abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103681721
Dit zijn juist de topics om op een heerlijke manier helemaal los te gaan op het talent van dit soort shows.
Ik verheug me nu alweer op American Idol en het hopeloze commentaar van Randy Jackson en consorten.
En als iemand op deze topics bijkans een status aparte heeft is het natuurlijk Cee die met de meest creatieve teksten de boel altijd fris en vrolijk houdt.
En juist niet het toonbeeld is van zeiken...
So cheer up Stout64! :)

On topic: ik vond het een lekkere show, wel een beetje raar om Simon zo positief te zien ook als dat helemaal niet nodig was. Maar goed, het is dan ook zijn kindje.
Waanzinnig vet decor en licht, echt overdonderend.
Kwaliteit van de jongens vond ik mager, maar ik heb al die jury afleveringen en wat daarvoor zat dan ook niet gezien, ik stap net aan boord zeg maar.
Gaat wel leuk worden denk ik, natuurlijk is een huilende Paula met onbegrijpelijke brabbelteksten weer net of je thuis bent. Mooi!
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_103692015
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 07:11 schreef Cee het volgende:
Je bent best snel beledigd als mensen een andere mening dan die van jou hebben. :X
Ow gelukkig ben ik niet de enige :D mij viel het ook al op :')
pi_103695952
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 23:29 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ow gelukkig ben ik niet de enige :D mij viel het ook al op :')
Dan is het jou ook verkeerd opgevallen. Beledigd zijn kan alleen als je het - zoals nu - over mij persoonlijk hebt. Het valt mij alleen op dat bij veel mensen de nuance totaal weg is in een forum als deze. Dat viel mij op ;(
pi_103695985
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 19:57 schreef dolfg het volgende:
Kwaliteit van de jongens vond ik mager, maar ik heb al die jury afleveringen en wat daarvoor zat dan ook niet gezien, ik stap net aan boord zeg maar.
Kijk, dat zijn normale reacties.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 31 oktober 2011 @ 22:01:53 #105
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_103809407
Ik ga het ook maar volgen hier, tijd om weer lekker audities te kijken :9 :Y)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_103863155
Ik heb zin aan de eerste echt live show morgen/vandaag.
Ik hoop dat de favorieten het waarmaken, Josh, Melanie en Rachel
pi_103863935
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 01:08 schreef Stout64 het volgende:

[..]

Dan is het jou ook verkeerd opgevallen. Beledigd zijn kan alleen als je het - zoals nu - over mij persoonlijk hebt. Het valt mij alleen op dat bij veel mensen de nuance totaal weg is in een forum als deze. Dat viel mij op ;(
Dit is het fokforum, als je niet tegen kritiek kan, dan moet je wegblijven :)
Het gaat er hier soms hard aan toen, over de kandidaten. Als je daar niet tegen kunt, tja dan moet je wegblijven :P

In het GTST topic reageerde je ook al zo, en dat wordt niet door iedereen gewaardeerd ;) En dan kan je verwachten dat mensen zo gaan reageren naar jou toe ;)

Probeer ermee te leven ;)
pi_103863983
Wow wat gebruik ik weer veel ;) smileys :')
pi_103869774
quote:
17s.gif Op woensdag 2 november 2011 08:18 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dit is het fokforum, als je niet tegen kritiek kan, dan moet je wegblijven :)
Het gaat er hier soms hard aan toen, over de kandidaten. Als je daar niet tegen kunt, tja dan moet je wegblijven :P

In het GTST topic reageerde je ook al zo, en dat wordt niet door iedereen gewaardeerd ;) En dan kan je verwachten dat mensen zo gaan reageren naar jou toe ;)

Probeer ermee te leven ;)
Het lijkt meer dat jij niet tegen mijn reacties kunt. Jij haalt een post van 4 dagen geleden weer naar boven. Lees ze gewoon niet als mijn manier van discussieren je niet aan staat. Het afzeiken mag hier wat mij betreft wel wat genuanceerder, vandaar dat ik dat meld. Een forum is om je mening te geven en dat doe ik dan ook. Of jij het nou leuk vindt of niet. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Stout64 op 02-11-2011 12:30:48 ]
pi_103897738
:')

Sorry dat ik niet elke dag in het topic kijk en dus niet direct kan reageren :')

Vandaar mijn late reactie, ik heb ook nog een leven naast fok :+

Ik kan wel tegen jouw mening over Xfa USA, maar ik kan niet echt tegen je opmerkingen naar andere users (waaronder ik) toe ;)

En ik zeg: als je niet tegen het afzeiken kan, dan zit je hier verkeerd. Dit is fok, fok is zo, althans de mensen die hier zitten :+

En ik hou ervan, vooral van Cee _O_
pi_103913172
Rachel Crow doet de Gamu Nhengu.

- edit-

met filmpje van het originele optreden.

[ Bericht 48% gewijzigd door EllaN op 03-11-2011 20:50:57 ]
pi_103913203
De eerste echte live show:

Stereo Hogzz : Nee, weer te veel background vocals die al op band staan. Alleen de middelste zanger zong volgens mij echt. En ook dat was niet best.
Chris Rene : Redelijk optreden, maar niet meer dan dat. Beetje forgetable. En ook hij kreeg erg veel steun in het refrein van background vocals. De rapstukjes waren het beste.
Leroy Bell : Jep, dit was dus erg goed. Geen hulpmiddelen, gewoon Leroy en zijn stem. Dit leek gewoon een professioneel optreden. Goed gedaan!
Rachel Crow : Behoorlijk goed gedaan. Ze kan beter, maar dit was okee. Goede uitstraling en goed gezongen. Die gaat nog niet weg denk ik.
Lakoda Rayne : Redelijk gedaan. Begin zongen de meiden niet gelijk. Werd later beter. En 'Landslide' moet je eigenlijk niet aankomen, maar goed... Niet slecht. Niet geweldig.
Josh Krajcik : Goed gedaan, maar Josh kan nog veel beter. Begin was redelijk, maar tweede helft was geweldig. Hij heeft echt een zeer commerciele stem! Slechte songchoice.
Melanie Amaro : wow wow wow wow wow wow wow wow.... Ongelooflijk optreden. 'Desperado' moet je eigenlijk afblijven, maar Melanie NAILED IT!!! Fantastisch!! En spatzuiver!
Astro : Dat hij een supertalent is is wel duidelijk, maar ik vraag me af of hetzelfde truukje niet gaat vervelen. Vandaag in ieder geval nog niet. Goed gedaan!
InTENsity : Dat was behoorlijk goed. Glee scoort erg, dus deze groep kan zeker ook goed gaan scoren. Er is wel een markt voor een groep bestaande uit 10 personen denk ik!
Drew : Goed gezongen, maar helaas een beetje forgetable. Slechte nummer keuze vind ik. Maar ze heeft wel laten zien dat ze de x factor heeft.
Marcus Canty : Goed optreden. Ik heb al die quasi stoere poses enzo wel gezien zo langzamerhand, maar behalve dat was het gewoon een prima performance.
Stacy Francis : Ook prima gedaan. Dat ze een goede stem heeft is duidelijk, maar voor mij was het over the top. Te veel gilletjes enzo. En haar 'church-image' staat me wat tegen.

De beste 3 van de avond voor mij waren Melanie, Leroy en Josh.
Astro, Stacy en Drew waren de nummers 4 t/m 6. Rachel en Intensity de nummers 7 en 8.
Dit is toch wel een erg sterke top 12 bezetting van X factor moet ik zeggen.
  ESF Reporter donderdag 3 november 2011 @ 20:04:38 #113
87554 Cee
Welluk?
pi_103927363
Zo, ik zit te kijken en aangezien ik na zo'n lange show de eerste alweer vergeten ben (geheugen van een carpaccio) hier alvast m'n gedachtengang.

Stereo Hoggz:
Het zag er spetterend spectaculair en super uit maar wat was het soms niet om aan te horen zeg. Ik dacht dat ze er wel op afgerekend zouden worden maar niet dus. De briefjes met commentaren lagen voor de liveshow vast wel weer klaar. :P

Chris Rene:
Ik heb 'n zwak voor 't joch. En ze blijven iedere week de clean-weeks/months optellen, alsof het een omgekeerde countdown is. :D Aparte keuze qua nummer maar een goede productie ervan.

Rachel Crow:
Vond ik niet zo veel aan tot aan deze liveshow. Normaal gesproken mijd ik programma's als Holland's Got Talent als de pest want: zingende kinderen. Vooral als die kinderen proberen zich ouder voor te doen dan ze zijn (hoi, Astro!) maar Rachel doet het op zo'n manier dat ik het leuk vind en dat het me helemaal niet stoort. Ik was het met Pussycat eens (stop de persen, ik ben het eens met Pussycat) dat de lyrics niet veranderd hadden hoeven worden. Maar toch al met al een leuke performance. Hoeveel geld zouden ze trouwens in godsnaam gepompt hebben iedere aflevering in al die backdrops en props en zo? Ziet er schitterend uit.

Leroy Bell:
Niet sensationeel maar wel een hele mooie stem. Zo'n stem waarvan je denkt dat het van een man is die al jaren lang in volle zalen optreedt.

Lakoda Rayne:
Vreselijk. Vooral bij het 'oh oh' gedeelte dacht ik dat ik naar 4 Teletubbies in jurken zat te kijken. Ik vond de meerstemmige zang helemaal niet mooi klinken en het tempo was zo stroperig en het stond daar maar hutjemutje op elkaar. Mwoah, deze mogen tot dusver wat mij betreft weg.

Josh Kraijciz (sp?):
O+ Maar zeker niet zijn beste optreden, zijn stem maakt alles goed. Ik vond het nummer wat te hoog gegrepen, vooral in het begin wist hij niet wat hij ermee aan moest leek wel.

Melanie Amaro:
Kippenvel over m'n godganse lijf. Nond'njeu wat een stem. _O_ Maar oh jee waarom toch weer zo'n relatief gezapig oubollig nummer? Wel een heel, heel mooi nummer maar toch. Dit gaat zelfs mij op den duur vervelen vrees ik.

En nu komt Astro. Ik houd m'n hart vast.
  ESF Reporter donderdag 3 november 2011 @ 20:07:33 #114
87554 Cee
Welluk?
pi_103927550
Astro:
Oké, het joch is een performer. Ik houd er verder niet zo veel van maar wat hij doet, doet hij goed.

InTENsity:
Nadat ik bekomen ben van mijn 3e epilepsie-aanval binnen dit optreden kom ik tot de conclusie dat dit voor mij te veel van het goede is.

Drew:
"Me and who I am as an artist". Rustig, rustig, je begint nog maar net.
Het begon leuk maar als de beat erin komt besef ik me dat dit een raar nummer is. Het is te 'poppy' en ze heeft moeite boven de muziek en het achtergrondkoorsmurfenbandje te komen. Ben niet onder de indruk.

Marcus Canty:
Voorspelbaar nummer dat net te laag gegrepen is voor hem. Hij kan veel beter dan het materiaal dat hij voor z'n kiezen krijgt. Ik weet ook niet of de vergelijking met Bobby Brown nou zo handig is. En zet die boem-boem-BAND eens zachter, ik hoor niks!
't Is me allemaal te '90s.

Stacy Francis:
Soms denk ik dat ze een persoon is die een gospelzangeres imiteert in Saturday Night Live of zo. Ik hou van gospel op z'n tijd maar dit doet me helemaal niks, nada. Veel, veel te veel melisma.

[ Bericht 28% gewijzigd door Cee op 03-11-2011 20:27:18 ]
pi_103946309
Uitslag van de live show.

De laatste twee waren Stereo Hogzz en InTENsity. Beide van het team van Paula.
Dat InTENsity bij de laatste twee zit verbaasde me wel. Ik dacht dat er wel markt voor was, maar dat valt blijkbaar tegen.

In de sing off was Stereo Hogzz echt weer enorm onzeker aan het zingen vond ik.
InTENsity was wat mij betreft een stuk beter.

De stemmen van de jury:

Simon stuurt Stereo Hogzz naar huis.
Paula, hun eigen coach, stuurt InTENsity naar huis
Nicole stuurt InTENsity naar huis
LA Reed stuurt InTENsity naar huis.

Stereo Hogzz gaan door. Wat mij betreft BELACHELIJK. 1e misser van het seizoen.
  ESF Reporter vrijdag 4 november 2011 @ 07:46:24 #116
87554 Cee
Welluk?
pi_103946725
Waaatttt?
Niet verwacht dat dit de bottom 2 zouden zijn. Wel terecht dat Stereo Hoggz door zijn maar wat waren die huilende kinderen van InTENsity hartverscheurend zeg. :'(

Leroy Bell mag trouwens wel playbacklessen volgen, ging even een beetje mis aan het begin van de show. :D
pi_103954351
Ik vond inTENsity echt niks aan, een veel te grote groep, en echt goed vond ik ze ook niet, dus ik vind deze uitslag wel prima.
Stereo hogzz valt inderdaad ook wel tegen qua zang, maar qua show ziet dat er wel veel beter uit dan inTENsity. Maar goed dat ze wel bij de slechtste 2 zaten, ik vind die gastjes toch wat irritant en arrogant overkomen.
pi_103956200
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 07:46 schreef Cee het volgende:
Leroy Bell mag trouwens wel playbacklessen volgen, ging even een beetje mis aan het begin van de show. :D
Ik scroll altijd meteen door naar de uitslag. :)
  ESF Reporter vrijdag 4 november 2011 @ 19:21:53 #119
87554 Cee
Welluk?
pi_103968123
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 14:10 schreef Stout64 het volgende:

[..]

Ik scroll altijd meteen door naar de uitslag. :)
Ik hinkstapsprong erdoorheen zeg maar. :D
pi_103989568
Zo eindelijk tijd om te kijken :+
pi_103990307
Lekker veel doorgespoeld, dus alleen de optredens bekeken :P

Stereo Hogzz
Ja goede show, maar jezus wat vals soms :D Maar Simon had wel gelijk, ook ik denk dat er geen betere groep is dan SH op dit moment. Maar het was gewoon vals soms, misschien zenuwen?

Chris Rene
Net als Cee heb ik ook een zwak voor hem, geen idee wat dat is. Ik hou wel van zijn stem, beetje apart nummer, helaas waren sommige stukje vals. Het rappen was wel weer goed. Van mij mag hij nog wel even wat meer laten zien :)

Leroy Bell
Dit was gewoon heel erg goed _O_ Kan me nog steeds niet voorstellen dat die man al 60 is :D
Mooi nummer ook, ik kreeg een beetje kippevel :) Mag ook ver komen van mij :)

1. Leroy Bell
2. Chris Rene
3. Stereo Hogzz

Rachel Crow
Ik vind dit nummer dus helemaal niet bij haar passen ;( Ze zong ook vals. Ze heeft wel een goede stem voor een jong meisje, maar ik hou gewoon niet van haar stem. Van mij mag ze nog 1 weekje blijven, volgende week een ballad hoop ik. Misschien kan ze haar stem dan beter controleren. Dit was te gehaast, waardoor ze veel vals ging. Voor de rest wel een leuk optreden :)

Lakoda Rayne
Ik vind dit zo'n leuk groepje O+ Die in die blauwe jurk gaat wel even vals hoor ;( Het begin is niet erg goed, gedver.... ik vind ze zo leuk :D Vind het nummer ook helemaal niet bij hun passen. Maar toch vind ik dit beter dan StereoHogzz, gelukkig ging het later wat beter. Ik spoel even niet door, want wil weten wat Simon zegt :P Hihi ik ben het eens met Simon _O- Die jurken zien er ook niet uit :P Mag van mij allemaal wel wat stoerder :Y

Josh Krajcik
Mooi nummer O+ Ik vond het wel goed, hij kan wel beter volgens mij. Ik vond het optreden beter dan vorige week, misschien dat het aan het nummer ligt. Dit is natuurlijk ook saai, maar het nummer vind ik ook mooier. Goed gedaan!

1. Leroy Bell
2. Josh Krajcik
3. Chris Rene
4. Lakoda Rayn
5. Rachel Crow
6. Stereo Hogzz

Melanie Amaro
Mijn favoriet! Ben benieuwd :) Dit is toch gewoon de winnaar van de eerste X Factor? Godverdomme wat een stem zeg _O_ Echt geweldig begonnen, geen valse noten gehoord :N Ik hou hier van, van deze stem. Als zij de winnaar niet wordt, dan weet ik het niet meer :D

Astro
Ja geweldig weer, ik hou helemaal niet van dit soort muziek. maar dit doet hij gewoon goed, hij krijgt het publiek mee. Gewoon een goede performer :D Ik denk dat hij wel ver gaat komen hoor :Y

InTENsity
Ik vind het leuk *O* Wel een paar valse stukjes helaas -O- Maar ik hou hier wel van, idd een beetje Glee, En ondanks ik Glee steeds minder gaat vinden, vind ik dit wel erg leuk. Jammer van de valse stukjes. Had van mij nog wel door gemogen naar volgende week :Y

1. Melanie Amaro
2. Leroy Bell
3. Josh Krajcik
4. Astro
5. Chris Rene
6. Lakoda Rayn
7. InTENsity
8. Rachel Crow
9. Stereo Hogzz

Drew
Ook 1 van mijn favorieten. Ik vind het gewoon een erg mooie stem. Begin is gewoon goed. En als die beat erin komt, blijft ze ook goed zingen. Ja tot nu toe zeker wel 1 van de betere deze avond. Ze heeft wat, en ik weet niet wat het is. maar ik heb een zwak voor haar. En ze heeft gewoon goed gezongen :Y

Marcus Canty
Goed optreden, maar ja ik weet het niet, ik vind het zo... ja ik kan het niet omschrijven :D Ik denk in ieder geval dat hij meer kan, dan wat hij nu laat zien. Maar gewoon een goed optreden, beter dan sommige andere in deze show :D

Stacy Francis
Geweldige stem, geweldig optreden. Maar ik vind het allemaal een beetje TE. Ik hou niet van dat overdreven gedoe :D Mag nog wel even blijven, maar niet mijn smaak :)

Mijn top 12 van deze show:
01. Melanie Amaro
02. Drew
03. Leroy Bell
04. Josh Krajcik
05. Astro
06. Stacy Francis
07. Chris Rene
08. Marcus Canty
09. Lakoda Rayn
10. InTENsity
11. Rachel Crow
12. Stereo Hogzz

Van mij mag Stero Hogzz er dus uit, maar rachel vond ik op basis van deze liveshow ook niet goed. Rachel dus nog door, ik hoop nog steeds dat ze me gaat verassen, maar ik hoor het tot nu toe gewoon nog echt niet :N Maar bizar dat InTENsity en Stereo Hogzz in the bottom 2 stonden, klopt mijn top 12 toch een klein beetje :P
pi_104030408
Ik vind het trouwens wel super irritant dat het allemaal zo gehaast moet. Ik zit ook niet te wachten op een ellenlange uitleg waarom ze kiezen voor de ene kandidaat en niet voor de andere, maar nu begint die presentator er al doorheen te zeuren dat ze moeten opschieten als ze net 3 woorden gezegd hebben of zo.
  ESF Reporter zondag 6 november 2011 @ 18:16:08 #123
87554 Cee
Welluk?
pi_104041857
Ik vind het ook zo'n totaal nietszeggende presentator. En inderdaad, net als vorige week, lijkt hij halverwege zenuwachtig te zijn geworden over het eventuele uitlopen van het programma want hij kapt de juryleden gewoon af.
pi_104042457
Steve Jones :')
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_104200035
Movie night.

Stacy Francis: Met 'Queen of the night'. Gewoon prima gedaan! Beetje schreeuwerig.
Marcus Canty: Met Goin' Down. Heel erg goed optreden. Perfect eigenlijk!
Drew: Met 'Fix you'. Begin vrij zwak. Later werd het wat beter, maar niet goed.
Leroy Bell: Met Still haven't found... Goed gedaan, maar ik was niet blown away. Gewoon prima.
Lakoda Rayne: Met 'Somebody like you'. Solo's zijn prima, maar met z'n allen flink minder.
Astro: Met 'Lose yourself'. Wat een talent. Hij schrijft zijn raps allemaal zelf. Klasse! En de RIP's ^O^
Melanie Amaro: Met 'Man in the mirror'. Weer een geweldig optreden. Niet haar beste, wel erg goed!
Stereo Hogzz: Met Ain't no other man. Bijna een solo act aan het worden. Redelijk gedaan.
Josh Krajcik: Met 'With a little help from my friends'. Fantastisch gedaan, op zijn eigen manier! Klasse!
Chris Rene: Met 'Gangsta Paradise'. Hij doet een beetje wat Astro ook doet. Astro is alleen beter! Wel prima gedaan!
Rachel Crow: Met I'd rather go blind. Slechts 1 woord voor; FANTASTISCH. 13 jaar. Ongelooflijk!

Besten van de avond: Josh, Melanie, Astro, Marcus en Rachel. Wat een talent in de US versie. Onvoorstelbaar. Ik heb echt nog geen flauw idee wie dit gaat winnen. Minsten van de avond waren wat mij betreft weer de twee groepjes. Drew vond ik ook niet best.

Wat ik nog niet wist: is Drew echt nog maar 14? Damn, die had ik zeker 18 geschat. Gevaarlijk ;)
Wat gaat L.A Reed trouwens af als hij zegt Ain't no other man niet te kennen. Damn :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')