Lekker veel doorgespoeld, dus alleen de optredens bekeken
Stereo HogzzJa goede show, maar jezus wat vals soms

Maar Simon had wel gelijk, ook ik denk dat er geen betere groep is dan SH op dit moment. Maar het was gewoon vals soms, misschien zenuwen?
Chris ReneNet als Cee heb ik ook een zwak voor hem, geen idee wat dat is. Ik hou wel van zijn stem, beetje apart nummer, helaas waren sommige stukje vals. Het rappen was wel weer goed. Van mij mag hij nog wel even wat meer laten zien
Leroy BellDit was gewoon heel erg goed

Kan me nog steeds niet voorstellen dat die man al 60 is

Mooi nummer ook, ik kreeg een beetje kippevel

Mag ook ver komen van mij
1. Leroy Bell
2. Chris Rene
3. Stereo HogzzRachel CrowIk vind dit nummer dus helemaal niet bij haar passen

Ze zong ook vals. Ze heeft wel een goede stem voor een jong meisje, maar ik hou gewoon niet van haar stem. Van mij mag ze nog 1 weekje blijven, volgende week een ballad hoop ik. Misschien kan ze haar stem dan beter controleren. Dit was te gehaast, waardoor ze veel vals ging. Voor de rest wel een leuk optreden
Lakoda RayneIk vind dit zo'n leuk groepje

Die in die blauwe jurk gaat wel even vals hoor

Het begin is niet erg goed, gedver.... ik vind ze zo leuk

Vind het nummer ook helemaal niet bij hun passen. Maar toch vind ik dit beter dan StereoHogzz, gelukkig ging het later wat beter. Ik spoel even niet door, want wil weten wat Simon zegt

Hihi ik ben het eens met Simon

Die jurken zien er ook niet uit

Mag van mij allemaal wel wat stoerder
Josh KrajcikMooi nummer

Ik vond het wel goed, hij kan wel beter volgens mij. Ik vond het optreden beter dan vorige week, misschien dat het aan het nummer ligt. Dit is natuurlijk ook saai, maar het nummer vind ik ook mooier. Goed gedaan!
1. Leroy Bell
2. Josh Krajcik
3. Chris Rene
4. Lakoda Rayn
5. Rachel Crow
6. Stereo HogzzMelanie AmaroMijn favoriet! Ben benieuwd

Dit is toch gewoon de winnaar van de eerste X Factor? Godverdomme wat een stem zeg

Echt geweldig begonnen, geen valse noten gehoord

Ik hou hier van, van deze stem. Als zij de winnaar niet wordt, dan weet ik het niet meer
AstroJa geweldig weer, ik hou helemaal niet van dit soort muziek. maar dit doet hij gewoon goed, hij krijgt het publiek mee. Gewoon een goede performer

Ik denk dat hij wel ver gaat komen hoor
InTENsityIk vind het leuk

Wel een paar valse stukjes helaas

Maar ik hou hier wel van, idd een beetje Glee, En ondanks ik Glee steeds minder gaat vinden, vind ik dit wel erg leuk. Jammer van de valse stukjes. Had van mij nog wel door gemogen naar volgende week
1. Melanie Amaro
2. Leroy Bell
3. Josh Krajcik
4. Astro
5. Chris Rene
6. Lakoda Rayn
7. InTENsity
8. Rachel Crow
9. Stereo HogzzDrewOok 1 van mijn favorieten. Ik vind het gewoon een erg mooie stem. Begin is gewoon goed. En als die beat erin komt, blijft ze ook goed zingen. Ja tot nu toe zeker wel 1 van de betere deze avond. Ze heeft wat, en ik weet niet wat het is. maar ik heb een zwak voor haar. En ze heeft gewoon goed gezongen
Marcus CantyGoed optreden, maar ja ik weet het niet, ik vind het zo... ja ik kan het niet omschrijven

Ik denk in ieder geval dat hij meer kan, dan wat hij nu laat zien. Maar gewoon een goed optreden, beter dan sommige andere in deze show
Stacy FrancisGeweldige stem, geweldig optreden. Maar ik vind het allemaal een beetje TE. Ik hou niet van dat overdreven gedoe

Mag nog wel even blijven, maar niet mijn smaak

Mijn top 12 van deze show:
01. Melanie Amaro
02. Drew
03. Leroy Bell
04. Josh Krajcik
05. Astro
06. Stacy Francis
07. Chris Rene
08. Marcus Canty
09. Lakoda Rayn
10. InTENsity
11. Rachel Crow
12. Stereo HogzzVan mij mag Stero Hogzz er dus uit, maar rachel vond ik op basis van deze liveshow ook niet goed. Rachel dus nog door, ik hoop nog steeds dat ze me gaat verassen, maar ik hoor het tot nu toe gewoon nog echt niet

Maar bizar dat InTENsity en Stereo Hogzz in the bottom 2 stonden, klopt mijn top 12 toch een klein beetje