Ohhhhhh, liefquote:Op donderdag 29 september 2011 19:12 schreef Keshet het volgende:
Sjeen!
Ze zag 'm en ging er meteen inzitten. Hij is goedgekeurd denk ik!
Troel, heb je toevallig een fotootje? En waar op te halen??? Oh van de glijbaan bedoel ik...quote:Op vrijdag 30 september 2011 06:33 schreef Troel het volgende:
Hier in de aanbieding:
BIG babyslide (rood/blauwe kleine glijbaan), mag weg voor zeg 10 euro (maar moet je wel komen ophalen(en 10 omdat ik me besef dat er nog een extra schroef bijhoort en een draaier om hem in en uit elkaar te halen en ik niet weet of ik die hier heb of dat die nog elders bij een inboedel ligt
)
Maxi Cosi Tobi, zwart/grijs gekocht in 2009, prijs komen we wel uit
Jazeker, ik ben benieuwd naar foto's !quote:Op vrijdag 30 september 2011 07:13 schreef Muks het volgende:
Is er interesse in puzzels ? Alvast voor 5-12 ? Zo ja dan zal ik even foto's maken.
wat zoek je?quote:
Yes please!quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 09:48 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb nog het boek "Lekker slapen zonder huilen" in de aanbieding. Dat is hier inmiddels gelukt
5 euro excl. verzenden, het kan we in een enveloppe en door de brievenbus.
Kom je het halen, leg ik het naast de maillotjesquote:
Ok volgende weekend?quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 20:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kom je het halen, leg ik het naast de maillotjes
Even kijken of het dan lukt, want dat is weekend waarvoor we heel veel bijna-plannen hebben, maar vooralsnog nog niets concreets. Zul je zien dat we dadelijk helemaal niets hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |