abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105126873
Josh een wannabe noemen, wtf.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 december 2011 @ 09:51:05 #212
163650 Greys
pi_105126924
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:45 schreef Chase_Utley het volgende:
Niets aan gelogen, toch?
Als hij al een ster was had hij het programma niet nodig.
Dat wil hij worden, dus wannabe :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105126980
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Niets aan gelogen, toch?
Als hij al een ster was had hij het programma niet nodig.
Dat wil hij worden, dus wannabe :P
Ja, alleen zo zal hij het denk ik niet bedoeld hebben.

Ik vind het jammer dat Drew er uit is maar ze heeft nog zat tijd om te groeien. Had ook nooit verwacht dat ze van Josh of Melanie zou gaan winnen. Melanie ben ik zelf op uitgekeken maar heeft natuurlijk een perfecte stem om een plaat uit te brengen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 december 2011 @ 10:05:21 #214
163650 Greys
pi_105127093
Drew had van mij niet hoeven winnen (ik vind Josh beter) maar wel onterecht dat ze er nú uit ging, want ze is beter dan een flink aantal die er nog in zitten.
Vanaf nu zou Josh dan met twee vingers in zijn neus zo naar de finale moeten stiefelen en winnen, anders klopt het echt niet. Finale zal wel tegen Melanie zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105127571
Ow, zeker op basis van het Billy Jean nummer moest ze blijven. Jammer dat Chris en Marcus er in zitten. Vocaal duidelijk de zwakste terwijl ik Rachel ook veel zwakker vind.
  Admin zaterdag 3 december 2011 @ 13:26:18 #216
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_105131009
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:45 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik zeg toch dat hij de enige is met potentie die er nu nog in zit?

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:56 schreef Chase_Utley het volgende:

Ja, alleen zo zal hij het denk ik niet bedoeld hebben.
Hij red het niet bij Drew imo. Hij is nu wel de beste die er nog inzit. De rest is troep voor de massa, met dertien in een dozijn stemgeluiden.

quote:
Ik vind het jammer dat Drew er uit is maar ze heeft nog zat tijd om te groeien. Had ook nooit verwacht dat ze van Josh of Melanie zou gaan winnen. Melanie ben ik zelf op uitgekeken maar heeft natuurlijk een perfecte stem om een plaat uit te brengen.
Melanie heeft qua stem helemaal niets onderscheidends imo. Ik zou haar stem niet herkennen op de radio. Drew absoluut wél, en daarin is ze de enige. Josh heeft een heerlijke stem, maar die heeft veel weg van mensen als Cocker en Springsteen. Desondanks is Josh wmb nu de enige die erin zit die nog verdient te winnen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:39 schreef Chase_Utley het volgende:
Ow, zeker op basis van het Billy Jean nummer moest ze blijven. Jammer dat Chris en Marcus er in zitten. Vocaal duidelijk de zwakste terwijl ik Rachel ook veel zwakker vind.
eens.
Mijn finale zou Josh vs Drew geweest zijn iig en dan vond ik Drew persoonlijk beter, zowel qua kippenvel-factor als stemgeluid als originaliteit. In mijn ogen is de beste kandidaat eruit nu en dat kon weleens een flinke klap worden voor het programma an sich.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 december 2011 @ 13:29:44 #217
163650 Greys
pi_105131143
Van Josh vind ik het dan nog wel gedurfd en origineel dat hij bv dat nummer koos dat hij bij Judges Houses zong. First time ever I saw your face. Dat onderscheidt hem dan nog wel, dat hij ook dat soort heel 'ouderwetse' nummers durft te kiezen.

Drew had zeer zeker een eigen geluid. Van haar Judges Houses optreden moest ik haast janken en Melanie bv raakt me geen ènkele keer, hoe technisch goed zij dan misschien ook zingt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:58:13 #218
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_105133748
Godsamme! Net gekeken en ik vond juist het arrangement van Josh fenomenaal en het nummer erg goed gezongen. Net als dat van Drew. En ik vond Drew echt het beste deze week. Ik vond zelfs op de setting niets aan te merken. Prachtig lichtje erop en kippevel van de vocals.

Melanie heeft een fantastische stem hoor. Maar Earth Song is ook wel simpel scoren aangezien dat gewoon al een super emotioneel nummer is. Ze zong het goed hoor. Maar als ik daar een heel album van moet luisteren val ik waarschijnlijk in slaap wegens gebrek aan diversiteit. En we hebben al genoeg saaie Whitney's en Mariah's.

Drew eruit is echt belachelijk. Astro eruit is terecht en de tweede die had moeten gaan is die andere rapper/zanger waarvan ik nu de naam even ben vergeten, of Marcus.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  zaterdag 3 december 2011 @ 15:03:02 #219
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_105133864
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:05 schreef Greys het volgende:
Drew had van mij niet hoeven winnen (ik vind Josh beter) maar wel onterecht dat ze er nú uit ging, want ze is beter dan een flink aantal die er nog in zitten.
Vanaf nu zou Josh dan met twee vingers in zijn neus zo naar de finale moeten stiefelen en winnen, anders klopt het echt niet. Finale zal wel tegen Melanie zijn.
I second this.
pi_105340324
Ik zit nu te kijken, heb inmiddels van iedereen 1 nummer gezien, maar vind er tot nu toe maar weinig aan. Vind het niveau in deze aflevering tot nu toe behoorlijk tegenvallen. Hopelijk wordt het zo wat beter.
pi_105342990
Sinds die thanksgiving aflevering vind ik Melanie steeds irritanter worden. Ze zingt over het algemeen wel goed (al vond ik zeker het begin van het eerste nummer niet erg sterk)maar haar optredens vind ik wel saai en als ze dan gaat praten nadat ze gezongen heeft zit ik me alleen maar te ergeren.
Chris Rene is eigenlijk alleen goed als ie eigen nummers brengt.
  ESF Reporter donderdag 8 december 2011 @ 21:59:48 #222
87554 Cee
Welluk?
pi_105356343
Zo. Na de show van deze week ben ik helemaal klaar met Melanie. On my last freakin' nerve, met d'r toespraken. Tenenkrommend. Ze zingt geweldig, dat wel, maar wat mij betreft mag ze exit.

Josh's tweede optreden vond ik geweldig, maar ik moest wel op de juiste momenten mijn ogen dicht doen om de maniakale gezichtsuitdrukkingen van hem te negeren. :D

En ik blijf een zwak hebben voor Chris. O+
pi_105366022
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 21:59 schreef Cee het volgende:
Zo. Na de show van deze week ben ik helemaal klaar met Melanie. On my last freakin' nerve, met d'r toespraken. Tenenkrommend. Ze zingt geweldig, dat wel, maar wat mij betreft mag ze exit.

Ja, Nederlanders kunnen daar niet tegen he, als mensen uitspreken wat ze werkelijk voelen. Nederlanders vinden dat genant enzo. Wat bij ik blij dat ik geemigreerd ben zeg. Pfff..... En laten we vooral mensen gaan wegsturen omdat ze 'raar reageren' ipv ze te beoordelen op hun stem. :X

[ Bericht 5% gewijzigd door Ibuprofi op 09-12-2011 12:33:44 ]
pi_105373313
Dramatische exit zeg. Jury moest kiezen tussen Rachel en Marcus. Rachel stond voor met 2 tegen 1 stem toen Nicole geen beslissing durfde te nemen en naar deadlock ging.
Gevolg: Rachel exit. Gevolg daarvan: Rachel in tranen en Nicole helemaal kapot.
Nicole werd weggejoeld door het publiek op het einde.
pi_105373996
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 12:34 schreef Ibuprofi het volgende:
Dramatische exit zeg. Jury moest kiezen tussen Rachel en Marcus. Rachel stond voor met 2 tegen 1 stem toen Nicole geen beslissing durfde te nemen en naar deadlock ging.
Rachel exit :o *O*

Maar wel vaag dat Marcus WEER door is :')
pi_105377984
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 04:18 schreef Ibuprofi het volgende:

[..]

Ja, Nederlanders kunnen daar niet tegen he, als mensen uitspreken wat ze werkelijk voelen. Nederlanders vinden dat genant enzo. Wat bij ik blij dat ik geemigreerd ben zeg. Pfff..... En laten we vooral mensen gaan wegsturen omdat ze 'raar reageren' ipv ze te beoordelen op hun stem. :X

Ik kijk die show vanwege het zingen, niet voor oeverloos gelul over hoe 1 van de kandidaten zich voelt. Als ze dat in een backstage programma zou doen, prima, die kijk ik toch nooit juist omdat ik al dat gepraat niet interessant vind, maar in de show zelf moeten ze gewoon zingen en daarna hun mond houden en de jury aan het woord laten.

Belachelijk dat Marcus weer door is. Derde keer op rij al in de bottom 2. Zwakke actie van Nicole dat ze niet gewoon haar voorkeur uitsprak.
pi_105386844
quote:

[..]

:')
Dit gaat over de X-factor en dat gaat net iets verder dan de stem alleen...
De :') is trouwens voor je belachelijk generalisering
pi_105390699
quote:

trouwens slaat dit nergens op, het is de keus van het publiek, die hebben zelf te weinig gestemd voor Rachel :)

Nicole kan er niks aan doen :N
pi_105395924
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 december 2011 20:25 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

trouwens slaat dit nergens op, het is de keus van het publiek, die hebben zelf te weinig gestemd voor Rachel :)

Nicole kan er niks aan doen :N
Nou, dat is niet echt waar natuurlijk. Ze wilde niet kiezen en liet het daarom maar op een deadlock aankomen. Ze had ook gewoon Marcus naar huis kunnen sturen. Vind dat altijd wel erg zwak, als ze niet willen kiezen. Dat hoort er nu eenmaal bij als jurylid.
  ESF Reporter vrijdag 9 december 2011 @ 21:54:13 #230
87554 Cee
Welluk?
pi_105396398
quote:

[..]

:')
Ik ga hier niet eens fatsoenlijk op reageren.
En het is the X-Factor, niet The Voice.
pi_105396876
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 21:46 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Nou, dat is niet echt waar natuurlijk. Ze wilde niet kiezen en liet het daarom maar op een deadlock aankomen. Ze had ook gewoon Marcus naar huis kunnen sturen. Vind dat altijd wel erg zwak, als ze niet willen kiezen. Dat hoort er nu eenmaal bij als jurylid.
Nee dat is onzin, stel dat een ander jurylid als laatste moest kiezen, dan was het niet de schuld geweest van Nicole, maar van dat andere jurylid.

Ik vind het onzin, en eigenlijk vind ik Deadlock wel het eerlijkst :+
pi_105399942
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 december 2011 22:01 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Nee dat is onzin, stel dat een ander jurylid als laatste moest kiezen, dan was het niet de schuld geweest van Nicole, maar van dat andere jurylid.

Ik vind het onzin, en eigenlijk vind ik Deadlock wel het eerlijkst :+
Alleen weet je niet of Nicole, als ze als tweede had moeten kiezen, voor Rachel of voor Marcus had gekozen. Dus dan had Rachel er misschien nog wel gewoon in gezeten.
En op zich vind ik het ook het eerlijkst als het publiek kiest, maar ja, dat is nu eenmaal niet het format. Officieel hoort de jury gewoon te kiezen uit de 2 slechtsten. Als Nicole nou gezegd had dat ze Marcus gewoon beter vond was het een ander verhaal, maar "ik kan niet kiezen" vind ik altijd zo zwak, je weet toch van tevoren als je in de jury gaat zitten dat dat erbij hoort.
  ESF Reporter vrijdag 9 december 2011 @ 23:20:27 #233
87554 Cee
Welluk?
pi_105400870
Precies, het is inderdaad handig als het publiek het mag uitmaken maar mevrouw zit daar dikbetaald te wezen om een coach- en jury-functie te vervullen. En ze vertikt het allebei. Waarom was Cheryl Cole ook alweer ontslagen?
pi_105401012
Misschien kon ze echt niet kiezen? Ze vond ze alletwee even goed?
Dan is het logisch om deadlock te doen :Y

Maar om dan gelijk uitgekotst te worden :')
  ESF Reporter vrijdag 9 december 2011 @ 23:37:40 #235
87554 Cee
Welluk?
pi_105401593
Ja maar het is Nicole Scherzinger.
  Moderator zaterdag 10 december 2011 @ 00:05:40 #236
18653 crew  D.
pi_105402725
*net gekeken heeft

:{
  zaterdag 10 december 2011 @ 01:35:33 #237
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_105405426
Wat een zeikfluit, die Scherzinger!! En Melanie ook met alweer zo' n statement. Marcus was slechter in de sin off dan Rachel. Maar goed. Deadlock is wel de stem van het publiek.
  zaterdag 10 december 2011 @ 01:39:23 #238
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_105405516
quote:

[..]

Woehahabahaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! Stout, you made my night!!
pi_105405829
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 23:20 schreef Cee het volgende:
Waarom was Cheryl Cole ook alweer ontslagen?
Is niet ontslagen bij de Engelse x factor. Ze ging met Simon mee naar de Amerikaanse. Helaas is ze daar wel vervangen vanwege haar uitspraak. Dat konden de amerikanen moeilijk verstaan blijkbaar.
  Admin zaterdag 10 december 2011 @ 08:56:08 #240
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_105407797
quote:

Ja, Nederlanders kunnen daar niet tegen he, als mensen uitspreken wat ze werkelijk voelen. Nederlanders vinden dat genant enzo. Wat bij ik blij dat ik geemigreerd ben zeg. Pfff.....
Je bent niet de enige die blij is dat je geëmigreerd bent denk ik.

quote:
En laten we vooral mensen gaan wegsturen omdat ze 'raar reageren' ipv ze te beoordelen op hun stem. :X
Het gaat om the X-factor. Stem is daarbij belangrijk, maar niet zaligmakend. Melanie heeft geen x-factor, ze heeft een i-factor en irriteert veel mensen mateloos met haar opzichtige pogingen stemmen te winnen door pseuso-dramatische toespraken, het opeens hebben (en dan weer niet hebben, en dan weer wel hebben, en dan weer niet hebben) van een accent.

quote:
En ze werd volledige terecht weggejoeld. Rachel zong de avond zelf niet zo goed, maar ze moeten beoordelen op basis van de sing-off, en die won Rachel ab-so-luut. Ik vond het zelf misschien wel het sterkste, meest overtuigende optreden uit de hele serie.

En serieus, is er iemand NIET op Marcus uitgekeken met z'n overgeacteerde vragende/smekende blik? Drie keer onderaan en dan nóg niet gewoon naar huis sturen. Niemand wil 'm daar, dat is inmiddels toch voor de jury ook wel duidelijk?

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 21:46 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Dat dus. Rot dan gewoon op uit de jury als je niet wil kiezen. Paula deed het eerder ook al niet, maar die moest kiezen uit twee groepen uit haar eigen team en dat vond ik nóg anders, hoewel die uiteindelijk wél een keuze maakte als ik me goed herinner, maar dit sloeg gewoon nergens op. Als ik Simon was zou ik haar eigenlijk gewoon eruit flikkeren, maar ik gok sowieso niet dat ze er volgend jaar weer zit. Blamage dit...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')