Niets aan gelogen, toch?quote:
Ja, alleen zo zal hij het denk ik niet bedoeld hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Niets aan gelogen, toch?
Als hij al een ster was had hij het programma niet nodig.
Dat wil hij worden, dus wannabe
Ik zeg toch dat hij de enige is met potentie die er nu nog in zit?quote:
Hij red het niet bij Drew imo. Hij is nu wel de beste die er nog inzit. De rest is troep voor de massa, met dertien in een dozijn stemgeluiden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:56 schreef Chase_Utley het volgende:
Ja, alleen zo zal hij het denk ik niet bedoeld hebben.
Melanie heeft qua stem helemaal niets onderscheidends imo. Ik zou haar stem niet herkennen op de radio. Drew absoluut wél, en daarin is ze de enige. Josh heeft een heerlijke stem, maar die heeft veel weg van mensen als Cocker en Springsteen. Desondanks is Josh wmb nu de enige die erin zit die nog verdient te winnen.quote:Ik vind het jammer dat Drew er uit is maar ze heeft nog zat tijd om te groeien. Had ook nooit verwacht dat ze van Josh of Melanie zou gaan winnen. Melanie ben ik zelf op uitgekeken maar heeft natuurlijk een perfecte stem om een plaat uit te brengen.
eens.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:39 schreef Chase_Utley het volgende:
Ow, zeker op basis van het Billy Jean nummer moest ze blijven. Jammer dat Chris en Marcus er in zitten. Vocaal duidelijk de zwakste terwijl ik Rachel ook veel zwakker vind.
I second this.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:05 schreef Greys het volgende:
Drew had van mij niet hoeven winnen (ik vind Josh beter) maar wel onterecht dat ze er nú uit ging, want ze is beter dan een flink aantal die er nog in zitten.
Vanaf nu zou Josh dan met twee vingers in zijn neus zo naar de finale moeten stiefelen en winnen, anders klopt het echt niet. Finale zal wel tegen Melanie zijn.
Ja, Nederlanders kunnen daar niet tegen he, als mensen uitspreken wat ze werkelijk voelen. Nederlanders vinden dat genant enzo. Wat bij ik blij dat ik geemigreerd ben zeg. Pfff..... En laten we vooral mensen gaan wegsturen omdat ze 'raar reageren' ipv ze te beoordelen op hun stem.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:59 schreef Cee het volgende:
Zo. Na de show van deze week ben ik helemaal klaar met Melanie. On my last freakin' nerve, met d'r toespraken. Tenenkrommend. Ze zingt geweldig, dat wel, maar wat mij betreft mag ze exit.
Rachel exitquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:34 schreef Ibuprofi het volgende:
Dramatische exit zeg. Jury moest kiezen tussen Rachel en Marcus. Rachel stond voor met 2 tegen 1 stem toen Nicole geen beslissing durfde te nemen en naar deadlock ging.
Gevolg: Rachel exit. Gevolg daarvan: Rachel in tranen en Nicole helemaal kapot.
Nicole werd weggejoeld door het publiek op het einde.
Ik kijk die show vanwege het zingen, niet voor oeverloos gelul over hoe 1 van de kandidaten zich voelt. Als ze dat in een backstage programma zou doen, prima, die kijk ik toch nooit juist omdat ik al dat gepraat niet interessant vind, maar in de show zelf moeten ze gewoon zingen en daarna hun mond houden en de jury aan het woord laten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 04:18 schreef Ibuprofi het volgende:
[..]
Ja, Nederlanders kunnen daar niet tegen he, als mensen uitspreken wat ze werkelijk voelen. Nederlanders vinden dat genant enzo. Wat bij ik blij dat ik geemigreerd ben zeg. Pfff..... En laten we vooral mensen gaan wegsturen omdat ze 'raar reageren' ipv ze te beoordelen op hun stem.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 04:18 schreef Ibuprofi het volgende:
[..]
Ja, Nederlanders kunnen daar niet tegen he, als mensen uitspreken wat ze werkelijk voelen. Nederlanders vinden dat genant enzo. Wat bij ik blij dat ik geemigreerd ben zeg. Pfff..... En laten we vooral mensen gaan wegsturen omdat ze 'raar reageren' ipv ze te beoordelen op hun stem.
trouwens slaat dit nergens op, het is de keus van het publiek, die hebben zelf te weinig gestemd voor Rachelquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:34 schreef Ibuprofi het volgende:
Nou, dat is niet echt waar natuurlijk. Ze wilde niet kiezen en liet het daarom maar op een deadlock aankomen. Ze had ook gewoon Marcus naar huis kunnen sturen. Vind dat altijd wel erg zwak, als ze niet willen kiezen. Dat hoort er nu eenmaal bij als jurylid.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
trouwens slaat dit nergens op, het is de keus van het publiek, die hebben zelf te weinig gestemd voor Rachel
Nicole kan er niks aan doen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 04:18 schreef Ibuprofi het volgende:
[..]
Nee dat is onzin, stel dat een ander jurylid als laatste moest kiezen, dan was het niet de schuld geweest van Nicole, maar van dat andere jurylid.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:46 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou, dat is niet echt waar natuurlijk. Ze wilde niet kiezen en liet het daarom maar op een deadlock aankomen. Ze had ook gewoon Marcus naar huis kunnen sturen. Vind dat altijd wel erg zwak, als ze niet willen kiezen. Dat hoort er nu eenmaal bij als jurylid.
Alleen weet je niet of Nicole, als ze als tweede had moeten kiezen, voor Rachel of voor Marcus had gekozen. Dus dan had Rachel er misschien nog wel gewoon in gezeten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat is onzin, stel dat een ander jurylid als laatste moest kiezen, dan was het niet de schuld geweest van Nicole, maar van dat andere jurylid.
Ik vind het onzin, en eigenlijk vind ik Deadlock wel het eerlijkst
Woehahabahaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! Stout, you made my night!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 04:18 schreef Ibuprofi het volgende:
[..]
Is niet ontslagen bij de Engelse x factor. Ze ging met Simon mee naar de Amerikaanse. Helaas is ze daar wel vervangen vanwege haar uitspraak. Dat konden de amerikanen moeilijk verstaan blijkbaar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 23:20 schreef Cee het volgende:
Waarom was Cheryl Cole ook alweer ontslagen?
Je bent niet de enige die blij is dat je geëmigreerd bent denk ik.quote:Op vrijdag 9 december 2011 04:18 schreef Ibuprofi het volgende:
Ja, Nederlanders kunnen daar niet tegen he, als mensen uitspreken wat ze werkelijk voelen. Nederlanders vinden dat genant enzo. Wat bij ik blij dat ik geemigreerd ben zeg. Pfff.....
Het gaat om the X-factor. Stem is daarbij belangrijk, maar niet zaligmakend. Melanie heeft geen x-factor, ze heeft een i-factor en irriteert veel mensen mateloos met haar opzichtige pogingen stemmen te winnen door pseuso-dramatische toespraken, het opeens hebben (en dan weer niet hebben, en dan weer wel hebben, en dan weer niet hebben) van een accent.quote:En laten we vooral mensen gaan wegsturen omdat ze 'raar reageren' ipv ze te beoordelen op hun stem.
En ze werd volledige terecht weggejoeld. Rachel zong de avond zelf niet zo goed, maar ze moeten beoordelen op basis van de sing-off, en die won Rachel ab-so-luut. Ik vond het zelf misschien wel het sterkste, meest overtuigende optreden uit de hele serie.quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:34 schreef Ibuprofi het volgende:
Dramatische exit zeg. Jury moest kiezen tussen Rachel en Marcus. Rachel stond voor met 2 tegen 1 stem toen Nicole geen beslissing durfde te nemen en naar deadlock ging.
Gevolg: Rachel exit. Gevolg daarvan: Rachel in tranen en Nicole helemaal kapot.
Dat dus. Rot dan gewoon op uit de jury als je niet wil kiezen. Paula deed het eerder ook al niet, maar die moest kiezen uit twee groepen uit haar eigen team en dat vond ik nóg anders, hoewel die uiteindelijk wél een keuze maakte als ik me goed herinner, maar dit sloeg gewoon nergens op. Als ik Simon was zou ik haar eigenlijk gewoon eruit flikkeren, maar ik gok sowieso niet dat ze er volgend jaar weer zit. Blamage dit...quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:46 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou, dat is niet echt waar natuurlijk. Ze wilde niet kiezen en liet het daarom maar op een deadlock aankomen. Ze had ook gewoon Marcus naar huis kunnen sturen. Vind dat altijd wel erg zwak, als ze niet willen kiezen. Dat hoort er nu eenmaal bij als jurylid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |