abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 september 2011 @ 13:19:22 #101
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_102296250
plums, je kan natuurlijk eerst de gordels helemaal los doen, dreumes in de autostoel vechten, slotje erop en dan de gordels weer aantrekken.
Aviva heeft ook wel eens kuren mbt de autostoel. Compleet in de banaan, en dat is dan een kwestie van stevig duwen :@
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_102296596
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:19 schreef DaviniaHR het volgende:
plums, je kan natuurlijk eerst de gordels helemaal los doen, dreumes in de autostoel vechten, slotje erop en dan de gordels weer aantrekken.
Aviva heeft ook wel eens kuren mbt de autostoel. Compleet in de banaan, en dat is dan een kwestie van stevig duwen :@
check :@

Nieuwste hit (vanmorgen), je loswurmen uit de gordels... (zaten niet zo strak - ahum dus te los - omdat ze staan geprogrammeerd op standje "met jas" en hij zat zonder jas) .... }:|

Draculettetje: succes met je meisje bij de osteo en sterkte voor jou ;)
pi_102296738
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:45 schreef Asyniur het volgende:
[..]
De mijne moet nog naar 80 gaan! :D
Heey.. volgens je "rug tegen de muur-aktie" is de jouwes 80 cm lang *O* ... wanneer krijgt ie dan grotere kleren? :P :7

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Cooki is verloren tijd aan het inhalen zie ik :P
:Y *O*

Edit: whoops.. dat had ik graag allemaal netjes in 1 post gedaan.... beginnersfoutjes .... 8)7

[ Bericht 8% gewijzigd door -Caroline- op 23-09-2011 14:12:01 ]
pi_102297898
Lente van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag!! *O* *O*
Ssserpente van harte met je peuter!!
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:19:36 #105
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102298006
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:35 schreef Cooki het volgende:

[..]

Heey.. volgens je "rug tegen de muur-aktie" is de jouwes 80 cm lang *O* ... wanneer krijgt ie dan grotere kleren? :P :7

Weet je wat nieuwe kleren kosten? :{w
Met wat kortere mouwen zijn deze een stuk minder snel vies, een romper rekt best nog wel een stuk mee hoor (knoopjes in je kruis ftw! ) en met een paar lange sokken maakt hoogwater ook niet meer uit. Verder een paar sandalen eronder, want te kleine schoentjes is zielig. Met een sandaaltje komen in elk geval de tenen niet in de knel...
pi_102298217
hihihi Asy!

Isabeau is érg goedgehumeurd vandaag. Na drie dramaavond van van de week ben ik daar erg blij mee. Ik word overladen met knuffels en kusjes, ze vertelt de hele dag verhalen, we hebben samen de konijntjes gevoerd (zie fototopic) en naar de supermarkt gewandeld. Dat laatste verliep niet vlekkeloos, ze viel halverwege keihard met haar hoofd op straat. Fikse buil en een fikse huilbui, maar gelukkig waren er de eendjes ter afleiding.

Nu ligt ze lekker te slapen. Ik hoop dat ze op vakantie ook zo gezellig zal zijn! <3
  vrijdag 23 september 2011 @ 14:31:40 #107
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102298418
Fijn Sorbo, dat jullie het nu zo gezellig hebben O+
Jammer alleen van die valpartij...
pi_102298605
Wat veel felicitaties! O+

Er staan wat foto's in het fototopic.

Wanneer zou er voor ons weer een cb-afspraak gepland staan? Normaalgesproken ronde twee jaar toch? Niks gehoord nog. Maar ja, voor het huisbezoek hadden ze ook geen afspraak genaakt. Stond ineens de wijkverpleegkundige voor de deur. Verrassingsaanval omdat ze het niet vertrouwden waarschijnlijk. :P
pi_102298616
Die wijkverpleegkundige had trouwens gewoon kleren aan toen op de stoep stond. :P
pi_102301271
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2011 14:19 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Weet je wat nieuwe kleren kosten? :{w
Met wat kortere mouwen zijn deze een stuk minder snel vies, een romper rekt best nog wel een stuk mee hoor (knoopjes in je kruis ftw! ) en met een paar lange sokken maakt hoogwater ook niet meer uit. Verder een paar sandalen eronder, want te kleine schoentjes is zielig. Met een sandaaltje komen in elk geval de tenen niet in de knel...
_O-

dan heeft ie zeker ook mee-groei-luiers :Y) ... hoe lang gaan die nou mee? :7 :{w

Sorbo: klinkt gezellig *O* en pijnlijk -O-
Ssserpente: legitimeerde ze zich wel? was ze echt? w/ :P
pi_102301651
crosspost :)

samen slapen gaat goed *O*
ze vinden het allebei leuk *en* ze slapen ook daadwerkelijk na een half uurtje uitrazen :s)
dus komende week ga ik met mijn ma aan de slag om alle meubeltjes te herverdelen en dan kan mijn hobbykamertje ook gerealiseerd worden :@ O+ :P

we hebben nu wel een nieuwe regel in huis: iedereen blijft in zijn of haar eigen bedje }:|
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102301800
goeie akties Simmu :7
pi_102301957
ik merk ook trouwens dat de interkindcommunicatie veel beter verloopt! ravi kan selene nu al echt veel beter inschatten en weet dus wanneer hij beter opzij kan gaan. en selene snapt veel beter dat ze niet te ruw moet doen omdat ravi zich anders bezeert. ik vond het wel eng hoor, om mijn kleine knuffie achter te laten onder de hoede van juffie rouwdouw (mijn dametje is nogal ehm, fysiek, dus van de fysieke halsbrekende toeren uithalen en rennen en springen enzo. geen idee van wie ze dat heeft met 2 brillendragen ict-nerdy-wetenschappelijk-verantwoorde ouders. ik denk dat ze later als ze groot is proffesiioneel kickbokster wordt ofzo :7 )

[ Bericht 0% gewijzigd door simmu op 23-09-2011 17:36:27 ]
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102307216
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 13:19 schreef DaviniaHR het volgende:
Gewoon blijven duwen totdat het overgaat dus :') Heb hem vanmiddag de autosleutels in zn handen geduwd, toen was ie toch flink afgeleid :7
Cooki, lijkt me vrij eng als je erachter komt dat je kind opeens helemaal los zit in de auto :')

Wat zielig van die valpartij van Isabeau, maar wat fijn dat ze weer lekker vrolijk is :Y
I'm not a sinner.
pi_102307954
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:04 schreef Plums het volgende:

[..]

Gewoon blijven duwen totdat het overgaat dus :') Heb hem vanmiddag de autosleutels in zn handen geduwd, toen was ie toch flink afgeleid :7
Cooki, lijkt me vrij eng als je erachter komt dat je kind opeens helemaal los zit in de auto :')

Autosleutels: check... en volgende horde: ze weer terugkrijgen }:|
Loszitten: dat zou idd eng zijn... maar in dit geval ging het om t bovenste deel, dus onderkant zat nog vast :7 dusss dat was helemaaaaaaaal niet eng ... :X
  vrijdag 23 september 2011 @ 19:29:09 #116
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_102308012
Simmu wat fijn!!!

Ik heb heerlijk geshopt :+ . Hij heeft opeens schoenmaat 21 :o :? . Ik ga zo eerst voeden en het jongetje naar bed brengen dat nu onder hoede van papa in bad zit en daarna upload ik wel foto's in het kinderkleertjes topic.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorbo wat sneu die valpartij. Maar wat heerlijk dat ze weer haar vrolijke zelf is!

Nathan draagt maat 80 broeken en afhankelijk van welk merk maat 80, 86 of 86/92 bovenkleding :@ Hij heeft lange armen.

Cooki, mn neefjes zitten standaard alleen met de onderste gordels vast. Ik vond het eng maar mn schoonzus zegt dat ze in ieder geval vastzitten. De jongens willen graag naar achteren kijken om te zien wat de grote zussen uitvoeren. (Renault Espace en ze zitten 2-2-2).
  vrijdag 23 september 2011 @ 19:31:21 #117
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102308078
Lente gefeliciteerd met je verjaardag!!! en Ssserpente gefeliciteerd met je meissie!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102308089
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:29 schreef pessie het volgende:
Simmu wat fijn!!!

Ik heb heerlijk geshopt :+ . Hij heeft opeens schoenmaat 21 :o :? . Ik ga zo eerst voeden en het jongetje naar bed brengen dat nu onder hoede van papa in bad zit en daarna upload ik wel foto's in het kinderkleertjes topic.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorbo wat sneu die valpartij. Maar wat heerlijk dat ze weer haar vrolijke zelf is!

Nathan draagt maat 80 broeken en afhankelijk van welk merk maat 80, 86 of 86/92 bovenkleding :@ Hij heeft lange armen.

Cooki, mn neefjes zitten standaard alleen met de onderste gordels vast. Ik vond het eng maar mn schoonzus zegt dat ze in ieder geval vastzitten. De jongens willen graag naar achteren kijken om te zien wat de grote zussen uitvoeren. (Renault Espace en ze zitten 2-2-2).
Ben benieuwd naar de buit w/
Ja .. uhm... vraagje aan schoonzus: heb je de impact bij eventuele botsing overwogen? 8)7 :X ... o|O
t zijn natuurlijk mijn zaken niet.. :@ maar ik vind het echt onverantwoord... :{
of.. wat vind jij / jullie? :?
pi_102308602
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:29 schreef pessie het volgende:
Simmu wat fijn!!!

SPOILER

Ze hebben dezelfde schoenmaat!

Vandaag naar Blijdorp geweest O+ Was echt leuk!
Hij heeft ruim 2 uur gewandeld. Ik was helemaal verbaasd :D Hij ligt nu lekker op bed.
Hebben een uur over t oceanium gedaan :')
pi_102308615
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:27 schreef Cooki het volgende:

[..]

Autosleutels: check... en volgende horde: ze weer terugkrijgen }:|
Loszitten: dat zou idd eng zijn... maar in dit geval ging het om t bovenste deel, dus onderkant zat nog vast :7 dusss dat was helemaaaaaaaal niet eng ... :X
Aah zo! Nouja, alsnog een béétje eng dan :P precies wat je zegt, de impact bij een ongeluk.. :X
En dat terugkrijgen van de sleutels was bijna geen probleem, haha. Hij wou ze op de grond gooien, kon hem nog net tegenhouden. Ninja-reactie :7
ik denk dat ik maar hordes speelgoed in de auto leg ofzo, zodat ie elke keer afgeleid is.
I'm not a sinner.
pi_102308668
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:45 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Ze hebben dezelfde schoenmaat!

Vandaag naar Blijdorp geweest O+ Was echt leuk!
Hij heeft ruim 2 uur gewandeld. Ik was helemaal verbaasd :D Hij ligt nu lekker op bed.
Hebben een uur over t oceanium gedaan :')
Daar slijten z'n schoenen wel van heur :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 19:45 schreef Plums het volgende:

[..]

Aah zo! Nouja, alsnog een béétje eng dan :P precies wat je zegt, de impact bij een ongeluk.. :X
En dat terugkrijgen van de sleutels was bijna geen probleem, haha. Hij wou ze op de grond gooien, kon hem nog net tegenhouden. Ninja-reactie :7ik denk dat ik maar hordes speelgoed in de auto leg ofzo, zodat ie elke keer afgeleid is.
Ninja-Plums w/
Dat ja.. Ik heb bijvoorbeeld z'n hond in de auto ... die leg ik op de hoofdsteun van de voorstoel.. en die krijgt ie pas als ie vastzit... pfff >:) en dan in de deur nog van alles... maar ja... soms... is het gewoon "pedagogisch duwen" :X
pi_102309009
Lente en Ssserpente, van harte!! *O*

Pessie, maat 21 *valtvanstoel* :o :D ik geloof dat muppet mijn kleine pootjes heeft, want die heeft amper maat 16 nog ofzo :') (maar ik heb 36/37 dus ze heeft het niet van een vreemde :P) wel fijn dat je geslaagd bent! :Y

Simmu dat klinkt goed!

Son, oceanium! Dat moet ik ook nog een keer doen.. Dat schijnt toch wel heel gaaf te zijn in Blijdorp.. Aquarium in Artis valt tegen wat dat betreft...
pi_102309235
Zijn we daar de vorige keer niet geweest in t Oceanium?
Er was vandaag alleen een stroomstoring geloof ik.T was errug donker aan t begin :D Meneertje vond de vissen erg interessant (op twitter staat ook een foto ;))
  vrijdag 23 september 2011 @ 20:37:50 #124
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102310886
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 16:03 schreef Cooki het volgende:

[..]

_O-

dan heeft ie zeker ook mee-groei-luiers :Y) ... hoe lang gaan die nou mee? :7 :{w

Op de verpakking staat van 7 tot 18 kilo en ik kan je zeggen dat het best een tijdje duurt voordat zo'n ding 18 kilo weegt hoor :Y

Son, wat leuk dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad O+
pi_102311360
Fijn Simmu!

Pessie, lekker geshopt dus. Altijd leuk.
Yaro heeft schoenmaat 22. Heeft ook de voeten van zijn moeder. Groot, breed en een hoge wreef.

Sonnetje, lekker naar Blijdorp. Was het zeker ook lekker weer voor.
Morgen een dagje naar Schiedam. Zijn je Branders feesten. Even lekker struinen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')