ja, snap ik helemaalquote:Op donderdag 22 september 2011 10:40 schreef Sorbootje het volgende:
Weet je, natuurlijk is het heel handig dat Isabeau kan zeggen wat ze wil. Maar dat weet ze zelf ook, dus wil ze ook gewoon meer. Snap je?! En ja, ik geniet ervan, maar soms word ik er ook stapelgek van.
jaquote:
Heerlijk hoor. Ik kan ook zo genieten van mijn etende meisje. Kan me voorstellen dat je dat zeker hebt als het eerst zo moeizaam gingquote:Op donderdag 22 september 2011 12:00 schreef Solagratia het volgende:
Die prikken zijn zielig he. Ze hebben het zo goed door nu. Brrr. Amy kreeg ze allebei in de arm.
Fijn dat het zo'n goed bezoek was en je helemaal gerustgesteld bent! Er zit gewoon 3 kilo en 6 cm verschil tussen onze muppets![]()
Dat Amy zo goed eet is echt een opluchting ja. 4 maanden geleden zat ik echt met mijn handen in het haar, ze wilde niets. Nu bedelt ze zelfs om iets te eten bij het hekje bij de keuken
heey... volg jij het Keshet-trainingsschema?quote:Truus kan 6 blokjes stapelenWhat's next?
Ah, 'trekt kledingstuk uit'. Nou, sokken trekt ze al maanden uit, dus dat zit ook wel goed
Waarom denk jij van niet?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:51 schreef Cooki het volgende:
volgens de stats niet denk ik![]()
volgens mij wel![]()
maar ja, ik ben niet deskundig![]()
heey... volg jij het Keshet-trainingsschema?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 13:55 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Waarom denk jij van niet?
Hehheh ja, die volgen we![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 14:16 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind het wel een beetje vies dat iedereen kusjes op de shitjes van Rocka geeft
Minke zou zijn zusje kunnen zijn, zelfde stats en inderdaad eerst motoriek, daarna praten. Er begint nu steeds meer (duidelijk) uit te komen...quote:Op donderdag 22 september 2011 15:53 schreef Vlindur het volgende:
Wat heerlijk dat Harry zo buiten heeft gespeeld!![]()
En oh my god Sorboo, wat een temperament heb je in je dame gestopt![]()
Voor de stats, Rienk is een kilo of 11 bij 84 centimeter. Klein en fijnHij is nu 21 maanden.
Hij liep met 11 maanden en begint nu eindelijk te praten. Nog niet veel, maar we begrijpen hem nu vaak wel.
ow Asy, dat buitenspelen klinkt zo stoer!quote:Op donderdag 22 september 2011 14:51 schreef Asyniur het volgende:
... en heeft zich er 3 kwartier zelf vermaakt met wat aanrommelen. Af en toe staat ie aan het raam te kloppen en mama te roepen .....
percies dat ja ...quote:Op donderdag 22 september 2011 14:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik zie niks schokkends cooki, maar kan me voorstellen dat je graag bewijs hebt dat het lijntje niet verder afbuigt
ga ik doenquote:Op donderdag 22 september 2011 14:41 schreef pessie het volgende:
Rocka leuke voorbereidingen voor zn verjaardag!
Cooki, even maandag afwachten, kan zo weer anders zijn.
quote:Op donderdag 22 september 2011 15:53 schreef Vlindur het volgende:
Voor de stats, Rienk is een kilo of 11 bij 84 centimeter. Klein en fijnHij is nu 21 maanden.
Oeh, misschien blijkt maandag ook wel dat Lucas klein/fijn is... maar echt: als je die curve ziet, en dan naar Lucas kijkt.... .quote:Op donderdag 22 september 2011 16:18 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Minke zou zijn zusje kunnen zijn, zelfde stats
Ik heb drie billenschuivers gehad. De oudste liep met 25 maanden. Tot die tijd alles op zijn billen, als een razende roeland kwam hij overal zo. Wel veel draagwerk voor mij maar verder geen probleem.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:57 schreef Orea het volgende:
Precies, ik moet het ook los gaan laten nu
Ha Orea, straks heeft ze een mond vol! Gaat hard zo!quote:Op donderdag 22 september 2011 18:56 schreef Orea het volgende:
Cooki, ik hoop ook dat je verbaasd wordt door een fijne stijging in de curve! Al vind ik hem er nu helemaal niet slecht uitzien al![]()
![]()
.....
Ik ben een beetjeik voel net even echt goed bij de dame, de hoektand boven is gewoon door
en een paar puntjes van een kies, en een tand naast de 2 ondertanden die ze al heeft en de andere bijna. En er staat nog meer op ploffen
en ze laat amper iets merken (ja van de week een avond heel erg huilen
zo sneu!) maar verder niks op een bak kwijl na
Nou.. dan... moet ik een maar een paar keer aan de waslijn hangen ...quote:Op donderdag 22 september 2011 19:15 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, stel dat het geen schans is maar wel een beetje afbuigt? Wat dan? Dan is er toch geen man overboord als Lucas het verder goed doet?
Harry's curves: ja, is ook zo: ieder kind zijn eigen curvequote:Ik zal de curves van Harry nog eens posten. Die zijn pas grillig
De laatste meting is dus van afgelopen week (waarvan ik denk dat de lengtemeting niet klopt. Zal hem morgen eens met de rug tegen de muur zetten).
Is goed! hier ligt ie ook in bed, ga m morgen toch ook stiekem maar eens meten, denk ikquote:Op donderdag 22 september 2011 21:11 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, kind ligt nu in bed, maar zal hem morgen eens proberen te meten
Geniet maar van je wonderboy. Nog een paar jaar en dan kijken ze ons op de kruin
quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:53 schreef Cooki het volgende:
[..]
hij was met een autootje aan het spelen
(hoe dat nou in zijn bed komt
maar goed...)
en idd ... ik ging kijken of ie het nog deedherkenbaar?
Shoppen: altijd leuk!quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:01 schreef pessie het volgende:
Ik ga vandaag shoppen met zoonlief. O.a. voor schoenen.![]()
![]()
Kijk er al de hele week naar uit
quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:14 schreef DaviniaHR het volgende:
Hier zijn de vier-woord-zinnen ineens hip.
ja idd.. maar om half 9 werd ik het wel tijd worden...quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:15 schreef Asyniur het volgende:
Ik ga nooit kijken, want dan wordt hij wakker.
wel zet ik soms de babyfoon heel erg hard en dan ga ik luisteren of ik hem nog hoor ademen
Ik heb hem net even tegen de muur gezet. Hij vond het een beetje vervelend omdat hij dan met zijn hakken tegen de muur moest. Ik heb een aantal strepen op de muur staan maar ik denk dat de beste die van 80cm is...
We zetten ze vrijdag wel even naast elkaarquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:24 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja idd.. maar om half 9 werd ik het wel tijd worden...![]()
![]()
haha, die strepen![]()
80 cm.. dat haalt die van mij niet hoor
Doe even normaal zeg, daar zit mijn kabouter net 2 weken in!quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:46 schreef simmu het volgende:
ravi heeft sinds vandaag kleertjes maat 86 aan
De mijne moet nog naar 80 gaan!quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:36 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg, daar zit mijn kabouter net 2 weken in!
checkquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:19 schreef DaviniaHR het volgende:
plums, je kan natuurlijk eerst de gordels helemaal los doen, dreumes in de autostoel vechten, slotje erop en dan de gordels weer aantrekken.
Aviva heeft ook wel eens kuren mbt de autostoel. Compleet in de banaan, en dat is dan een kwestie van stevig duwen
Heey.. volgens je "rug tegen de muur-aktie" is de jouwes 80 cm langquote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Cooki is verloren tijd aan het inhalen zie ik
Weet je wat nieuwe kleren kosten?quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:35 schreef Cooki het volgende:
[..]
Heey.. volgens je "rug tegen de muur-aktie" is de jouwes 80 cm lang... wanneer krijgt ie dan grotere kleren?
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:19 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Weet je wat nieuwe kleren kosten?![]()
Met wat kortere mouwen zijn deze een stuk minder snel vies, een romper rekt best nog wel een stuk mee hoor (knoopjes in je kruis ftw! ) en met een paar lange sokken maakt hoogwater ook niet meer uit. Verder een paar sandalen eronder, want te kleine schoentjes is zielig. Met een sandaaltje komen in elk geval de tenen niet in de knel...
Gewoon blijven duwen totdat het overgaat dusquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:19 schreef DaviniaHR het volgende:
plums, je kan natuurlijk eerst de gordels helemaal los doen, dreumes in de autostoel vechten, slotje erop en dan de gordels weer aantrekken.
Aviva heeft ook wel eens kuren mbt de autostoel. Compleet in de banaan, en dat is dan een kwestie van stevig duwen
Autosleutels: check... en volgende horde: ze weer terugkrijgenquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:04 schreef Plums het volgende:
[..]
Gewoon blijven duwen totdat het overgaat dusHeb hem vanmiddag de autosleutels in zn handen geduwd, toen was ie toch flink afgeleid
![]()
Cooki, lijkt me vrij eng als je erachter komt dat je kind opeens helemaal los zit in de auto![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorbo wat sneu die valpartij. Maar wat heerlijk dat ze weer haar vrolijke zelf is!
Nathan draagt maat 80 broeken en afhankelijk van welk merk maat 80, 86 of 86/92 bovenkledingHij heeft lange armen.
Cooki, mn neefjes zitten standaard alleen met de onderste gordels vast. Ik vond het eng maar mn schoonzus zegt dat ze in ieder geval vastzitten. De jongens willen graag naar achteren kijken om te zien wat de grote zussen uitvoeren. (Renault Espace en ze zitten 2-2-2).
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:29 schreef pessie het volgende:
Simmu wat fijn!!!
Ik heb heerlijk geshopt. Hij heeft opeens schoenmaat 21
![]()
. Ik ga zo eerst voeden en het jongetje naar bed brengen dat nu onder hoede van papa in bad zit en daarna upload ik wel foto's in het kinderkleertjes topic.
Ben benieuwd naar de buitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorbo wat sneu die valpartij. Maar wat heerlijk dat ze weer haar vrolijke zelf is!
Nathan draagt maat 80 broeken en afhankelijk van welk merk maat 80, 86 of 86/92 bovenkledingHij heeft lange armen.
Cooki, mn neefjes zitten standaard alleen met de onderste gordels vast. Ik vond het eng maar mn schoonzus zegt dat ze in ieder geval vastzitten. De jongens willen graag naar achteren kijken om te zien wat de grote zussen uitvoeren. (Renault Espace en ze zitten 2-2-2).![]()
Ja .. uhm... vraagje aan schoonzus: heb je de impact bij eventuele botsing overwogen?![]()
...
t zijn natuurlijk mijn zaken niet..maar ik vind het echt onverantwoord...
![]()
of.. wat vind jij / jullie?![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:29 schreef pessie het volgende:
Simmu wat fijn!!!
Ik heb heerlijk geshopt. Hij heeft opeens schoenmaat 21
![]()
. Ik ga zo eerst voeden en het jongetje naar bed brengen dat nu onder hoede van papa in bad zit en daarna upload ik wel foto's in het kinderkleertjes topic.
Ze hebben dezelfde schoenmaat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorbo wat sneu die valpartij. Maar wat heerlijk dat ze weer haar vrolijke zelf is!
Cooki, mn neefjes zitten standaard alleen met de onderste gordels vast. Ik vond het eng maar mn schoonzus zegt dat ze in ieder geval vastzitten. De jongens willen graag naar achteren kijken om te zien wat de grote zussen uitvoeren. (Renault Espace en ze zitten 2-2-2).
Vandaag naar Blijdorp geweestWas echt leuk!
Hij heeft ruim 2 uur gewandeld. Ik was helemaal verbaasdHij ligt nu lekker op bed.
Hebben een uur over t oceanium gedaan![]()
Aah zo! Nouja, alsnog een béétje eng danquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:27 schreef Cooki het volgende:
[..]
Autosleutels: check... en volgende horde: ze weer terugkrijgen![]()
Loszitten: dat zou idd eng zijn... maar in dit geval ging het om t bovenste deel, dus onderkant zat nog vastdusss dat was helemaaaaaaaal niet eng ...
Daar slijten z'n schoenen wel van heurquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:45 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ze hebben dezelfde schoenmaat!
Vandaag naar Blijdorp geweestWas echt leuk!
Hij heeft ruim 2 uur gewandeld. Ik was helemaal verbaasdHij ligt nu lekker op bed.
Hebben een uur over t oceanium gedaan
Ninja-Plumsquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:45 schreef Plums het volgende:
[..]
Aah zo! Nouja, alsnog een béétje eng danprecies wat je zegt, de impact bij een ongeluk..
En dat terugkrijgen van de sleutels was bijna geen probleem, haha. Hij wou ze op de grond gooien, kon hem nog net tegenhouden. Ninja-reactieik denk dat ik maar hordes speelgoed in de auto leg ofzo, zodat ie elke keer afgeleid is.
Op de verpakking staat van 7 tot 18 kilo en ik kan je zeggen dat het best een tijdje duurt voordat zo'n ding 18 kilo weegt hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 16:03 schreef Cooki het volgende:
[..]
![]()
dan heeft ie zeker ook mee-groei-luiers... hoe lang gaan die nou mee?
![]()
Nopequote:Op vrijdag 23 september 2011 20:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zijn we daar de vorige keer niet geweest in t Oceanium?
Er was vandaag alleen een stroomstoring geloof ik.T was errug donker aan t beginMeneertje vond de vissen erg interessant (op twitter staat ook een foto
)
quote:Op vrijdag 23 september 2011 21:00 schreef Orea het volgende:
[..]
Nopegrootste gedeelte hebben we gezeten op terrasje geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De buit.
Ik ben zo leuk geslaagd!
Wat betreft schoonzus, onze opvoedingsstijlen liggen sowieso vrij ver uit elkaar. Ik mag wel hopen dat als ze naar La France rijden ze de jongens beter vastmaken. Nou ja, ze zijn 2.5 en mega, dus ik verwacht dat ze binnenkort naar een andere autostoel gaan en ik denk dat ze dan sowieso meer bewegingsvrijheid hebben.
Oona, lekker he?quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:37 schreef Reilain het volgende:
Kusjes.... ik kan er geen genoeg van krijgen
Oona is echt een knuffeldier... veel kusjes.. armpjes om mijn nek slaan, gezicht in mijn hals duwen
Goed zo Lucasgeef maar lekker veel kusjes
Tijd om te scheren?quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:41 schreef Cooki het volgende:
als ik me aan het aankleden ben waar hij bij is... wil ie mijn benen altijd aaien
quote:Op zaterdag 24 september 2011 19:45 schreef Spewey het volgende:
[..]
Tijd om te scheren?![]()
Zoë knuffelt niet, ze komt af en toe langs, soort van drive-walk-by kusje en dan gaat ze weer, wil niet opgetild worden voor een knuffel, dan spartelt ze en gaat ze tekeer, erg jammer.
done!quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:40 schreef Keshet het volgende:
Hullo! Wij hebben een heerlijk dagje gehad! M'n beste dinnetje was jarig en had ergens een fort afgehuurd om haar feestje te geven.
Ik heb 75 koekiemonstercupcakes staan bakken vanochtend voor 't feestje. Emmetje heeft van twee tot 7 lekker buiten rondgedrenteld, eten gebietst bij iedereen die wat aan het eten was, een mooie schaafplek op haar kin opgelopen, haar loopeendje een rondleiding gegeven en heerlijk gelachen en gekletst.
Cooki, je moet je avatar veranderen. Ik kan die dingen niet meer zíen nu!![]()
D'r nieuwe favoriete woordje is trouwens auto! Aujtoo! Aujtoo? Aujtooaujtooaujtoooo! Papa aujtoo? Aujtooo!
Een andere vriendin van mij was er ook. Haar zoontje is van mei vorig jaar; de maand dat Emma ook geboren had moeten worden. 't ventje is 88 centimeter lang en weegt 14 kilo; een heerlijk knulletje. Zegt m'n vriendin: 'Ja, ik was laatst op 't CB en daar werd hij gemeten en gewogen. Hij viel voor 't eerst binnen de curves!Ik was zo blij!'
Ik: 'Ja, ik ken 't gevoel.'
We hebben er heerlijk om gelachen.
/einde dagboek
Reilain ben je ziek? Mama's mogen niet ziek zijnquote:Op maandag 26 september 2011 12:09 schreef Reilain het volgende:
Oona hoopt volgens mij dat ik heel vaak ziek ben.... mijn 'nee-vermogen' is foetsie...
Ze ligt nu met speen bumba te kijken... naja..
Lijnloos, dank! Ik verwacht nog steeds dat ie binnenkort de oren van mijn kop kletst, deed oudste ookquote:Op maandag 26 september 2011 12:21 schreef Lijnloos het volgende:
Cooki, fijn dat stijgende lijntje!goed joh! En hopelijk komt het snel goed mijn zijn taalontwikkeling
Mijjn muppie is bij tijd en wijle wel eens erg verlegen als we ergens op bezoek zijn of ze de mensen minder goed kent (of er zijn er heel veel) maar vanochtend bij het kdv had ik haar ook weer in mijn broekspijpen hangen... Een stagiaire/invalster kwam meteen op haar aflopen (stelde zich gelukkig wel netjes effe aan me voor), beetje opdringerig ook naar mijn idee dus dat liet ze niet gebeuren. Toen de vaste meid om het hoekje keek en begroette was het al snel goed... en ik werd vrolijk uitgezwaaid. Vond het alleen wel weinig handig van die meid om zo te reageren als ze het kindje helemaal nog niet kent.![]()
Ik ook!quote:
Ghehequote:Op maandag 26 september 2011 11:44 schreef Vlindur het volgende:
Wij zagen Florian en Tara afgelopen zaterdagochtend in de Ikea bij Smalland, maar ik zag Freecell niet en durfde nu geen hoi te zeggen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tuin voor Nathan
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 september 2011 22:33 schreef Asyniur het volgende:
Lijnloos, geen echte tip. Net als Cooki doe ik vaak maar wat en soms werkt het en soms niet.
Dat hebben wij vroegah met oudste gedaan, die hebben we ávonden rondgedragen, en nu denk ik dat we m misschien wel wakker hieldenquote:Op maandag 26 september 2011 22:33 schreef Asyniur het volgende:
Lijnloos, geen echte tip. Net als Cooki doe ik vaak maar wat en soms werkt het en soms niet.
Gisteravond de hele avond met een jongetje gezeten. Vanavond op tijd in bed gelegd, het was even stil, toen heeft hij gejengeld. Maar goed hij was niet echt aan het huilen dus ik heb het maar gelaten en na een uur is hij dan toch in slaap gevallen.
Vroegah zou ik dit niet snel gedaan hebben maar nood breekt wet en dan vraag ik me soms af of ik in het verleden (of bijv gisteravond) gewoon niet te snel naar boven ben gegaan...
Anywayz ik ga slapen...
Klimkampioentjequote:Op maandag 26 september 2011 22:35 schreef Meimeltje het volgende:
Gisteravond stond Dyon ineens op de zoldertrap..
Vanmorgen liet hij ons ook nog eens even zien hoe makkelijk hij z'n bed uit klimtBen benieuwd hoe het nu verder gaat, hopelijk niet met te veel schade. Kyllian z'n nieuwe kamer is nog niet klaar en het nieuwe bed is in bestelling maar duurt ook nog 7 weken. Daarna kan Dyon pas doorschuiven. Vanavond was hij gelukkig veel te moe om klimpogingen te doen, hij had maar 1,5 uur op het kdv geslapen.
Rocka: heel veel plezier alvast gewenst met het verrassen van je peuter!quote:Op maandag 26 september 2011 21:54 schreef Cooki het volgende:
hebben we deze al?![]()
piccadilly circus cars
[ afbeelding ]
uiltjes pyjama
[ afbeelding ]
Wel eerst zingen voor 'm!quote:Op maandag 26 september 2011 23:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zou em er bijna voor wakker maken
ja dat dus.. Lucas is wel een keurig kind trouwens .. zegt: oh-oh als hij het op de grond ziet liggenquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:37 schreef pessie het volgende:
Rozijntjesfestijn. Nathan is ook dol op rozijntjes, en dol op gooien, en soms op allebei tegelijk
.
laat dat kind toch lekker spelenquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:55 schreef Elmo76 het volgende:
Over kruimelen gesproken....Tirza vindt het leuk om met een cracot of koekje oid te 'krijten' op de bank.
Spelen?! Niks ervan!quote:
welk item van bootcamp is dat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:57 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Spelen?! Niks ervan!Hier wordt niet gespeeld! Poetsen mag ze en opruimen. Spelen doet ze maar ergens anders!
Mijn kind vindt poetsen en opruimen leuk... Van wie ze het heeft is mij nog een raadsel...quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:57 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Spelen?! Niks ervan!Hier wordt niet gespeeld! Poetsen mag ze en opruimen. Spelen doet ze maar ergens anders!
Hahaha, ja hier ook eentje! Niet altijd, maar ze heeft zo haar momenten! Als de stofzuiger gepakt wordt, wil ze helpen en niet met haar eigen stofzuigertje, maar met de grote! En de bezem wordt regelmatig gepakt om ff te vegen! Hier ook not a clue van wie ze die gave heeft!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:01 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Mijn kind vindt poetsen en opruimen leuk... Van wie ze het heeft is mij nog een raadsel...
Lucas gooit van alles (ook speelgoed enzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:11 schreef Asyniur het volgende:
Harry gooit soms wel pluisjes ed in de prullenbak
En hij is niet bang voor de stofzuiger. Hij gaat draaien aan het vermogen of zet hem uit (en weer aan en weer uit en weer aan etc)
quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:14 schreef Cooki het volgende:
[..]
Lucas gooit van alles (ook speelgoed enzo) in de prullen/vuilnisbak,
@Elmo: hij kan zelfs al sorteren (ik heb plastic/papier/blik bakken in t washok staan)... Tizza ook?
Bah roepen, ja check!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:26 schreef Lijnloos het volgende:
Mooi tijdverdrijf volgens Minke: De afvalbak openen en heel hard BAH! roepen naar alles... ze haalt het er nog net niet weer uit want het is wel BAH! En gelukkig gaat er geen speelgoed in, dat dan weer niet.
limo of fruit met water uit de staafmixerquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:17 schreef kitty_hello het volgende:
Rocka gefeliciteerd!
Wat geven jullie je dreumes te drinken over de gehele dag?
en jij Kitty?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:17 schreef kitty_hello het volgende:
Rocka gefeliciteerd!
hmz..quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:06 schreef Twinkly het volgende:
Niels drinkt heel weinig, ik denk in totaal nog geen tuitbeker per dag. Er staat de hele dag water en ik biedt hem daarnaast sterk verdunde diksap of roosvicee, volle melk, karnemelk en héél af en toe sinaasappelsap aan. Op dit moment zijn thee en karnemelk favoriet. Roosvicee en diksap hebben er hier niet voor gezorgd dat hij meer ging drinken, afwisseling wel.
Niels is de laatste tijd ook heel erg bezig met opruimen, zo moest en zou gisteren de verpakking van het stoepkrijt in de prullenbak
Water, limonade, melk, borstvoeding, appelsap, chocomelk... Gewoon wat voor handen is eigenlijk, en zo af en toe zie ik dat Jen haar drinken dus aan Leyla doorschuift, vandaar de chocomelk op de lijst en appelsapquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:17 schreef kitty_hello het volgende:
Rocka gefeliciteerd!
Laatst vonden we Nathan's schoen terug in de luieremmerquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:26 schreef Lijnloos het volgende:
Minke gooit ook graag afval in de afvalbak, maar hier doen ze niet aan recyclen... nou ja, in huis hebben we 1 soort afval en in de tuin staat de groen bak voor tuinzooi. That's it..
Mooi tijdverdrijf volgens Minke: De afvalbak openen en heel hard BAH! roepen naar alles... ze haalt het er nog net niet weer uit want het is wel BAH! En gelukkig gaat er geen speelgoed in, dat dan weer niet.
Ja.. ik heb een beetje hetzelfde wel daarin hoor.... Maar goed als je een stuk of 5x aanbied over een dag dan moeten ze toch een keer dorst krijgen en leren ze toch wat meer dan een slok te drinken. Toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:28 schreef Twinkly het volgende:
Hmm, dat zal ik dan eens proberen Tico. Ik snap helemaal waarom dat zou moeten werken, maar toch voelt het niet goed om vocht weer weg te halen...
Asyquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:31 schreef Asyniur het volgende:
Hij heeft vandaag overigens niet geslapen bij opa en oma, dus Harry ligt al een half uurtje op bed. Cross my fingers...
Waar is Selene dan simmu?
was toch een prima valide vraag? jullie weten haar schema niet en ik ben al de hele week aan het jubelen over samenslapen!quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:55 schreef Asyniur het volgende:
Aah zo simmu, tja zwanger hè? Let vooral niet op de onzin die ik uitkraam![]()
Misschien moet Ravi daar nog even zijn draai in vinden...
Nou hier was iemand na een uurtje weer 'wakker'. Eventjes uit bed gehaald omdat hij bleef huilen (en omdat papa hem na 2 dagen cursus ook graag even wilde zien). Kind wist van ellende/vermoeidheid niet wat hij moest. Dus weer terug in bed. Even weer gehuild maar nu is het dan toch weer stil.
Arm ding...
Ik moest lachen!quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:01 schreef simmu het volgende:
even een klein intermezzo:
had ik al verteld dat bij ons selene de telefoon niet snapt en ravi wel? selene pakt zelfs de hoorn verkeerd. ravi pakt de telefoon goed en begint te babbelen (in chinees)selene wil hem niet eens beethouden
Elmo/Cooki.. ziet er grappig uit..quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:01 schreef Elmo76 het volgende:
Cooki, ik stuur je ff een pm, heb een vraagje!
We zijn een mooi duo!quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:15 schreef Cooki het volgende:
[..]
Elmo/Cooki.. ziet er grappig uit..en dan zit ik nog maar aan de cola...
niet eens aan de drank...
(pm beantwoord, wacht op verdere instructies)
quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:29 schreef RockabeIIa het volgende:
Het was een mooie dag. We hebben het goed samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |