Wat mij betreft is dit de sterkst bezette x factor ooit. Dus ja.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:01 schreef wolfrolf het volgende:
Oei! Na de audities eigenlijk afgehaakt... hoeveel liveshows komen er nog? Is het nog de moeite om volgende week weer in te haken?
Er zijn kandidaten voor minder door de productie uit de race gewerkt. Als ie het publiek al niet genoeg tegen zich had sinds gisteren, komt daar nu ook 'de grote macht' achter X-Factor bij.quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:29 schreef gelestipjes het volgende:
Politics!! dont be fooled by what you dont know! Thank you AstroNauts for holding me down! Its funny how people are quick to judge not knowing whats going on behind the scenes. Maybe I should have given my Disney smile instead! maybe I could have handled it better but I wasnt talking about viewers. I hear you doe! I feel yall on that but I wasnt talking about viewers when I said I dont wanna perform. If you only knew what I know youd say otherwise Im sorry you feel that way but I will never be silent when I believe I have been done an injustice. Heart on my sleeve!
Toen Simon moest kiezen tussen Stacey en Astro waren dit zijn letterlijke woorden: "If you're going to put me in the bottom two... I don't want to perform for people who don't want me here"quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:29 schreef gelestipjes het volgende:
Overigens liet ie zelf op zijn twitter weten dat ie niet bedoelde dat ie niet voor de kijker wilde optreden, maar dat hij doelde op wat er zich backstage afspeelt, dingen waar wij geen weet van hebben.
Tegen de producers. Waarvan Simon er natuurlijk ook een is. De producers hebben natuurlijk de macht te manipuleren.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:36 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Toen Simon moest kiezen tussen Stacey en Astro waren dit zijn letterlijke woorden: "If you're going to put me in the bottom two... I don't want to perform for people who don't want me here"
Dat kan niet anders dan over de kijkers gaan natuurlijk.
ehhhh?quote:
Ja, want de producers hebben hem in de bottom 2 gebrachtquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Tegen de producers. Waarvan Simon er natuurlijk ook een is. De producers hebben natuurlijk de macht te manipuleren.
Nee niet alles is nep. Alleen maar als de produktie besluit dat het tijd is om in te grijpen nemen ze de vrijheid om een en ander te manipuleren ongeacht de publieksstemmen. Dat staat ook gewoon in het contract dat elke kandidaat moet ondertekenen voordat ie ook maar 1 poot op het toneel mag zetten. Dat het publiek zo naief is om te geloven dat ze altijd de eindstem hebben is niet mijn schuld.quote:Op zaterdag 19 november 2011 13:11 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Ja, want de producers hebben hem in de bottom 2 gebracht![]()
![]()
Oh wacht, alles is nep natuurlijk Ze trekken zich niets aan van alle stemmen van het publiek.
Het was best lachwekkend dat Simon zijn best deed iedere liedkeuze van de andere juryleden te bestempelen als zijnde geen rock en dan vervolgens zelf met een nog rustigere versie van een van de meest rustige nummers van REM aan te komen zetten. Maar m'n grootste irritatie ging toch wel uit naar het optreden van Drew. Same shit, different song. Het is alsof ze niet veel anders kan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Overigens vergat ik nog te zeggen dat Josh natuurlijk de enige was die zich aan het thema heeft gehouden. Simon kan wel zeuren dat R.E.M. Een rockband is maar als je Melanie Stipe laat zingen met alleen pianobegeleiding en derhalve de song volledig uitkleedt van al zijn rock elementen dan hou je iedereen voor de gek.
quote:You compound that with him being a little kid with abandonment issues from both his father and mother, whom both left him at one point, and he sees all rejection in a different way than most. The music is the kid's release, but he's so incredibly insecure. But he can't show any of that, even as a child, because where he's from he's been socialized to act 'hard'.
Het was al een tijd geleden dat je met deze standaard oneliner je post afsluit.quote:Op zondag 20 november 2011 01:57 schreef Stout64 het volgende:
Maar dit is fok, dat vergeet ik nog wel eens. En volgens fokkers is alles altijd nep enzo
Vandaar ook dat die kandidaten een contract moeten tekenen dat zo waterdicht is dat ze:quote:Op zondag 20 november 2011 01:57 schreef Stout64 het volgende:
Mensen, het gaat hier om een recording contract van 5 miljoen dollar. Denken jullie nou echt serieus dat er gesjoemeld kan worden met uitslagen? Wake up, echt! Dat zal dan ALTIJD een keer uitlekken en dan hebben de makers een enorm probleem. Maar al die jaren bij alle verschillende talentenjachten is het nog nooit door een medewerker uitgelekt dat er gesjoemeld wordt met uitslagen, ook puur omdat ze daar natuurlijk helemaal NIETS aan hebben. Waarom zouden ze in godsnaam dat enorme risico nemen? Want iemand kan altijd zijn mond voorbij praten en dat was dan ook al lang gebeurd ALS er gesjoemeld werd. Wel kunnen ze bv Astro er onterecht uitstemmen als hij toch in de bottom 2 terecht is gekomen. Maar als jullie echt denken dat de makers met enorme risico's van dien gaan sjoemelen met uitslagen dan moet je toch eens wat logischer proberen na te denken.
Maar dit is fok, dat vergeet ik nog wel eens. En volgens fokkers is alles altijd nep enzo
De beste bezetting tot nu toe inderdaad. Grote sterren van 13, 14, 15 en 16 jaar. Ze worden steeds jonger. Met Melanie Amaro (16) die eruit springt natuurlijkquote:Op zondag 20 november 2011 19:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ben van de week begonnen, verdorie wat een talent
Bijna bij judges house
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |