%quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:04 schreef Spewey het volgende:
K_H, Als je de oranje hoodie met elmo bedoelt, nee die gaat naar Elmo.
Die kleur vind ik niet leuk :$quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:30 schreef Elmo76 het volgende:
Elmo trui voor Elmo![]()
kitty-hello, ze heeft toch ook nog een leuke hello kitty trui in de aanbieding!
quote:Op woensdag 28 september 2011 08:19 schreef Brighteyes het volgende:
Asiniur, hier zijn de mt 80 broekjes. Alle broekjes zijn 3 euro.
(Zij heeft eerste keus, daarna wie het eerst komt, wie het eerst maalt.)
Ik heb 2 paar regenlaarsjes in maat 22. 1 paar blauw/paars/grijs met stoere gespjes erop en 1 paar rode met witte bolletjes.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
Heeft er nog iemand regenlaarsjes voor die meet in maat 22? Lente heeft nu nog 21, maar is tegen die tijd mss wel wat gegroeid. (Ik hoop het, want ik heb zoveel leuke schoentjes in maat 22. Ze blijft alleen al maaanden in 21 hangen.)
En de bovenste, wat voor maten zijn dat dan??quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:19 schreef Spewey het volgende:
Heb deze nog op de photobucket staan, Keshet.
[ afbeelding ]
Onderste 2 zijn maat 80.
[ afbeelding ]
Onderste 2 zijn maat 86.
Die past ook maatje 50 van babykleding toch?quote:Op dinsdag 27 september 2011 22:40 schreef Ireth het volgende:
Iemand hier die Babyborn kleertjes heeft ter overname??
Dat zou super zijn, ik heb inmiddels vier vestigingen van Kruidvat gehadquote:Op woensdag 28 september 2011 21:29 schreef Keshet het volgende:
Die heb ik volgens mij vanmiddag zien liggen! Ik kijk morgen even voor je!
Ja snap ik hoor, Ik bedoelde ook meer dat ik het jammer vind dat ze ongebruikt in de kast staan terwijl ik ze zo leuk vind.quote:Op woensdag 28 september 2011 23:23 schreef oeke het volgende:
Oh, ik vind ze ook erg leuk, Krijtlijk! Precies mijn smaak. Maar goed, ik denk dat ze net te klein zullen zijn.![]()
Fijn Karin!
sjeen, ik heb hem in Almelo zien liggen. Morgen ben ik daar weer... als Keshet niet heeft, wil ik die wel morgen voor je kopen en verzenden.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:23 schreef Sjeen het volgende:
Mocht iemand deze nog tegenkomen bij het Kruidvat, dan hou ik me aanbevolen:
[ afbeelding ]
Hullie bent liefquote:Op donderdag 29 september 2011 08:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
sjeen, ik heb hem in Almelo zien liggen. Morgen ben ik daar weer... als Keshet niet heeft, wil ik die wel morgen voor je kopen en verzenden.
quote:Op woensdag 28 september 2011 21:23 schreef Sjeen het volgende:
Mocht iemand deze nog tegenkomen bij het Kruidvat, dan hou ik me aanbevolen:
[ afbeelding ]
Was het krantje van vorige week... Ik heb er toen mee in handen gestaan. En dit weekend vraagt Isa ineens hoe zit dat nou met tafeltjesquote:Op donderdag 29 september 2011 09:01 schreef Diaan73 het volgende:
Wel stom dat ze ze niet bij die 4 vestigingen hebben eigenlijk.
Geen sandaaltjes met dichte neus maar wel Teva's maat 22.5 in ons bezit.quote:Op woensdag 28 september 2011 22:37 schreef oeke het volgende:
Gezocht: een paar jongenssandaaltjes maat 23 met dichte neus.
Ze hoeven niet mooi meer te zijn, als ze nog maar goed zijn.
In oktober gaan we nog 3 weekjes naar de zon en Ko past zijn sandaaltjes niet meer.
En om daar nou nieuwe voor te kopen....
Ik dacht dat ie in het krantje van deze week stond.... groot gelijk. Ze zijn ook erg leuk...quote:Op donderdag 29 september 2011 09:23 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Was het krantje van vorige week... Ik heb er toen mee in handen gestaan. En dit weekend vraagt Isa ineens hoe zit dat nou met tafeltjesEn sinds ze rekenen leuk vindt, wil ik dat graag stimuleren
misschien ook nog een tip: ik heb een tijdje geleden zelf een 'tafelposter' gemaakt en die hangt bij ons in de WC aan de muur. 't is even wat werk, maar 't werkt wel. Cato leert nu spelenderwijs de tafels doordat ze er heel vaak op zit te kijken, en Willem kan er ook z'n kennis een beetje mee onderhouden (al is zijn belangstelling inmiddels een beetje afgezwakt.quote:Op donderdag 29 september 2011 09:23 schreef Sjeen het volgende:
Was het krantje van vorige week... Ik heb er toen mee in handen gestaan. En dit weekend vraagt Isa ineens hoe zit dat nou met tafeltjesEn sinds ze rekenen leuk vindt, wil ik dat graag stimuleren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |