ja, snap ik helemaalquote:Op donderdag 22 september 2011 10:40 schreef Sorbootje het volgende:
Weet je, natuurlijk is het heel handig dat Isabeau kan zeggen wat ze wil. Maar dat weet ze zelf ook, dus wil ze ook gewoon meer. Snap je?! En ja, ik geniet ervan, maar soms word ik er ook stapelgek van.
jaquote:
Heerlijk hoor. Ik kan ook zo genieten van mijn etende meisje. Kan me voorstellen dat je dat zeker hebt als het eerst zo moeizaam gingquote:Op donderdag 22 september 2011 12:00 schreef Solagratia het volgende:
Die prikken zijn zielig he. Ze hebben het zo goed door nu. Brrr. Amy kreeg ze allebei in de arm.
Fijn dat het zo'n goed bezoek was en je helemaal gerustgesteld bent! Er zit gewoon 3 kilo en 6 cm verschil tussen onze muppets![]()
Dat Amy zo goed eet is echt een opluchting ja. 4 maanden geleden zat ik echt met mijn handen in het haar, ze wilde niets. Nu bedelt ze zelfs om iets te eten bij het hekje bij de keuken
heey... volg jij het Keshet-trainingsschema?quote:Truus kan 6 blokjes stapelenWhat's next?
Ah, 'trekt kledingstuk uit'. Nou, sokken trekt ze al maanden uit, dus dat zit ook wel goed
Waarom denk jij van niet?quote:Op donderdag 22 september 2011 13:51 schreef Cooki het volgende:
volgens de stats niet denk ik![]()
volgens mij wel![]()
maar ja, ik ben niet deskundig![]()
heey... volg jij het Keshet-trainingsschema?![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 13:55 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Waarom denk jij van niet?
Hehheh ja, die volgen we![]()
quote:Op donderdag 22 september 2011 14:16 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind het wel een beetje vies dat iedereen kusjes op de shitjes van Rocka geeft
Minke zou zijn zusje kunnen zijn, zelfde stats en inderdaad eerst motoriek, daarna praten. Er begint nu steeds meer (duidelijk) uit te komen...quote:Op donderdag 22 september 2011 15:53 schreef Vlindur het volgende:
Wat heerlijk dat Harry zo buiten heeft gespeeld!![]()
En oh my god Sorboo, wat een temperament heb je in je dame gestopt![]()
Voor de stats, Rienk is een kilo of 11 bij 84 centimeter. Klein en fijnHij is nu 21 maanden.
Hij liep met 11 maanden en begint nu eindelijk te praten. Nog niet veel, maar we begrijpen hem nu vaak wel.
ow Asy, dat buitenspelen klinkt zo stoer!quote:Op donderdag 22 september 2011 14:51 schreef Asyniur het volgende:
... en heeft zich er 3 kwartier zelf vermaakt met wat aanrommelen. Af en toe staat ie aan het raam te kloppen en mama te roepen .....
percies dat ja ...quote:Op donderdag 22 september 2011 14:41 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik zie niks schokkends cooki, maar kan me voorstellen dat je graag bewijs hebt dat het lijntje niet verder afbuigt
ga ik doenquote:Op donderdag 22 september 2011 14:41 schreef pessie het volgende:
Rocka leuke voorbereidingen voor zn verjaardag!
Cooki, even maandag afwachten, kan zo weer anders zijn.
quote:Op donderdag 22 september 2011 15:53 schreef Vlindur het volgende:
Voor de stats, Rienk is een kilo of 11 bij 84 centimeter. Klein en fijnHij is nu 21 maanden.
Oeh, misschien blijkt maandag ook wel dat Lucas klein/fijn is... maar echt: als je die curve ziet, en dan naar Lucas kijkt.... .quote:Op donderdag 22 september 2011 16:18 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Minke zou zijn zusje kunnen zijn, zelfde stats
Ik heb drie billenschuivers gehad. De oudste liep met 25 maanden. Tot die tijd alles op zijn billen, als een razende roeland kwam hij overal zo. Wel veel draagwerk voor mij maar verder geen probleem.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:57 schreef Orea het volgende:
Precies, ik moet het ook los gaan laten nu
Ha Orea, straks heeft ze een mond vol! Gaat hard zo!quote:Op donderdag 22 september 2011 18:56 schreef Orea het volgende:
Cooki, ik hoop ook dat je verbaasd wordt door een fijne stijging in de curve! Al vind ik hem er nu helemaal niet slecht uitzien al![]()
![]()
.....
Ik ben een beetjeik voel net even echt goed bij de dame, de hoektand boven is gewoon door
en een paar puntjes van een kies, en een tand naast de 2 ondertanden die ze al heeft en de andere bijna. En er staat nog meer op ploffen
en ze laat amper iets merken (ja van de week een avond heel erg huilen
zo sneu!) maar verder niks op een bak kwijl na
Nou.. dan... moet ik een maar een paar keer aan de waslijn hangen ...quote:Op donderdag 22 september 2011 19:15 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, stel dat het geen schans is maar wel een beetje afbuigt? Wat dan? Dan is er toch geen man overboord als Lucas het verder goed doet?
Harry's curves: ja, is ook zo: ieder kind zijn eigen curvequote:Ik zal de curves van Harry nog eens posten. Die zijn pas grillig
De laatste meting is dus van afgelopen week (waarvan ik denk dat de lengtemeting niet klopt. Zal hem morgen eens met de rug tegen de muur zetten).
Is goed! hier ligt ie ook in bed, ga m morgen toch ook stiekem maar eens meten, denk ikquote:Op donderdag 22 september 2011 21:11 schreef Asyniur het volgende:
Cooki, kind ligt nu in bed, maar zal hem morgen eens proberen te meten
Geniet maar van je wonderboy. Nog een paar jaar en dan kijken ze ons op de kruin
quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2011 08:53 schreef Cooki het volgende:
[..]
hij was met een autootje aan het spelen
(hoe dat nou in zijn bed komt
maar goed...)
en idd ... ik ging kijken of ie het nog deedherkenbaar?
Shoppen: altijd leuk!quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:01 schreef pessie het volgende:
Ik ga vandaag shoppen met zoonlief. O.a. voor schoenen.![]()
![]()
Kijk er al de hele week naar uit
quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:14 schreef DaviniaHR het volgende:
Hier zijn de vier-woord-zinnen ineens hip.
ja idd.. maar om half 9 werd ik het wel tijd worden...quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:15 schreef Asyniur het volgende:
Ik ga nooit kijken, want dan wordt hij wakker.
wel zet ik soms de babyfoon heel erg hard en dan ga ik luisteren of ik hem nog hoor ademen
Ik heb hem net even tegen de muur gezet. Hij vond het een beetje vervelend omdat hij dan met zijn hakken tegen de muur moest. Ik heb een aantal strepen op de muur staan maar ik denk dat de beste die van 80cm is...
We zetten ze vrijdag wel even naast elkaarquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:24 schreef Cooki het volgende:
[..]
ja idd.. maar om half 9 werd ik het wel tijd worden...![]()
![]()
haha, die strepen![]()
80 cm.. dat haalt die van mij niet hoor
Doe even normaal zeg, daar zit mijn kabouter net 2 weken in!quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:46 schreef simmu het volgende:
ravi heeft sinds vandaag kleertjes maat 86 aan
De mijne moet nog naar 80 gaan!quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:36 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg, daar zit mijn kabouter net 2 weken in!
checkquote:Op vrijdag 23 september 2011 13:19 schreef DaviniaHR het volgende:
plums, je kan natuurlijk eerst de gordels helemaal los doen, dreumes in de autostoel vechten, slotje erop en dan de gordels weer aantrekken.
Aviva heeft ook wel eens kuren mbt de autostoel. Compleet in de banaan, en dat is dan een kwestie van stevig duwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |