abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102251609
De dreumesjes:

27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry' van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
24 februari 2010: Zoë, dochter van Spewey
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
09 maart 2010: Lucas, zoon van Cooki
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_
17 april 2010: Noortje, dochter van Becky27
28 april 2010: Lars, zoon van Shandaly
15 mei 2010: minidraak, dochter van draculettetje
21 mei 2010: Isabel, dochter van Morretje en Ravage
27 mei 2010: Jasmijn, dochter van Baldria
11 juni 2010: Jonathan, zoon van Plums
12 juni 2010: Truus, dochter van CrazyPrincess
08 juli 2010: Femke, dochter van mereltje en Forno
11 juli 2010: Floris, zoon van Sonnetje85
27 juli 2010: Nathan, zoon van Pessie
29 juli 2010: Oona, dochter van Reilain en Marcek
***7 augustus 2010: Willem zoon van flugeltje en Martijn_AR***
9 augustus 2010 Amy Olivia, dochter van Solagratia
14 augustus 2010: Diego, zoon van Maffemuts
16 augustus 2010: Yaro, zoon van As1981
16 september 2010: Isabelle, dochter van Noa24
***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***

[ Bericht 1% gewijzigd door RockabeIIa op 23-09-2011 22:26:07 ]
pi_102251623
En nog even mijn lange lulverhaal:

Goedemorgen!

Nee, Isabeaus heeft in haar eigen bed geslapen. Ik had al moeite genoeg haar daar in te laten slapen. "NIETTE BED STOMME MAMA!!"

Tot een uur of half zeven was het leuk. Daarna gooide ze haar vermoeide kontje tegen de krib.

Ik had pasta voor haar gekookt en had zelf het meest goddelijke broodje hamburger ever (met zelfgemaakte guacemole en koriander en en ik dwaal af). Ik dacht het pastamonster een plezier te doen, maar: "Niette pagettie, Isabeau Hammurger!" Dus, ik sta met pijn in mijn hart een deel van mijn broodje af. De sla wordt vakkundig op de grond gemikt en hij verdwijnt verder in het Isabuikje. Maar goed, 't was wat weinig en Isabeau verzoekt om "Nogge hammurger". Had ik niet meer, maar ik had nog wel een braadworstje. Ik: "Zal ik een worstje voor je bakken?" Isabeau: "JAAAAAAAAA worstje!!!!!" Zo gezegd zo gedaan en ik sla aan het bakken. Ging niet snel genoeg *jank krijs gil wooorstjeeeeeeeh gil krijs jank* Dus ik snij het worstje in stukjes in de pan zodat het sneller gaar is. *jank krijs gil wheeeeeeeee*. Worstje klaar. Ik loop met het worstje naar Isabeau, die één nuffige blik op het worstje werpt en zegt: "Anner worstje"

*zucht...telt tot tien...zennnn*

"Lieve Isabeau, ik heb geen ander worstje"
*jankkrijsgilx1000*

Maar goed, ze at het toch op (wonder). Wilde ook nog wat water en een plakje kaas. We waren toch al wonderlijk bezig, dus welja. Water en een plakje kaas.

Isabeau: *mikt kaas in water* *jankkrijsgil* "Mamaaaaa kaas inne water!"
Ik haal de kaas eruit
Isabeau mikt de kaas terug *blleeeerjankkrijsgil* "Mamaaaahaaahaaaaa kaas inne water!"

En dat was het moment dat ik het zat was. Kind bij kop en kont gepakt en naar boven gegaan. Op het aankleedkussen met gevaar voor eigen leven en dat van mijn dochter nog d'r luier verschoond en een slaapzak aangetrokken. Tandenpoetsen en vitamines daar heb ik me niet eens meer aan gewaagd. Isabeau in bed gemikt "Niette bed STOMME MAMA" *jankkrijsbleeeeerwheeeee* . Ik ben stoïcijns met mijn liefste stem een verhaaltje voor gaan lezen en zowaar... ze kalmeerde een beetje. Ging nasnikkend mijn zinnen afmaken. Toen nog een beetje water en een kusje en ik vertrok. Ik was nog niet beneden of ze begon alweer te gillen. Ik heb haar even gelaten, maar het werd niet minder. Dus ik weer naar boven. Toen ik binnenkwam rook ik het al. Poepluier. Dat verschonen ging een stuk gemakkelijker, maar echt meewerken deed ze nog steeds niet. In bed weer boos, maar toen ik op de trap was, was ze stil en ik heb haar niet meer gehoord. Toen ik ging slapen lag ze heel lief te slapen. Gelukkig maar. Maar ik was ondertussen behoorlijk gesloopt.

:') Leuk avondje wel.
pi_102251674
En dit was dus alleen nog maar het eetgedeelte van de avond. Daarvoor was ze ook al zo nu en dan niet te harden.

Alleen dit leuke gesprekje copy-paste ik ff van facebook. Was zo lief toen ik haar kwam halen van 't kdv:

Ik: Hoi Isabeau, was het leuk vandaag?
Isabeau: Ja, broodje geten!
Ik: Oh wat lekker!
... Isabeau: Ja, korstjes ook geten.
Ik: Echt waar, heb je die ook opgegeten?
Isabeau: *zucht* ja, moet hè?!
  donderdag 22 september 2011 @ 09:14:57 #4
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102251734
Isabeaus! :D
Maar wat een avond om de dag mee af te sluiten :X
en wat heb je zelf nog gegeten?
pi_102251859
Ik had wel genoeg gegeten.. Ik heb mezelf maar een royaal glas wijn ingeschonken. Best leuk hoor, zo'n temperamentvol kind. Er staat ook héél blije, vrolijke buien tegenover dit soort dieptepunten. Never a dull moment.
  donderdag 22 september 2011 @ 10:00:54 #6
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_102252684
sorbo, geweldig! :D
Mijn voorland! *O* Leuk. Soms wel vermoeiend, maar wel enorm leuk.

Madam lag gister pas om 11uur in d'r bed. :o We hadden een soort feestje en madam wenste niet te slapen. Vannacht dus ook weer twee nachtvoedingen, waarvan de tweede om 5 uur. :X Beetje jammer.

Ik ga ee nnieuwe poging doen om bijgelezen te blijven. Zien we al een patroon? :')
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_102252712
Sorbo, wat een pit O+ leuk om te lezen *O* , voor jou :*
zo knap hoe Isabeau het allemaal verwoordt, je hoeft niet te ráden wat ze wil :Y)
Hier doet Lucas vooral nog díe/dét .... een soort "wie/wat is het" in baby-life uitvoering .. oO<
pi_102252751
:Z
mogguh. kwart over 6 hier. we houden vol }:|
de papa heeft de deur gemaakt opdat de peuter 's ochtends weg kan sluipen en er bij ons bij kan. maarruh; ik durf het haast niet te zeggen, maar afgezien van wat opstartprobleempjes lijkt project "samen slapen" soortemet van een succes. mama's hobbykamer is binnen bereik *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102253498
Hoi :W ik kom ook weer eens binnenvallen.
Afgelopen drie maanden hebben wij ons huis verbouwd, dus geen tijd gehad om alles te volgen enzo. Over 1,5 week gaan we verhuizen, dus ik hoop de draad weer een beetje op te pakken nu. :Y

Simmu wat goed dat het samen slapen project lijkt te gaan werken.
De hobbykamer ligt binnen handbereik...

Sorbo, ik kan niet wachten tot mijnes ook zo praat en zo'n temperamentje krijgt. Ik kan me voorstellen dat het af en toe vermoeiend is, maar dat gepraat, die dreumes/peuterwijsheid lijkt me zó ontzettend leuk!
pi_102253625
Weet je, natuurlijk is het heel handig dat Isabeau kan zeggen wat ze wil. Maar dat weet ze zelf ook, dus wil ze ook gewoon meer. Snap je?! En ja, ik geniet ervan, maar soms word ik er ook stapelgek van.
  donderdag 22 september 2011 @ 10:41:05 #11
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_102253633
Sorbo wat een avond!

Simmu, leuk dat et toch lijkt te werken.

Hoi Nikki en Davinia! Welkom terug!
pi_102253803
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 10:40 schreef Sorbootje het volgende:
Weet je, natuurlijk is het heel handig dat Isabeau kan zeggen wat ze wil. Maar dat weet ze zelf ook, dus wil ze ook gewoon meer. Snap je?! En ja, ik geniet ervan, maar soms word ik er ook stapelgek van.
ja, snap ik helemaal ;)
mijn oudste is ook zo'n knap kind B-) (superleuk maar t trekt me soms helemaal leeg -O- )

en hoi Nikki en Davinia :W
pi_102253893
Wow Sorbootje, wat een pittig avondje met Isabeaus!
Welkom terug Davinia en Nikki!
Orea, ik ben benieuwd naar Leia's stats. Ben ook benieuwd of ze wat 'op te merken' hebben over het nog niet staan/kruipen/lopen. Wellicht dat ze je naar de fysio verwijzen?

Anne heeft vanmorgen na één keer speenploppen ergens tussen 6 en 7, uitgeslapen tot 8.15. Dat was lekker! :D
pi_102253980
Lucas update O+

hij zegt heel duidelijk hoiie (is dialect voor doei.. _O- ) als iemand weg gaat en zwaait m dan enthousiast na... bijna alsof ie blij is dat je weg gaat *O*

in de handjes klappen: check

en de laatste hit: samen met grote broer naar de fatboy rennen :D en je dan met een kreet laten voorover laten vallen *; en dan samen heel hard lachen :Y jongenshumor (8>
  donderdag 22 september 2011 @ 11:13:06 #15
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102254314
Mijn kind is buiten aan het spelen in zijn uppie O+
Hij rent op en neer, sleept met de mat, rijdt op zijn loopfiets, blaadjes worden opgeraapt en door het gaat van de glijbaan geduwd en speelgoedton gaat as we speak ondersteboven...
Heerlijk! O+
pi_102254470
Wat leuk Asy! <3
  donderdag 22 september 2011 @ 11:23:36 #17
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102254571
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:19 schreef Sorbootje het volgende:
Wat leuk Asy! <3
ja O+
En ik hoor zojuist: MAMAMAMAMAMAMA! dus ik gauw gaan kijken, staat hij met 2 handjes in delucht te wijzen. Meneer beliefde druiven O+
pi_102254631
Gister liet ik Amy nog even het handjes draaien liedje van K3 horen (Door Orea :P ) en ze vond het zo leuk dat ze met haar handen in de lucht ging wapperen en ik 2 keer een knuffel kreeg :D

En we zijn klaar bij de logopedie! Ze eet gewoon heel goed nu dus, gewoon zo door gaan. We hebben de dreigende achterstand weggewerkt. Ik heb er zelf nog niets aan gepusht maar ineens was Amy er ook gewoon aan toe. Ik weet nog goed op vakantie, dat ze ineens een mandarijntje at en later stukjes banaan en daarna was alles afhappen en zelf eten. *Blij is*

Wauw dat was een pittig avondje Sorbo! Gelukkig dat ze wel lekker ging slapen en die poepluiers altijd op het verkeerde moment :X

Harry zo lekker aan het spelen, leuk!

[ Bericht 0% gewijzigd door Solagratia op 22-09-2011 11:28:26 (iets ipv niets maakt een heel verschil :P) ]
pi_102254652
Ah kak, quote ipv edit
pi_102254794
oef sorbo, dat zijn zware avonden (en dagen) zo :*
kan je ff beetje bijtanken?

en harry is gewoon zo schattig O+
pi_102254896
Asy, wat schattig. O+
Heerlijk als ze zichzelf zo kunnen vermaken hè!
In ons nieuwe huis hebben wij eindelijk een kindvriendelijke tuin en kan Lisa ook vrij rondrennen straks. Hopelijk krijgen we nog een beetje aardig najaarsweer, dan kan ze er nog lekker even van genieten.

Sorbo, ik snap precies wat je bedoelt. Lisa kent nu zo'n 70 enkele woordjes waaronder: zitten, tillen, nee! inclusief hoofdschudden :D , uit, dicht, open... ondanks dat het maar enkele woordjes zijn vertelt mevrouw toch even wat ze wel en niet wil en kan daardoor af en toe best een draakje zijn.

Sola, wat fijn dat Amy nu zo goed eet! Wat zal het een opluchting voor jullie zijn. :*
pi_102255101
Sola, wat goed dat Amy nu ineens zo goed eet!

Anne begint nu langzaamaan stukjes te eten van een soepstengel of koekje. Verder wil ze alles nog gepureerd (wel grof hoor) anders pakt ze het er meteen weer uit. Banaan eet ze wel geprakt, maar grote stukjes, nee hoor...

Wat lief van Harry O+ Onze tuin is nog niet echt dreumesvriendelijk...
pi_102255191
Harry wat lief *O*
Lucas wil graag een keer mee komen spelen oO<
hij vindt buitenspelen ook superleuk: hier in de zandbak en idd ook vaak vb eerst loopracemonsterjam en dan naar blaadjes naar takjes en watermetzandmetblubber en dan roeren :Y) :X O+
pi_102255337
Nou de stats! 12 kilo en 80 cm :D met gewicht op de +2 lijn, met lengte op de +1. Ze moest lachen toen ik vertelde dat nu pas de borstvoeding in de vriezer helemaal op is (ik heb nog 5 zakjes ofzo, maar telkens als ik een zakje moet ontdooien blijkt die lek :')) terwijl ik met 11 maanden gestopt ben met live voeden en kolven. :)

Mijn onzekerheid vwb het billenschuiven nog aangegeven.. En ze heeft muppet even goed nagekeken. Het is belangrijk dat kindjes niet statisch gaan bewegen (dus alleen recht vooruit billenschuiven, amper draaien want dat kan betekenen dat de beide hersen helften elkaar niet afwisselen maar synchroon werken, zoiets) want dan moet er wel therapie-achtig iets gebeuren. (je ziet dat kindjes die zó billenschuiven en geen therapie krijgen, later ook vaak moeite hebben met bijv. opstappen op de fiets (been zwaaien). Zijn vaak ook kindjes die niet van rug naar buik en andersom draaien.

Daar heeft mijn dame geen enkele last van, ja ze ging pas laat rollen, maar dat gaat prima. Ze maakt alle bewegingen die ze moet maken, dus er is geen enkele reden tot zorg. Ik mag als ik dat wil een afspraak maken bij kinderfysio, maar ze vond het eigenlijk niet nodig (ik ook niet..) Ze is mega lenig, schuift alle kanten op. Ze is gewoon een tevreden kind, ze komt vooruit, dus waarom zou ze nu ook gaan staan? Het lukt zo toch ook? Het is wel belangrijk dat ik vooruit gang zie, en tot nu toe zie ik dat ook nog steeds (ineens komt ze af en toe uit lig naar zit dat kon ze 2 weken terug nog niet, en ze schuift ineens sneller etc..)

Dat billenschuivers laat gaan staan/lopen is volgens haar ook logisch, want vanaf je billen is de stap om te gaan staan wat groter dan wanneer kindjes vanaf hun knieën zich optrekken tot staan ;)

Het klonk allemaal heel helder, en mijn onzekerheid is wel weg nu. Toch fijn om het van een 'kenner' te horen. Vroeger hoorde je alleen maar dat billenschuiven slecht was en daar komt mijn onzekerheid ook wel een beetje vandaan denk ik. Maar in ons geval heel onterecht! Dat ze met 14 maanden ook nog pas 2 tandjes heeft, klopte voor haar wel in het plaatje. Het lichamelijke is gewoon niet echt prioriteit nog bij muppet :D
pi_102255465
Dat klinkt als een fijn CB bezoek Orea! Super dat ze gewoon alles kan bewegen en dat ze zich geen enkele zorgen maken :)
En wat een lekker spekkie is het toch O+
pi_102255596
Precies, ik moet het ook los gaan laten nu :)

De prikken waren even naar (1 in arm 1 in been, bmr en MenC) maar die zetten ze tegelijk (met zijn 2-en) was ff brullen, maar voor we de kamer uitgingen lachte en zwaaide ze alweer O+ pretletter!
pi_102255658
:o

Wat een verschillen tussen de kindjes hier zeg :D
M'n mond viel open toen Nikki zei dat Lisa nu al 70 woordjes kent. Truus is twee maanden jonger, maar zegt nog helemaal niets :o
En lopen doet Truus ook nog niet zelfstandig. Sinds deze week wel aan twee handen of achter ene loopwagentje :D

En Orea, mijn man was ook een billenschuiver (de filmpjes daarvan zijn echt te grappig _O-) en liep pas met een jaar of 2. Klinkt wel logisch de verklaring die ze op het CB gaven :Y
Ze groeit trouwens enorm zeg :o

Jeetje Sorbo, wat een avond. kan me voorstellen dat je wel toe was aan een glaasje wijn :D
pi_102255714
Die prikken zijn zielig he. Ze hebben het zo goed door nu. Brrr. Amy kreeg ze allebei in de arm.
Fijn dat het zo'n goed bezoek was en je helemaal gerustgesteld bent! Er zit gewoon 3 kilo en 6 cm verschil tussen onze muppets :D

Dat Amy zo goed eet is echt een opluchting ja. 4 maanden geleden zat ik echt met mijn handen in het haar, ze wilde niets. Nu bedelt ze zelfs om iets te eten bij het hekje bij de keuken :D
pi_102255786
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:00 schreef Solagratia het volgende:
Die prikken zijn zielig he. Ze hebben het zo goed door nu. Brrr. Amy kreeg ze allebei in de arm.
Fijn dat het zo'n goed bezoek was en je helemaal gerustgesteld bent! Er zit gewoon 3 kilo en 6 cm verschil tussen onze muppets :D

Dat Amy zo goed eet is echt een opluchting ja. 4 maanden geleden zat ik echt met mijn handen in het haar, ze wilde niets. Nu bedelt ze zelfs om iets te eten bij het hekje bij de keuken :D
Heerlijk hoor. Ik kan ook zo genieten van mijn etende meisje. Kan me voorstellen dat je dat zeker hebt als het eerst zo moeizaam ging :)
pi_102255856
Ik ga mijn dame op rantsoen zetten :P Voordeel aan het hele verhaal is dat ik haar lekker veel nog kan blijven dragen O+ geen hysterisch kind omdat ze wil LOPEN! :') :D

Sola, kan me goed voorstellen dat dat een opluchting is! Komt helemaal goed met je meisje :Y
  donderdag 22 september 2011 @ 12:13:08 #31
259886 pessie
pi_102256057
Sola wat heerlijk dat ze nu zo goed eet!

Orea, wat een speklap heb je ook. Fijn dat het zo'n goed bezoek was aan het cb.
M'n nichtje deed ook aan kontschuiven en liep met 20 maanden.
pi_102256306
Orea, mooie stats van Leia!

Lisa rolde ook pas met 9 maanden, heeft ook een hele tijd op d'r kont de kamer doorgeschoven. Zo kwam ze toch ook op de plek van bestemming?! Waarom zou je dan gaan staan en lopen en ging pas staan toen ze een maand of 12-13 was sinds ze 15 maanden is loopt ze los. Ze zijn gewoon niet allemaal even snel.
Daarentegen praat Lisa wel weer "veel". Ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal, maar ik vind best dat ze een hoop woorden kent.
pi_102256396
Fijn dat ze je onzekerheid hebben weg kunnen nemen, Orea! Ben wel onder de indruk van haar gewicht, jij Moët écht supermelk hebben gehad. :D
pi_102256431
mooie stats orea :Y

wb ontwikkeling. tsja, de een loopt niet maar babbelt wel en de ander loopt al maar babbelt niet zoveel en de derde doet geen van beiden maar kan al wel met duplo overweg. uiteindelijk doen ze alles toch gewoon in hun eigen tempo
pi_102257313
Orea: stats: wow _O_
en klinkt idd als een fijn cb bezoek O+

hier staat a.s. maandag het cb op de agenda, ik ben heel benieuwd :{
de stats van 14 maanden :

[ Bericht 26% gewijzigd door -Caroline- op 22-09-2011 13:49:10 (curves toegevoegd) ]
  donderdag 22 september 2011 @ 13:42:14 #36
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_102258713
Ik lees wel mee hoor maar heb teveel prive-shitjes om ook daadwerkelijk leuk mee te schrijven. Nog een paar daagjes een dreumes, zijn 12" fietsje staat al klaar, moet alleen nog een strik omheen. De taart is aangevraagd (een Thomas de trein-taart gephotoshoppered voor de Hema O+ ), zijn verjaardagsshirt ligt al klaar (doe ik elk jaar O+ ), heb al flink boodschapjes ingeslagen en flip zelf weet uiteraard van niks.
De eigenwijs-verhaaltjes herken ik als de beste. Mijn mini-hork mag dan wel nog niet zo duidelijk praten, hij weet wel precies hoe ie me duidelijk moet maken wat ie wil en als ik het dan niet begrijp krijg ik gewoon een stomp op mijn bakkes :')
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_102258915
LOL Rocka, de nonverbale communicatie zit dus wel goed :P
Owh, en :* voor je prive-shitjes.

Truus kan 6 blokjes stapelen *O* What's next? 8-)
Ah, 'trekt kledingstuk uit'. Nou, sokken trekt ze al maanden uit, dus dat zit ook wel goed :+
pi_102258956
Gaat 't niet goed dan cooki? :?
Sorry, lees echt te weinig mee.
pi_102259004
volgens de stats niet denk ik :?
volgens mij wel 8)7
maar ja, ik ben niet deskundig :@ :+

quote:
Truus kan 6 blokjes stapelen *O* What's next? 8-)
Ah, 'trekt kledingstuk uit'. Nou, sokken trekt ze al maanden uit, dus dat zit ook wel goed :+
heey... volg jij het Keshet-trainingsschema? >:) *O* _O-
pi_102259115
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:51 schreef Cooki het volgende:
volgens de stats niet denk ik :?
volgens mij wel 8)7
maar ja, ik ben niet deskundig :@ :+

heey... volg jij het Keshet-trainingsschema? >:) *O* _O-
Waarom denk jij van niet? :)

Hehheh ja, die volgen we :7 ~O>
pi_102259183
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:55 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Waarom denk jij van niet? :)

Hehheh ja, die volgen we :7 ~O>
_O_ ik moet m eerst op gewicht/lengte krijgen en dan gaat ie naar bootcamp ^O^ :7 ~O>

ik twijfel, omdat zijn lijntje nog wel stijgt, maar ook afbuigt... nou goed... ik zal het wel horen, het gaat verder heel goed, dus ja uhm... haha :|W
  donderdag 22 september 2011 @ 13:58:06 #42
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_102259209
Cooki, leuk, praten in dialect! O+ zolang je kindje tevreden en vrolijk is, zal het toch wel goed zijn? Soms zakken kindjes wat in hun lijntje, en dat trekt daarna weer mooi bij. Al is het wel goed om alert te blijven op de groei, lijkt me.

Asy, speelt Harry vaker zo alleen? Lekker handig ;) En fijn voor je, gezien je bekkentoestand. :*

Sola, had Amy logopedie voor slecht eten? Hoe dat zo? Wel fijn dat het nu wel goed gaat iig! *O*

Nikki, succes met het verhuizen!

Orea, wow! 12 kilo! Spekkie :Y) Wel fijn dat ze op het cb je zorgen hebben kunnen wegnemen. Doen ze het ook een keertje goed. :P

Ik kan alleen de curves niet zien vanaf m’n werk, maar dat mag de pret niet drukken.

Rocka, verjaardagsshirt? Een speciaal shirt met naam en leeftijd erop? Leuk idee!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_102259271
oo Sorboo; zo ontzettend herkenbaar!! Evie heeft ook een vrij ruime woordenschat en ook een hoge dosis temperament; en ze begrijpt gewoon teveel van wat wij zeggen/ vertellen...
Heel vaak is dat heel leuk, en ben ik apetrots op mijn kleine wijsneusje.. maar poehhh, als Evie iets wil, dan wil ze dat ook ECHT, en dan MOET dat ook op haar manier. En als papa/mama dan voet bij stuk houdt, dan kan Evie ook echt zo ontzettend dramatisch doen.. net als Isabeaus, en dan idd gil/schreeuw/snik/op grond rolt... en heel dramatisch het betreffende woord herhalen..
(neem als voorbeeld; Evie wil naar buiten, maar we gaan zo eten... Ecie (Evie) sjas (jas), schoenen, buiten? Buiteeeeeeenn?? Buiteeeeen!!!! Sjassssssss!! en dan heeeeeeel lange aaaaaa en eeeeee's... en dan zegt mama; Evie we gaan zo eten.. reactie; neeeeeeeeeeeeeej, BUITEN!!!!).

en Rocka; ik weet niet hoe en wat; maar een :* voor jou.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 22 september 2011 @ 14:00:07 #44
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_102259278
davinia, dat deed ik eerder wel, maar nu heb ik wat anders gekozen. Bij simply colors hebben ze wel leuke taart-afdrukken met 1 of meer kaarsjes erop maar ik heb het treinthema maar aangehouden ;)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_102259422
Rockabella :* voor de prive-shitjes :* en wat leuk al die activiteiten rondom verjaardag van flip *O* is ie al "zenuwachtig?" oO<

[ Bericht 0% gewijzigd door -Caroline- op 22-09-2011 14:09:33 ]
pi_102259529
jeempie ook Lente is bijna jarig!!! wat leuk Ssserpente!

en Flip dus ook :D

allebei alvast een heeeeel fijne verjaardag gewenst!

OMG ik kom hier echt veel te weinig de laatste tijd, mis echt van alles... :@
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_102259808
Ik vind het wel een beetje vies dat iedereen kusjes op de shitjes van Rocka geeft
  donderdag 22 september 2011 @ 14:17:40 #48
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102259836
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 14:16 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind het wel een beetje vies dat iedereen kusjes op de shitjes van Rocka geeft
_O-
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_102260510
Ik zie niks schokkends cooki, maar kan me voorstellen dat je graag bewijs hebt dat het lijntje niet verder afbuigt :*
  donderdag 22 september 2011 @ 14:41:49 #50
259886 pessie
pi_102260522
Rocka leuke voorbereidingen voor zn verjaardag!

Cooki, even maandag afwachten, kan zo weer anders zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')