abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102412225
@Reilain, ja zo was het dus bij ons ook.... Hopelijk snel weer terug naar die tijd ;)

@Cooki, dat lampje hebben we ook ja, lag eerst ook in haar bed, maar daar werd ze erg onrustig van (waardoor ze vaak wakker werd en zo). Dus die hebben we er weer uit, maar wel een goeie, ga het ding weer aan de oplader mikken voor morgenavond.

@Keshet, Probleem is dat ik het gevoel heb dat het steeds langer duurt (op hele enkele uitzonderingen na)... vandaar dat ik het liefst nu iets doe om erger te voorkomen.

@Elmo, het enige verschil dat ik kan bedenken is dat het is net na we terug zijn van vakantie... daar sliep ze in een groot bed (1.20-1.80m, met rekje ervoor) in de caravan met ons ernaast in de nacht, maar daar was het inslapen juist geen enkel probleem en daar bleven wij ook niet wachten tot ze sliep of zo... Ik heb wel het idee dat ze echt moe is, ze gaat ook lekker liggen als we haar weg leggen en ze blijft meestal ook wel liggen, alleen onderwijl heel hard huilend.

Inmiddels slaapt ze, dus ik ga zo maar es mijn eten bedenken en maken :') (iets met treinstoringen ook waardoor ik al laat thuis was)
  maandag 26 september 2011 @ 20:35:19 #202
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_102412352
Flippie vindt het maar niks, dat mensen voor hem zingen en dat hij in het middelpunt staat. Net zijn broer :D Hij zat alleen maar heel erg boos te kijken en met zijn vinger te wijzen en NEE! te roepen :')

Oh, en negerzoenen trakteren was ook niks. Vrijwel geen kind lust dat... Najaaaa :?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_102412519
Ik heb vandaag brandweermannensoep gehad van mijn dreumes! :D Hij heeft het ikea keukentje gehad voor zijn verjaardag (woensdag pas jarig, maar gisteren al gevierd) en de brandweerkazerne van duplo, vandaar de rare combi.

Lijnloos, geen idee. Wij hebben hier ook zo'n fase gehad, heb em op een gegeven moment toch maar even laten brullen en toen ging het beter.

Afgelopen vrijdag de 2 jaar controle gehad bij het cb. En zoals voorspeld, te weinig aangekomen. Lengte is afgezwakt naar de normaallijn (of er is fout gemeten, want de laatste keer dat we met andere zoon op het cb waren hadden we em ook gemeten en was ie een centimeter langer) en gewicht gaat richting -2. Het was niet mijn favo wvpk en dus moesten we ons echt verantwoorden. Nou ja, pech, hij beweegt veel en eet op zich genoeg, dus tja, gewoon tenger. Had eigenlijk moeten roepen 'zijn voeten groeien wel en kijk maar naar de curve van zijn mama vroeger' maar goed. Stats nu: 89 cm en 11,9 kilo.
Nog 2 daagjes dreumes en dan is het een echte peuter. In gedrag is ie dat al effe, in zijn gezicht zie je het nu ook. Zal nog wel even een spammetje doen woensdag.

Nog een vraagje voor de mama's waarvan de kindjes waterpokken gehad hebben: hoe lang duurt het voor je er echt niets meer van ziet? Ik blijf maar vlekjes zien als in bad gaat of het koud of juist warm heeft. En hij lijkt ook in zijn gezicht echte littekens te hebben :'(
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_102414212
Mefke: als hij gewoon goed eet, niet te druk om maken, Leander heeft precies dezelfde stats en is meer dan een jaar ouder ;)

En die keuren ze wel goed op het cb ;)

En bij Florian zie je de waterpokken her en der ook nog behoorlijk zitten. Ik denk niet dat die echt helemaal weggaan eigenlijk... -O- Alleen gelukkig niet in zijn gezicht.
  maandag 26 september 2011 @ 21:12:42 #205
190853 RockabeIIa
pi_102414798
Mijn oudste heeft er ook een paar diepe littekens aan overgehouden in zijn gezichtje. Ikzelf heb dat ook trouwens op mijn voorhoofd. Maar echt heel erg opvallen doet het niet meer. Het is dat ik het weet.

Lekker hoor, brandweermannensoep. Was het spicy?

Ik ga de kamer versieren. En dan zet ik zijn cadeautje vast midden in de kamer O+
  maandag 26 september 2011 @ 21:14:00 #206
190853 RockabeIIa
pi_102414872
oh, ik zie nu dat ik eerst alle duplo nog weg moet ruimen dan :')
pi_102414936
nou ja, ik hoop maar dat het nog wat wegtrekt, want het zit bovenop zijn neus, niet te missen dus. En ook nog naast zijn neus een diepe. Ben nu aan het smeren met calendulan, misschien helpt dat. In zijn knieholten zitten ook nog wat diepere, maar daar moet hormoonzalf op omdat er ook eczeem bij zit en het helemaal open lag.

Brandweermannensoep smaakt vooral erg plasticachtig :P

[ Bericht 19% gewijzigd door mefke79 op 26-09-2011 21:24:55 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_102415783
Mef, Lente heeft nog maandenlang rode plekjes gehad, echt erg lang nog. En helaas nu een stuk of vijf littekens die eindelijk gewoon huidkleurig zijn.
  maandag 26 september 2011 @ 21:33:10 #209
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_102416083
Nathan heeft op zn hoofd nog een paar flinke littekens. De meeste zitten gelukkig onder zn toekomstige( :') ) haargrens.

Rocka, succes met opruimen.

Brandweermannen soep klinkt dan wel weer geniaal!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102418707
Een kus voor alle rotnachten, tanden/kiezen leed of een ander die het kan gebruiken :*

Zag een mooie cruve van Lucas voorbij komen. Hopelijk valt het met de oren mee en valt de ontwikkeling m.b.t. ook gewoon oke bij het volgende bezoek. Maar volgens mij maak je, je niet druk.

Oona die het er lekker van neemt nu mama niet zo lekker is.

Pessie gefeliciteerd met je huis. Heerlijk een tuin. Weet je al wanneer jullie over gaan/kunnen/willen?

Verder zag ik leuke foto's van Emma en Aviva en een echte Leyla als dreumes voorbij komen O+

Klinkt als een geslaagd cadeau Mefke. Was het een leuke dag?

Rockabella veel plezier met versieren en dan morgen gewoon de grote dag!
  maandag 26 september 2011 @ 22:33:21 #211
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102419505
Lijnloos, geen echte tip. Net als Cooki doe ik vaak maar wat en soms werkt het en soms niet.
Gisteravond de hele avond met een jongetje gezeten. Vanavond op tijd in bed gelegd, het was even stil, toen heeft hij gejengeld. Maar goed hij was niet echt aan het huilen dus ik heb het maar gelaten en na een uur is hij dan toch in slaap gevallen.
Vroegah zou ik dit niet snel gedaan hebben maar nood breekt wet en dan vraag ik me soms af of ik in het verleden (of bijv gisteravond) gewoon niet te snel naar boven ben gegaan...

Anywayz ik ga slapen...

Rockz, succes met je versieringen!
pi_102419618
Pessie gefeliciteerd!!

Rocka ook alvast gefelciteerd met je grote kleine man!

Mefke, brandweermannensoep klinkt heerlijk :D

Gisteravond stond Dyon ineens op de zoldertrap..
Vanmorgen liet hij ons ook nog eens even zien hoe makkelijk hij z'n bed uit klimt :o Ben benieuwd hoe het nu verder gaat, hopelijk niet met te veel schade. Kyllian z'n nieuwe kamer is nog niet klaar en het nieuwe bed is in bestelling maar duurt ook nog 7 weken. Daarna kan Dyon pas doorschuiven. Vanavond was hij gelukkig veel te moe om klimpogingen te doen, hij had maar 1,5 uur op het kdv geslapen.
pi_102419690
quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2011 22:33 schreef Asyniur het volgende:
Lijnloos, geen echte tip. Net als Cooki doe ik vaak maar wat en soms werkt het en soms niet.
:D xcuse me }:| *O*

quote:
2s.gif Op maandag 26 september 2011 22:33 schreef Asyniur het volgende:
Gisteravond de hele avond met een jongetje gezeten. Vanavond op tijd in bed gelegd, het was even stil, toen heeft hij gejengeld. Maar goed hij was niet echt aan het huilen dus ik heb het maar gelaten en na een uur is hij dan toch in slaap gevallen.
Vroegah zou ik dit niet snel gedaan hebben maar nood breekt wet en dan vraag ik me soms af of ik in het verleden (of bijv gisteravond) gewoon niet te snel naar boven ben gegaan...

Anywayz ik ga slapen...

Dat hebben wij vroegah met oudste gedaan, die hebben we ávonden rondgedragen, en nu denk ik dat we m misschien wel wakker hielden :|W

Asy: ik hoop op een hele goede nacht voor je :Y

quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 22:35 schreef Meimeltje het volgende:

Gisteravond stond Dyon ineens op de zoldertrap..
Vanmorgen liet hij ons ook nog eens even zien hoe makkelijk hij z'n bed uit klimt :o Ben benieuwd hoe het nu verder gaat, hopelijk niet met te veel schade. Kyllian z'n nieuwe kamer is nog niet klaar en het nieuwe bed is in bestelling maar duurt ook nog 7 weken. Daarna kan Dyon pas doorschuiven. Vanavond was hij gelukkig veel te moe om klimpogingen te doen, hij had maar 1,5 uur op het kdv geslapen.
Klimkampioentje :P Da's schrikken ;)
Anders doe je er zo'n hekje boven, net als bij het kdv *)

Over kleertjes: Ik heb wat leuke linkjes in het kleertjestopic gezet.... zie je wat ik leuk vind _O_
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 21:54 schreef Cooki het volgende:
hebben we deze al? *O*
piccadilly circus cars
[ afbeelding ]
uiltjes pyjama
[ afbeelding ]
Rocka: heel veel plezier alvast gewenst met het verrassen van je peuter! :7

[ Bericht 15% gewijzigd door -Caroline- op 26-09-2011 22:46:49 ]
pi_102420627
Cooki, ik ga zo even in het topic spieken :D
Ja rekje erboven, goed idee maar die sloopt hij er ook vast vanaf haha. Zie jij ook zo'n verschil tussen die 2 van jou? De oudste was echt niet zo beweeglijk als Dyon, die heeft nooit pogingen gedaan om uit z'n ledikant te klimmen.
pi_102421272
Ja, zie zeker verschillen! Alleen zit er zoveel jaar tussen (8,5) dat het allemaal weer een beetje nieuw is voor ons :+
Lucas kan zich wel (itt tot thomas) goed zelf vermaken, misschien zoekt ie juist de rust op met zo'n druktemaker van een grote broer in de buurt :P
Thomas was juist veel meer een klimkaboutertje... hoewel Lucas nu ook uitbreekpogingen doet uit de buggy }:|
En een supercliché: zo verschillend als ze zijn, toch zijn het echt broertjes (8> (8> , echt .. wat een gloeiend geluk hier in huis! *; herkenbaar, neem ik aan? O+ ;)
pi_102421699
Bij jouw jongens idd wel meer verschil, dus kan me ook voorstellen als je niet alles meer precies weet.
Ja hier ook wel echt broertjes hoor, Dyon geeft hm een heerlijk knuffel en kus bij het afscheid op school O+
pi_102421848
Oh zo schattig O+
Vriend vertelt me soms dingen die ik niet meer weet van vroegah, maar soms vertelt ie ook heel stellig iets, waarvan ik nog wél weet hoe het precies zat, dan klopt het soms niet (wat hij vertelt) ... fail :7 dan geloof ik de rest ook niet meer van hem... _O-
  maandag 26 september 2011 @ 23:30:27 #218
190853 RockabeIIa
pi_102422151
<3

Ben zo benieuwd naar zijn reactie O+
pi_102422299
owww Rocka, wat super cool! O+
Je a.s. peuter boft maar met zo'n mama O+
pi_102422323
Ow Rocka wat een ontzettend, geweldig mooie fiets! O+
  maandag 26 september 2011 @ 23:37:51 #221
190853 RockabeIIa
pi_102422511
Zijn broer heeft dezelfde alleen 2 maten groter. Ik vind het zo lief, die kleine cruisertjes
pi_102423171
Ik ook! O+
Jammer dat het 's ochtends nog niet donker is, volgens mij kan z'n snuitje je hele huis verlichten als hij z'n fiets ziet. *;
  maandag 26 september 2011 @ 23:56:13 #223
190853 RockabeIIa
pi_102423208
Ik zou em er bijna voor wakker maken :')
pi_102423363
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 23:56 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zou em er bijna voor wakker maken :')
Wel eerst zingen voor 'm!
(ach gos, zie het helemaal voor me, zo'n slaapdronken mannetje. O+)

Anyweg: Van harte gefeliciteerd met je peuter! *O* Lieve L, ik wens je een geweldige dag toe en dat je maar veel kilometers mag maken op je fantastische fiets. *O*
pi_102426240
L en Rocka, van harte gefeliciteerd!!! Wat zal ie genieten van zon mooi kado *O*

Ik ben alweer op weg naar werk na een prutnacht... Minke is 2 keer jammerend wakker geworden, dus kon meteen wat tips in actie zetten. 1e keer (2.00 uur) ben ik ff snel gaan zitten en toen naar de wc gelopen en als stealth-ninja snel weer doorgelopen, dat werkte... 2e keer (4.00uur) eerst vanuit bed nog geroepen dat papa en mama er ook zijn en der echt wel horen, dat hielp niet... Dus toen is manlief nog erheen gegaan en uitgelegd dat ze echt niet bang hoefde te zijn en dat wij er echt wel waren en zo... werkte gelukkig ook (na 10 minuten dus wakker waren we toch al :X )... Nou ja, vanavond maar es verder uitsokteren wat helpt!
pi_102426651
Hier was het om 4:30 brullen. Bij ons in bed min of meer door-gedommeld tot 7:15 en toen was het echt brullen.
En nu hangt hij op de bank met een speen en koorts... -O-
  dinsdag 27 september 2011 @ 08:26:31 #227
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102427068
Ik ga niks zeggen ivm met Fokwet O-) *O*

Rocks, van harte gefeliciteerd met je mini die nu langzaam een maxi aan het worden is! O+
Wij Ik verwachten wel nog wat foto's ter illustratie dat ie blij was met de fiets ;)

Meimel, dan schrik je je toch ook te pletter als je kind opeens aan de zoldertrap staat :X

Lijnloos en freecell, balen zeg van jullie prutnacht!
Beterschap voor je mannetje freecell...
pi_102427557
volgens mijn moeder en manlief was het heel stil vannacht :Y
ik zou het niet weten, want ik lag er om half 10 in met oordopjes :P
ik was kapot!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102427585
gefeliciteerd rocka *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102428152
Rockabella gefeliciteerd. Wat een gaaf cadeau trouwens.

Lekker bijgeslapen dus Simmu ^O^

Freecell hopelijk voelt hij zich snel beter. Balen van die rotnacht.

Lijnloos ook al een rotnacht. Wel fijn dat er wel wat heeft geholpen, ook al ben je dan wel wakker.

Niks zeggen is een goed teken Asyniur *O*

Hier ook een onrustig mannetje. Heeft echt last van de kiezen die op doorbreken staan. Dit doen ze echter al weken. Van de week zag ik eindelijk 3 puntjes zitten. Zijn ze nu weer helemaal weg omdat het tandvlees zo dit is....
Hij heeft er ook echt last van. Slaapt onrustig, huilt in zijn slaap, waardoor wij ook onrustig slapen. Is daardoor overdag ook kapot. WIl echter niet meer dan 1 slaapje, welke soms maar 50 min is. Dat gaat hij echt niet trekken tot aan het avondeten dan. Hierdoor ligt hij er vroeg in, maar is dan ook weer vroeg wakker. Heb hem er toch vanmorgen om 09.00 uur op gelegd in de hoop dat we twee slaapjes gaan doen vandaag.
Eerst was het huilen. Hem een boekje gegeven, toen was het spelen en uiteindelijk is hij nu gaan liggen (toch handig zo'n camera). Hij loopt wel te piepen en te kreunen, maar hij huilt niet. Dus ik laat hem maar even. Hopelijk valt hij in slaap en doet hij vanmiddag bij opa ook nog een slaapje.
  dinsdag 27 september 2011 @ 09:37:03 #231
259886 pessie
pi_102428308
Gefeliciteerd Rocka *O*

Asy *O*

Simmu, heerlijk bijgeslapen zo te horen ^O^

Free -O- (komt ie nu nog wel dan?)

:* voor alle rotnachten.

Gisteravond offensief dikke slaapzak met mouwen ingezet. Heeft geslapen van 8 tot 6.15 en van 6.30 tot 8.30 *O* *O* *O* . Hij had het dus waarschijnlijk koud... Jammer genoeg maakte manlief mij vannacht wakker omdat hij vond dat er een mug op mijn oor zat die hij moest doodmaken -O- van de adrenaline kon ik niet meer slapen en hij ook niet, hij zat dus om half 7 in de auto naar zn werk en ik ben toen weer gaan slapen.
  dinsdag 27 september 2011 @ 09:46:11 #232
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_102428589
Rocka, gefeliciteerd met de verjaardag van je kleine man! *O* *O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 27 september 2011 @ 11:24:16 #233
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102431024
Gefeliciteerd Rockabella!! Wat een geweldige fiets!

Lijnloos balen zeg weer een spooknacht.. Hopelijk vind je snel 'de' oplossing..
Benieuwd of er hier ook ooit zo'n fase komt...

Oona ligt nu lekker te tukken.. Vanmorgen even naar het cb geweest voor de nieuwe stats.. onze weegschaal en rolmaatje zijn nog niet eens zo verkeerd ;) We hadden aardig gegokt!
Hopelijk slaapt ze lang... Ik ben nog ziek.. zat met koorts bij het cb ;) naja... Hele dag binnen is ook niets!

79cm en 10.3kg schoon aan de haak

[ Bericht 8% gewijzigd door Reilain op 27-09-2011 11:30:46 ]
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102431472
Rocka, gefeliciteerd met je kleine knapperd!
pi_102431782
:* voor alle nachtbrakers }:|

*O* voor alle doorslapers O+

Pessie: dat herken ik: kind slaapt :z , ik niet :')

Rocka: pics? *O* en feli met je stoere peuter :Y

Oona heeft dezelfde stats als Lucas :P alleen loopt Oona 5 maanden voor :Y)

Hier rozijntjesfestijn: leuk joh: rozijntjes als confetti gebruiken :@
  dinsdag 27 september 2011 @ 12:37:58 #236
259886 pessie
pi_102433316
Mooie stats voor Oona!

Rozijntjesfestijn _O- . Nathan is ook dol op rozijntjes, en dol op gooien, en soms op allebei tegelijk :') .
pi_102433445
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:37 schreef pessie het volgende:
Rozijntjesfestijn _O- . Nathan is ook dol op rozijntjes, en dol op gooien, en soms op allebei tegelijk :') .
ja dat dus.. Lucas is wel een keurig kind trouwens .. zegt: oh-oh als hij het op de grond ziet liggen ):O
OT: oudste zei op latere leeftjid als hij knoeide: maar mama dat vind jij toch niet erg? }:|
  dinsdag 27 september 2011 @ 12:53:30 #238
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102433834
Oona, mooie stats hoor! :Y

En Harry is ook altijd in voor het betere gooi- en smijtwerk. Hij heeft ook het liefst liga's. NIet op te eten hoor :{w maar ze kruimelen ze heerlijk als je er mee op de grond timmert of als je er op stampt :Y)
pi_102433891
Asy, idd vooral dat stampen ja! :Y) vorige week: stukjes banaan }:| (ik vond m al zo rustig voor de tv) *)
  dinsdag 27 september 2011 @ 12:55:20 #240
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102433895
Over kruimelen gesproken....Tirza vindt het leuk om met een cracot of koekje oid te 'krijten' op de bank. :')
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_102433927
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:55 schreef Elmo76 het volgende:
Over kruimelen gesproken....Tirza vindt het leuk om met een cracot of koekje oid te 'krijten' op de bank. :')
laat dat kind toch lekker spelen *)
  dinsdag 27 september 2011 @ 12:57:42 #242
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102433978
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:56 schreef Cooki het volgende:

[..]

laat dat kind toch lekker spelen *)
Spelen?! Niks ervan! ~O> Hier wordt niet gespeeld! Poetsen mag ze en opruimen. Spelen doet ze maar ergens anders! :P
pi_102434010
_O- Alles op de grond gooien blijft hip!
Minke roept ook altijd Oh-Oh als iets op de grond valt... Nu roep ik standaard dat ze geen Oh-oh hoeft te roepen als ze het express op de grond gooit :+

Mooie stats voor Oona hoor!

Pessie, fijn dat de slaapzak helpt zo! Nu je vent nog africhten ;)

As, sneu van die kiezen... dat zorgt ook niet echt voor rust nee. :*

Free, jij ook al zo'n gezellige nacht... :*
pi_102434044
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:57 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Spelen?! Niks ervan! ~O> Hier wordt niet gespeeld! Poetsen mag ze en opruimen. Spelen doet ze maar ergens anders! :P
welk item van bootcamp is dat? }) keshet? :?
pi_102434106
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 12:57 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Mijn kind vindt poetsen en opruimen leuk... Van wie ze het heeft is mij nog een raadsel... :+
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:03:07 #246
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102434170
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:01 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Mijn kind vindt poetsen en opruimen leuk... Van wie ze het heeft is mij nog een raadsel... :+
Hahaha, ja hier ook eentje! Niet altijd, maar ze heeft zo haar momenten! Als de stofzuiger gepakt wordt, wil ze helpen en niet met haar eigen stofzuigertje, maar met de grote! En de bezem wordt regelmatig gepakt om ff te vegen! Hier ook not a clue van wie ze die gave heeft! :N
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:04:25 #247
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102434208
oja, oh-oh roepen terwijl je het op de grond gooit :Y
Je cracotte in tientallen stukjes breken, even aan kwijlen en dan onder op de salontafel leggen :Y
Mijn kind poetst nooit en dat heeft ie niet van een vreemde :+

Ow As, ik had even over de tandjes van je sneutje heen gelezen: goed insmeren met dentinox :Y
pi_102434236
Oh, stofzuiger is hier ENG!!! Dan rent ze naar de bank om erop te klimmen en onderuit gezakt tv te staren... *de-stofzuiger-is-er-niet*-mantra...
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:05:59 #249
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102434266
;) Hier wordt nu ook altijd Oh-oh geroepen als er iets valt.. wel erg handig als ze in haar bedje ligt/zit/staat... dan betekend het dat ze haar pop een slinger heeft gegeven ;) en zonder gaat ze echt niet slapen..

@ Cooki.. Ohh is Lucas dan zo'n ukkie of Oona zo mega?

Enne wat betreft opruimen ;) Oona is zelf een stofzuiger.. alles wat ze tegen komt geeft ze aan.. pluisjes, ballenbakballen (allemaal dus), knuffels, afstandbediening.. ze kan een uur zoet zijn met gewoon alles wat ze tegen komt naar ons toe brengen ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102434404
Asy, cracotte plakt goed he?
Lijnloos, haha dat mantra (hier klimt Lucas als een aapje in je en klemt zich dan helemaal vast, voor hem zielig, maar voor mij of vriend best lekker :@ )
Reilain: Oona lijkt me gewoon prima iets boven gemiddelde lijn en Lucas is idd iets kleiner/lichter, maar dat komt helemaal goed (mantra haha :+ )

Stofzuigertje Oona: O+
Lucas heeft hier wel een eigen bezempje en dat pakt ie regelmatig (er ligt ook genoeg) :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')