SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 26 september 2011 22:33 schreef Asyniur het volgende:
Lijnloos, geen echte tip. Net als Cooki doe ik vaak maar wat en soms werkt het en soms niet.
Dat hebben wij vroegah met oudste gedaan, die hebben we ávonden rondgedragen, en nu denk ik dat we m misschien wel wakker hieldenquote:Op maandag 26 september 2011 22:33 schreef Asyniur het volgende:
Lijnloos, geen echte tip. Net als Cooki doe ik vaak maar wat en soms werkt het en soms niet.
Gisteravond de hele avond met een jongetje gezeten. Vanavond op tijd in bed gelegd, het was even stil, toen heeft hij gejengeld. Maar goed hij was niet echt aan het huilen dus ik heb het maar gelaten en na een uur is hij dan toch in slaap gevallen.
Vroegah zou ik dit niet snel gedaan hebben maar nood breekt wet en dan vraag ik me soms af of ik in het verleden (of bijv gisteravond) gewoon niet te snel naar boven ben gegaan...
Anywayz ik ga slapen...
Klimkampioentjequote:Op maandag 26 september 2011 22:35 schreef Meimeltje het volgende:
Gisteravond stond Dyon ineens op de zoldertrap..
Vanmorgen liet hij ons ook nog eens even zien hoe makkelijk hij z'n bed uit klimtBen benieuwd hoe het nu verder gaat, hopelijk niet met te veel schade. Kyllian z'n nieuwe kamer is nog niet klaar en het nieuwe bed is in bestelling maar duurt ook nog 7 weken. Daarna kan Dyon pas doorschuiven. Vanavond was hij gelukkig veel te moe om klimpogingen te doen, hij had maar 1,5 uur op het kdv geslapen.
Rocka: heel veel plezier alvast gewenst met het verrassen van je peuter!quote:Op maandag 26 september 2011 21:54 schreef Cooki het volgende:
hebben we deze al?![]()
piccadilly circus cars
[ afbeelding ]
uiltjes pyjama
[ afbeelding ]

Wel eerst zingen voor 'm!quote:Op maandag 26 september 2011 23:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zou em er bijna voor wakker maken

ja dat dus.. Lucas is wel een keurig kind trouwens .. zegt: oh-oh als hij het op de grond ziet liggenquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:37 schreef pessie het volgende:
Rozijntjesfestijn. Nathan is ook dol op rozijntjes, en dol op gooien, en soms op allebei tegelijk
.

laat dat kind toch lekker spelenquote:Op dinsdag 27 september 2011 12:55 schreef Elmo76 het volgende:
Over kruimelen gesproken....Tirza vindt het leuk om met een cracot of koekje oid te 'krijten' op de bank.

Spelen?! Niks ervan!quote:

welk item van bootcamp is dat?quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:57 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Spelen?! Niks ervan!Hier wordt niet gespeeld! Poetsen mag ze en opruimen. Spelen doet ze maar ergens anders!

Mijn kind vindt poetsen en opruimen leuk... Van wie ze het heeft is mij nog een raadsel...quote:Op dinsdag 27 september 2011 12:57 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Spelen?! Niks ervan!Hier wordt niet gespeeld! Poetsen mag ze en opruimen. Spelen doet ze maar ergens anders!

Hahaha, ja hier ook eentje! Niet altijd, maar ze heeft zo haar momenten! Als de stofzuiger gepakt wordt, wil ze helpen en niet met haar eigen stofzuigertje, maar met de grote! En de bezem wordt regelmatig gepakt om ff te vegen! Hier ook not a clue van wie ze die gave heeft!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:01 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Mijn kind vindt poetsen en opruimen leuk... Van wie ze het heeft is mij nog een raadsel...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |