Ik zie het nu gebeuren. OMG, genant.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:30 schreef gelestipjes het volgende:
Haha, wat een afgang van Paula, die jurk van Drew afkraken en zeggen dat ze geen mode advies van Simon moet aannemen, blijkt Drew hem zelf ontworpen te hebben.
Rachel is best goed, maar van het kaliber Charice? Nee, dat niet. Maar Charice staat dan ook echt wel op eenzame hoogte.quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:44 schreef Knipoogje het volgende:
Ik heb altijd al gehoopt dat er ooit iemand van 12 of 13 van het kaliber Charice Pempengco mee zou doen aan zo'n show en eindelijk is het gebeurd: Rachel
En Astro en Josh?quote:Op zondag 13 november 2011 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
Zo eindelijk gekeken. Rachel was inderdaad goed
Maar vond Melanie wel de beste, en ik heb en zwak voor DrewIk vond haar wel goed hoor
Ik heb er ook een hekel aan, vreselijk stuntelig en oncharismatisch.quote:
Of niet dan!! Je weet, ik haat rap, rap is geen muziek, maar hij is inderdaad onwijs goed!!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:56 schreef Cee het volgende:
Astro: oké, ik geef het op. Nondeknetter wat is dat joch goed in wat hij doet.
Echt, ik vind 'm bloedirritant maar het hoort ook wel bij zijn stijl. Feit dat hij verwijzingen naar Joe Frasier in z'n rap had verwerkt bewijst dat hij niet een stoffig oud stapeltje lyrics nog ergens had liggen.quote:Op maandag 14 november 2011 20:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Of niet dan!! Je weet, ik haat rap, rap is geen muziek, maar hij is inderdaad onwijs goed!!
Zijn RIP's op het eind van zijn song bezorgde me echt kippenvel.quote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, ik vind 'm bloedirritant maar het hoort ook wel bij zijn stijl. Feit dat hij verwijzingen naar Joe Frasier in z'n rap had verwerkt bewijst dat hij niet een stoffig oud stapeltje lyrics nog ergens had liggen.
Hij schijnt er zelf op te staan zijn teksten te doen. Knap hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt, ik vind 'm bloedirritant maar het hoort ook wel bij zijn stijl. Feit dat hij verwijzingen naar Joe Frasier in z'n rap had verwerkt bewijst dat hij niet een stoffig oud stapeltje lyrics nog ergens had liggen.
Dat dusquote:Josh blijft ook een van mijn favorieten. Iets aan zijn stem en z'n voorkomen is zo oers en sexy en zweterig dat ik er geen genoeg van kan krijgen.
Toch is dat een voordeel ten opzichte van de gewone zangers. Astro kan namelijk op de actualiteiten inspringen. Als je met een bestaand " gewoon" nummer de tekst gaan aanpassen zal dat veel minder goed ontvangen worden lijkt mij.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:25 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hij schijnt er zelf op te staan zijn teksten te doen. Knap hoor.
Maar alleen al wat die jongen uit zijn hoofd moet leren. Ongelooflijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toch is dat een voordeel ten opzichte van de gewone zangers. Astro kan namelijk op de actualiteiten inspringen. Als je met een bestaand " gewoon" nummer de tekst gaan aanpassen zal dat veel minder goed ontvangen worden lijkt mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |