Rachel is echt waanzinnig populair, dus die gaat hij echt niet wegsturen. Die gaat de top 5 zeker halen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben wel erg benieuwd naar rachel dankan niet geloven dat ze vocaal beter is dan tiah of Simone
ik snap het echt nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:11 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Rachel is echt waanzinnig populair, dus die gaat hij echt niet wegsturen.
Ik snap het wel. Hartstikke leuke meid en ik vind haar wel zeker heel erg goed.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik snap het echt nietWaarom zo populair
Zo supergoed is ze niet
Smaken verschillenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:16 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Hartstikke leuke meid en ik vind haar wel zeker heel erg goed.
Rachel ging zeer zeker niet vals. Het nummer was gewoon ruk, maar ze deed het prima.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ok Simone is dus slechtJammer ik vond haar wel leuk
Ze gaat zelfs vals
au
Rachel, ook auWat slecht
Tevens ziet ze eruit als een jongentje. Nee ik vind het niks
Nog steeds niet
Ik zie haar wel als een actrice
Disneyclub ofzo
Melanie heb ik nog niet gezien. Maar Rachel ging wel vals in het begin. En dat zeg ik niet omdat ik haar niet leuk vindquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:38 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Rachel ging zeer zeker niet vals. Het nummer was gewoon ruk, maar ze deed het prima.
Zelfs Melaniet vliegt een keer uit de bocht, maar dat zullen ongetwijfeld de zenuwen van zo'n eerste live show zijn.
Ik vond het wel meevallen. Die jonge Glee groep is groot genoeg voor een refrein dat altijd goed klinkt. Die negert groep heeft maar 1 zanger en de rest doet wat oe-tjes en aa-tjes op de achtergrond en de dames kunnen gewoon echt goed samenzingen. Dat hoorde je duidelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:11 schreef Stout64 het volgende:
De groepen hadden trouwens echt weer bij alle refreintjes heel veel backingvocals al op band staan. Ik word er niet goed van. Zo kun je alles wel goed laten klinken.
Niet mee eens over die dames trouwens.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:44 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen. Die jonge Glee groep is groot genoeg voor een refrein dat altijd goed klinkt. Die negert groep heeft maar 1 zanger en de rest doet wat oe-tjes en aa-tjes op de achtergrond en de dames kunnen gewoon echt goed samenzingen. Dat hoorde je duidelijk.
ja de dames van Lakoda Rayne zijn echt megagoedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:44 schreef Knipoogje het volgende:
de dames kunnen gewoon echt goed samenzingen. Dat hoorde je duidelijk.
Niet eens de geweldige Joshquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn top 5:
1. Melanie
2. Lakoda Rayne
3. Drew
4. Astro
5. Chris Rene
Ik vond hem saaiquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:57 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Niet eens de geweldige Josh![]()
![]()
![]()
Dat ga je niet menen.
En Drew niet? Beetje met elkaar te vergelijken vind ik, qua nummer. Anyway, smaken verschillen inderdaad. Ik vind Josh 10x beter dan Drew en ik voorspel dat Josh de top 3 gaat halen. Melanie en Josh zijn de twee kanjers in deze competitie denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond hem saai
En nogmaals, smaken verschillen
ja best irritantquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:55 schreef D. het volgende:
Bijna alle nummers waren ook zo typisch Amerikaans uitgevoerd, en da's ook
Wat is daar nouquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:55 schreef D. het volgende:
Net de 2e helft gezien (30+ en meisjes).
Wat slechtIk heb ze allemaal ooit beter horen zingen
![]()
Bijna alle nummers waren ook zo typisch Amerikaans uitgevoerd, en da's ook
Ah, dus je zeikt over mijn opmerking omdat je dan denkt stoer te zijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:19 schreef Stout64 het volgende:
Maar zoals ik al zei: het staat nou eenmaal wel cool om dingen slecht te vinden. Dat is veel stoerder dan dingen goed vinden. Op fok zijn ze daar goed in. Lekker zeiken.
Nou, dat bedoel ik dus. Iemand geeft ergens zijn/haar mening over en je begint op zo'n manier te antwoorden. Alsof iemand geschift is als ie het niet helemaal met jou eens is. Maar misschien zie ik dat dan weer verkeerd. Mag je daar hartelijk omquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:19 schreef Stout64 het volgende:
Ik voel me niet beledigd hoor, lol. Waar haalde je dat uit?
Het kan mij geen zak schelen. Ik vraag me alleen af waarom iemand iets slecht noemt wat gewoon aantoonbaar niet slecht was. Je kunt het niet geweldig vinden, maar slecht was het gewoon niet.
Maar zoals ik al zei: het staat nou eenmaal wel cool om dingen slecht te vinden. Dat is veel stoerder dan dingen goed vinden. Op fok zijn ze daar goed in. Lekker zeiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |