepe. Ben nu aan het smeren met calendulan, misschien helpt dat. In zijn knieholten zitten ook nog wat diepere, maar daar moet hormoonzalf op omdat er ook eczeem bij zit en het helemaal open lag.

Brandweermannensoep smaakt vooral erg plasticachtig :P

[ Bericht 19% gewijzigd door mefke79 op 26-09-2011 21:24:55 ]
pi_102415783
Mef, Lente heeft nog maandenlang rode plekjes gehad, echt erg lang nog. En helaas nu een stuk of vijf littekens die eindelijk gewoon huidkleurig zijn.
  maandag 26 september 2011 @ 21:33:10 #209
259886 pessie
pi_102416083
Nathan heeft op zn hoofd nog een paar flinke littekens. De meeste zitten gelukkig onder zn toekomstige( :') ) haargrens.

Rocka, succes met opruimen.

Brandweermannen soep klinkt dan wel weer geniaal!

SPOILER
pi_102418707
Een kus voor alle rotnachten, tanden/kiezen leed of een ander die het kan gebruiken :*

Zag een mooie cruve van Lucas voorbij komen. Hopelijk valt het met de oren mee en valt de ontwikkeling m.b.t. ook gewoon oke bij het volgende bezoek. Maar volgens mij maak je, je niet druk.

Oona die het er lekker van neemt nu mama niet zo lekker is.

Pessie gefeliciteerd met je huis. Heerlijk een tuin. Weet je al wanneer jullie over gaan/kunnen/willen?

Verder zag ik leuke foto's van Emma en Aviva en een echte Leyla als dreumes voorbij komen O+

Klinkt als een geslaagd cadeau Mefke. Was het een leuke dag?

Rockabella veel plezier met versieren en dan morgen gewoon de grote dag!
  maandag 26 september 2011 @ 22:33:21 #211
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102419505
Lijnloos, geen echte tip. Net als Cooki doe ik vaak maar wat en soms werkt het en soms niet.
Gisteravond de hele avond met een jongetje gezeten. Vanavond op tijd in bed gelegd, het was even stil, toen heeft hij gejengeld. Maar goed hij was niet echt aan het huilen dus ik heb het maar gelaten en na een uur is hij dan toch in slaap gevallen.
Vroegah zou ik dit niet snel gedaan hebben maar nood breekt wet en dan vraag ik me soms af of ik in het verleden (of bijv gisteravond) gewoon niet te snel naar boven ben gegaan...

Anywayz ik ga slapen...

Rockz, succes met je versieringen!
pi_102419618
Pessie gefeliciteerd!!

Rocka ook alvast gefelciteerd met je grote kleine man!

Mefke, brandweermannensoep klinkt heerlijk :D

Gisteravond stond Dyon ineens op de zoldertrap..
Vanmorgen liet hij ons ook nog eens even zien hoe makkelijk hij z'n bed uit klimt :o Ben benieuwd hoe het nu verder gaat, hopelijk niet met te veel schade. Kyllian z'n nieuwe kamer is nog niet klaar en het nieuwe bed is in bestelling maar duurt ook nog 7 weken. Daarna kan Dyon pas doorschuiven. Vanavond was hij gelukkig veel te moe om klimpogingen te doen, hij had maar 1,5 uur op het kdv geslapen.
pi_102419690
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2011 22:33 schreef Asyniur het volgende:
Lijnloos, geen echte tip. Net als Cooki doe ik vaak maar wat en soms werkt het en soms niet.
:D xcuse me }:| *O*

quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2011 22:33 schreef Asyniur het volgende:
Gisteravond de hele avond met een jongetje gezeten. Vanavond op tijd in bed gelegd, het was even stil, toen heeft hij gejengeld. Maar goed hij was niet echt aan het huilen dus ik heb het maar gelaten en na een uur is hij dan toch in slaap gevallen.
Vroegah zou ik dit niet snel gedaan hebben maar nood breekt wet en dan vraag ik me soms af of ik in het verleden (of bijv gisteravond) gewoon niet te snel naar boven ben gegaan...

Anywayz ik ga slapen...

Dat hebben wij vroegah met oudste gedaan, die hebben we ávonden rondgedragen, en nu denk ik dat we m misschien wel wakker hielden :|W

Asy: ik hoop op een hele goede nacht voor je :Y

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 22:35 schreef Meimeltje het volgende:

Gisteravond stond Dyon ineens op de zoldertrap..
Vanmorgen liet hij ons ook nog eens even zien hoe makkelijk hij z'n bed uit klimt :o Ben benieuwd hoe het nu verder gaat, hopelijk niet met te veel schade. Kyllian z'n nieuwe kamer is nog niet klaar en het nieuwe bed is in bestelling maar duurt ook nog 7 weken. Daarna kan Dyon pas doorschuiven. Vanavond was hij gelukkig veel te moe om klimpogingen te doen, hij had maar 1,5 uur op het kdv geslapen.
Klimkampioentje :P Da's schrikken ;)
Anders doe je er zo'n hekje boven, net als bij het kdv *)

Over kleertjes: Ik heb wat leuke linkjes in het kleertjestopic gezet.... zie je wat ik leuk vind _O_
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:54 schreef Cooki het volgende:
hebben we deze al? *O*
piccadilly circus cars
[ afbeelding ]
uiltjes pyjama
[ afbeelding ]
Rocka: heel veel plezier alvast gewenst met het verrassen van je peuter! :7

[ Bericht 15% gewijzigd door -Caroline- op 26-09-2011 22:46:49 ]
pi_102420627
Cooki, ik ga zo even in het topic spieken :D
Ja rekje erboven, goed idee maar die sloopt hij er ook vast vanaf haha. Zie jij ook zo'n verschil tussen die 2 van jou? De oudste was echt niet zo beweeglijk als Dyon, die heeft nooit pogingen gedaan om uit z'n ledikant te klimmen.
pi_102421272
Ja, zie zeker verschillen! Alleen zit er zoveel jaar tussen (8,5) dat het allemaal weer een beetje nieuw is voor ons :+
Lucas kan zich wel (itt tot thomas) goed zelf vermaken, misschien zoekt ie juist de rust op met zo'n druktemaker van een grote broer in de buurt :P
Thomas was juist veel meer een klimkaboutertje... hoewel Lucas nu ook uitbreekpogingen doet uit de buggy }:|
En een supercliché: zo verschillend als ze zijn, toch zijn het echt broertjes (8> (8> , echt .. wat een gloeiend geluk hier in huis! *; herkenbaar, neem ik aan? O+ ;)
pi_102421699
Bij jouw jongens idd wel meer verschil, dus kan me ook voorstellen als je niet alles meer precies weet.
Ja hier ook wel echt broertjes hoor, Dyon geeft hm een heerlijk knuffel en kus bij het afscheid op school O+
pi_102421848
Oh zo schattig O+
Vriend vertelt me soms dingen die ik niet meer weet van vroegah, maar soms vertelt ie ook heel stellig iets, waarvan ik nog wél weet hoe het precies zat, dan klopt het soms niet (wat hij vertelt) ... fail :7 dan geloof ik de rest ook niet meer van hem... _O-
  maandag 26 september 2011 @ 23:30:27 #218
190853 RockabeIIa
pi_102422151
<3

Ben zo benieuwd naar zijn reactie O+
pi_102422299
owww Rocka, wat super cool! O+
Je a.s. peuter boft maar met zo'n mama O+
pi_102422323
Ow Rocka wat een ontzettend, geweldig mooie fiets! O+
  maandag 26 september 2011 @ 23:37:51 #221
190853 RockabeIIa
pi_102422511
Zijn broer heeft dezelfde alleen 2 maten groter. Ik vind het zo lief, die kleine cruisertjes
pi_102423171
Ik ook! O+
Jammer dat het 's ochtends nog niet donker is, volgens mij kan z'n snuitje je hele huis verlichten als hij z'n fiets ziet. *;
  maandag 26 september 2011 @ 23:56:13 #223
190853 RockabeIIa
pi_102423208
Ik zou em er bijna voor wakker maken :')
pi_102423363
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zou em er bijna voor wakker maken :')
Wel eerst zingen voor 'm!
(ach gos, zie het helemaal voor me, zo'n slaapdronken mannetje. O+)

Anyweg: Van harte gefeliciteerd met je peuter! *O* Lieve L, ik wens je een geweldige dag toe en dat je maar veel kilometers mag maken op je fantastische fiets. *O*
pi_102426240
L en Rocka, van harte gefeliciteerd!!! Wat zal ie genieten van zon mooi kado *O*

Ik ben alweer op weg naar werk na een prutnacht... Minke is 2 keer jammerend wakker geworden, dus kon meteen wat tips in actie zetten. 1e keer (2.00 uur) ben ik ff snel gaan zitten en toen naar de wc gelopen en als stealth-ninja snel weer doorgelopen, dat werkte... 2e keer (4.00uur) eerst vanuit bed nog geroepen dat papa en mama er ook zijn en der echt wel horen, dat hielp niet... Dus toen is manlief nog erheen gegaan en uitgelegd dat ze echt niet bang hoefde te zijn en dat wij er echt wel waren en zo... werkte gelukkig ook (na 10 minuten dus wakker waren we toch al :X )... Nou ja, vanavond maar es verder uitsokteren wat helpt!
pi_102426651
Hier was het om 4:30 brullen. Bij ons in bed min of meer door-gedommeld tot 7:15 en toen was het echt brullen.
En nu hangt hij op de bank met een speen en koorts... -O-
  dinsdag 27 september 2011 @ 08:26:31 #227
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102427068
Ik ga niks zeggen ivm met Fokwet O-) *O*

Rocks, van harte gefeliciteerd met je mini die nu langzaam een maxi aan het worden is! O+
Wij Ik verwachten wel nog wat foto's ter illustratie dat ie blij was met de fiets ;)

Meimel, dan schrik je je toch ook te pletter als je kind opeens aan de zoldertrap staat :X

Lijnloos en freecell, balen zeg van jullie prutnacht!
Beterschap voor je mannetje freecell...
pi_102427557
volgens mijn moeder en manlief was het heel stil vannacht :Y
ik zou het niet weten, want ik lag er om half 10 in met oordopjes :P
ik was kapot!
pi_102427585
gefeliciteerd rocka *O* *O* *O*
pi_102428152
Rockabella gefeliciteerd. Wat een gaaf cadeau trouwens.

Lekker bijgeslapen dus Simmu ^O^

Freecell hopelijk voelt hij zich snel beter. Balen van die rotnacht.

Lijnloos ook al een rotnacht. Wel fijn dat er wel wat heeft geholpen, ook al ben je dan wel wakker.

Niks zeggen is een goed teken Asyniur *O*

Hier ook een onrustig mannetje. Heeft echt last van de kiezen die op doorbreken staan. Dit doen ze echter al weken. Van de week zag ik eindelijk 3 puntjes zitten. Zijn ze nu weer helemaal weg omdat het tandvlees zo dit is....
Hij heeft er ook echt last van. Slaapt onrustig, huilt in zijn slaap, waardoor wij ook onrustig slapen. Is daardoor overdag ook kapot. WIl echter niet meer dan 1 slaapje, welke soms maar 50 min is. Dat gaat hij echt niet trekken tot aan het avondeten dan. Hierdoor ligt hij er vroeg in, maar is dan ook weer vroeg wakker. Heb hem er toch vanmorgen om 09.00 uur op gelegd in de hoop dat we twee slaapjes gaan doen vandaag.
Eerst was het huilen. Hem een boekje gegeven, toen was het spelen en uiteindelijk is hij nu gaan liggen (toch handig zo'n camera). Hij loopt wel te piepen en te kreunen, maar hij huilt niet. Dus ik laat hem maar even. Hopelijk valt hij in slaap en doet hij vanmiddag bij opa ook nog een slaapje.
  dinsdag 27 september 2011 @ 09:37:03 #231
259886 pessie
pi_102428308
Gefeliciteerd Rocka *O*

Asy *O*

Simmu, heerlijk bijgeslapen zo te horen ^O^

Free -O- (komt ie nu nog wel dan?)

:* voor alle rotnachten.

Gisteravond offensief dikke slaapzak met mouwen ingezet. Heeft geslapen van 8 tot 6.15 en van 6.30 tot 8.30 *O* *O* *O* . Hij had het dus waarschijnlijk koud... Jammer genoeg maakte manlief mij vannacht wakker omdat hij vond dat er een mug op mijn oor zat die hij moest doodmaken -O- van de adrenaline kon ik niet meer slapen en hij ook niet, hij zat dus om half 7 in de auto naar zn werk en ik ben toen weer gaan slapen.
  dinsdag 27 september 2011 @ 09:46:11 #232
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_102428589
Rocka, gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine man! *O* *O*
  dinsdag 27 september 2011 @ 11:24:16 #233
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102431024
Gefeliciteerd Rockabella!! Wat een geweldige fiets!

Lijnloos balen zeg weer een spooknacht.. Hopelijk vind je snel 'de' oplossing..
Benieuwd of er hier ook ooit zo'n fase komt...

Oona ligt nu lekker te tukken.. Vanmorgen even naar het cb geweest voor de nieuwe stats.. onze weegschaal en rolmaatje zijn nog niet eens zo verkeerd ;) We hadden aardig gegokt!
Hopelijk slaapt ze lang... Ik ben nog ziek.. zat met koorts bij het cb ;) naja... Hele dag binnen is ook niets!

79cm en 10.3kg schoon aan de haak

[ Bericht 8% gewijzigd door Reilain op 27-09-2011 11:30:46 ]
We'll have love aplenty
You and me
pi_102431472
Rocka, gefeliciteerd met je kleine knapperd!
pi_102431782
:* voor alle nachtbrakers }:|

*O* voor alle doorslapers O+

Pessie: dat herken ik: kind slaapt :z , ik niet :')

Rocka: pics? *O* en feli met je stoere peuter :Y

Oona heeft dezelfde stats als Lucas :P alleen loopt Oona 5 maanden voor :Y)

Hier rozijntjesfestijn: leuk joh: rozijntjes als confetti gebruiken :@
  dinsdag 27 september 2011 @ 12:37:58 #236
259886 pessie
pi_102433316
Mooie stats voor Oona!

Rozijntjesfestijn _O- . Nathan is ook dol op rozijntjes, en dol op gooien, en soms op allebei tegelijk :') .
pi_102433445
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:37 schreef pessie het volgende:
Rozijntjesfestijn _O- . Nathan is ook dol op rozijntjes, en dol op gooien, en soms op allebei tegelijk :') .
ja dat dus.. Lucas is wel een keurig kind trouwens .. zegt: oh-oh als hij het op de grond ziet liggen ):O
OT: oudste zei op latere leeftjid als hij knoeide: maar mama dat vind jij toch niet erg? }:|
  dinsdag 27 september 2011 @ 12:53:30 #238
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102433834
Oona, mooie stats hoor! :Y

En Harry is ook altijd in voor het betere gooi- en smijtwerk. Hij heeft ook het liefst liga's. NIet op te eten hoor :{w maar ze kruimelen ze heerlijk als je er mee op de grond timmert of als je er op stampt :Y)
pi_102433891
Asy, idd vooral dat stampen ja! :Y) vorige week: stukjes banaan }:| (ik vond m al zo rustig voor de tv) *)
  dinsdag 27 september 2011 @ 12:55:20 #240
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102433895
Over kruimelen gesproken....Tirza vindt het leuk om met een cracot of koekje oid te 'krijten' op de bank. :')
pi_102433927
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:55 schreef Elmo76 het volgende:
Over kruimelen gesproken....Tirza vindt het leuk om met een cracot of koekje oid te 'krijten' op de bank. :')
laat dat kind toch lekker spelen *)
  dinsdag 27 september 2011 @ 12:57:42 #242
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102433978
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:56 schreef Cooki het volgende:

[..]

laat dat kind toch lekker spelen *)
Spelen?! Niks ervan! ~O> Hier wordt niet gespeeld! Poetsen mag ze en opruimen. Spelen doet ze maar ergens anders! :P
pi_102434010
_O- Alles op de grond gooien blijft hip!
Minke roept ook altijd Oh-Oh als iets op de grond valt... Nu roep ik standaard dat ze geen Oh-oh hoeft te roepen als ze het express op de grond gooit :+

Mooie stats voor Oona hoor!

Pessie, fijn dat de slaapzak helpt zo! Nu je vent nog africhten ;)

As, sneu van die kiezen... dat zorgt ook niet echt voor rust nee. :*

Free, jij ook al zo'n gezellige nacht... :*
pi_102434044
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:57 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Spelen?! Niks ervan! ~O> Hier wordt niet gespeeld! Poetsen mag ze en opruimen. Spelen doet ze maar ergens anders! :P
welk item van bootcamp is dat? }) keshet? :?
pi_102434106
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:57 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Mijn kind vindt poetsen en opruimen leuk... Van wie ze het heeft is mij nog een raadsel... :+
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:03:07 #246
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102434170
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:01 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Mijn kind vindt poetsen en opruimen leuk... Van wie ze het heeft is mij nog een raadsel... :+
Hahaha, ja hier ook eentje! Niet altijd, maar ze heeft zo haar momenten! Als de stofzuiger gepakt wordt, wil ze helpen en niet met haar eigen stofzuigertje, maar met de grote! En de bezem wordt regelmatig gepakt om ff te vegen! Hier ook not a clue van wie ze die gave heeft! :N
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:04:25 #247
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102434208
oja, oh-oh roepen terwijl je het op de grond gooit :Y
Je cracotte in tientallen stukjes breken, even aan kwijlen en dan onder op de salontafel leggen :Y
Mijn kind poetst nooit en dat heeft ie niet van een vreemde :+

Ow As, ik had even over de tandjes van je sneutje heen gelezen: goed insmeren met dentinox :Y
pi_102434236
Oh, stofzuiger is hier ENG!!! Dan rent ze naar de bank om erop te klimmen en onderuit gezakt tv te staren... *de-stofzuiger-is-er-niet*-mantra...
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:05:59 #249
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102434266
;) Hier wordt nu ook altijd Oh-oh geroepen als er iets valt.. wel erg handig als ze in haar bedje ligt/zit/staat... dan betekend het dat ze haar pop een slinger heeft gegeven ;) en zonder gaat ze echt niet slapen..

@ Cooki.. Ohh is Lucas dan zo'n ukkie of Oona zo mega?

Enne wat betreft opruimen ;) Oona is zelf een stofzuiger.. alles wat ze tegen komt geeft ze aan.. pluisjes, ballenbakballen (allemaal dus), knuffels, afstandbediening.. ze kan een uur zoet zijn met gewoon alles wat ze tegen komt naar ons toe brengen ;)
We'll have love aplenty
You and me
pi_102434404
Asy, cracotte plakt goed he?
Lijnloos, haha dat mantra (hier klimt Lucas als een aapje in je en klemt zich dan helemaal vast, voor hem zielig, maar voor mij of vriend best lekker :@ )
Reilain: Oona lijkt me gewoon prima iets boven gemiddelde lijn en Lucas is idd iets kleiner/lichter, maar dat komt helemaal goed (mantra haha :+ )

Stofzuigertje Oona: O+
Lucas heeft hier wel een eigen bezempje en dat pakt ie regelmatig (er ligt ook genoeg) :s)
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:11:43 #251
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102434470
Harry gooit soms wel pluisjes ed in de prullenbak :D
En hij is niet bang voor de stofzuiger. Hij gaat draaien aan het vermogen of zet hem uit (en weer aan en weer uit en weer aan etc) }:|
pi_102434554
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:11 schreef Asyniur het volgende:
Harry gooit soms wel pluisjes ed in de prullenbak :D
En hij is niet bang voor de stofzuiger. Hij gaat draaien aan het vermogen of zet hem uit (en weer aan en weer uit en weer aan etc) }:|
Lucas gooit van alles (ook speelgoed enzo :( ) in de prullen/vuilnisbak,
@Elmo: hij kan zelfs al sorteren (ik heb plastic/papier/blik bakken in t washok staan)... Tizza ook? :7
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:17:11 #253
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102434659
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:14 schreef Cooki het volgende:

[..]

Lucas gooit van alles (ook speelgoed enzo :( ) in de prullen/vuilnisbak,
@Elmo: hij kan zelfs al sorteren (ik heb plastic/papier/blik bakken in t washok staan)... Tizza ook? :7
:Y we hebben een zak bij de prullenbak staan voor de luiers en daar gooit Tizza :9 zelf haar luier in en plastic weet ze ook dat dat in een aparte zak moet.
pi_102434983
Minke gooit ook graag afval in de afvalbak, maar hier doen ze niet aan recyclen... nou ja, in huis hebben we 1 soort afval en in de tuin staat de groen bak voor tuinzooi. That's it..
Mooi tijdverdrijf volgens Minke: De afvalbak openen en heel hard BAH! roepen naar alles... ze haalt het er nog net niet weer uit want het is wel BAH! En gelukkig gaat er geen speelgoed in, dat dan weer niet.
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:37:35 #255
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_102435375
lijnloos, wat naar dat Minke zo slecht slaapt! Hopelijk wordt het snel weer beter. :*

mef, het is toch niet erg als het lijntje nog wat afzwakt? Als hij maar groeit verder, trekt het wellicht wel weer bij, toch?
wb waterpokken, bij Eli heb je echt nog een hele tijd de stippen gezien. Echt ruim een maand, zeg maar. Bij Aviva was het zo weg, maar leek ze nog littekentjes eraan over te hebben gehouden. Die kan ik inmiddels ook niet meer vinden. Het kan dus best zijn dat eea bij Driekus mettertijd ook wegtrekt.
Enneh, eet smakelijk met je brandweermannensoep! :Y)
Eli heeft een tijdje rode en groene kippensoep geserveerd. Was ook erg smakelijk. ;)

meimeltje, wat eng! Dyon zo ineens boven. Kan je een ander hekje installeren? Of helpt dat ook niet?

pessie, wat fijn van de goede nacht! *O*

Reilain, wat een mooie curves! *O* Altijd mooi :)

Opruimen moeten we nog ff aanleren hierzo. :@ Al is de stoffer en blik wel interessant. Om mee rond te zwaaien. :')
pi_102435810
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:26 schreef Lijnloos het volgende:

Mooi tijdverdrijf volgens Minke: De afvalbak openen en heel hard BAH! roepen naar alles... ze haalt het er nog net niet weer uit want het is wel BAH! En gelukkig gaat er geen speelgoed in, dat dan weer niet.
Bah roepen, ja check!
Davinia: :') rondzwaaien >:) (hier doet ie dat soms met het bestekbakje van de vaatwasser :X )

Lucas heeft wel eens wat uit de vuilsnibak gehaald trouwens :r maar dat was geen speelgoed 8)7

"Tizza" knap zeg! (ik vind het ook zo knap dat ze haar eigen naam gebruikt... die van mij weet niet eens van eigennamen enzo.. :? )
pi_102436718
Rocka gefeliciteerd met je mannetje *G* en hoe vond ie zn fiets?

Asy ik jompel dan helemaal niet stiekum met je mee *G*

Pessie gewoon even een huis gekocht met tuin! gefeliciteerd

Simmu ook even goed bijgeslapen, hoe fijn

dan zag ik nog mooie curves voorbij komen
een zieke florian, beterschap
een klimgeit met die ineens boven aan de zoldertrap stond, das schrikken!

lijnloos wat vervelend, hopelijk is het een fase, helaas ook geen tips zijn ook nog zoekende..
(alhoewel ik de afgelopen dagen echt niet klaag hoor)

emma en aviva ik zag je jullie al elders maar hoe cool! zo samen de wereld verkennen

en toen wist ik ut nie meer...
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:17:07 #258
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_102439061
Rocka gefeliciteerd! *O*

Wat geven jullie je dreumes te drinken over de gehele dag?
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:36:47 #259
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102439840
Water
En bij de boterham volle melk
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:37:29 #260
265732 Keshet
pi_102439873
Water en bij de lunch karnemelk, gewone melk of drinkyoghurt.
Op 't KDV drinkt ze ook roosvicee.
pi_102439989
water
halfvolle melk
yoghurt vermengd met beetje roosvicee (in antilekbeker van de action _O_ tip O-) )
roosvicee met water
"knijpfruit" als ie dorst en beetje trek heeft :Y)
en als ie zelf mag kiezen: het laatste restje koffie/icetea uit een beker die is blijven staan :X
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:41:15 #262
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102440030
water, roosvicee(laxo), halfvolle melk en af en toe een pakje wicky :7
pi_102440181
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:17 schreef kitty_hello het volgende:
Rocka gefeliciteerd! *O*

limo of fruit met water uit de staafmixer O-)
pi_102440499
Water, soms melk (is ze geen fan meer van), soms karnemelk (als alternatief voor de melk), rosevicee...
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:56:24 #265
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102440609
melk & water
1x per dag een beker sterk verdund diksap of verdund vruchtensap
We'll have love aplenty
You and me
pi_102440811
quote:
Rocka gefeliciteerd! *O*

en jij Kitty? ;)
pi_102441005
Niels drinkt heel weinig, ik denk in totaal nog geen tuitbeker per dag. Er staat de hele dag water en ik biedt hem daarnaast sterk verdunde diksap of roosvicee, volle melk, karnemelk en héél af en toe sinaasappelsap aan. Op dit moment zijn thee en karnemelk favoriet. Roosvicee en diksap hebben er hier niet voor gezorgd dat hij meer ging drinken, afwisseling wel.

Niels is de laatste tijd ook heel erg bezig met opruimen, zo moest en zou gisteren de verpakking van het stoepkrijt in de prullenbak :)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_102441125
ravi drinkt zo'n 4 tot 6 rietbekers per dag trouwens. die verschoon ik dus wel wat vaker dan selene ;)
pi_102441174
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 16:06 schreef Twinkly het volgende:
Niels drinkt heel weinig, ik denk in totaal nog geen tuitbeker per dag. Er staat de hele dag water en ik biedt hem daarnaast sterk verdunde diksap of roosvicee, volle melk, karnemelk en héél af en toe sinaasappelsap aan. Op dit moment zijn thee en karnemelk favoriet. Roosvicee en diksap hebben er hier niet voor gezorgd dat hij meer ging drinken, afwisseling wel.

Niels is de laatste tijd ook heel erg bezig met opruimen, zo moest en zou gisteren de verpakking van het stoepkrijt in de prullenbak :)
hmz..
de tip die ik daarvoor ooit kreeg is niet de hele dag met een beker erachter aan lopen, maar vaste momenten op de dag een beker aanbieden. Er een momentje van maken even smaen zitten ofzo.. En dan de beker toch weer weghalen.
pi_102441264
quote:
Rocka gefeliciteerd! *O*

Water, limonade, melk, borstvoeding, appelsap, chocomelk... Gewoon wat voor handen is eigenlijk, en zo af en toe zie ik dat Jen haar drinken dus aan Leyla doorschuift, vandaar de chocomelk op de lijst en appelsap ;)

Eigenlijk drinkt madam vooral aanmaaklimo of water. Bij het eten krijgt ze melk.

Maar hier dus ook, ze neemt 3 slokken en duwt dan de beker weg.
pi_102441390
Oh ja sinaasappelsap gemengd met water gaat hier ook erg goed... ik gok dat minke zo'n 2 tot 3 bekers/flessen a 200-250ml oplurkt per dag. En een tuitbeker in bed met water die ook om de dag leeg is...
pi_102441627
Rienk krijgt na zn pap (in de beker of bord) een beker melk (met soms een scheutje ranja) en verder krijgt hij limonade. Rienk drinkt wel goed, maar eet nog steeds slecht. De hele dag roept hij om toetjes en we krijgen er nauwelijks wat normaal eten in.
Hij heeft nu pap uit een bord gehad, een stuk of 5 appelrijstwafeltjes en een banaan. Ben benieuwd of hij zn avondeten wil.
Hij krijgt pas daarna een toetje. Eerst een toetje geven en daarna eten wil niet. Dat hebb we al geprobeerd ;)
pi_102441827
Hmm, dat zal ik dan eens proberen Tico. Ik snap helemaal waarom dat zou moeten werken, maar toch voelt het niet goed om vocht weer weg te halen...
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_102442224
Ik maakte me zorgen om de kleine hoeveelheid die Zoë drinkt maar KA zei dat ze op deze leeftijd ong. 600 ml aan vocht binnen moesten krijgen en dat fruit enzo meetelt. Ze steelt wel eens de chocomel van Ryan en dan hoeft ze vervolgens geen voedsel meer. :')
pi_102442658
water, melk, thee en 1x per dag een beker verdund diksap

kan een dreumes nu eigenlijk ook teveel drinken?
pi_102442789
volgend probleem(pje):

ravi wil niet slapen zonder selene
* simmu zucht
  dinsdag 27 september 2011 @ 16:50:49 #277
259886 pessie
pi_102442811
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:26 schreef Lijnloos het volgende:
Minke gooit ook graag afval in de afvalbak, maar hier doen ze niet aan recyclen... nou ja, in huis hebben we 1 soort afval en in de tuin staat de groen bak voor tuinzooi. That's it..
Laatst vonden we Nathan's schoen terug in de luieremmer :')

Wat betreft drinken, Nathan drinkt 1 hema rietjesbeker met roosvicee of diksap leeg. Daarna vul ik em opnieuw half met water waar hij nog wat van drinkt. Bij de lunch krijgt hij een bekertje volle melk om mee te oefenen en 's ochtends en 's avonds krijgt hij borstvoeding.

Simmu, diepe zucht en :*
pi_102442828
Als het buikje vol zit met sap (of hier dus wel eens chocomel) en daardoor nauwelijks wil eten lijkt me dat ze dan teveel drinkt.
pi_102442856
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 16:28 schreef Twinkly het volgende:
Hmm, dat zal ik dan eens proberen Tico. Ik snap helemaal waarom dat zou moeten werken, maar toch voelt het niet goed om vocht weer weg te halen...
Ja.. ik heb een beetje hetzelfde wel daarin hoor.... Maar goed als je een stuk of 5x aanbied over een dag dan moeten ze toch een keer dorst krijgen en leren ze toch wat meer dan een slok te drinken. Toch?
  dinsdag 27 september 2011 @ 17:30:31 #280
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_102444421
Bedankt voor alle antwoorden :*

Hier drinkt ze water en aanmaaklimonade en 's avonds nog een flesje melk, maar ik wilde haar eens wat anders aanbieden :)
Het probleem is dat ze nog steeds aan de diarree is (een maand of 5 nu, begin oktober afspraak in het ZH daarvoor) en echt énorm veel drinkt..meer dan 2 liter per dag!!

Edit: Ze drinkt uit een rietjesbeker en 's avonds nog een flesje, uit een beker gaat echt niet! Ze gooit het op de grond dan..jullie nog tips daarover? :*
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
pi_102445546
Lente drinkt ook weinig, hoor. Ik was vast voornemens om 'r alleen water aan te bieden, maar dat is van ellende een beetje sap met water geworden, anders dronk ze helemaal niets. Nu is gelukkig helemaal weg van 'theetjes'. Echt, ze maakt van werkelijk alles een verkleinwoordje. Nu betrap ik mezelf er ook wel eens op, maar ik heb werkelijk nog nooit 'Lentetje, pappaatje, opaatje en mammaatje' gezegd, dus ik weet niet waar ze het vandaan haalt. 'Schaapje' (dapetje) zeg ik wel regelmatig trouwens.

Ik vrees dat het tijd wordt om te moven naar het peutertopic... Nogmaals heel erg bedankt voor de felicitaties. O+ Lente is drie dagen jaren geweest; ik hoorde 'r vanmiddag in d'r bedje nog 'Hoejaaaa, nog keej!' zingen. :') Ze is echt afschuwelijk verwend. Nils ik ik hadden het met twee Marktplaatsjes bewust klein gehouden, maar men, wat kwamen vrienden met grote (en dure!) cadeaus aanzetten. Superlief natuurlijk, maar echt overdone wmb. We gaan het maar selectief aanbieden. Ze heeft nu d'r Ikeakeukentje, een berg Duplo, d'r LittePeople-garage, wat boekje en puzzels beneden staan en de rest staat op zolder. Dat gaan we af en toe rouleren.

Tot snel bij de peuters! :W
pi_102445567
Simmu zucht :*

Wij zijn begonnen met yoghurt in een gewone beker en van daaruit met water
sinds een maand of 2.5 drinkt ze alles uit een beker op 1 klein flesje melk in bed na
  dinsdag 27 september 2011 @ 18:31:02 #283
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102446488
Harry drinkt ook best weinig hoor!
Hij krijgt 2x per dag een half bekertje melk aangeboden. Soms gaan die op, maar meestal ongeveer de helft. Hij heeft een rietjesbeker met water, maar daar drinkt hij nog niet eens de helft van op. Het maakt geen verschil of ik er thee of een beetje limonade in doe. Dus dan maar water. Dat plakt minder ;)

Hij heeft vandaag overigens niet geslapen bij opa en oma, dus Harry ligt al een half uurtje op bed. Cross my fingers...

Waar is Selene dan simmu?
pi_102447958
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:31 schreef Asyniur het volgende:

Hij heeft vandaag overigens niet geslapen bij opa en oma, dus Harry ligt al een half uurtje op bed. Cross my fingers...
Waar is Selene dan simmu?
Asy :s)
Simmu bedoelt ms dat Selene niet gelijk met Ravi middagslaapje doet? :{
pi_102448057
Ssserpente goeie spam!!!
Asy, ik duim voor je! Minke heeft vandaag overdag ook niet geslapen volgens opa (wel in bed gelegen, maar continu geklets door de babyfoon)... Maar ze oogt nu nog redwlijk wakker dua ik laat haar nog maar effe... Ze heeft vanochtend tot 8.15 uur uitgeslapen en toen nog niet op willen staan (maar man moest weg)... Waarom nooit op mijn vrije dagen??? Ik hoop dat we zo gewoon normaal kunnen weglopen bij het naar bed gaan... Oh ik wordt nu naar buiten gesleurd.. Ff ballen nog!
pi_102448977
selene heeft op dinsdagmiddag peuterspeelzaal, dus die doet dan geen slaapje (wat te merken valt dan als ze thuiskomt :') ). verder gaan ze inmiddels 'gewoon' tegelijk naar bed al de hele week. dus ravi is van 2 slaapjetijden naar eentje gegaan ook gelijk in 1 moeite door :D
  dinsdag 27 september 2011 @ 19:55:31 #287
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102450492
Aah zo simmu, tja zwanger hè? Let vooral niet op de onzin die ik uitkraam 8)7
Misschien moet Ravi daar nog even zijn draai in vinden...

Nou hier was iemand na een uurtje weer 'wakker'. Eventjes uit bed gehaald omdat hij bleef huilen (en omdat papa hem na 2 dagen cursus ook graag even wilde zien). Kind wist van ellende/vermoeidheid niet wat hij moest. Dus weer terug in bed. Even weer gehuild maar nu is het dan toch weer stil.
Arm ding...
pi_102450782
Arme Harry.. :*
Simmu wat goed dat Ravi zo naadloos overgaat op het schema van Selene (ook al is het misschien net iets te ver nu) *O*

Ik zeg niks, Fokwet, maar we hebben geloof ik echt alle tips toegepast en geen snik! Speciaal de nieuwe (en veel te grote nog) Bumba-pyjama aan, muziekje aan, ikea-licht-spook erbij in bed, deur open, wij nog even was vouwen (in eerste instantie luid kletsend) op onze slaapkamer... :@ maar ik geloof dat we misschien wel avond kunnen vieren.
pi_102450890
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 september 2011 19:55 schreef Asyniur het volgende:
Aah zo simmu, tja zwanger hè? Let vooral niet op de onzin die ik uitkraam 8)7
Misschien moet Ravi daar nog even zijn draai in vinden...

Nou hier was iemand na een uurtje weer 'wakker'. Eventjes uit bed gehaald omdat hij bleef huilen (en omdat papa hem na 2 dagen cursus ook graag even wilde zien). Kind wist van ellende/vermoeidheid niet wat hij moest. Dus weer terug in bed. Even weer gehuild maar nu is het dan toch weer stil.
Arm ding...
was toch een prima valide vraag? jullie weten haar schema niet en ik ben al de hele week aan het jubelen over samenslapen!

:* dat je zelf ook wat bij kan slapen. ik duim ervoor!
  dinsdag 27 september 2011 @ 20:30:43 #290
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102452574
Bijna een half uurtje verder weer.. Hopelijk slapen al die kleine ukkepukken nu!!

Oona is vandaag nog even genadeloos doorgegaan met misbruik van me maken ;) Helaas nog steeds ziek... Morgen gaat ze naar t kdv, en ik ga een dagje bed/bank bestuderen...
We'll have love aplenty
You and me
pi_102454266
even een klein intermezzo:

had ik al verteld dat bij ons selene de telefoon niet snapt en ravi wel? selene pakt zelfs de hoorn verkeerd. ravi pakt de telefoon goed en begint te babbelen (in chinees) :P selene wil hem niet eens beethouden
pi_102455228
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:01 schreef simmu het volgende:
even een klein intermezzo:

had ik al verteld dat bij ons selene de telefoon niet snapt en ravi wel? selene pakt zelfs de hoorn verkeerd. ravi pakt de telefoon goed en begint te babbelen (in chinees) :P selene wil hem niet eens beethouden
Ik moest lachen! :D

Hopelijk blijft al het dreumesspul lekker slapen, mijn monster slaapt ook eindelijk, pfff.

Ze wordt met de dag pittiger, vandaag had Ryan z'n pestbroek aan en ze heeft 'm gemept. :o
Toen hij ook nog in haar stoeltje ging zitten ging ze door het lint, al krijsend probeerde ze hem er
uit te sleuren, was een erg lachwekkend gezicht. Vooral toen het haar lukte. :o

Morgen ga ik met m'n kroost even naar dierenpark Amersfoort, hoop dat ze dan in een beter humeur is.
pi_102456195
Minke goed zo! *O* Lijnloos, geinig: was opvouwen met ondertiteling ^O^

Simmu, dat simultaan slapen is wel knap van Ravi zeg :Y

Reilain: dat voelt ze perfect aan he? :X

Bellen: check :7 mijn zus heeft me weleens mobiel teruggebeld om te vertellen dat Lucas met de huistelefoon met haar "in gesprek" was :D

Zoë goed zo, aanpakken die hap, haha ~O>

Asy: fijn dat je man er weer is en een hele goede avond/nacht gewenst !
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:01:35 #294
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102458044
Cooki, ik stuur je ff een pm, heb een vraagje!
pi_102458890
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:01 schreef Elmo76 het volgende:
Cooki, ik stuur je ff een pm, heb een vraagje!
Elmo/Cooki.. ziet er grappig uit.. 8)7 en dan zit ik nog maar aan de cola... c_/ niet eens aan de drank...
(pm beantwoord, wacht op verdere instructies :7 )
pi_102459463
Rocka, misschien had ik het al gedaan maar dan alsnog van harte gefeliciteerd!!
Stoere fiets!!

Oona, wat een grote meid al!!

Lente, tot heeeel snel :W
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:29:27 #297
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102459737
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:15 schreef Cooki het volgende:

[..]

Elmo/Cooki.. ziet er grappig uit.. 8)7 en dan zit ik nog maar aan de cola... c_/ niet eens aan de drank...
(pm beantwoord, wacht op verdere instructies :7 )
We zijn een mooi duo! 8-)
De instructies volgen. Alvast bedankt! :*

Tirza ging vanavond weer lekker gelijk slapen. Ze is in bad geweest en haar nieuwe hobby in bad is 'wijvuh', drijven dus! Ze gaat dan iedere keer lekker achterover liggen en als haar oren onder water komen, schudt ze daarna met hoor hoofd om het water eruit te krijgen! O+
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:29:49 #298
190853 RockabeIIa
pi_102459764
Bedankt voor de felicitaties!
Flip was met alles blij vandaag (vooral met de 3 gebakjes en het gebakje van zijn broer dat ie ook nog effe naar binnen propte). Het was een mooie dag. We hebben het goed samen O+

pi_102459841
Rocka, ik vind die eerste foto zo ongelofelijk mooi O+
Gefeliciteerd met je kleine grote knul!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_102460014
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Het was een mooie dag. We hebben het goed samen O+

O+ Wat mooi. O+
pi_102461935
Echt prachtig Rocka, en je schrijft het ook mooi: we hebben het goed samen O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: