Lucas gooit van alles (ook speelgoed enzoquote:Op dinsdag 27 september 2011 13:11 schreef Asyniur het volgende:
Harry gooit soms wel pluisjes ed in de prullenbak
En hij is niet bang voor de stofzuiger. Hij gaat draaien aan het vermogen of zet hem uit (en weer aan en weer uit en weer aan etc)

quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:14 schreef Cooki het volgende:
[..]
Lucas gooit van alles (ook speelgoed enzo) in de prullen/vuilnisbak,
@Elmo: hij kan zelfs al sorteren (ik heb plastic/papier/blik bakken in t washok staan)... Tizza ook?

Bah roepen, ja check!quote:Op dinsdag 27 september 2011 13:26 schreef Lijnloos het volgende:
Mooi tijdverdrijf volgens Minke: De afvalbak openen en heel hard BAH! roepen naar alles... ze haalt het er nog net niet weer uit want het is wel BAH! En gelukkig gaat er geen speelgoed in, dat dan weer niet.

limo of fruit met water uit de staafmixerquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:17 schreef kitty_hello het volgende:
Rocka gefeliciteerd!
Wat geven jullie je dreumes te drinken over de gehele dag?

en jij Kitty?quote:Op dinsdag 27 september 2011 15:17 schreef kitty_hello het volgende:
Rocka gefeliciteerd!

hmz..quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:06 schreef Twinkly het volgende:
Niels drinkt heel weinig, ik denk in totaal nog geen tuitbeker per dag. Er staat de hele dag water en ik biedt hem daarnaast sterk verdunde diksap of roosvicee, volle melk, karnemelk en héél af en toe sinaasappelsap aan. Op dit moment zijn thee en karnemelk favoriet. Roosvicee en diksap hebben er hier niet voor gezorgd dat hij meer ging drinken, afwisseling wel.
Niels is de laatste tijd ook heel erg bezig met opruimen, zo moest en zou gisteren de verpakking van het stoepkrijt in de prullenbak

Water, limonade, melk, borstvoeding, appelsap, chocomelk... Gewoon wat voor handen is eigenlijk, en zo af en toe zie ik dat Jen haar drinken dus aan Leyla doorschuift, vandaar de chocomelk op de lijst en appelsapquote:Op dinsdag 27 september 2011 15:17 schreef kitty_hello het volgende:
Rocka gefeliciteerd!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |