abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104509139
De uitslag

Hmmm, dit was even wat anders dan anders. Iemand is helaas door de mand gevallen.

De botton 2 waren Stacey Francis ...... en Astro (wie had dat gedacht).
Stacey zong haar 'survival' lied en toen kwam Astro. Astro wilde eigenlijk helemaal niet zingen omdat hij niet wilde zingen voor mensen die hem in de bottom 2 hebben gebracht. Hij deed het toch, met de nodige tegenzin.

De stemmen van de jury:

LA Reed gaf Astro er behoorlijk van langs, maar stemde toch Stacey weg.
Nicole stemde Astro weg
Paula stemde Stacey weg
Simon gaf Astro er ook behoorlijk van langs, maar stemde toch Stacey weg, (publiek roept BOE)

Exit Stacey. (voorspelling van gisteren kwam zomaar uit :) )

Astro is nu volkomen kansloos geworden. Hij heeft het hele x factor kijkende publiek tegen zich in het harnas gejaagd. Die zit iedere week in de b2 (als hij er steeds in blijft).

[ Bericht 2% gewijzigd door Stout64 op 19-11-2011 13:09:49 ]
pi_104509216
Terecht toch :D
pi_104509771
Oei! Na de audities eigenlijk afgehaakt... hoeveel liveshows komen er nog? Is het nog de moeite om volgende week weer in te haken? :@
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_104509938
quote:
99s.gif Op vrijdag 18 november 2011 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
Oei! Na de audities eigenlijk afgehaakt... hoeveel liveshows komen er nog? Is het nog de moeite om volgende week weer in te haken? :@
Wat mij betreft is dit de sterkst bezette x factor ooit. Dus ja.
pi_104509965
Astro's survival song:

De jury moet stemmen. Astro krijgt er terecht van langs, ondanks zijn leeftijd.

pi_104514961
Wat een waardeloze houding van Astro. Natuurlijk, hij had het niet verdiend om bij de slechtste 2 te zitten, maar dat komt wel vaker voor. Beschamende vertoning wat mij betreft en iemand met zo'n houding hoeft van mij niet ver te komen.
Overigens liet ie zelf op zijn twitter weten dat ie niet bedoelde dat ie niet voor de kijker wilde optreden, maar dat hij doelde op wat er zich backstage afspeelt, dingen waar wij geen weet van hebben.

Politics!! dont be fooled by what you dont know! Thank you AstroNauts for holding me down! Its funny how people are quick to judge not knowing whats going on behind the scenes. Maybe I should have given my Disney smile instead! maybe I could have handled it better but I wasnt talking about viewers. I hear you doe! I feel yall on that but I wasnt talking about viewers when I said I dont wanna perform. If you only knew what I know youd say otherwise Im sorry you feel that way but I will never be silent when I believe I have been done an injustice. Heart on my sleeve!

[ Bericht 34% gewijzigd door gelestipjes op 18-11-2011 15:57:51 ]
  ESF Reporter vrijdag 18 november 2011 @ 19:49:37 #157
87554 Cee
Welluk?
pi_104524796
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 15:29 schreef gelestipjes het volgende:
Politics!! dont be fooled by what you dont know! Thank you AstroNauts for holding me down! Its funny how people are quick to judge not knowing whats going on behind the scenes. Maybe I should have given my Disney smile instead! maybe I could have handled it better but I wasnt talking about viewers. I hear you doe! I feel yall on that but I wasnt talking about viewers when I said I dont wanna perform. If you only knew what I know youd say otherwise Im sorry you feel that way but I will never be silent when I believe I have been done an injustice. Heart on my sleeve!

Er zijn kandidaten voor minder door de productie uit de race gewerkt. Als ie het publiek al niet genoeg tegen zich had sinds gisteren, komt daar nu ook 'de grote macht' achter X-Factor bij.

:W Astro
  zaterdag 19 november 2011 @ 10:10:00 #158
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_104544064
Stacey terecht eruit want zo vals als een kraai. Josh was weer fenomenaal en Astro is en boefje.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_104545747
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 15:29 schreef gelestipjes het volgende:

Overigens liet ie zelf op zijn twitter weten dat ie niet bedoelde dat ie niet voor de kijker wilde optreden, maar dat hij doelde op wat er zich backstage afspeelt, dingen waar wij geen weet van hebben.
Toen Simon moest kiezen tussen Stacey en Astro waren dit zijn letterlijke woorden: "If you're going to put me in the bottom two... I don't want to perform for people who don't want me here"

Dat kan niet anders dan over de kijkers gaan natuurlijk.
  zaterdag 19 november 2011 @ 11:44:15 #160
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_104545976
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 11:36 schreef Stout64 het volgende:

[..]

Toen Simon moest kiezen tussen Stacey en Astro waren dit zijn letterlijke woorden: "If you're going to put me in the bottom two... I don't want to perform for people who don't want me here"

Dat kan niet anders dan over de kijkers gaan natuurlijk.
Tegen de producers. Waarvan Simon er natuurlijk ook een is. De producers hebben natuurlijk de macht te manipuleren.

Overigens vergat ik nog te zeggen dat Josh natuurlijk de enige was die zich aan het thema heeft gehouden. Simon kan wel zeuren dat R.E.M. Een rockband is maar als je Melanie Stipe laat zingen met alleen pianobegeleiding en derhalve de song volledig uitkleedt van al zijn rock elementen dan hou je iedereen voor de gek.

Verder is Janis Joplin natuurlijk ook geen rock, maar blues. Bob Marley rock noemen is lachwekkend. Zelfs al zegt de Rolling Stone dat. Hij zou zich omdraaien in zijn graf denk ik.
  zaterdag 19 november 2011 @ 11:52:51 #161
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_104546225
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 12:39 schreef Stout64 het volgende:

Kelly stemde Astro weg

ehhhh?
pi_104548725
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2011 11:44 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Tegen de producers. Waarvan Simon er natuurlijk ook een is. De producers hebben natuurlijk de macht te manipuleren.

Ja, want de producers hebben hem in de bottom 2 gebracht :D _O-
Oh wacht, alles is nep natuurlijk Ze trekken zich niets aan van alle stemmen van het publiek. :D
  zaterdag 19 november 2011 @ 13:32:19 #163
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_104549276
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 13:11 schreef Stout64 het volgende:

[..]

Ja, want de producers hebben hem in de bottom 2 gebracht :D _O-
Oh wacht, alles is nep natuurlijk Ze trekken zich niets aan van alle stemmen van het publiek. :D
Nee niet alles is nep. Alleen maar als de produktie besluit dat het tijd is om in te grijpen nemen ze de vrijheid om een en ander te manipuleren ongeacht de publieksstemmen. Dat staat ook gewoon in het contract dat elke kandidaat moet ondertekenen voordat ie ook maar 1 poot op het toneel mag zetten. Dat het publiek zo naief is om te geloven dat ze altijd de eindstem hebben is niet mijn schuld.
pi_104550447
_O-
  ESF Reporter zaterdag 19 november 2011 @ 21:12:53 #165
87554 Cee
Welluk?
pi_104565164
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2011 11:44 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Overigens vergat ik nog te zeggen dat Josh natuurlijk de enige was die zich aan het thema heeft gehouden. Simon kan wel zeuren dat R.E.M. Een rockband is maar als je Melanie Stipe laat zingen met alleen pianobegeleiding en derhalve de song volledig uitkleedt van al zijn rock elementen dan hou je iedereen voor de gek.
Het was best lachwekkend dat Simon zijn best deed iedere liedkeuze van de andere juryleden te bestempelen als zijnde geen rock en dan vervolgens zelf met een nog rustigere versie van een van de meest rustige nummers van REM aan te komen zetten. Maar m'n grootste irritatie ging toch wel uit naar het optreden van Drew. Same shit, different song. Het is alsof ze niet veel anders kan.

De Astro-controversy. Ik weet het niet hoor. Ik kan me best voorstellen dat hij terecht in de bottom 2 zat (want: de minste stemmen), verbaasd was ik toch wel. Geen twijfel over mogelijk dat ie wel op de shitlist van de productie staat en er bij enige toename van recalcitrantie op vakkundige wijze een voortijdige exit voor hem wordt geregisseerd. Vooral als blijkt dat hij het publiek sowieso al grotendeels tegen heeft en deze hem dus kan missen als kiespijn.

Ik las vandaag op een ander forum een post waardoor ik toch wel wat anders naar 'm ga kijken. Het zette me wel even aan het denken. Even maar, want dit blijft ook maar gewoon US talentenjacht numero 38927 die ik aan het volgen ben dus zoveel vreet het ook niet aan me. :D
quote:
You compound that with him being a little kid with abandonment issues from both his father and mother, whom both left him at one point, and he sees all rejection in a different way than most. The music is the kid's release, but he's so incredibly insecure. But he can't show any of that, even as a child, because where he's from he's been socialized to act 'hard'.
pi_104575166
Mensen, het gaat hier om een recording contract van 5 miljoen dollar. Denken jullie nou echt serieus dat er gesjoemeld kan worden met uitslagen? Wake up, echt! Dat zal dan ALTIJD een keer uitlekken en dan hebben de makers een enorm probleem. Maar al die jaren bij alle verschillende talentenjachten is het nog nooit door een medewerker uitgelekt dat er gesjoemeld wordt met uitslagen, ook puur omdat ze daar natuurlijk helemaal NIETS aan hebben. Waarom zouden ze in godsnaam dat enorme risico nemen? Want iemand kan altijd zijn mond voorbij praten en dat was dan ook al lang gebeurd ALS er gesjoemeld werd. Wel kunnen ze bv Astro er onterecht uitstemmen als hij toch in de bottom 2 terecht is gekomen. Maar als jullie echt denken dat de makers met enorme risico's van dien gaan sjoemelen met uitslagen dan moet je toch eens wat logischer proberen na te denken.
Maar dit is fok, dat vergeet ik nog wel eens. En volgens fokkers is alles altijd nep enzo :D
  ESF Reporter zondag 20 november 2011 @ 08:57:48 #167
87554 Cee
Welluk?
pi_104577011
Ja mensen, dat denk ik echt. Ik zie het zo: als ik een feestje geef waarbij ik een bedrag van 5 miljoen euro aan een van de gasten geef wil ik graag zelf beslissen aan wie ik dat geef en dat niet overlaten aan mijn genodigden, die misschien kiezen voor een gast die net in m'n prullenbak heeft staan pissen. En wie hier nu de goedgelovige is,we zullen het pas weten als we zelf ooit aan zo'n programma werken. Aangezien de kansen daarvan nog kleiner zijn dan het aantal goede noten dat Stacey deze week wist te raken, laat ik hierbij graag het antwoord in het midden en respecteer ik ieders mening.
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 01:57 schreef Stout64 het volgende:

Maar dit is fok, dat vergeet ik nog wel eens. En volgens fokkers is alles altijd nep enzo :D
Het was al een tijd geleden dat je met deze standaard oneliner je post afsluit. ;)

[ Bericht 12% gewijzigd door Cee op 20-11-2011 09:11:51 ]
pi_104577549
Zucht....mensen die zo naief zien om te denken dat alles op tv echt is. De winnaar van de eerste Big Brother was al drie maanden vooraf bekend. Drie maanden lang hebben ze iedereen voor de gek gehouden. Om het leuk te houden hebben ze mensen dingen laten doen anders keek er geen hond.

Al die programma's zoals Op zoek naar... allemaal fake. En precies zoals Cee zegt, je laat het lot toch niet helemaal over aan het publiek?
  zondag 20 november 2011 @ 13:25:44 #169
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_104583370
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 01:57 schreef Stout64 het volgende:
Mensen, het gaat hier om een recording contract van 5 miljoen dollar. Denken jullie nou echt serieus dat er gesjoemeld kan worden met uitslagen? Wake up, echt! Dat zal dan ALTIJD een keer uitlekken en dan hebben de makers een enorm probleem. Maar al die jaren bij alle verschillende talentenjachten is het nog nooit door een medewerker uitgelekt dat er gesjoemeld wordt met uitslagen, ook puur omdat ze daar natuurlijk helemaal NIETS aan hebben. Waarom zouden ze in godsnaam dat enorme risico nemen? Want iemand kan altijd zijn mond voorbij praten en dat was dan ook al lang gebeurd ALS er gesjoemeld werd. Wel kunnen ze bv Astro er onterecht uitstemmen als hij toch in de bottom 2 terecht is gekomen. Maar als jullie echt denken dat de makers met enorme risico's van dien gaan sjoemelen met uitslagen dan moet je toch eens wat logischer proberen na te denken.
Vandaar ook dat die kandidaten een contract moeten tekenen dat zo waterdicht is dat ze:

1) Hun mond niet voorbij mogen praten op straffe van een claim van ettelijke miljoenen
2) Zich volledig hebben te conformeren aan alles wat de productie voor hen besluit

Maar als jij wilt blijven geloven dat dit soort shows eerlijk gaat, dan mag je blijven dromen hoor.

Overigens heb jij de UK topicreeks gesloten en dien je dus een nieuw topic te openen om de reeks voort te zetten.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 20 november 2011 @ 19:27:39 #170
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_104598084
Ben van de week begonnen, verdorie wat een talent _O_

Bijna bij judges house :7
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_104617987
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 19:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ben van de week begonnen, verdorie wat een talent _O_

Bijna bij judges house :7
De beste bezetting tot nu toe inderdaad. Grote sterren van 13, 14, 15 en 16 jaar. Ze worden steeds jonger. Met Melanie Amaro (16) die eruit springt natuurlijk :) Die auditie met 'Listen'. Ongelooflijk.
Maar ja, volgens sommigen is het allemaal nep. Die denken echt dat de makers tegen de wil van de kijkers in gaan. God mag weten waarom ze dat zouden doen, maar die mensen heb je echt die dat denken :D
En dan denken ze dat mensen hun mond daarover houden omdat ze iets getekend hebben, terwijl je natuurlijk een zo enorme belazering (het gaat om een 5 miljoen dollar contract!!!!!!!!!) altijd aan het licht mag brengen zonder dat je daar een schadeclaim voor zou moeten betalen. Geen enkele rechter die je echt tot het betalen van die som geld zou veroordelen. Ieder mens met een beetje verstand weet dat. Maar ja, sommige naievelingen willen nou eenmaal graag geloven dat alles nep is. Dat de makers er geen enkele baat bij hebben om iemand eruit te zetten die het publiek er juist in wil houden, ontgaat hen blijkbaar volkomen.
pi_104621513
Geloof mij Stout, wat er aan de onderkant van de afleveringen gebeurt is allemaal te manipuleren,
dat doe je door een goede artiest tussen twee slechte te zetten bij de optredens, dat kun je doen door een geboren winnaar in de bottom two te zetten of een enorm talent als Haley Reinhart week na week af te branden als jury zoals bij American Idol.
Alles om de boel zo te sturen dat er maximaal gekeken en gestemd wordt.

En at the end of the day is er natuurlijk niks aan de hand.
Stacey had de minste stemmen, daar kun je vanuit gaan. Maar of Astro de volgende in de rij is valt te betwijfelen. En natuurlijk is de strategie en keuze van de jury al bekend voordat zo'n wegstem aflevering begint. Dat Stacey naar huis zou gaan was dan ook een formaliteit.
Helaas gooide Astro zelf zoveel roet in het eten dat het hem alsnog bijna fataal werd.
Maar deze week biedt ie nationwide zijn excuses aan, knalt er een dijk van een optreden tegenaan en dan is het weer rise and shine voor onze jonge lachebek.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  Admin maandag 21 november 2011 @ 12:08:56 #173
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_104623991
Wat en gemekker over wel of niet eerlijk, wel of niet wurgcontracten en wel of niet 5 miljoen. Als je bij America's Got Talent kijkt en bij de aftiteling de disclaimer leest zie je ook dat ze niet 1 miljoen krijgen, maar dat die 1 miljoen verdeeld wordt over 20 jaar, wat neerkomt op 50k per jaar ongeveer. Niet slecht, maar het is niet zo dat ze een miljoen krijgen bijgeschreven.
Boeit ook allemaal verder niet of er nou wel of niet gesjoemeld wordt. Ik denk zelf trouwens niet dat er letterlijk gesjoemeld wordt, maar je kunt de boel best aardig manipuleren zonder de daadwerkelijke stemmen niet of foutief te tellen natuurlijk, en dat zal ook best gebeuren, maar - naast dat niemand hier dat daadwerkelijk kan bewijzen - wederom; lekker boeiend.

Van mij mag Drew trouwens winnen, maar dat terzijde. Terecht dat Stacy eruit ligt. Volgende keer graag Lakota Rayne (slechte 80's girlband imitatie, net iets beter dan Frizzle Sizzle).
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  woensdag 23 november 2011 @ 16:24:44 #174
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_104723137
Van wat ik weet over het wel of niet manipuleren van de show:

Bij de Britse XF zijn ze verplicht de stempercentages te geven (heeft te maken met het feit dat je moet betalen om te stemmen), en in de VS is smsen gratis, dus zijn ze het niet verplicht openbaar te maken.

Nu kan je hier je twijfels over hebben, maar ik denk dat ze toch wel eerlijk de B3 bekendmaken zoals de stempercentages dat weergeven. Enige wat er gebeurd om de kijker te manipuleren is de volgorde van optreden (degene die als laatst optreedt gaat vrijwel altijd door), en alle poespas rondom het optreden (Amerikanen hebben een zwak om halverwege het nummer een gospelkoor te laten opdraven en vuurwerk te gebruiken).

Ik denk dat Josh gaat winnen. Grootste gun-factor en meest muzikaal.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
  ESF Reporter woensdag 23 november 2011 @ 20:41:27 #175
87554 Cee
Welluk?
pi_104733953
Zo, ik zit weer te kijken (X-Factor is deze week op dinsdag/woensdag)! Het siroop druipt ervan af maar toch zit ik er met volle teugen van te genieten. :@

Rachel. Ik ben zo makkelijk te beïnvloeden als er een combinatie sobstory/bombastisch nummer is zoals hier het geval was. Ik was geen groot fan van Rachel maar met dit optreden is ze toch wel in m'n lijstje gestegen! Wat was ze goed zeg!

Marcus. Boyz II Men. O+ Verder een OK nummer.

Chris René. Dan is nu de tijd om toe te geven dat ik een zwak voor dat joch heb en hoop dat hij het nog ver schopt in deze wedstrijd, maar puur vanwege het feit dat ik wil blijven checken of 'ie nog oké is. Volgens mij is dit wel de lastigste situatie om af te kicken, hopelijk weet hij er goed mee om te gaan en weet hij zich ook na deze show (die hij niet gaat winnen) kan omringen met de juiste mensen die het beste met hem voor hebben.
Oh uh, jah, zijn lied. Eh, YES Young Homie revisited! *O* Verder niet heel briljant.

Op dit moment begint de onderbuurman weer met boren (meneer heeft ondertussen 382 schilderijtjes opgehangen gok ik zo) en dat komt goed uit want up next:

Lakoda Rayne. Oohhh countrygirls op schommels, er springen spontaan weer een paar gaatjes in mijn kiezen. Qua uiterlijk past deze groep perfect bij elkaar, qua stem totaal niet. Het zijn echt 4 solo zangeressen, het klinkt als een zooitje.

[ Bericht 55% gewijzigd door Cee op 23-11-2011 20:47:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')