abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103607082
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:09 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ben wel erg benieuwd naar rachel dan :o kan niet geloven dat ze vocaal beter is dan tiah of Simone _O-
Rachel is echt waanzinnig populair, dus die gaat hij echt niet wegsturen. Die gaat de top 5 zeker halen.

De groepen hadden trouwens echt weer bij alle refreintjes heel veel backingvocals al op band staan. Ik word er niet goed van. Zo kun je alles wel goed laten klinken.
pi_103607258
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:11 schreef Stout64 het volgende:

[..]

Rachel is echt waanzinnig populair, dus die gaat hij echt niet wegsturen.
ik snap het echt niet :') Waarom zo populair :o

Zo supergoed is ze niet :N
pi_103607368
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:14 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik snap het echt niet :') Waarom zo populair :o

Zo supergoed is ze niet :N
Ik snap het wel. Hartstikke leuke meid en ik vind haar wel zeker heel erg goed.

Hoewel het dit keer zeker niet Rachel's beste optreden was, maar dat lag aan het slecht gekozen liedje. Ik ben beter gewend van Simon.

[ Bericht 7% gewijzigd door Stout64 op 26-10-2011 23:23:25 ]
pi_103607597
Die presentator is echt ruk. :')
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_103607687
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:21 schreef Happel het volgende:
Die presentator is echt ruk. :')
Ja hij is niet best :')
pi_103607781
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:16 schreef Stout64 het volgende:

[..]

Ik snap het wel. Hartstikke leuke meid en ik vind haar wel zeker heel erg goed.
Smaken verschillen :P Ik vind haar irritant :@ En ze kan goed zingen voor zo'n jong iemand. Maar ben benieuwd of ze 1 van de 3 beste was. Ben benieuwd :)
pi_103608129
Ok Simone is dus slecht _O- Jammer ik vond haar wel leuk :P Ze gaat zelfs vals ;( au ;(

Rachel, ook au ;( Wat slecht :o Tevens ziet ze eruit als een jongentje. Nee ik vind het niks :N Nog steeds niet :@ Ik zie haar wel als een actrice :Y Disneyclub ofzo :P

Drew _O_ Dit is pas goed :D mooi naturel opgemaakt trouwens :) Daar hou ik wel van :Y ik zie haar ook nog wel ver komen hoor :@

Tiah :D apart geval :P weet niet wat ik van haar moet vinden. Redelijk, ik vind het liedje niet bij haar passen :? Maar had wel door gemogen van mij :Y

Melanie O+ wat is zij onwijs goed _O_ jammer van de uitglijder in het begin. Dat ging even niet goed :N maar zeker nog wel mijn favoriet.

op basis van de optredens, mogen Rachel en Simone vertrekken :Y

Maar helaas moet Tiah vertrekken :') Had ik niet verwacht. Niet eens met Simon zijn beslissing :P

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2011 23:52:22 ]
pi_103608527
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ok Simone is dus slecht _O- Jammer ik vond haar wel leuk :P Ze gaat zelfs vals ;( au ;(

Rachel, ook au ;( Wat slecht :o Tevens ziet ze eruit als een jongentje. Nee ik vind het niks :N Nog steeds niet :@ Ik zie haar wel als een actrice :Y Disneyclub ofzo :P
Rachel ging zeer zeker niet vals. Het nummer was gewoon ruk, maar ze deed het prima.
Zelfs Melaniet vliegt een keer uit de bocht, maar dat zullen ongetwijfeld de zenuwen van zo'n eerste live show zijn.
pi_103608736
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:38 schreef Stout64 het volgende:

[..]

Rachel ging zeer zeker niet vals. Het nummer was gewoon ruk, maar ze deed het prima.
Zelfs Melaniet vliegt een keer uit de bocht, maar dat zullen ongetwijfeld de zenuwen van zo'n eerste live show zijn.
Melanie heb ik nog niet gezien. Maar Rachel ging wel vals in het begin. En dat zeg ik niet omdat ik haar niet leuk vind :')

Ik oordeel nu gewoon even op de zang :) Ik geef ook gewoon toe dat Chris Rene soms vals ging, ondanks ik hem erg goed vind :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2011 23:43:45 ]
pi_103608790
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:11 schreef Stout64 het volgende:
De groepen hadden trouwens echt weer bij alle refreintjes heel veel backingvocals al op band staan. Ik word er niet goed van. Zo kun je alles wel goed laten klinken.
Ik vond het wel meevallen. Die jonge Glee groep is groot genoeg voor een refrein dat altijd goed klinkt. Die negert groep heeft maar 1 zanger en de rest doet wat oe-tjes en aa-tjes op de achtergrond en de dames kunnen gewoon echt goed samenzingen. Dat hoorde je duidelijk.

Jammer van Tiah. Enorme stage presence en potentieel in haar stem, maar ze mist -zoals Paula al zei gevoel voor pitch- en dan ga je vals, wat extra naar klinkt met zo'n krachtige stem.

De 2 heren met de ruige stemmen zijn echt sterk allebei. Denk dat Stacey ook veel beter kan als ze een nummer kiest dat beter bij haar past.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_103609043
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:44 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik vond het wel meevallen. Die jonge Glee groep is groot genoeg voor een refrein dat altijd goed klinkt. Die negert groep heeft maar 1 zanger en de rest doet wat oe-tjes en aa-tjes op de achtergrond en de dames kunnen gewoon echt goed samenzingen. Dat hoorde je duidelijk.

Niet mee eens over die dames trouwens.
Over het algemeen zit er waanzinnig veel galm in de zang van iedereen. ook Josh met dat nummer. Alsof je in de badkamer staat te zingen. En zoals bekend klinkt de zang van bijna iedereen wel goed in de badkamer.
pi_103609250
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:44 schreef Knipoogje het volgende:
de dames kunnen gewoon echt goed samenzingen. Dat hoorde je duidelijk.
ja de dames van Lakoda Rayne zijn echt megagoed :Y Vocaal de beste groep O+
pi_103609312
Mijn top 5:

1. Melanie
2. Lakoda Rayne
3. Drew
4. Astro
5. Chris Rene
pi_103609377
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn top 5:

1. Melanie
2. Lakoda Rayne
3. Drew
4. Astro
5. Chris Rene
Niet eens de geweldige Josh :? :? :? :? Dat ga je niet menen.
pi_103609427
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:57 schreef Stout64 het volgende:

[..]

Niet eens de geweldige Josh :? :? :? :? Dat ga je niet menen.
Ik vond hem saai :@
En nogmaals, smaken verschillen ;)
pi_103609509
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:59 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik vond hem saai :@
En nogmaals, smaken verschillen ;)
En Drew niet? Beetje met elkaar te vergelijken vind ik, qua nummer. Anyway, smaken verschillen inderdaad. Ik vind Josh 10x beter dan Drew en ik voorspel dat Josh de top 3 gaat halen. Melanie en Josh zijn de twee kanjers in deze competitie denk ik.
  ESF Reporter donderdag 27 oktober 2011 @ 07:32:23 #92
87554 Cee
Welluk?
pi_103613238
Heb op YouTube Melanie's optreden gezien, vond haar supergoed (behoudens die slechte uithaal halverwege) maar ik vrees toch voor het Pia Toscano effect. Verder vond ik het verrassend genoeg een veel leukere uitzending dan al die audities en Judges' Homes afleveringen. Zelfs de groepen waren vermakelijk, vocaal gezien zijn de Stereo Hoggz erg beperkt maar ze zetten wel een goede show neer. Eens kijken, m'n top 5je...

1) Josh
2) Chris
3) Melanie
4) Leroy
5) Marcus

(Ik geef de voorkeur aan mannenstemmen hadden jullie 't door _O- )
  Moderator donderdag 27 oktober 2011 @ 22:55:36 #93
18653 crew  D.
pi_103649119
Net de 2e helft gezien (30+ en meisjes).

Wat slecht :{ Ik heb ze allemaal ooit beter horen zingen :Y
Bijna alle nummers waren ook zo typisch Amerikaans uitgevoerd, en da's ook :r
pi_103652125
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:55 schreef D. het volgende:

ja best irritant :Y
pi_103657676
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 22:55 schreef D. het volgende:
Net de 2e helft gezien (30+ en meisjes).

Wat slecht :{ Ik heb ze allemaal ooit beter horen zingen :Y
Wat is daar nou :r aan dan? Het is een amerikaans programma. Sowieso komt alle goede entertainment wat mij betreft uit Amerika (hoewel het natuurlijk heel erg cool is om te zeggen dat dat uit Engeland of Azie komt), dus geen probleem wat mij betreft.

En de 30+ en vooral de meisje categorie slecht noemen is helemaal _O-
Maar staat wel cool natuurlijk, dingen slecht vinden.
  ESF Reporter vrijdag 28 oktober 2011 @ 07:11:34 #96
87554 Cee
Welluk?
pi_103658233
Je bent best snel beledigd als mensen een andere mening dan die van jou hebben. :X

[ Bericht 38% gewijzigd door Cee op 28-10-2011 07:17:00 ]
pi_103666664
Ik voel me niet beledigd hoor, lol. Waar haalde je dat uit? _O-
Het kan mij geen zak schelen. Ik vraag me alleen af waarom iemand iets slecht noemt wat gewoon aantoonbaar niet slecht was. Je kunt het niet geweldig vinden, maar slecht was het gewoon niet.

Maar zoals ik al zei: het staat nou eenmaal wel cool om dingen slecht te vinden. Dat is veel stoerder dan dingen goed vinden. Op fok zijn ze daar goed in. Lekker zeiken.

[ Bericht 59% gewijzigd door Stout64 op 28-10-2011 13:26:08 ]
  Moderator vrijdag 28 oktober 2011 @ 18:43:38 #98
18653 crew  D.
pi_103678312
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:19 schreef Stout64 het volgende:

Maar zoals ik al zei: het staat nou eenmaal wel cool om dingen slecht te vinden. Dat is veel stoerder dan dingen goed vinden. Op fok zijn ze daar goed in. Lekker zeiken.
Ah, dus je zeikt over mijn opmerking omdat je dan denkt stoer te zijn?

Triest hoor :')
  ESF Reporter vrijdag 28 oktober 2011 @ 19:20:06 #99
87554 Cee
Welluk?
pi_103679664
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 13:19 schreef Stout64 het volgende:
Ik voel me niet beledigd hoor, lol. Waar haalde je dat uit? _O-
Het kan mij geen zak schelen. Ik vraag me alleen af waarom iemand iets slecht noemt wat gewoon aantoonbaar niet slecht was. Je kunt het niet geweldig vinden, maar slecht was het gewoon niet.

Nou, dat bedoel ik dus. Iemand geeft ergens zijn/haar mening over en je begint op zo'n manier te antwoorden. Alsof iemand geschift is als ie het niet helemaal met jou eens is. Maar misschien zie ik dat dan weer verkeerd. Mag je daar hartelijk om _O-. Want zo cool ben ik dan wel, dat dat mag. :P
pi_103680434
Je kunt het inderdaad niet echt slecht noemen, op die eerste na dan van de meisjes. Zelfs Tiah had nog een zekere charme als je je oren dicht hield.

Het kan wel zo zijn dat het niet je smaak is :P
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')