Niets gewend, die Amerikanenquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
Die gast met zijn piemel bloot!!!!wat een idioot!!!! Wel gruwelijk dat Paula (bijna) moest kotsen
Die heeft een paar dagen mee mogen draaien (in LA en Chicago) maar werd daarna bedankt en ingewisseld voor Pussycat Doll-dinges. Ontslagen dus, er wordt gezegd dat de klik er niet was tussen haar en de rest en dat haar accent voor de amerikanen vrijwel onverstaanbaar zou zijn.quote:Op zondag 25 september 2011 12:13 schreef Re het volgende:
hoe zat het nou met Cheryl Cole?
en paula die ziek werd van een swingende piemel, ook zo lekker uhmmmm echt en zo
En toch vraag ik me af of die acteurs echt zijn ingehuurd door FOX.quote:Op zondag 25 september 2011 10:15 schreef Cee het volgende:
Ik heb zaterdag de 2 afleveringen terug zitten kijken. Ik vond het bij vlagen erg saai omdat er weer van die obvious acteurs en aanstellers door waren gelaten die echt duidelijk niet door zouden gaan. Hadden ze dat bij American Idol steeds minder laten zien, hier is het weer terug. Ik heb veel gefastforward. Die gast die 70 dagen clean was en zijn eigen nummer zong vond ik erg goed! 't Is niet echt mijn muziek maar wat hij deed vond ik heel goed en ik wil een gif van dat op-en-neer bouncende hoofd van LA Reid.En dan was er nog dat 18-jarige meisje dat Listen zong en ik kreeg chickenskin all over.
Geweldig.
Waarom is dat filmpje gespiegeld?quote:
Een marathonquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
ik moet nog 4 afleveringen kijken
Pfff waar haal ik de tijd vandaan
Ik vind haar zo leuk en goed natuurlijk. Ze heeft iets apartquote:
Ik moet de 2 bootcamp eps nog kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind haar zo leuk en goed natuurlijk. Ze heeft iets apart
Ik ben helemaal bij trouwens
dat vond ik ook altijd bij XFA NL, daar was BadBoyz ook supergoedquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:47 schreef Stout64 het volgende:
Net de aflevering gezien in de judges houses. Onwaarschijnlijk goed. Ik snap er niets van. Het lijkt allemaal wel playback te zijn, maar is het toch niet. Er is erg veel gesleuteld aan het eindgeluid denk ik. Hoe dan ook, het barst van de goede kandidaten. Moeilijk kiezen.
Tweede Judges houses wordt op 16/10 ge-airedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ken de nieuwe nog nergens online vinden
Ik zoek dus op S01E07 (die heb ik dus al)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:34 schreef oYo het volgende:
[..]
Tweede Judges houses wordt op 16/10 ge-aired
Maar zoals je ziet is deze aflevering 08 pas zondag, dus maandagmorgen kan je deze binnenhalen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zoek dus op S01E07 (die heb ik dus al)
Maar S01E08 nog niet, maar die is dan toch altijd al de dag na de uitzending te downloaden?
Ik zit ook al de hele dag te zoeken naar deel 8, aangezien op meerdere sites stond dat die de 13e werd uitgezonden. Balen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:38 schreef oYo het volgende:
[..]
Maar zoals je ziet is deze aflevering 08 pas zondag, dus maandagmorgen kan je deze binnenhalen.
Nee hoor. Volgende week pas.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:24 schreef oYo het volgende:
Top 16 bekend... bij de meisjes een paar gecut die er echt moesten inblijven, zonde...
En dan zijn de uitslagen al uitgelekt? Daar zal Simon helemaal niet blij mee zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:11 schreef oYo het volgende:
[..]
Ja officieel wel, maar zoals je weet is dit al allemaal opgenomen.
Mijn favoriet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:58 schreef Sasman het volgende:
Dat niemand deze bruut nog niet heeft vermeld.
Nou, dat dacht ik bij de judges houses van the UK ook, en uiteindelijk vallen de live shows vies tegen, dus ik juich nog maar niet te vroeg.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:11 schreef Stout64 het volgende:
Net deel 2 van judges houses gezien. wow wow wow wow ... wat een talent zit er in de X factor US zeg. Ongelooflijk. En dat laatste optreden, van melanie![]()
En Josh inderdaad. En natuurlijk de kleine Rachel. Wat een talent is dat ook zeg. Allemaal potentiele winnaars. De live shows gaat genieten worden, in tegenstelling tot X factor UK, waar er echt niemand meer echt bovenuit steekt.
Idd zeg, uk valt tegenquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:06 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou, dat dacht ik bij de judges houses van the UK ook, en uiteindelijk vallen de live shows vies tegen, dus ik juich nog maar niet te vroeg.
Dat!quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:11 schreef Stout64 het volgende:
Net deel 2 van judges houses gezien. wow wow wow wow ... wat een talent zit er in de X factor US zeg. Ongelooflijk. En dat laatste optreden, van melanie![]()
En Josh inderdaad. En natuurlijk de kleine Rachel. Wat een talent is dat ook zeg. Allemaal potentiele winnaars. De live shows gaat genieten worden, in tegenstelling tot X factor UK, waar er echt niemand meer echt bovenuit steekt.
Nou ze zou wel eens buiten de boot kunnen vallen. Er was vooral ook een opmerking of men twijfelde of ze ook iets contemporary kon zingen.... Ik denk dat ze gepasseerd wordt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 02:08 schreef Stout64 het volgende:
Ik gok dat Melanie de winnaar van X factor US 2011 gaat worden![]()
En tweede plaats Josh.
Simon gokt vast ook op Melanie. Zij was de enige van wie hij totaal ondersteboven was na haar optreden bij zijn huis.
Melanie's laatste tweet op twitter: "Follow 2 keep up with me on this crazy journey, watch fox on Tuesday to see if I made live shows cross your fingers everyone, soo excited !"
Dat schrijf je dus niet als je niet door bent, dus ik ben vol goede hoop op een terechte afloop.
Het zogenaamde Pia Toscado-effect (voor degenen die American Idol season 10 hebben gezien).quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:02 schreef oYo het volgende:
[..]
Nou ze zou wel eens buiten de boot kunnen vallen. Er was vooral ook een opmerking of men twijfelde of ze ook iets contemporary kon zingen.... Ik denk dat ze gepasseerd wordt.
Ondanks de spoilers zeg ik: Geen kans op!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:02 schreef oYo het volgende:
[..]
Nou ze zou wel eens buiten de boot kunnen vallen. Er was vooral ook een opmerking of men twijfelde of ze ook iets contemporary kon zingen.... Ik denk dat ze gepasseerd wordt.
Is het niet net zo als in UK, In de eerste liveshow, kiezen de jury nog 1 afvaller van hun team. (en Simon dan 2 lijkt mij).quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:19 schreef Stout64 het volgende:
25 oktober is er nog een aflevering voordat de live shows echt beginnen.
Deze tekst staat er bij: "Finalists Revealed: In a special Tuesday episode the contestants are narrowed down to begin the performance round."
Er gaan dus nog wat mensen afvallen die dus niet meegaan naar de live shows. Beetje oneerlijk, aangezien de judges tegen hun overgebleven 4 acts zeiden dat ze ze meenamen naar de live shows. Maar net als bij x factor uk zullen er wel 3 acts per jurylid overblijven.
Dat zou je denken, maar op de episodes indeling staat dat op 2 November de eerste live show is. In de aflevering van komende week moeten er blijkbaar eerst nog wat afvallen op een andere manier.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het niet net zo als in UK, In de eerste liveshow, kiezen de jury nog 1 afvaller van hun team. (en Simon dan 2 lijkt mij).
En dat ze in de tweede liveshow starten met ieder 3 kandidaten?
Dan hoop ik dat ik de goede afl download hebquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:58 schreef Cee het volgende:
Verdomme, stopt m'n aflevering er BAM midden in het optreden van Tiah mee. Maar, zoals ik uit de post van stout64 kan herleiden, zijn Simone en Tiah beiden afgevallen bij Simon? Simone verbaast me niks, maar zijn lievelingetje Tiah.
Klopt... Maar hij heeft enorm sterke meiden. Hij kon echt Melanie, Drew en Rachel niet laten afvallen, dus had in feite geen keuze.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:58 schreef Cee het volgende:
Verdomme, stopt m'n aflevering er BAM midden in het optreden van Tiah mee. Maar, zoals ik uit de post van stout64 kan herleiden, zijn Simone en Tiah beiden afgevallen bij Simon? Simone verbaast me niks, maar zijn lievelingetje Tiah.
Ben wel erg benieuwd naar rachel danquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:07 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Klopt... Maar hij heeft enorm sterke meiden. Hij kon echt Melanie, Drew en Rachel niet laten afvallen, dus had in feite geen keuze.
Rachel is echt waanzinnig populair, dus die gaat hij echt niet wegsturen. Die gaat de top 5 zeker halen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben wel erg benieuwd naar rachel dankan niet geloven dat ze vocaal beter is dan tiah of Simone
ik snap het echt nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:11 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Rachel is echt waanzinnig populair, dus die gaat hij echt niet wegsturen.
Ik snap het wel. Hartstikke leuke meid en ik vind haar wel zeker heel erg goed.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik snap het echt nietWaarom zo populair
Zo supergoed is ze niet
Smaken verschillenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:16 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Hartstikke leuke meid en ik vind haar wel zeker heel erg goed.
Rachel ging zeer zeker niet vals. Het nummer was gewoon ruk, maar ze deed het prima.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ok Simone is dus slechtJammer ik vond haar wel leuk
Ze gaat zelfs vals
au
Rachel, ook auWat slecht
Tevens ziet ze eruit als een jongentje. Nee ik vind het niks
Nog steeds niet
Ik zie haar wel als een actrice
Disneyclub ofzo
Melanie heb ik nog niet gezien. Maar Rachel ging wel vals in het begin. En dat zeg ik niet omdat ik haar niet leuk vindquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:38 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Rachel ging zeer zeker niet vals. Het nummer was gewoon ruk, maar ze deed het prima.
Zelfs Melaniet vliegt een keer uit de bocht, maar dat zullen ongetwijfeld de zenuwen van zo'n eerste live show zijn.
Ik vond het wel meevallen. Die jonge Glee groep is groot genoeg voor een refrein dat altijd goed klinkt. Die negert groep heeft maar 1 zanger en de rest doet wat oe-tjes en aa-tjes op de achtergrond en de dames kunnen gewoon echt goed samenzingen. Dat hoorde je duidelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:11 schreef Stout64 het volgende:
De groepen hadden trouwens echt weer bij alle refreintjes heel veel backingvocals al op band staan. Ik word er niet goed van. Zo kun je alles wel goed laten klinken.
Niet mee eens over die dames trouwens.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:44 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen. Die jonge Glee groep is groot genoeg voor een refrein dat altijd goed klinkt. Die negert groep heeft maar 1 zanger en de rest doet wat oe-tjes en aa-tjes op de achtergrond en de dames kunnen gewoon echt goed samenzingen. Dat hoorde je duidelijk.
ja de dames van Lakoda Rayne zijn echt megagoedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:44 schreef Knipoogje het volgende:
de dames kunnen gewoon echt goed samenzingen. Dat hoorde je duidelijk.
Niet eens de geweldige Joshquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn top 5:
1. Melanie
2. Lakoda Rayne
3. Drew
4. Astro
5. Chris Rene
Ik vond hem saaiquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:57 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Niet eens de geweldige Josh![]()
![]()
![]()
Dat ga je niet menen.
En Drew niet? Beetje met elkaar te vergelijken vind ik, qua nummer. Anyway, smaken verschillen inderdaad. Ik vind Josh 10x beter dan Drew en ik voorspel dat Josh de top 3 gaat halen. Melanie en Josh zijn de twee kanjers in deze competitie denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond hem saai
En nogmaals, smaken verschillen
ja best irritantquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:55 schreef D. het volgende:
Bijna alle nummers waren ook zo typisch Amerikaans uitgevoerd, en da's ook
Wat is daar nouquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:55 schreef D. het volgende:
Net de 2e helft gezien (30+ en meisjes).
Wat slechtIk heb ze allemaal ooit beter horen zingen
![]()
Bijna alle nummers waren ook zo typisch Amerikaans uitgevoerd, en da's ook
Ah, dus je zeikt over mijn opmerking omdat je dan denkt stoer te zijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:19 schreef Stout64 het volgende:
Maar zoals ik al zei: het staat nou eenmaal wel cool om dingen slecht te vinden. Dat is veel stoerder dan dingen goed vinden. Op fok zijn ze daar goed in. Lekker zeiken.
Nou, dat bedoel ik dus. Iemand geeft ergens zijn/haar mening over en je begint op zo'n manier te antwoorden. Alsof iemand geschift is als ie het niet helemaal met jou eens is. Maar misschien zie ik dat dan weer verkeerd. Mag je daar hartelijk omquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:19 schreef Stout64 het volgende:
Ik voel me niet beledigd hoor, lol. Waar haalde je dat uit?
Het kan mij geen zak schelen. Ik vraag me alleen af waarom iemand iets slecht noemt wat gewoon aantoonbaar niet slecht was. Je kunt het niet geweldig vinden, maar slecht was het gewoon niet.
Maar zoals ik al zei: het staat nou eenmaal wel cool om dingen slecht te vinden. Dat is veel stoerder dan dingen goed vinden. Op fok zijn ze daar goed in. Lekker zeiken.
Ow gelukkig ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 07:11 schreef Cee het volgende:
Je bent best snel beledigd als mensen een andere mening dan die van jou hebben.![]()
Dan is het jou ook verkeerd opgevallen. Beledigd zijn kan alleen als je het - zoals nu - over mij persoonlijk hebt. Het valt mij alleen op dat bij veel mensen de nuance totaal weg is in een forum als deze. Dat viel mij opquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow gelukkig ben ik niet de enigemij viel het ook al op
Kijk, dat zijn normale reacties.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:57 schreef dolfg het volgende:
Kwaliteit van de jongens vond ik mager, maar ik heb al die jury afleveringen en wat daarvoor zat dan ook niet gezien, ik stap net aan boord zeg maar.
Dit is het fokforum, als je niet tegen kritiek kan, dan moet je wegblijvenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:08 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Dan is het jou ook verkeerd opgevallen. Beledigd zijn kan alleen als je het - zoals nu - over mij persoonlijk hebt. Het valt mij alleen op dat bij veel mensen de nuance totaal weg is in een forum als deze. Dat viel mij op
Het lijkt meer dat jij niet tegen mijn reacties kunt. Jij haalt een post van 4 dagen geleden weer naar boven. Lees ze gewoon niet als mijn manier van discussieren je niet aan staat. Het afzeiken mag hier wat mij betreft wel wat genuanceerder, vandaar dat ik dat meld. Een forum is om je mening te geven en dat doe ik dan ook. Of jij het nou leuk vindt of niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 08:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is het fokforum, als je niet tegen kritiek kan, dan moet je wegblijven
Het gaat er hier soms hard aan toen, over de kandidaten. Als je daar niet tegen kunt, tja dan moet je wegblijven
In het GTST topic reageerde je ook al zo, en dat wordt niet door iedereen gewaardeerdEn dan kan je verwachten dat mensen zo gaan reageren naar jou toe
Probeer ermee te leven
Ik scroll altijd meteen door naar de uitslag.quote:Op vrijdag 4 november 2011 07:46 schreef Cee het volgende:
Leroy Bell mag trouwens wel playbacklessen volgen, ging even een beetje mis aan het begin van de show.
Ik hinkstapsprong erdoorheen zeg maar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:10 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Ik scroll altijd meteen door naar de uitslag.
Ik zie het nu gebeuren. OMG, genant.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:30 schreef gelestipjes het volgende:
Haha, wat een afgang van Paula, die jurk van Drew afkraken en zeggen dat ze geen mode advies van Simon moet aannemen, blijkt Drew hem zelf ontworpen te hebben.
Rachel is best goed, maar van het kaliber Charice? Nee, dat niet. Maar Charice staat dan ook echt wel op eenzame hoogte.quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:44 schreef Knipoogje het volgende:
Ik heb altijd al gehoopt dat er ooit iemand van 12 of 13 van het kaliber Charice Pempengco mee zou doen aan zo'n show en eindelijk is het gebeurd: Rachel
En Astro en Josh?quote:Op zondag 13 november 2011 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
Zo eindelijk gekeken. Rachel was inderdaad goed
Maar vond Melanie wel de beste, en ik heb en zwak voor DrewIk vond haar wel goed hoor
Ik heb er ook een hekel aan, vreselijk stuntelig en oncharismatisch.quote:
Of niet dan!! Je weet, ik haat rap, rap is geen muziek, maar hij is inderdaad onwijs goed!!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:56 schreef Cee het volgende:
Astro: oké, ik geef het op. Nondeknetter wat is dat joch goed in wat hij doet.
Echt, ik vind 'm bloedirritant maar het hoort ook wel bij zijn stijl. Feit dat hij verwijzingen naar Joe Frasier in z'n rap had verwerkt bewijst dat hij niet een stoffig oud stapeltje lyrics nog ergens had liggen.quote:Op maandag 14 november 2011 20:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Of niet dan!! Je weet, ik haat rap, rap is geen muziek, maar hij is inderdaad onwijs goed!!
Zijn RIP's op het eind van zijn song bezorgde me echt kippenvel.quote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, ik vind 'm bloedirritant maar het hoort ook wel bij zijn stijl. Feit dat hij verwijzingen naar Joe Frasier in z'n rap had verwerkt bewijst dat hij niet een stoffig oud stapeltje lyrics nog ergens had liggen.
Hij schijnt er zelf op te staan zijn teksten te doen. Knap hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, ik vind 'm bloedirritant maar het hoort ook wel bij zijn stijl. Feit dat hij verwijzingen naar Joe Frasier in z'n rap had verwerkt bewijst dat hij niet een stoffig oud stapeltje lyrics nog ergens had liggen.
Dat dusquote:Josh blijft ook een van mijn favorieten. Iets aan zijn stem en z'n voorkomen is zo oers en sexy en zweterig dat ik er geen genoeg van kan krijgen.
Toch is dat een voordeel ten opzichte van de gewone zangers. Astro kan namelijk op de actualiteiten inspringen. Als je met een bestaand " gewoon" nummer de tekst gaan aanpassen zal dat veel minder goed ontvangen worden lijkt mij.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hij schijnt er zelf op te staan zijn teksten te doen. Knap hoor.
Maar alleen al wat die jongen uit zijn hoofd moet leren. Ongelooflijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toch is dat een voordeel ten opzichte van de gewone zangers. Astro kan namelijk op de actualiteiten inspringen. Als je met een bestaand " gewoon" nummer de tekst gaan aanpassen zal dat veel minder goed ontvangen worden lijkt mij.
Wat mij betreft is dit de sterkst bezette x factor ooit. Dus ja.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
Oei! Na de audities eigenlijk afgehaakt... hoeveel liveshows komen er nog? Is het nog de moeite om volgende week weer in te haken?
Er zijn kandidaten voor minder door de productie uit de race gewerkt. Als ie het publiek al niet genoeg tegen zich had sinds gisteren, komt daar nu ook 'de grote macht' achter X-Factor bij.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:29 schreef gelestipjes het volgende:
Politics!! dont be fooled by what you dont know! Thank you AstroNauts for holding me down! Its funny how people are quick to judge not knowing whats going on behind the scenes. Maybe I should have given my Disney smile instead! maybe I could have handled it better but I wasnt talking about viewers. I hear you doe! I feel yall on that but I wasnt talking about viewers when I said I dont wanna perform. If you only knew what I know youd say otherwise Im sorry you feel that way but I will never be silent when I believe I have been done an injustice. Heart on my sleeve!
Toen Simon moest kiezen tussen Stacey en Astro waren dit zijn letterlijke woorden: "If you're going to put me in the bottom two... I don't want to perform for people who don't want me here"quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:29 schreef gelestipjes het volgende:
Overigens liet ie zelf op zijn twitter weten dat ie niet bedoelde dat ie niet voor de kijker wilde optreden, maar dat hij doelde op wat er zich backstage afspeelt, dingen waar wij geen weet van hebben.
Tegen de producers. Waarvan Simon er natuurlijk ook een is. De producers hebben natuurlijk de macht te manipuleren.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:36 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Toen Simon moest kiezen tussen Stacey en Astro waren dit zijn letterlijke woorden: "If you're going to put me in the bottom two... I don't want to perform for people who don't want me here"
Dat kan niet anders dan over de kijkers gaan natuurlijk.
ehhhh?quote:
Ja, want de producers hebben hem in de bottom 2 gebrachtquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tegen de producers. Waarvan Simon er natuurlijk ook een is. De producers hebben natuurlijk de macht te manipuleren.
Nee niet alles is nep. Alleen maar als de produktie besluit dat het tijd is om in te grijpen nemen ze de vrijheid om een en ander te manipuleren ongeacht de publieksstemmen. Dat staat ook gewoon in het contract dat elke kandidaat moet ondertekenen voordat ie ook maar 1 poot op het toneel mag zetten. Dat het publiek zo naief is om te geloven dat ze altijd de eindstem hebben is niet mijn schuld.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:11 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Ja, want de producers hebben hem in de bottom 2 gebracht![]()
![]()
Oh wacht, alles is nep natuurlijk Ze trekken zich niets aan van alle stemmen van het publiek.
Het was best lachwekkend dat Simon zijn best deed iedere liedkeuze van de andere juryleden te bestempelen als zijnde geen rock en dan vervolgens zelf met een nog rustigere versie van een van de meest rustige nummers van REM aan te komen zetten. Maar m'n grootste irritatie ging toch wel uit naar het optreden van Drew. Same shit, different song. Het is alsof ze niet veel anders kan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Overigens vergat ik nog te zeggen dat Josh natuurlijk de enige was die zich aan het thema heeft gehouden. Simon kan wel zeuren dat R.E.M. Een rockband is maar als je Melanie Stipe laat zingen met alleen pianobegeleiding en derhalve de song volledig uitkleedt van al zijn rock elementen dan hou je iedereen voor de gek.
quote:You compound that with him being a little kid with abandonment issues from both his father and mother, whom both left him at one point, and he sees all rejection in a different way than most. The music is the kid's release, but he's so incredibly insecure. But he can't show any of that, even as a child, because where he's from he's been socialized to act 'hard'.
Het was al een tijd geleden dat je met deze standaard oneliner je post afsluit.quote:Op zondag 20 november 2011 01:57 schreef Stout64 het volgende:
Maar dit is fok, dat vergeet ik nog wel eens. En volgens fokkers is alles altijd nep enzo
Vandaar ook dat die kandidaten een contract moeten tekenen dat zo waterdicht is dat ze:quote:Op zondag 20 november 2011 01:57 schreef Stout64 het volgende:
Mensen, het gaat hier om een recording contract van 5 miljoen dollar. Denken jullie nou echt serieus dat er gesjoemeld kan worden met uitslagen? Wake up, echt! Dat zal dan ALTIJD een keer uitlekken en dan hebben de makers een enorm probleem. Maar al die jaren bij alle verschillende talentenjachten is het nog nooit door een medewerker uitgelekt dat er gesjoemeld wordt met uitslagen, ook puur omdat ze daar natuurlijk helemaal NIETS aan hebben. Waarom zouden ze in godsnaam dat enorme risico nemen? Want iemand kan altijd zijn mond voorbij praten en dat was dan ook al lang gebeurd ALS er gesjoemeld werd. Wel kunnen ze bv Astro er onterecht uitstemmen als hij toch in de bottom 2 terecht is gekomen. Maar als jullie echt denken dat de makers met enorme risico's van dien gaan sjoemelen met uitslagen dan moet je toch eens wat logischer proberen na te denken.
Maar dit is fok, dat vergeet ik nog wel eens. En volgens fokkers is alles altijd nep enzo
De beste bezetting tot nu toe inderdaad. Grote sterren van 13, 14, 15 en 16 jaar. Ze worden steeds jonger. Met Melanie Amaro (16) die eruit springt natuurlijkquote:Op zondag 20 november 2011 19:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ben van de week begonnen, verdorie wat een talent
Bijna bij judges house
quote:Op woensdag 23 november 2011 22:02 schreef AAB het volgende:
Josh en Melanie waren voor mij de beste van de avond, zij zijn de twee finalisten als het aan mij ligt. Van hun wil ik meer horen na de XFactor.
Voor de rest mogen Astro, Chris Rene en Lakoda Rayne vertrekken. Bij Lakoda Rayne vind ik één meisje het totaal verpesten voor de rest, met dat lange blonde haar, Cari. De andere drie hebben wel goede stemmen en staan niet zo raar te springen.
dat vind ik nou juist van Joshquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:06 schreef D. het volgende:
Josh mag winnen
Melanie heeft waarschijnlijk de 'mooiste' stem, maar al die zeikmuziek zit ik niet op te wachten
Jep. Melanie Amaro. Verreweg het grootste talent en nog maar 16 jaar!quote:Op maandag 28 november 2011 19:29 schreef Slomy het volgende:
Die dude heeft zo'n geweldige rauwe stem, heerlijk om naar te luisteren. Ik heb de rest van de show niet gezien, maar loopt er dan nog iets rond wat uberhaupt in de buurt van dit kan komen?
Ze is geen 16, ze is 19.quote:Op maandag 28 november 2011 21:58 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Jep. Melanie Amaro. Verreweg het grootste talent en nog maar 16 jaar!
Josh is een beetje een one trick pony. Die kan lang niet alles zingen. Melanie wel.
Ik heb het nagezocht en je hebt gelijk. Ik meen toch echt dat ik iemand meerdere keren heb horen zeggen dat ze nog maar 16 jaar was. Ik vond haar ook al ouder lijkenquote:
Hij heeft vrij veel van die langzame, zeer rustige nummer gezongen (auditie, judges houses en ook al in de live shows, Forever young, Wild horses enz enz). Vandaar. Maar gelukkig kwam With a little help from my friends en The pretender net op tijd. Dus ik moet toegeven dat hij het inmiddels al wel heeft rechtgezet. Hij heeft ook best een hele goede rock stem, dus mag wat mij betreft veel meer die stevige nummers doen. Zo'n langzaam nummer moet je er maar af en toe eens doorheen gooien vind ik. En tot aan With a little help was het non stop slow songs.quote:Op maandag 28 november 2011 22:07 schreef Chase_Utley het volgende:
Josh een one trick pony noemen, dat kan niet anders dan trollend bedoeld worden. Vergelijk eens het genre in de judges house en toen hij the foo fighters deed.
Josh is juist veelzijdig.
Maar wel overduidelijk de beste van het stel, dus nu hebben ze alleen nog een groepje wannabe's, waarvan Josh de enige is die nog énige potentie tot stardom bezit.quote:
Niets aan gelogen, toch?quote:
Ja, alleen zo zal hij het denk ik niet bedoeld hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Niets aan gelogen, toch?
Als hij al een ster was had hij het programma niet nodig.
Dat wil hij worden, dus wannabe
Ik zeg toch dat hij de enige is met potentie die er nu nog in zit?quote:
Hij red het niet bij Drew imo. Hij is nu wel de beste die er nog inzit. De rest is troep voor de massa, met dertien in een dozijn stemgeluiden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:56 schreef Chase_Utley het volgende:
Ja, alleen zo zal hij het denk ik niet bedoeld hebben.
Melanie heeft qua stem helemaal niets onderscheidends imo. Ik zou haar stem niet herkennen op de radio. Drew absoluut wél, en daarin is ze de enige. Josh heeft een heerlijke stem, maar die heeft veel weg van mensen als Cocker en Springsteen. Desondanks is Josh wmb nu de enige die erin zit die nog verdient te winnen.quote:Ik vind het jammer dat Drew er uit is maar ze heeft nog zat tijd om te groeien. Had ook nooit verwacht dat ze van Josh of Melanie zou gaan winnen. Melanie ben ik zelf op uitgekeken maar heeft natuurlijk een perfecte stem om een plaat uit te brengen.
eens.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:39 schreef Chase_Utley het volgende:
Ow, zeker op basis van het Billy Jean nummer moest ze blijven. Jammer dat Chris en Marcus er in zitten. Vocaal duidelijk de zwakste terwijl ik Rachel ook veel zwakker vind.
I second this.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:05 schreef Greys het volgende:
Drew had van mij niet hoeven winnen (ik vind Josh beter) maar wel onterecht dat ze er nú uit ging, want ze is beter dan een flink aantal die er nog in zitten.
Vanaf nu zou Josh dan met twee vingers in zijn neus zo naar de finale moeten stiefelen en winnen, anders klopt het echt niet. Finale zal wel tegen Melanie zijn.
Ja, Nederlanders kunnen daar niet tegen he, als mensen uitspreken wat ze werkelijk voelen. Nederlanders vinden dat genant enzo. Wat bij ik blij dat ik geemigreerd ben zeg. Pfff..... En laten we vooral mensen gaan wegsturen omdat ze 'raar reageren' ipv ze te beoordelen op hun stem.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:59 schreef Cee het volgende:
Zo. Na de show van deze week ben ik helemaal klaar met Melanie. On my last freakin' nerve, met d'r toespraken. Tenenkrommend. Ze zingt geweldig, dat wel, maar wat mij betreft mag ze exit.
Rachel exitquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:34 schreef Ibuprofi het volgende:
Dramatische exit zeg. Jury moest kiezen tussen Rachel en Marcus. Rachel stond voor met 2 tegen 1 stem toen Nicole geen beslissing durfde te nemen en naar deadlock ging.
Gevolg: Rachel exit. Gevolg daarvan: Rachel in tranen en Nicole helemaal kapot.
Nicole werd weggejoeld door het publiek op het einde.
Ik kijk die show vanwege het zingen, niet voor oeverloos gelul over hoe 1 van de kandidaten zich voelt. Als ze dat in een backstage programma zou doen, prima, die kijk ik toch nooit juist omdat ik al dat gepraat niet interessant vind, maar in de show zelf moeten ze gewoon zingen en daarna hun mond houden en de jury aan het woord laten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 04:18 schreef Ibuprofi het volgende:
[..]
Ja, Nederlanders kunnen daar niet tegen he, als mensen uitspreken wat ze werkelijk voelen. Nederlanders vinden dat genant enzo. Wat bij ik blij dat ik geemigreerd ben zeg. Pfff..... En laten we vooral mensen gaan wegsturen omdat ze 'raar reageren' ipv ze te beoordelen op hun stem.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 04:18 schreef Ibuprofi het volgende:
[..]
Ja, Nederlanders kunnen daar niet tegen he, als mensen uitspreken wat ze werkelijk voelen. Nederlanders vinden dat genant enzo. Wat bij ik blij dat ik geemigreerd ben zeg. Pfff..... En laten we vooral mensen gaan wegsturen omdat ze 'raar reageren' ipv ze te beoordelen op hun stem.
trouwens slaat dit nergens op, het is de keus van het publiek, die hebben zelf te weinig gestemd voor Rachelquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:34 schreef Ibuprofi het volgende:
Nou, dat is niet echt waar natuurlijk. Ze wilde niet kiezen en liet het daarom maar op een deadlock aankomen. Ze had ook gewoon Marcus naar huis kunnen sturen. Vind dat altijd wel erg zwak, als ze niet willen kiezen. Dat hoort er nu eenmaal bij als jurylid.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
trouwens slaat dit nergens op, het is de keus van het publiek, die hebben zelf te weinig gestemd voor Rachel
Nicole kan er niks aan doen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 04:18 schreef Ibuprofi het volgende:
[..]
Nee dat is onzin, stel dat een ander jurylid als laatste moest kiezen, dan was het niet de schuld geweest van Nicole, maar van dat andere jurylid.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:46 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou, dat is niet echt waar natuurlijk. Ze wilde niet kiezen en liet het daarom maar op een deadlock aankomen. Ze had ook gewoon Marcus naar huis kunnen sturen. Vind dat altijd wel erg zwak, als ze niet willen kiezen. Dat hoort er nu eenmaal bij als jurylid.
Alleen weet je niet of Nicole, als ze als tweede had moeten kiezen, voor Rachel of voor Marcus had gekozen. Dus dan had Rachel er misschien nog wel gewoon in gezeten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat is onzin, stel dat een ander jurylid als laatste moest kiezen, dan was het niet de schuld geweest van Nicole, maar van dat andere jurylid.
Ik vind het onzin, en eigenlijk vind ik Deadlock wel het eerlijkst
Woehahabahaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! Stout, you made my night!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 04:18 schreef Ibuprofi het volgende:
[..]
Is niet ontslagen bij de Engelse x factor. Ze ging met Simon mee naar de Amerikaanse. Helaas is ze daar wel vervangen vanwege haar uitspraak. Dat konden de amerikanen moeilijk verstaan blijkbaar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:20 schreef Cee het volgende:
Waarom was Cheryl Cole ook alweer ontslagen?
Je bent niet de enige die blij is dat je geëmigreerd bent denk ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 04:18 schreef Ibuprofi het volgende:
Ja, Nederlanders kunnen daar niet tegen he, als mensen uitspreken wat ze werkelijk voelen. Nederlanders vinden dat genant enzo. Wat bij ik blij dat ik geemigreerd ben zeg. Pfff.....
Het gaat om the X-factor. Stem is daarbij belangrijk, maar niet zaligmakend. Melanie heeft geen x-factor, ze heeft een i-factor en irriteert veel mensen mateloos met haar opzichtige pogingen stemmen te winnen door pseuso-dramatische toespraken, het opeens hebben (en dan weer niet hebben, en dan weer wel hebben, en dan weer niet hebben) van een accent.quote:En laten we vooral mensen gaan wegsturen omdat ze 'raar reageren' ipv ze te beoordelen op hun stem.
En ze werd volledige terecht weggejoeld. Rachel zong de avond zelf niet zo goed, maar ze moeten beoordelen op basis van de sing-off, en die won Rachel ab-so-luut. Ik vond het zelf misschien wel het sterkste, meest overtuigende optreden uit de hele serie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:34 schreef Ibuprofi het volgende:
Dramatische exit zeg. Jury moest kiezen tussen Rachel en Marcus. Rachel stond voor met 2 tegen 1 stem toen Nicole geen beslissing durfde te nemen en naar deadlock ging.
Gevolg: Rachel exit. Gevolg daarvan: Rachel in tranen en Nicole helemaal kapot.
Dat dus. Rot dan gewoon op uit de jury als je niet wil kiezen. Paula deed het eerder ook al niet, maar die moest kiezen uit twee groepen uit haar eigen team en dat vond ik nóg anders, hoewel die uiteindelijk wél een keuze maakte als ik me goed herinner, maar dit sloeg gewoon nergens op. Als ik Simon was zou ik haar eigenlijk gewoon eruit flikkeren, maar ik gok sowieso niet dat ze er volgend jaar weer zit. Blamage dit...quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:46 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou, dat is niet echt waar natuurlijk. Ze wilde niet kiezen en liet het daarom maar op een deadlock aankomen. Ze had ook gewoon Marcus naar huis kunnen sturen. Vind dat altijd wel erg zwak, als ze niet willen kiezen. Dat hoort er nu eenmaal bij als jurylid.
Rachel reageert daar een stuk volwassener dan Nicole.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:30 schreef Danny het volgende:
Ow, en natuurlijk maakt nicole het even over zichzelf.
http://www.tmz.com/2011/1(...)nation/#.TuNQkmMUqnA
Dat viel mij toen ook op inderdaad. Heb ook het idee dat ze maar wat doet, en vooral bezig is zichzelf de populariteit in te janken. Dat backfired nogal, gelukkig, met als geweldig hoogtepunt het moment waarop het publiek letterlijk boeeeeeeeee roept. Jammer van Rachel, die gaf een geweldige performance in de sing off, waarmee ze volgens mij vriend en vijand verraste.quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Rachel reageert daar een stuk volwassener dan Nicole.
Wat een zeikwijf is het toch. Maar ik vond Nicole al niets meer sinds ze Crista er bij de Judges Houses uit gooide met als commentaar 'Ik miste gevoel in je performance'. Ze miste gevoel??? Ze stond het haast huilend te zingen. Had ze zichzelf van een klif af moeten gooien tijdens het nr?
Zelfs Enrique kijkt - wanneer ze dat zegt - van 'oh puhlease...'.
En ja dat is al van lang geleden in de serie, maar het zit me nog steeds dwars![]()
Het is ook een kwestie van persoonlijke voorkeur natuurlijkquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:12 schreef Bouncer11 het volgende:
[..]
Nee, geen eenheidsworst. Er zijn er maar heel weinig die zo kunnen zingen als Melanie Amaro. Die zit in de categorie van Whitney Houston (vroeger), Mariah Carey, Leona Lewis, Beyonce en Charice.
Hoop het echt voor hemquote:Maar Josh is ook vrij uniek. Zeer terechte finalist en die gaat ook wel scoren!
En uiteraard de persoon die ik het het minst vind verdienen (whitney kloon nummer zoveel; ja ze zingt prima, maar het is niet the Voice maar the X-Factor en die mist ze imo) wint. Nou ja, Josh (en Drew) komen er wel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 09:53 schreef Danny het volgende:
Josh (...) van de overgebleven kandidaten zou hij de enige winnaar zijn wmb (...) Aangezien de Amerikaanse shows er een handje van hebben mijn nummer 1 als tweede te laten eindigen (...) zal Josh wel tweede worden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |