SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzen zijn excl. verzenden![]()
haha nou, Lars zijn kast puilt ook enorm uit, dus ik denk dat het wel mag gaan....quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:11 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, idd die aquablauwe en witte longsleeve. Als je 'ns bij Lars wilt kijken hoe het staat...hoewel... misschien besluit je dan wel dat je ze zelf houdt...:P
jep, de witte is een dikke (daar heb ik er 2 van, eentje helemaal ongebruikt en 1 gebruikte) en de meest linkse is ook een dikke.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:22 schreef flugeltje het volgende:
Karin, die slaapzakken van 100, zitten daar winterslaapzakken bij?
Ja! reserveer ik voor je, ik was ook al op zoek naar het boekje, die zit veilig in een doos denk ik.quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
Karin; heb je het spijkertuinbroekje nog? die van Evie is inmiddels te kleineentje op de groei is wel handig
Doe ze dan allemaal maar, dan kan ik de dunnere voor op het KDV gebruiken. Als je me de totaalprijs en je gegevens PM't moet het helemaal goedkomenquote:Op vrijdag 23 september 2011 15:26 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
jep, de witte is een dikke (daar heb ik er 2 van, eentje helemaal ongebruikt en 1 gebruikte) en de meest linkse is ook een dikke.
Graag!quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:02 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Mrien, dan is die andere voor jou als je hem nog wilt
quote:Op zaterdag 24 september 2011 09:57 schreef het-is-mij het volgende:
Iemand nog rompers zonder mouw maat 74/80 over toevallig?
quote:Op donderdag 22 september 2011 08:08 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
de schommelstoel is verkocht!
[ afbeelding ]
Graag (heb je een foto?)quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:40 schreef Keshet het volgende:
Wil je 't FOK! tuinbroekje van me overnemen KJ?
Ik heb even gezocht op fok tuinbroekje en kwam tegen dat je hem begin december kochtquote:Op zaterdag 24 september 2011 22:02 schreef miss_sly het volgende:
Als ik weer weet van welke maand die foto is, kan ik opzoeken hoe groot ze was. Geen idee zo op het oog!
Ik zal de gegevens nog even doorgeven ja, dat vergeet ik dan weer altijd
Je pm doet het niet.quote:Op zondag 25 september 2011 08:53 schreef mikoxx het volgende:
Slaapzakken katoen, 110 cm (linker is met schaapjes, beetje moeilijk te zien op de foto). Vraagprijs 3 euro ps
[ afbeelding ]
Reacties heel graag via pm.
waarom dnld en brand je dan niet gewoon wat DVD's?quote:Op zondag 25 september 2011 13:41 schreef Grunsfan het volgende:
Ik zoek kinderdvd's! En dan het liefst films van Plop, Ernst, bobbie en de rest en de Club van Sinterklaas...iemand nog iets liggen wat weg (of gekopieerd) kan?
Muks, ik wil ze graag van je kopen!quote:Op zondag 25 september 2011 17:00 schreef Muks het volgende:
Aangeboden :
1 sonic X dekbedovertrek : 140*200 met sloop en instopstrook vraagrpijs 7.50 excl verzenden
[ afbeelding ]
2 Cars dekbedden : 140*200 met sloop maar zonder instopstrook, vraagprsij 7,50 excl verzenden.
[ afbeelding ]
welke maat?quote:Op zondag 25 september 2011 12:40 schreef YPPY het volgende:
Chacama en anderen: vooral roze. ;-) jurkjes of rokjes of longsleeves of tuniekjes. Wel meisjes, maar niet te tuttig. :-)
Grote 110 of een 116, maar iets leuks in 122 vind ik ook prima. :-)quote:
Ik heb misschien ook nog wel het eea liggen,zal morgen even kijken.quote:Op zondag 25 september 2011 21:18 schreef miss_sly het volgende:
Bovenkleding 86-92-98, leggings, rokjes enzo eerder 80-86.
Ow, en vestjes in maat 92-98!
Had jij toevallig nog gekeken of je nog jongenskleertjes in de aanbieding hebt? mt 92quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 10:28 schreef mrien het volgende:
Die kleding moet ik nog gaan doorkijken vlindur, moet me daar nog even psychisch op voorbereiden geloof ik
Ja ik, een Römer Duo-plusquote:Op maandag 26 september 2011 10:36 schreef Keshet het volgende:
Heeft iemand nog een groep 1 autostoeltje in de aanbieding?
Ik jou ookquote:
quote:Op maandag 26 september 2011 11:10 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik jou ook
Ik ga deze week trouwens eens de zolder op, ik zie hier allemaal meisjes in maten groeien waar ik volgens mij nog hele leuke kleren voor heb liggen
Ja,quote:Op maandag 26 september 2011 10:27 schreef Vlindur het volgende:
Zijn er nog leuke jongenskleren in 50, 56 en 62 en in 86?
Ik ookquote:Op maandag 26 september 2011 11:23 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ja,ik heb eigenlijk al genoeg (denk iiK) maar ik heb gewoon zin om wat leuks te kopen
Ik heb een maxi cosi priori 'over'quote:Op maandag 26 september 2011 10:36 schreef Keshet het volgende:
Heeft iemand nog een groep 1 autostoeltje in de aanbieding?
Ohw leuk!!! Ik heb gisteren een heel setje van oldscool Barbapapa gescoordquote:Op maandag 26 september 2011 11:31 schreef Jipster het volgende:
[..]
Ik ookIk heb gister op marktplaats 2 leuke noppie setjes gescoord
Ik ga vandaag mijn dingen even doorzoeken, het is niet heel veel maar ik zet het vanmiddag hier wel neer!quote:Op maandag 26 september 2011 10:27 schreef Vlindur het volgende:
Zijn er nog leuke jongenskleren in 50, 56 en 62 en in 86?
Asy, ik ga nu effe wat op de foto zetten, 1 momentje...quote:Op maandag 26 september 2011 11:55 schreef Asyniur het volgende:
Hellup, zijn er nog mensen die toffe maat 80 broekies hebben liggen voor een jongetje?
Mijn kabouter heeft het op een groeispurt gezet en bijna alle broeken zijn te kort en ik heb maar 3 broeken maat 80
quote:Op vrijdag 23 september 2011 13:35 schreef Cooki het volgende:
Heey.. volgens je "rug tegen de muur-aktie" is de jouwes 80 cm lang... wanneer krijgt ie dan grotere kleren?
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:19 schreef Asyniur het volgende:
Weet je wat nieuwe kleren kosten?![]()
Met wat kortere mouwen zijn deze een stuk minder snel vies, een romper rekt best nog wel een stuk mee hoor (knoopjes in je kruis ftw! ) en met een paar lange sokken maakt hoogwater ook niet meer uit. Verder een paar sandalen eronder, want te kleine schoentjes is zielig. Met een sandaaltje komen in elk geval de tenen niet in de knel...
wat is er ineens mis met de sokken?quote:Op maandag 26 september 2011 11:55 schreef Asyniur het volgende:
Hellup, zijn er nog mensen die toffe maat 80 broekies hebben liggen voor een jongetje?
Mijn kabouter heeft het op een groeispurt gezet en bijna alle broeken zijn te kort en ik heb maar 3 broeken maat 80
quote:Op maandag 26 september 2011 13:21 schreef Cooki het volgende:
[..]
[..]
[..]
wat is er ineens mis met de sokken?![]()
maar goed,bretels zijn misschien beter?
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |