Niets gewend, die Amerikanenquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:30 schreef wolfrolf het volgende:
Die gast met zijn piemel bloot!!!!wat een idioot!!!! Wel gruwelijk dat Paula (bijna) moest kotsen
Die heeft een paar dagen mee mogen draaien (in LA en Chicago) maar werd daarna bedankt en ingewisseld voor Pussycat Doll-dinges. Ontslagen dus, er wordt gezegd dat de klik er niet was tussen haar en de rest en dat haar accent voor de amerikanen vrijwel onverstaanbaar zou zijn.quote:Op zondag 25 september 2011 12:13 schreef Re het volgende:
hoe zat het nou met Cheryl Cole?
en paula die ziek werd van een swingende piemel, ook zo lekker uhmmmm echt en zo
En toch vraag ik me af of die acteurs echt zijn ingehuurd door FOX.quote:Op zondag 25 september 2011 10:15 schreef Cee het volgende:
Ik heb zaterdag de 2 afleveringen terug zitten kijken. Ik vond het bij vlagen erg saai omdat er weer van die obvious acteurs en aanstellers door waren gelaten die echt duidelijk niet door zouden gaan. Hadden ze dat bij American Idol steeds minder laten zien, hier is het weer terug. Ik heb veel gefastforward. Die gast die 70 dagen clean was en zijn eigen nummer zong vond ik erg goed! 't Is niet echt mijn muziek maar wat hij deed vond ik heel goed en ik wil een gif van dat op-en-neer bouncende hoofd van LA Reid.En dan was er nog dat 18-jarige meisje dat Listen zong en ik kreeg chickenskin all over.
Geweldig.
Waarom is dat filmpje gespiegeld?quote:
Een marathonquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
ik moet nog 4 afleveringen kijken
Pfff waar haal ik de tijd vandaan
Ik vind haar zo leuk en goed natuurlijk. Ze heeft iets apartquote:
Ik moet de 2 bootcamp eps nog kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind haar zo leuk en goed natuurlijk. Ze heeft iets apart
Ik ben helemaal bij trouwens
dat vond ik ook altijd bij XFA NL, daar was BadBoyz ook supergoedquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:47 schreef Stout64 het volgende:
Net de aflevering gezien in de judges houses. Onwaarschijnlijk goed. Ik snap er niets van. Het lijkt allemaal wel playback te zijn, maar is het toch niet. Er is erg veel gesleuteld aan het eindgeluid denk ik. Hoe dan ook, het barst van de goede kandidaten. Moeilijk kiezen.
Tweede Judges houses wordt op 16/10 ge-airedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ken de nieuwe nog nergens online vinden
Ik zoek dus op S01E07 (die heb ik dus al)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:34 schreef oYo het volgende:
[..]
Tweede Judges houses wordt op 16/10 ge-aired
Maar zoals je ziet is deze aflevering 08 pas zondag, dus maandagmorgen kan je deze binnenhalen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zoek dus op S01E07 (die heb ik dus al)
Maar S01E08 nog niet, maar die is dan toch altijd al de dag na de uitzending te downloaden?
Ik zit ook al de hele dag te zoeken naar deel 8, aangezien op meerdere sites stond dat die de 13e werd uitgezonden. Balen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:38 schreef oYo het volgende:
[..]
Maar zoals je ziet is deze aflevering 08 pas zondag, dus maandagmorgen kan je deze binnenhalen.
Nee hoor. Volgende week pas.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:24 schreef oYo het volgende:
Top 16 bekend... bij de meisjes een paar gecut die er echt moesten inblijven, zonde...
En dan zijn de uitslagen al uitgelekt? Daar zal Simon helemaal niet blij mee zijn.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:11 schreef oYo het volgende:
[..]
Ja officieel wel, maar zoals je weet is dit al allemaal opgenomen.
Mijn favoriet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:58 schreef Sasman het volgende:
Dat niemand deze bruut nog niet heeft vermeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |