Niets gewend, die Amerikanenquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
Die gast met zijn piemel bloot!!!!wat een idioot!!!! Wel gruwelijk dat Paula (bijna) moest kotsen
Die heeft een paar dagen mee mogen draaien (in LA en Chicago) maar werd daarna bedankt en ingewisseld voor Pussycat Doll-dinges. Ontslagen dus, er wordt gezegd dat de klik er niet was tussen haar en de rest en dat haar accent voor de amerikanen vrijwel onverstaanbaar zou zijn.quote:Op zondag 25 september 2011 12:13 schreef Re het volgende:
hoe zat het nou met Cheryl Cole?
en paula die ziek werd van een swingende piemel, ook zo lekker uhmmmm echt en zo
En toch vraag ik me af of die acteurs echt zijn ingehuurd door FOX.quote:Op zondag 25 september 2011 10:15 schreef Cee het volgende:
Ik heb zaterdag de 2 afleveringen terug zitten kijken. Ik vond het bij vlagen erg saai omdat er weer van die obvious acteurs en aanstellers door waren gelaten die echt duidelijk niet door zouden gaan. Hadden ze dat bij American Idol steeds minder laten zien, hier is het weer terug. Ik heb veel gefastforward. Die gast die 70 dagen clean was en zijn eigen nummer zong vond ik erg goed! 't Is niet echt mijn muziek maar wat hij deed vond ik heel goed en ik wil een gif van dat op-en-neer bouncende hoofd van LA Reid.En dan was er nog dat 18-jarige meisje dat Listen zong en ik kreeg chickenskin all over.
Geweldig.
Waarom is dat filmpje gespiegeld?quote:
Een marathonquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
ik moet nog 4 afleveringen kijken
Pfff waar haal ik de tijd vandaan
Ik vind haar zo leuk en goed natuurlijk. Ze heeft iets apartquote:
Ik moet de 2 bootcamp eps nog kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind haar zo leuk en goed natuurlijk. Ze heeft iets apart
Ik ben helemaal bij trouwens
dat vond ik ook altijd bij XFA NL, daar was BadBoyz ook supergoedquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:47 schreef Stout64 het volgende:
Net de aflevering gezien in de judges houses. Onwaarschijnlijk goed. Ik snap er niets van. Het lijkt allemaal wel playback te zijn, maar is het toch niet. Er is erg veel gesleuteld aan het eindgeluid denk ik. Hoe dan ook, het barst van de goede kandidaten. Moeilijk kiezen.
Tweede Judges houses wordt op 16/10 ge-airedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ken de nieuwe nog nergens online vinden
Ik zoek dus op S01E07 (die heb ik dus al)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:34 schreef oYo het volgende:
[..]
Tweede Judges houses wordt op 16/10 ge-aired
Maar zoals je ziet is deze aflevering 08 pas zondag, dus maandagmorgen kan je deze binnenhalen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zoek dus op S01E07 (die heb ik dus al)
Maar S01E08 nog niet, maar die is dan toch altijd al de dag na de uitzending te downloaden?
Ik zit ook al de hele dag te zoeken naar deel 8, aangezien op meerdere sites stond dat die de 13e werd uitgezonden. Balen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:38 schreef oYo het volgende:
[..]
Maar zoals je ziet is deze aflevering 08 pas zondag, dus maandagmorgen kan je deze binnenhalen.
Nee hoor. Volgende week pas.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:24 schreef oYo het volgende:
Top 16 bekend... bij de meisjes een paar gecut die er echt moesten inblijven, zonde...
En dan zijn de uitslagen al uitgelekt? Daar zal Simon helemaal niet blij mee zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:11 schreef oYo het volgende:
[..]
Ja officieel wel, maar zoals je weet is dit al allemaal opgenomen.
Mijn favoriet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:58 schreef Sasman het volgende:
Dat niemand deze bruut nog niet heeft vermeld.
Nou, dat dacht ik bij de judges houses van the UK ook, en uiteindelijk vallen de live shows vies tegen, dus ik juich nog maar niet te vroeg.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:11 schreef Stout64 het volgende:
Net deel 2 van judges houses gezien. wow wow wow wow ... wat een talent zit er in de X factor US zeg. Ongelooflijk. En dat laatste optreden, van melanie![]()
En Josh inderdaad. En natuurlijk de kleine Rachel. Wat een talent is dat ook zeg. Allemaal potentiele winnaars. De live shows gaat genieten worden, in tegenstelling tot X factor UK, waar er echt niemand meer echt bovenuit steekt.
Idd zeg, uk valt tegenquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:06 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou, dat dacht ik bij de judges houses van the UK ook, en uiteindelijk vallen de live shows vies tegen, dus ik juich nog maar niet te vroeg.
Dat!quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:11 schreef Stout64 het volgende:
Net deel 2 van judges houses gezien. wow wow wow wow ... wat een talent zit er in de X factor US zeg. Ongelooflijk. En dat laatste optreden, van melanie![]()
En Josh inderdaad. En natuurlijk de kleine Rachel. Wat een talent is dat ook zeg. Allemaal potentiele winnaars. De live shows gaat genieten worden, in tegenstelling tot X factor UK, waar er echt niemand meer echt bovenuit steekt.
Nou ze zou wel eens buiten de boot kunnen vallen. Er was vooral ook een opmerking of men twijfelde of ze ook iets contemporary kon zingen.... Ik denk dat ze gepasseerd wordt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 02:08 schreef Stout64 het volgende:
Ik gok dat Melanie de winnaar van X factor US 2011 gaat worden![]()
En tweede plaats Josh.
Simon gokt vast ook op Melanie. Zij was de enige van wie hij totaal ondersteboven was na haar optreden bij zijn huis.
Melanie's laatste tweet op twitter: "Follow 2 keep up with me on this crazy journey, watch fox on Tuesday to see if I made live shows cross your fingers everyone, soo excited !"
Dat schrijf je dus niet als je niet door bent, dus ik ben vol goede hoop op een terechte afloop.
Het zogenaamde Pia Toscado-effect (voor degenen die American Idol season 10 hebben gezien).quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:02 schreef oYo het volgende:
[..]
Nou ze zou wel eens buiten de boot kunnen vallen. Er was vooral ook een opmerking of men twijfelde of ze ook iets contemporary kon zingen.... Ik denk dat ze gepasseerd wordt.
Ondanks de spoilers zeg ik: Geen kans op!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:02 schreef oYo het volgende:
[..]
Nou ze zou wel eens buiten de boot kunnen vallen. Er was vooral ook een opmerking of men twijfelde of ze ook iets contemporary kon zingen.... Ik denk dat ze gepasseerd wordt.
Is het niet net zo als in UK, In de eerste liveshow, kiezen de jury nog 1 afvaller van hun team. (en Simon dan 2 lijkt mij).quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:19 schreef Stout64 het volgende:
25 oktober is er nog een aflevering voordat de live shows echt beginnen.
Deze tekst staat er bij: "Finalists Revealed: In a special Tuesday episode the contestants are narrowed down to begin the performance round."
Er gaan dus nog wat mensen afvallen die dus niet meegaan naar de live shows. Beetje oneerlijk, aangezien de judges tegen hun overgebleven 4 acts zeiden dat ze ze meenamen naar de live shows. Maar net als bij x factor uk zullen er wel 3 acts per jurylid overblijven.
Dat zou je denken, maar op de episodes indeling staat dat op 2 November de eerste live show is. In de aflevering van komende week moeten er blijkbaar eerst nog wat afvallen op een andere manier.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het niet net zo als in UK, In de eerste liveshow, kiezen de jury nog 1 afvaller van hun team. (en Simon dan 2 lijkt mij).
En dat ze in de tweede liveshow starten met ieder 3 kandidaten?
Dan hoop ik dat ik de goede afl download hebquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:58 schreef Cee het volgende:
Verdomme, stopt m'n aflevering er BAM midden in het optreden van Tiah mee. Maar, zoals ik uit de post van stout64 kan herleiden, zijn Simone en Tiah beiden afgevallen bij Simon? Simone verbaast me niks, maar zijn lievelingetje Tiah.
Klopt... Maar hij heeft enorm sterke meiden. Hij kon echt Melanie, Drew en Rachel niet laten afvallen, dus had in feite geen keuze.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:58 schreef Cee het volgende:
Verdomme, stopt m'n aflevering er BAM midden in het optreden van Tiah mee. Maar, zoals ik uit de post van stout64 kan herleiden, zijn Simone en Tiah beiden afgevallen bij Simon? Simone verbaast me niks, maar zijn lievelingetje Tiah.
Ben wel erg benieuwd naar rachel danquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:07 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Klopt... Maar hij heeft enorm sterke meiden. Hij kon echt Melanie, Drew en Rachel niet laten afvallen, dus had in feite geen keuze.
Rachel is echt waanzinnig populair, dus die gaat hij echt niet wegsturen. Die gaat de top 5 zeker halen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben wel erg benieuwd naar rachel dankan niet geloven dat ze vocaal beter is dan tiah of Simone
ik snap het echt nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:11 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Rachel is echt waanzinnig populair, dus die gaat hij echt niet wegsturen.
Ik snap het wel. Hartstikke leuke meid en ik vind haar wel zeker heel erg goed.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik snap het echt nietWaarom zo populair
Zo supergoed is ze niet
Smaken verschillenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:16 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Hartstikke leuke meid en ik vind haar wel zeker heel erg goed.
Rachel ging zeer zeker niet vals. Het nummer was gewoon ruk, maar ze deed het prima.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ok Simone is dus slechtJammer ik vond haar wel leuk
Ze gaat zelfs vals
au
Rachel, ook auWat slecht
Tevens ziet ze eruit als een jongentje. Nee ik vind het niks
Nog steeds niet
Ik zie haar wel als een actrice
Disneyclub ofzo
Melanie heb ik nog niet gezien. Maar Rachel ging wel vals in het begin. En dat zeg ik niet omdat ik haar niet leuk vindquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:38 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Rachel ging zeer zeker niet vals. Het nummer was gewoon ruk, maar ze deed het prima.
Zelfs Melaniet vliegt een keer uit de bocht, maar dat zullen ongetwijfeld de zenuwen van zo'n eerste live show zijn.
Ik vond het wel meevallen. Die jonge Glee groep is groot genoeg voor een refrein dat altijd goed klinkt. Die negert groep heeft maar 1 zanger en de rest doet wat oe-tjes en aa-tjes op de achtergrond en de dames kunnen gewoon echt goed samenzingen. Dat hoorde je duidelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:11 schreef Stout64 het volgende:
De groepen hadden trouwens echt weer bij alle refreintjes heel veel backingvocals al op band staan. Ik word er niet goed van. Zo kun je alles wel goed laten klinken.
Niet mee eens over die dames trouwens.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:44 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen. Die jonge Glee groep is groot genoeg voor een refrein dat altijd goed klinkt. Die negert groep heeft maar 1 zanger en de rest doet wat oe-tjes en aa-tjes op de achtergrond en de dames kunnen gewoon echt goed samenzingen. Dat hoorde je duidelijk.
ja de dames van Lakoda Rayne zijn echt megagoedquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:44 schreef Knipoogje het volgende:
de dames kunnen gewoon echt goed samenzingen. Dat hoorde je duidelijk.
Niet eens de geweldige Joshquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:56 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn top 5:
1. Melanie
2. Lakoda Rayne
3. Drew
4. Astro
5. Chris Rene
Ik vond hem saaiquote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:57 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Niet eens de geweldige Josh![]()
![]()
![]()
Dat ga je niet menen.
En Drew niet? Beetje met elkaar te vergelijken vind ik, qua nummer. Anyway, smaken verschillen inderdaad. Ik vind Josh 10x beter dan Drew en ik voorspel dat Josh de top 3 gaat halen. Melanie en Josh zijn de twee kanjers in deze competitie denk ik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond hem saai
En nogmaals, smaken verschillen
ja best irritantquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:55 schreef D. het volgende:
Bijna alle nummers waren ook zo typisch Amerikaans uitgevoerd, en da's ook
Wat is daar nouquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:55 schreef D. het volgende:
Net de 2e helft gezien (30+ en meisjes).
Wat slechtIk heb ze allemaal ooit beter horen zingen
![]()
Bijna alle nummers waren ook zo typisch Amerikaans uitgevoerd, en da's ook
Ah, dus je zeikt over mijn opmerking omdat je dan denkt stoer te zijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:19 schreef Stout64 het volgende:
Maar zoals ik al zei: het staat nou eenmaal wel cool om dingen slecht te vinden. Dat is veel stoerder dan dingen goed vinden. Op fok zijn ze daar goed in. Lekker zeiken.
Nou, dat bedoel ik dus. Iemand geeft ergens zijn/haar mening over en je begint op zo'n manier te antwoorden. Alsof iemand geschift is als ie het niet helemaal met jou eens is. Maar misschien zie ik dat dan weer verkeerd. Mag je daar hartelijk omquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:19 schreef Stout64 het volgende:
Ik voel me niet beledigd hoor, lol. Waar haalde je dat uit?
Het kan mij geen zak schelen. Ik vraag me alleen af waarom iemand iets slecht noemt wat gewoon aantoonbaar niet slecht was. Je kunt het niet geweldig vinden, maar slecht was het gewoon niet.
Maar zoals ik al zei: het staat nou eenmaal wel cool om dingen slecht te vinden. Dat is veel stoerder dan dingen goed vinden. Op fok zijn ze daar goed in. Lekker zeiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |