HIJ KLOPT ZO.....
Docs zijn maat 24/25
Keshet, schoentjes in die maat heb ik wel, maar staan thuis op de kast. Dus dan moet ik die even bekijken qua kwaliteit.
Verder ben je welkom om te komen struinen.
Cathmar, zwemkleding moet ik ook thuis even voor kijken. Verder heb ik wel t-shirts korte mouw, maar die moet ik ook even voor je opzoeken.
Dan de vraag van Trui... nee, niet echt een beurs georganiseerd, maar boven de zaak uitgelegd en een beetje rondgeroepen op facebook enz.. Ik vind het raar om geld te vragen voor kleren die ik niet zelf gekocht heb. Het is vooral veel doorgeschoven omdat Maud lang in 1 maat gezeten heeft (3x raden welke) heb ik dus veel in die maat liggen, want de rest om haar heen groeide wel en die schoven door. De reden dat ik aangeef dat ik kleding voor kleding evt. wil ruilen is om anderen ook de kans te geven hun kleding aan te bieden. En misschien groeit het dan wel uit tot iets leuks........
En dan nu kijken of ik het allemaal goed doe.....
@Innepin:
maatjes 24/25, maatjes 23 heb ik wrs. thuis staan...
![IMG_7072.jpg]()
![IMG_7071.jpg]()
![IMG_7070.jpg]()
![IMG_7069.jpg]()
![IMG_7068.jpg]()
maatjes 92
![IMG_7073.jpg]()
broeken twijfel ik nu er over... denk dat die versleten waren...
@Morretje
![IMG_7081.jpg]()
![IMG_7082.jpg]()
![IMG_7083.jpg]()
![IMG_7084.jpg]()
@MissSly
![IMG_7088.jpg]()
![IMG_7075.jpg]()
@Ingrid
![IMG_7079.jpg]()
![IMG_7077.jpg]()
![IMG_7078.jpg]()
![IMG_7080.jpg]()
En dan omdat ik het toch al op foto had gezet 104/110
![IMG_7089.jpg]()
![IMG_7086.jpg]()
![IMG_7087.jpg]()
@Bla_Bla_Bla
majootjes en pyjama's moet ik even naar kijken, die liggen er absoluut tussen. Spijkerbroeken wordt lastig. Maud draag die heel graag en die maat past haar nu nog. Dus wat ik hier heb liggen is geen spijker. En wat straks uit haar kast komt, die wil je niet meer hebben...ik ben nl. sterk aan het hopen dat ze nog even groeit, want dat kan ik al die broeken met (bijna) gaten op de knieën weg doen.
[ Bericht 0% gewijzigd door chacama op 26-09-2011 16:17:48 ]