abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:11:43 #251
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102434470
Harry gooit soms wel pluisjes ed in de prullenbak :D
En hij is niet bang voor de stofzuiger. Hij gaat draaien aan het vermogen of zet hem uit (en weer aan en weer uit en weer aan etc) }:|
pi_102434554
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:11 schreef Asyniur het volgende:
Harry gooit soms wel pluisjes ed in de prullenbak :D
En hij is niet bang voor de stofzuiger. Hij gaat draaien aan het vermogen of zet hem uit (en weer aan en weer uit en weer aan etc) }:|
Lucas gooit van alles (ook speelgoed enzo :( ) in de prullen/vuilnisbak,
@Elmo: hij kan zelfs al sorteren (ik heb plastic/papier/blik bakken in t washok staan)... Tizza ook? :7
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:17:11 #253
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102434659
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:14 schreef Cooki het volgende:

[..]

Lucas gooit van alles (ook speelgoed enzo :( ) in de prullen/vuilnisbak,
@Elmo: hij kan zelfs al sorteren (ik heb plastic/papier/blik bakken in t washok staan)... Tizza ook? :7
:Y we hebben een zak bij de prullenbak staan voor de luiers en daar gooit Tizza :9 zelf haar luier in en plastic weet ze ook dat dat in een aparte zak moet.
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_102434983
Minke gooit ook graag afval in de afvalbak, maar hier doen ze niet aan recyclen... nou ja, in huis hebben we 1 soort afval en in de tuin staat de groen bak voor tuinzooi. That's it..
Mooi tijdverdrijf volgens Minke: De afvalbak openen en heel hard BAH! roepen naar alles... ze haalt het er nog net niet weer uit want het is wel BAH! En gelukkig gaat er geen speelgoed in, dat dan weer niet.
  dinsdag 27 september 2011 @ 13:37:35 #255
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_102435375
lijnloos, wat naar dat Minke zo slecht slaapt! Hopelijk wordt het snel weer beter. :*

mef, het is toch niet erg als het lijntje nog wat afzwakt? Als hij maar groeit verder, trekt het wellicht wel weer bij, toch?
wb waterpokken, bij Eli heb je echt nog een hele tijd de stippen gezien. Echt ruim een maand, zeg maar. Bij Aviva was het zo weg, maar leek ze nog littekentjes eraan over te hebben gehouden. Die kan ik inmiddels ook niet meer vinden. Het kan dus best zijn dat eea bij Driekus mettertijd ook wegtrekt.
Enneh, eet smakelijk met je brandweermannensoep! :Y)
Eli heeft een tijdje rode en groene kippensoep geserveerd. Was ook erg smakelijk. ;)

meimeltje, wat eng! Dyon zo ineens boven. Kan je een ander hekje installeren? Of helpt dat ook niet?

pessie, wat fijn van de goede nacht! *O*

Reilain, wat een mooie curves! *O* Altijd mooi :)

Opruimen moeten we nog ff aanleren hierzo. :@ Al is de stoffer en blik wel interessant. Om mee rond te zwaaien. :')
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_102435810
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 13:26 schreef Lijnloos het volgende:

Mooi tijdverdrijf volgens Minke: De afvalbak openen en heel hard BAH! roepen naar alles... ze haalt het er nog net niet weer uit want het is wel BAH! En gelukkig gaat er geen speelgoed in, dat dan weer niet.
Bah roepen, ja check!
Davinia: :') rondzwaaien >:) (hier doet ie dat soms met het bestekbakje van de vaatwasser :X )

Lucas heeft wel eens wat uit de vuilsnibak gehaald trouwens :r maar dat was geen speelgoed 8)7

"Tizza" knap zeg! (ik vind het ook zo knap dat ze haar eigen naam gebruikt... die van mij weet niet eens van eigennamen enzo.. :? )
pi_102436718
Rocka gefeliciteerd met je mannetje *G* en hoe vond ie zn fiets?

Asy ik jompel dan helemaal niet stiekum met je mee *G*

Pessie gewoon even een huis gekocht met tuin! gefeliciteerd

Simmu ook even goed bijgeslapen, hoe fijn

dan zag ik nog mooie curves voorbij komen
een zieke florian, beterschap
een klimgeit met die ineens boven aan de zoldertrap stond, das schrikken!

lijnloos wat vervelend, hopelijk is het een fase, helaas ook geen tips zijn ook nog zoekende..
(alhoewel ik de afgelopen dagen echt niet klaag hoor)

emma en aviva ik zag je jullie al elders maar hoe cool! zo samen de wereld verkennen

en toen wist ik ut nie meer...
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:17:07 #258
353071 kitty_hello
Met dochter én zwanger van nr2
pi_102439061
Rocka gefeliciteerd! *O*

Wat geven jullie je dreumes te drinken over de gehele dag?
Wees maar klein, je hoeft nog lang niet groot te zijn!
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:36:47 #259
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_102439840
Water
En bij de boterham volle melk
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:37:29 #260
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_102439873
Water en bij de lunch karnemelk, gewone melk of drinkyoghurt.
Op 't KDV drinkt ze ook roosvicee.
A grand adventure has begun.
pi_102439989
water
halfvolle melk
yoghurt vermengd met beetje roosvicee (in antilekbeker van de action _O_ tip O-) )
roosvicee met water
"knijpfruit" als ie dorst en beetje trek heeft :Y)
en als ie zelf mag kiezen: het laatste restje koffie/icetea uit een beker die is blijven staan :X
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:41:15 #262
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_102440030
water, roosvicee(laxo), halfvolle melk en af en toe een pakje wicky :7
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_102440181
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 15:17 schreef kitty_hello het volgende:
Rocka gefeliciteerd! *O*

limo of fruit met water uit de staafmixer O-)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102440499
Water, soms melk (is ze geen fan meer van), soms karnemelk (als alternatief voor de melk), rosevicee...
  dinsdag 27 september 2011 @ 15:56:24 #265
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_102440609
melk & water
1x per dag een beker sterk verdund diksap of verdund vruchtensap
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_102440811
quote:
Rocka gefeliciteerd! *O*

en jij Kitty? ;)
pi_102441005
Niels drinkt heel weinig, ik denk in totaal nog geen tuitbeker per dag. Er staat de hele dag water en ik biedt hem daarnaast sterk verdunde diksap of roosvicee, volle melk, karnemelk en héél af en toe sinaasappelsap aan. Op dit moment zijn thee en karnemelk favoriet. Roosvicee en diksap hebben er hier niet voor gezorgd dat hij meer ging drinken, afwisseling wel.

Niels is de laatste tijd ook heel erg bezig met opruimen, zo moest en zou gisteren de verpakking van het stoepkrijt in de prullenbak :)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_102441125
ravi drinkt zo'n 4 tot 6 rietbekers per dag trouwens. die verschoon ik dus wel wat vaker dan selene ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_102441174
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 16:06 schreef Twinkly het volgende:
Niels drinkt heel weinig, ik denk in totaal nog geen tuitbeker per dag. Er staat de hele dag water en ik biedt hem daarnaast sterk verdunde diksap of roosvicee, volle melk, karnemelk en héél af en toe sinaasappelsap aan. Op dit moment zijn thee en karnemelk favoriet. Roosvicee en diksap hebben er hier niet voor gezorgd dat hij meer ging drinken, afwisseling wel.

Niels is de laatste tijd ook heel erg bezig met opruimen, zo moest en zou gisteren de verpakking van het stoepkrijt in de prullenbak :)
hmz..
de tip die ik daarvoor ooit kreeg is niet de hele dag met een beker erachter aan lopen, maar vaste momenten op de dag een beker aanbieden. Er een momentje van maken even smaen zitten ofzo.. En dan de beker toch weer weghalen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_102441264
quote:
Rocka gefeliciteerd! *O*

Water, limonade, melk, borstvoeding, appelsap, chocomelk... Gewoon wat voor handen is eigenlijk, en zo af en toe zie ik dat Jen haar drinken dus aan Leyla doorschuift, vandaar de chocomelk op de lijst en appelsap ;)

Eigenlijk drinkt madam vooral aanmaaklimo of water. Bij het eten krijgt ze melk.

Maar hier dus ook, ze neemt 3 slokken en duwt dan de beker weg.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_102441390
Oh ja sinaasappelsap gemengd met water gaat hier ook erg goed... ik gok dat minke zo'n 2 tot 3 bekers/flessen a 200-250ml oplurkt per dag. En een tuitbeker in bed met water die ook om de dag leeg is...
pi_102441627
Rienk krijgt na zn pap (in de beker of bord) een beker melk (met soms een scheutje ranja) en verder krijgt hij limonade. Rienk drinkt wel goed, maar eet nog steeds slecht. De hele dag roept hij om toetjes en we krijgen er nauwelijks wat normaal eten in.
Hij heeft nu pap uit een bord gehad, een stuk of 5 appelrijstwafeltjes en een banaan. Ben benieuwd of hij zn avondeten wil.
Hij krijgt pas daarna een toetje. Eerst een toetje geven en daarna eten wil niet. Dat hebb we al geprobeerd ;)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_102441827
Hmm, dat zal ik dan eens proberen Tico. Ik snap helemaal waarom dat zou moeten werken, maar toch voelt het niet goed om vocht weer weg te halen...
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_102442224
Ik maakte me zorgen om de kleine hoeveelheid die Zoë drinkt maar KA zei dat ze op deze leeftijd ong. 600 ml aan vocht binnen moesten krijgen en dat fruit enzo meetelt. Ze steelt wel eens de chocomel van Ryan en dan hoeft ze vervolgens geen voedsel meer. :')
pi_102442658
water, melk, thee en 1x per dag een beker verdund diksap

kan een dreumes nu eigenlijk ook teveel drinken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')