abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104213376
Haha, wat een afgang van Paula, die jurk van Drew afkraken en zeggen dat ze geen mode advies van Simon moet aannemen, blijkt Drew hem zelf ontworpen te hebben.
  ESF Reporter donderdag 10 november 2011 @ 19:34:49 #127
87554 Cee
Welluk?
pi_104213652
Zo, ik zit te kijken. Stacey Francis is geweest en ik vond het forgettable. Marcus Canty idem dito, maar hij kan veel beter. Drew vind ik een one trick pony worden met haar stem. Totaal geen variatie, dat constante overslaan van haar stem begint echt een trucje te worden om het nog enigszins interessant te laten klinken. Ze heeft een mooie toon in haar stem maar het verveelt na 1 minuut al. Plus, ze zingt mijn tweede-favoriete-nummer ooit en doet het geen eer aan. Sorry, Drew. :P

quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:30 schreef gelestipjes het volgende:
Haha, wat een afgang van Paula, die jurk van Drew afkraken en zeggen dat ze geen mode advies van Simon moet aannemen, blijkt Drew hem zelf ontworpen te hebben.
Ik zie het nu gebeuren. OMG, genant. _O-
  ESF Reporter donderdag 10 november 2011 @ 19:56:04 #128
87554 Cee
Welluk?
pi_104214791
Astro: oké, ik geef het op. Nondeknetter wat is dat joch goed in wat hij doet. _O_
pi_104233255
Wat is het toch jammer dat deze x factor niet door meer Nederlanders bekeken wordt.
Wat mij betreft is het de best bezette x factor tot nu toe. Stuk of 5 potentiele winnaars.
pi_104233558
De uitslag

Stacy kreeg als eerste te horen dat ze door is.
Tweede act door naar volgende week is Astro!
Melanie is de derde die door is naar volgende week.
Dan is Marcus aan de beurt. Ook hij is door.
Vijfde die door is is Leroy !!
Dan krijgt ook Rachel te horen dat ze door is.
De zevende die door is is Josh. Iedereen van Nicole is door.
De achtste die te horen krijgt dat ze door is, is Drew. Simon heeft ze ook allemaal door.

Paula zit nog steeds met haar twee groepen en Chris Rene staat ook nog te zenuwen.

En dan krijgt Chris te horen dat hij de laatste is die door is.
Wat ik gisteren zelf al voorspelde komt uit: de twee groepjes eindigen bij de laatste twee.
Lakoda Rayne en Stereo Hogzz in de sing off. De twee die daarna als laatste werden genoemd, Chris en Drew, had ik ook bij de laatste 4.

Lakoda Rayne zingt 'No air' in de sing off en doen het redelijk.
Stereo Hogzz zingt 'You are not alone' en het klinkt echt voor geen meter.

L.A Reed stuurt Stereo Hogzz naar huis (de zaal roept BOE)
Nicole stuurt ook Stereo Hogzz naar huis (de zaal roept weer BOE)
Paula wil niet kiezen en veegt een traan weg.

Als Paula hoort dat de Stereo Hogzz dan sowieso al weg zijn, kiest ze voor Lakoda Rayne om te vertrekken en laat ze de keuze aan Simon. Stereo Hogzz weg of dead lock.
Simon stuurt de Stereo Hogzz naar huis.

Exit Stereo Hogzz.
  ESF Reporter vrijdag 11 november 2011 @ 07:24:47 #131
87554 Cee
Welluk?
pi_104233861
:o
pi_104246990
Wel terecht, stereo hoggz vallen qua zang gewoon vies tegen.
pi_104279642
Ik heb altijd al gehoopt dat er ooit iemand van 12 of 13 van het kaliber Charice Pempengco mee zou doen aan zo'n show en eindelijk is het gebeurd: Rachel :Y
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_104283633
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 10:44 schreef Knipoogje het volgende:
Ik heb altijd al gehoopt dat er ooit iemand van 12 of 13 van het kaliber Charice Pempengco mee zou doen aan zo'n show en eindelijk is het gebeurd: Rachel :Y
Rachel is best goed, maar van het kaliber Charice? Nee, dat niet. Maar Charice staat dan ook echt wel op eenzame hoogte.
pi_104290983
Ik haat dat publiek bij de Amerikaanse versie. Kutmongolen die door een ballad heen schreeuwen. Gewoon je bek houden. Irritante lui. Die presentator moeten ze ook direct afschieten. Charisma van nul komma nul. Ik kan dat nog beter :P.
pi_104325398
Ik haat die presentator.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_104331180
Zo eindelijk gekeken. Rachel was inderdaad goed ;)
Maar vond Melanie wel de beste, en ik heb en zwak voor Drew :@ Ik vond haar wel goed hoor :D
pi_104332092
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2011 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
Zo eindelijk gekeken. Rachel was inderdaad goed ;)
Maar vond Melanie wel de beste, en ik heb en zwak voor Drew :@ Ik vond haar wel goed hoor :D
En Astro en Josh?
pi_104343191
Josh een geweldige stem natuurlijk, maar dit programma heet de x factor. En die zie ik bij hem niet ;)

Astro heeft natuurlijk wel de x factor, tuurlijk is hij goed, maar ik persoonlijk hou niet van de muziek die hij maakt. Vond het ook jammer dat Chris Rene weer ging rappen ;)
  maandag 14 november 2011 @ 20:32:20 #140
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_104368487
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 23:21 schreef Happel het volgende:
Die presentator is echt ruk. :')
Ik heb er ook een hekel aan, vreselijk stuntelig en oncharismatisch.

Josh for the win please!! Wat een stem! EN Melanie mag het heeeeeeel erg ver gaan schoppen in de artiestenwereld.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
  maandag 14 november 2011 @ 20:43:31 #141
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_104369408
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 19:56 schreef Cee het volgende:
Astro: oké, ik geef het op. Nondeknetter wat is dat joch goed in wat hij doet. _O_
Of niet dan!! Je weet, ik haat rap, rap is geen muziek, maar hij is inderdaad onwijs goed!!
  ESF Reporter maandag 14 november 2011 @ 21:29:19 #142
87554 Cee
Welluk?
pi_104372946
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:43 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Of niet dan!! Je weet, ik haat rap, rap is geen muziek, maar hij is inderdaad onwijs goed!!
Echt, ik vind 'm bloedirritant maar het hoort ook wel bij zijn stijl. Feit dat hij verwijzingen naar Joe Frasier in z'n rap had verwerkt bewijst dat hij niet een stoffig oud stapeltje lyrics nog ergens had liggen.
Josh blijft ook een van mijn favorieten. Iets aan zijn stem en z'n voorkomen is zo oers en sexy en zweterig dat ik er geen genoeg van kan krijgen. :@
pi_104373085
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef Cee het volgende:

[..]

Echt, ik vind 'm bloedirritant maar het hoort ook wel bij zijn stijl. Feit dat hij verwijzingen naar Joe Frasier in z'n rap had verwerkt bewijst dat hij niet een stoffig oud stapeltje lyrics nog ergens had liggen.

Zijn RIP's op het eind van zijn song bezorgde me echt kippenvel. _O_
  dinsdag 15 november 2011 @ 19:25:13 #144
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_104405460
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef Cee het volgende:

[..]

Hij schijnt er zelf op te staan zijn teksten te doen. Knap hoor.
quote:
Josh blijft ook een van mijn favorieten. Iets aan zijn stem en z'n voorkomen is zo oers en sexy en zweterig dat ik er geen genoeg van kan krijgen. :@
Dat dus :) Rauwe, zilte stem met seks omfloerst. Ik kan niet wachten tot ie een Tom Waits gaat zingen O+
pi_104408155
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 19:25 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Hij schijnt er zelf op te staan zijn teksten te doen. Knap hoor.

Toch is dat een voordeel ten opzichte van de gewone zangers. Astro kan namelijk op de actualiteiten inspringen. Als je met een bestaand " gewoon" nummer de tekst gaan aanpassen zal dat veel minder goed ontvangen worden lijkt mij.
pi_104424575
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 20:13 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Toch is dat een voordeel ten opzichte van de gewone zangers. Astro kan namelijk op de actualiteiten inspringen. Als je met een bestaand " gewoon" nummer de tekst gaan aanpassen zal dat veel minder goed ontvangen worden lijkt mij.
Maar alleen al wat die jongen uit zijn hoofd moet leren. Ongelooflijk.
pi_104425457
Dat is niet zo moeilijk hoor.
pi_104463867
Ik verheug me op de nieuwe live show (die nu zo ongeveer aan de gang is). Donderdag middag zal ik een overzicht posten van de optredens.
Nog even geduld :)
pi_104473265
Daar gaat ie dan. Verslag van de nieuwste live show. Het is rock night!

Leroy Bell: Met We've got tonight. Begin was fantastisch. Wat een stem. Maar vanaf het moment dat het nummer wat pittiger wordt, werd het toch wat minder.

Rachel Crow: Ze zingt 'Satisfaction' (terwijl ze 13 is). Vreemde keuze van Simon. Goed gedaan, maar de 4 staande ovaties begreep ik niet helemaal. Gewoon goed, niet geweldig.

Chris Rene: 'No woman no cry' (rock?). Nee, dit vond ik niet goed eigenlijk. Ik denk dat Chris zijn langste tijd bij x factor heeft gehad. Mag wel exit eigenlijk.

Stacey Francis: Met 'It's all coming back to me'. Begint echt heel vals. De rest was eigenlijk net zo vals. Verschrikkelijk optreden. Echt heel slecht. Mag ook exit!

Melanie Amaro: Met 'Everybody hurts'. Zo lang ze op de kruk zit is het gewoon goed gedaan. Zodra ze opstaat van de kruk wordt het geweldig! Dat randje op haar stem!! Maar niet haar beste.

Josh Krajcik: Met 'The pretender'. Goed gedaan, maar zijn geweldige stem kwam hier minder goed uit vond ik. Ook deze 4 staande ovaties begreep ik niet. Maar wel heel goed! Niet zijn beste.

Astro: Weer prima, maar dit is voor het eerst dat ik denk dat we het zo langzamerhand wel hebben gezien. Stel je een live show met Astro voor dat hij 10 nummers zingt/rapt. Toch wel weer goed gedaan.

Lakoda Rayne: Mix van Lose your love en Go your own way. Eerste deel was vrij goed. Tweede deel was weer te veel steunen op background vocals. Goed, niet geweldig!

Drew: 'With or without you'. De snik in de stem begint nu te vervelen. Verder was het vrij saai vond ik. Nee, helaas was dit ook niet erg goed. Een van de minderen van de uitzending, duidelijk.

Marcus Canty: Met Joplin's Piece of my heart. Heel goed gedaan. Nog net niet geweldig, maar toch gewooon erg goed. En dit was tenminste rock, zoals het moest. Maar of het bij hem past?

Al met al toch de minst goede aflevering van x factor tot nu toe. Verder kunnen ze het thema wel afschaffen, want daar wordt een loopje mee genomen.
Drie acts die gewoon niet goed waren: Stacey (verreweg de slechtste), Chris en Drew.
De besten van de avond waren Melanie en Josh wat mij betreft, maar ook niet 'blown away'.
Goede middenmoters dus Rachel, Astro, Leroy, Lakoday Rayne en Marcus.

Ik denk dat het wel voor een procentje of 80 zeker is dat Stacey eruit vliegt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stout64 op 17-11-2011 16:44:14 ]
pi_104474779
Leroy :O
Rachel :')
Chris :{ Ow wacht, het wordt opeens :)
Stacey -O- Ik dacht die gaat keihard janken :D
Melanie _O_ voor mij nog steeds de winnares :)
Josh :Y past wel bij het thema, niet zijn beste optreden, maar was zeker goed :)
Astro ja wel weer leuk, :)
Lakoda Rayne ik vond het wel leuk :@
Drew ik hou van haar stem, het is zo apart :Y
Marcus, ja dit was natuurlijk gewoon goed :D

Mijn persoonlijke top 10 van deze uitzending (lees: mijn mening ;) )

1. Melanie
2. Drew
3. Astro

4. Lakoda Rayne
5. Marcus
6. Josh
7. Chris

8. Leroy
9. Rachel
10. Stacey

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2011 15:08:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo