abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102260842
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_102260871
Goed bezig GB! B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_102260892
Ja, ik dacht, ik gooi hem maar dicht! :P

En ik ga in december ook 10 dagen, we hebben al een hotel gevonden B-) Morgen even vragen of ik dan op vakantie mag, maar ik mag al drie jaar achter elkaar die week weg, aangezien geen van mijn collega's dan verlof wil. Die nemen dat eind december wel weer op (en werk ik braaf door).
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_102260964
Je was me net voor GB. Ik was nog aan het nadenken over een TT :D

quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:27 schreef loveli het volgende:

[..]

Zag pas een advertentie van een H&M winterjas in de Metro/Spits, die zag er wel mooi uit voor weinig. Kwaliteit is natuurlijk wel H&M.

Ik hoef dit jaar geen nieuwe :)
Tenzij ik iets onweerstaanbaars in de uitverkoop tegenkom. En als die smaragdgroene donsgevulde winterjas met asymmetrische rits en vossebontkraag er dit jaar nog hangt, kom ik ook weer in de verleiding om 300 euro uit te geven.
Klinkt... apart!

Ik wil vooral een warme jas, ik geef eindelijk maar eens toe dat ik gewoon een koukleum ben. De jas die XM postte is prachtig, maar niet warm genoeg als je een half uur in de sneeuw op een trein moet wachten. Dus ik dacht aan een parka. Maar niet met bontkraag. En één met een taille. Die niet over m'n knieën komt wegens gebrek aan lange benen. :')
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102261009
Ik heb gewoon een mantel. En voor de écht koude dagen heb ik een wat minder flatteuze, maar erg warme jas :Y
pi_102261128
Ik neig steeds meer naar een autootje. Dus dan is mijn winterjas prima :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_102261202
Ben mezelf de hele ochtend al aan het schoppen om zo te gaan hardlopen, of naar de sportschool te gaan, maar 't lukt niet echt... :')

Al heb ik wel besloten dat ik om half 3 ook echt ga! *) half uurtje rennen..

Lijstje:

O: 2 plakjes roggebrood met pindakaas
T: 3 blokjes kaas
L: 2 getostificeerde volkorenboterhammen met kaas en een klein beetje extra hete curry
S: hardlopen (5km)
T: wat Griekse yoghurt met stukjes peer
D: een half kippetje uit de oven met wat groenten uit de grillpan erbij
T: kop koffie
T: glaasje droge witte wijn
Ja doei.
  donderdag 22 september 2011 @ 15:04:56 #8
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_102261215
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ben mezelf de hele ochtend al aan het schoppen om zo te gaan hardlopen, of naar de sportschool te gaan, maar 't lukt niet echt... :')

Al heb ik wel besloten dat ik om half 3 ook echt ga! *) half uurtje rennen..

Lijstje:

O: 2 plakjes roggebrood met pindakaas
T: 3 blokjes kaas
L: 2 getostificeerde volkorenboterhammen met kaas en een klein beetje extra hete curry
S: hardlopen (5km)
T: wat Griekse yoghurt met stukjes peer
D: een half kippetje uit de oven met wat groenten uit de grillpan erbij
T: kop koffie
T: glaasje droge witte wijn
ik weet niet hoe het bij jou zit, maar hier is het 5 over 3 :')
(ik denk dat er tijdsverschil is?)
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_102261223
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 15:04 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

ik weet niet hoe het bij jou zit, maar hier is het 5 over 3 :')
Hier is het 5 over 2 :)
Ja doei.
  donderdag 22 september 2011 @ 15:05:46 #10
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_102261237
hihi dacht ik al :D
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_102261257
Was ook mijn eerste gedachte, Cali _O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102261391
:)

Ben ook gewoon nog moe van het lange weekend Nederland :') Heb daar zondag nog wel hardgelopen (ben ik echt nog steeds trots op!) maar daarna is 't allemaal een beetje bergafwaarts gegaan, energietechnisch... Hoop dat 't lopen straks wel wat meer energie geeft weer, zal in ieder geval blij zijn dat ik geweest ben denk ik ;)
Ja doei.
pi_102261883
_O- Bahaha :D

Martijn smst me net dat hij bij Mc Biggah in de bus zit _O- Holland in da Hood
pi_102262041
Het zegt me nog steeds niets O+ en dat lijkt me fijn! :P

Ik ben omgekleed, dus ik ga maar 's lopen *)
Ja doei.
pi_102262092
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 15:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
_O- Bahaha :D

Martijn smst me net dat hij bij Mc Biggah in de bus zit _O- Holland in da Hood
Oja, dat is vanavond weer *O*. Een uur lang plaatsvervangende schaamte! :')
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_102262215
Werd net gebeld door nr uit r'dam. Ja hoor, het ziekenhuis... Dus ik alweer :'( -O-. Maar, blijkt mn fysio ziek te zijn en gaat mn afspraak morgen niet door.

Pfew!!!
pi_102262374
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2011 15:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oja, dat is vanavond weer *O*. Een uur lang plaatsvervangende schaamte! :')
Ik vind het geweldig. Ik vind sowieso dat soort programma's allemaal heerlijk. Pulp for Pony!
pi_102262470
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 15:47 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik vind het geweldig. Ik vind sowieso dat soort programma's allemaal heerlijk. Pulp for Pony!
Ik kijk gewoon eerst naar 2voor12, lekker highbrow en dan vervolgens naar HitH, complete bagger :').
pi_102262535
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 22 september 2011 @ 16:01:41 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_102262769
Weet je wat, ik gooi er even een lijstje in
o. boterham 20+ kaas en boterham margarine met druivenjam
t. mueslireep + bak kwark
l. salade met kaas en croutons en dressing + 2 boterhammen speculoos
t. peer
t. brezel
d. andijviestampot
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_102263033
Gewoon net lijstje dacht ik Tink? Beetje veel zoetigheid misschien.
Stamppot andijvie met spekjes :9~
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 22 september 2011 @ 16:12:32 #22
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102263086
Stamppot rauwe andijvie :9~ O+. Wat heb ik dat lang niet gegeten!
Your body. Your soul. Your rituals.
  donderdag 22 september 2011 @ 16:17:08 #23
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_102263203
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:10 schreef V1z0R het volgende:
Gewoon net lijstje dacht ik Tink? Beetje veel zoetigheid misschien.
Stamppot andijvie met spekjes :9~
Je bedoelt de jam en speculoospasta? Vind het wel meevallen. Ben niet van de anti-suikerbrigade.
pi_102263284
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je bedoelt de jam en speculoospasta? Vind het wel meevallen. Ben niet van de anti-suikerbrigade.
Mueslireep ook nog :P
Als je het kan hebben waarom niet :D Bij mij werkt suiker nou eenmaal niet zo goed, krijg er echt honger van of wordt juist futloos :')
  donderdag 22 september 2011 @ 16:21:07 #25
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102263357
En ik zie nu pas de brezel :9~. Lekker :9.
  donderdag 22 september 2011 @ 16:23:15 #26
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_102263430
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:21 schreef Rituals het volgende:
En ik zie nu pas de brezel :9~. Lekker :9.
Ja. Die is nu op. Vult ook zo lekker O+
pi_102263480
Lijstje

O: banaan + kommetje kwark
L: 3 bth, kaas, jam, speculoos
T: grapefruit
D: spinazielasagne

Morgen weer sporten.
pi_102263514
Een collega van me doet zo'n shakedieet, mag je alleen van die shakes en voor de rest alleen wat groentes op een dag. Dagelijkse kcal-inname: 600 kcals. En ik krijg haar gewoon niet aan haar verstand dat het geen goed idee is -O-.
pi_102263575
5,5km is het geworden :) Was verkeerd gelopen en had daardoor een stukje gemist, maar er per ongeluk daarna een langer stuk aan vastgeplakt :) ongeveer 33 minuten over gedaan *)
Ja doei.
pi_102263636
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
5,5km is het geworden :) Was verkeerd gelopen en had daardoor een stukje gemist, maar er per ongeluk daarna een langer stuk aan vastgeplakt :) ongeveer 33 minuten over gedaan *)
Uitslover :{w.
pi_102263646
8-)
Ja doei.
pi_102263669
quote:
9s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een collega van me doet zo'n shakedieet, mag je alleen van die shakes en voor de rest alleen wat groentes op een dag. Dagelijkse kcal-inname: 600 kcals. En ik krijg haar gewoon niet aan haar verstand dat het geen goed idee is -O-.
600??? Tja, soms willen mensen iets gewoon niet horen. Dan kun je lullen als Brugman, maar ze nemen het toch niet van je aan.
pi_102263686
Ach, er zijn mensen die het met minder doen... :X
Ja doei.
pi_102263798
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:30 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

600??? Tja, soms willen mensen iets gewoon niet horen. Dan kun je lullen als Brugman, maar ze nemen het toch niet van je aan.
Ze heeft het van een andere collega die het dieet ook gevolgd heeft. 40 kg kwijt is geraakt, waarvan er nu alweer 30 aan zitten. Mja, waarom zou je dan ook luisteren naar iemand die al tegen de 2 jaar vrij constant is, met een schommeling van 3-4 kg.
pi_102263871
quote:
9s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ze heeft het van een andere collega die het dieet ook gevolgd heeft. 40 kg kwijt is geraakt, waarvan er nu alweer 30 aan zitten. Mja, waarom zou je dan ook luisteren naar iemand die al tegen de 2 jaar vrij constant is, met een schommeling van 3-4 kg.
In dit geval vrij simpel, denk ik. Zij denkt waarschijnlijk dat jij zo iemand ben bij wie het vanzelf gaat. En die anders was wel even 40 kilo kwijt he! Dat ze er 30 weer terug heeft, dat negeer je dan gewoon even. :')
pi_102263909
Maarja, op 600Kcal per dag zou ik ook afvallen :') wie niet :')
Ja doei.
pi_102263970
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:35 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

In dit geval vrij simpel, denk ik. Zij denkt waarschijnlijk dat jij zo iemand ben bij wie het vanzelf gaat. En die anders was wel even 40 kilo kwijt he! Dat ze er 30 weer terug heeft, dat negeer je dan gewoon even. :')
En dan zit ze tijdens de lunch zo'n kom kleefpasta leeg te lepelen :'). Mja :').
pi_102264249
Mensen die 40 kilo kunnen missen kijken waarschijnlijk sowieso anders tegen eten aan dan jij, anders hadden ze wel ooit eerder op de rem getrapt.
Geldt niet voor iedereen natuurlijk, maar zo zie ik het in mijn omgeving wel vaak.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_102264284
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:45 schreef Mini. het volgende:
Mensen die 40 kilo kunnen missen kijken waarschijnlijk sowieso anders tegen eten aan dan jij, anders hadden ze wel ooit eerder op de rem getrapt.
Geldt niet voor iedereen natuurlijk, maar zo zie ik het in mijn omgeving wel vaak.
ey }:|
pi_102264341
Ik kan 40kilo missen maar dan wordt ik een vaatdoekje :')

En veel mensen kiezen nou eenmaal voor de snelste weg...
pi_102264383
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:46 schreef V1z0R het volgende:
Ik kan 40kilo missen maar dan wordt ik een vaatdoekje :')

En veel mensen kiezen nou eenmaal voor de snelste weg...
pi_102264414
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:48 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

yo wa'dap?
pi_102264438
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:45 schreef MarMar het volgende:

[..]

Maar jij wílde het misschien ook wel kwijt zijn in 2 maanden, maar hebt het wél verstandig aangepakt en er de tijd voor genomen.
pi_102264567
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:45 schreef MarMar het volgende:

[..]

Jij bent door medische issues aangekomen en op een gezonde manier weer afgevallen, dat is anders!
Je bent toch niet echt beledigd he? :@
Everything has changed
  donderdag 22 september 2011 @ 16:55:15 #46
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102264639
Mijn vakantiekg zijn er weer af :P

Lijst:
O/L: 2 boterhammen ossenworst en lenteui, beschuit jam, beschuit kaas, beker melk
B: 1 uur wandelen
T's: (ook op visite) appel, minneola, druiven, schaaltje chips, handjes zoute stokjes, klein stuk oranjekoek met slagroom, gekookt ei, blokje choco
D: Veel spruitjes, rode kool, lever met spekjes en ui en wat romige pasta
T: bord kwark/vla en een stoofpeertje
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_102264732
Nee niet persoonlijk, maar ik vond je opmerking wel een beetje kort door de bocht.
No hard feelings.

Het is altijd "de meesten" en dan als iemand met een ander voorbeeld komt "ja maar jij bent anders" en ik ken best heel veel van die "ja maar jij bent anders" voorbeelden.
pi_102264754
Marmar heeft een gedeelte vet gedrukt gemaakt he

O dat was xm

Ik ben scherp
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  donderdag 22 september 2011 @ 16:58:01 #49
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102264757
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:45 schreef Mini. het volgende:
Denk inderdaad dat dat vaak klopt. En ik ben helemaal voor afvallen op een gezonde manier, maar ik begrijp goed dat sommige mensen een soort kick-start willen maken door middel van shakes of iets dergelijks. Dan heb ik het met name over mensen met ernstig overgewicht.
pi_102264762
Zo heerlijk stoofpotje hier gemaakt :

Stoofpotje met rundvlees (voor 1 persoon, ik maak het dubbel, voor 2 dagen)
Bereidingstijd 30 minuten en 2 uur stooftijd

125 gram mager rundvlees
1-2 uien
125 gr champigons, meer mag (ik doe 250 gr)
100 gr aubergine
100 gr courgette
stukje paprika rood
15 gr tomatenpuree
vleeskruiden en provencaalse kruiden
Laurierblaadje
teentje of 2 knoflook
peper
Bouillion om te stoven (ik maak 2 dl) maar rode wijn kan ook maar dat had ik niet
1 eetlepel olie

• Snij de ui in ringen en groenten in blokjes van 2 cm, de champignons in partjes
• Kruid het vlees met vleeskruiden en verhit in een stoofpan de olie
• Bak het vlees rondom mooi bruin, zet het vuur laag en stoof de uien even mee.
• Doe de tomaten puree erbij en bak dit mee, je moet tomaten puree even ontzuren.
• Voeg nu het laurierblaadje en de bouillon toe en laat dit 2-3 uur stoven. (Laat het afkoelen en schep het vet eraf als je dat wilt maar is niet noodzakelijk meestal)
• Bak de champignons even in een droge koekenpan aan (ik doe er wat water bij, dan bakken ze prima) en als deze gaar/bruin zijn even de andere groenten meebakken.
• Dan bij de pan in, Provençaalse kruiden erdoor en nog een half uurtje meestoven.

Ik eet er vandaag rijst bij en morgen krieltjes (die kook ik even en dan hup erdoor)

Gezond, lekker en weer eens wat anders
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_102264845
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:58 schreef Rituals het volgende:

[..]

Denk inderdaad dat dat vaak klopt. En ik ben helemaal voor afvallen op een gezonde manier, maar ik begrijp goed dat sommige mensen een soort kick-start willen maken door middel van shakes of iets dergelijks. Dan heb ik het met name over mensen met ernstig overgewicht.
Ik snap het ook, maar ik vind het niet verstandig om te gaan voor shakes en max. 600 kcals. En dat mag ik net zo goed vinden als dat zij vinden dat ze dat wél moeten doen.
pi_102264890
Njah, die "ey" heeft weinig te maken met mijn mening over dergelijke shakes, want daar zijn we het wel over eens :)
pi_102264954
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik snap het ook, maar ik vind het niet verstandig om te gaan voor shakes en max. 600 kcals. En dat mag ik net zo goed vinden als dat zij vinden dat ze dat wél moeten doen.
En wat dan vooral belangrijk is, mensen in hun waarde laten en je niet blijven opdringen over gezond eten...das mij namelijk al zo veel gebeurd en zo irritant
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  donderdag 22 september 2011 @ 17:06:42 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102265112
Ohaidiehai!

*trots op zus* uitreiking was tof :7

Daarna gezellig met z'n allen gelunched :9

Nog steeds spierpijn ><

En ook -O- Troy Davis -O- Net even bijgelezen op The Guardian enzo, bwoh.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_102265225
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:57 schreef MarMar het volgende:
Nee niet persoonlijk, maar ik vond je opmerking wel een beetje kort door de bocht.
No hard feelings.

Het is altijd "de meesten" en dan als iemand met een ander voorbeeld komt "ja maar jij bent anders" en ik ken best heel veel van die "ja maar jij bent anders" voorbeelden.
Mja, ik ken dan weer veel voorbeelden van mensen die hun leven lang al te zwaar zijn omdat ze op een of andere manier gewoon geen maat kunnen houden. Mijn vader bijvoorbeeld, een dieet gaat prima voor even, maar "normaal" eten kan hij niet. Op dat gebied heeft hij echt een rare kronkel in zijn hoofd, het idee van je leven lang "gewoon" gezond eten voelt voor hem al als een enorme beperking zegt 'ie. Als je daarover begint reageert hij ook alsof hij zich persoonlijk aangevallen voelt, dat je hem iets wil afnemen ofzo.
Dat is dan misschien een extreem geval, maar voor een deel moet het voor veel dikke mensen toch wel een stuk moeilijker zijn om het te laten, anders waren ze (tenzij er andere oorzaken spelen) toch niet zo dik geworden?

Ik heb trouwens weleens gehoord dat voor mensen die echt gezondheidsklachten hebben door hun gewicht, snel de eerste kilo's kwijtraken juist beter kan zijn omdat die andere klachten dan tenminste alvast weggaan. Maarja, dat neemt natuurlijk niet weg dat het allemaal geen zin heeft als je het er niet af houdt.
Everything has changed
  donderdag 22 september 2011 @ 17:10:33 #56
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_102265274
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaidiehai!

*trots op zus* uitreiking was tof :7

Daarna gezellig met z'n allen gelunched :9

Nog steeds spierpijn ><

En ook -O- Troy Davis -O- Net even bijgelezen op The Guardian enzo, bwoh.
Ja dat is echt van de ratten besnuffeld :/ geen fysiek bewijs, 7 vd 9 getuigen trekken hun verklaring in, en een man of 10 getuigen dat ie het niet heeft gedaan.

Dat hele rechtssysteem daar is doorspekt met racisme.

Bah :r
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 22 september 2011 @ 17:12:29 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102265336
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:10 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja dat is echt van de ratten besnuffeld :/ geen fysiek bewijs, 7 vd 9 getuigen trekken hun verklaring in, en een man of 10 getuigen dat ie het niet heeft gedaan.

Dat hele rechtssysteem daar is doorspekt met racisme.

Bah :r
Ja dat! En één van de twee die NIET zijn verklaring heeft ingetrokken was een andere prime suspect, over wie er recentelijk nieuwe verklaringen zijn afgegeven :')

Overigens: 'van de ratten besnuffeld' O+ = mooie zinsnede O+
pi_102265371
De delete knop is soms een waardevolle knop op je toetsenbord.
Een abo hebben is óók heel fijn!

Douchen na een stuk lopen is nóg fijner!

En een van de fijnste dingen in het leven is het knapperige velletje van de kip die net zo heel lekker ruikend uit de oven komt voor het laatst bewaren :9 omnomnom! Zo de kip maar eens kruiden en de oven voorverwarmen :9
Ja doei.
pi_102265412
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja dat! En één van de twee die NIET zijn verklaring heeft ingetrokken was een andere prime suspect, over wie er recentelijk nieuwe verklaringen zijn afgegeven :')

Overigens: 'van de ratten besnuffeld' O+ = mooie zinsnede O+
http://www.guardian.co.uk(...)ast-words?intcmp=239

Getver :'(
pi_102265539
quote:
-O- onbegrijpelijk
Ja doei.
  donderdag 22 september 2011 @ 17:20:44 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102265630
quote:
En dan denk je, we leven in 2011... :{ Brr, je krijgt het er koud van.
pi_102265722
Georgia is denk ik nog steeds niet één van de meest vooruitstrevende staten wat dat betreft, denk ik.
  donderdag 22 september 2011 @ 17:48:57 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102266685
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:23 schreef Goodbye het volgende:
Georgia is denk ik nog steeds niet één van de meest vooruitstrevende staten wat dat betreft, denk ik.
Schijnbaar niet idd -O-

Maar het topique wordt er niet levendiger op met dergelijk nieuws merk ik :P Dusseh, jurkjes! Schoenen! :+ Broccoli?
pi_102266735
Oh, ik heb schoenen gekocht zonet. Schattige laarzen voor 45 euro. Ik was eigenlijk instant verliefd op prachtige, donkerbruine leren laarzen O+ O+ Maar die waren 180 euro, dus ik wacht even tot de uitverkoop die ze altijd in november/december hebben :7 .
pi_102266745
Broccoli :) net weer uit de vriezer gehaald O+ :9
Ja doei.
pi_102266749
En ik heb gister broccoli gegeten! :Y
pi_102266778
quote:
Pfff :'( Achterhaald systeem, racisme... Onbegrijpelijk.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102266831
Inderdaad onbegrijpelijk, on so many levels. :{

Ik heb ook gister broccoli gegeten! :9
Everything has changed
  donderdag 22 september 2011 @ 18:10:33 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_102267307
Feli Aurum!

Ook hier blij kwijt, al zeker een dikke week. En ik heb weinig reden om niet blij te zijn en weet ook niet zo goed hoe ik het kan fiksen dus. Hallo vroege winterdepressie ;(. Heb er op het werk nog het minst last van dus zie nu al op tegen een lekker piekerweekend ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_102267359
Voor het evenwicht hebben ze deze week wel een white supremacist ter dood gebracht die een zwarte man had overreden met zijn pick-up. De andere zit nog op death row. en volgens mij ook alleen maar omdat er zeer duidelijk videobeelden van waren, gemaakt door een bewakingscamera

Ik heb de cheesecake gekocht van bie de Lidl en hij smaakt precies zo als mijn eigen baksel van een paar weken terug 8-)

(heb hem bij mijn ouders laten staan, die beweerden dat ze het niet zo lekker vonden, ben benieuwd hoeveel er morgen nog over is :') )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_102267479
Oja en mijn vader heeft voor de vierde keer binnen 6 maanden tijd pijn aan zijn enkel. We (=mams en ik) weten niet of het ontstoken of verstuikt is. Hij beweert glashard dat het komt omdat hij een paar keer op "verkeerde schoenen" met de hond is gaan lopen.

En dan bedoelt hij dat hij zijn enkelhoge wandelschoenen niet aanhad, maar zijn gewone stevige schoenen. En hij weigert om naar de dokter te gaan. Ondanks dat wij zeggen dat het niet normaal is dat het telkens terugkomt. Wat het ook is. }:|

En maar ibu's (vr)eten.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_102267524
Rugzak is gepakt, vannacht vertrek ik voor 2 weken naar de Kanaren.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_102267538
Heerlijk! Alvast veel plezier O+ O+ *O*
Ja doei.
  donderdag 22 september 2011 @ 18:20:49 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102267571
quote:
6s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:18 schreef sigme het volgende:
Oe, lekker! O+ Veel plezier vast! Vakantie :9 Ik mag ook bijna! O+
pi_102267582
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:12 schreef Syrena het volgende:

Ik heb de cheesecake gekocht van bie de Lidl en hij smaakt precies zo als mijn eigen baksel van een paar weken terug 8-)
Is that a good or a bad thing? :')
pi_102267610
quote:
Succes met survivalen! :D
pi_102267668
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Is that a good or a bad thing? :')
Goed, want nu weet ik dat mijn baksel gelukt was *O* En heel bad, want ik vreet zo'n koek dus rustig op in mijn eentje.

Ik wil eigenlijk wel een crosstrainer, maar zie op MP door de bomen het bos niet meer, wat is nou een goeie?! Kan wel zelf een nieuwe kopen, maar die staat dan over een paar maanden mss ook op MP :')
pi_102267685
quote:
Fijne vakantie gewenst!!! *O* *O* *O*
  donderdag 22 september 2011 @ 18:25:25 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_102267719
Nu wil ik ook kaascake van de lidl ;(. Straks eerst spaghetti met pestosaus :9.

En thuis ga ik eerst een potje janken want het is een beetje raar om dat in de trein te doen.
Niet meer actief op Fok!
pi_102267745
Gat in de markt: een bedrijf dat je een crosstrainer of andere apparatuur eerst een tijdje verhuurt. Als het niet bevalt bel je ze en komen ze het ding weer halen en kunnen ze het uitlenen aan een ander. Bevalt het wél, dan kun je 'm kopen.
  donderdag 22 september 2011 @ 18:26:41 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_102267757
Fijne vakantie, sigme!
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 22 september 2011 @ 18:27:27 #84
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_102267790
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:26 schreef Syrena het volgende:
Gat in de markt: een bedrijf dat je een crosstrainer of andere apparatuur eerst een tijdje verhuurt. Als het niet bevalt bel je ze en komen ze het ding weer halen en kunnen ze het uitlenen aan een ander. Bevalt het wél, dan kun je 'm kopen.
is er al volgens mij. Al eens gegoogeld voor een loopband :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_102267811
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:25 schreef Viking84 het volgende:
Nu wil ik ook kaascake van de lidl ;(. Straks eerst spaghetti met pestosaus :9.

En thuis ga ik eerst een potje janken want het is een beetje raar om dat in de trein te doen.
Kon ik je maar een helft sturen! oO<
En :* voor het janken, gewoon ff doen straks, lucht vast op.
pi_102267837
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

is er al volgens mij. Al eens gegoogeld voor een loopband :P.
Hmmmm, ook in het diepe donkere Zuiden?
Ik ga eens kijken.
pi_102267959
Oh en er moet echt iets aan mijn tuin gaan gebeuren, ik stond vammorgen naar buiten te kijken, zitten er twee katten, eentje op het schuurdak en eentje in de tuin zelf.

Ik denk: Oh! Katjes! O+

Nah, ze keken me toch een potje brutaal aan :o En die ene, gaat ineens graven, gaat zitten, kakt flink, draait zich om, draait weer terug, kakt nog eens, en veegt dan met 1 poot de kuil dicht, kijkt me nog eens minachtend aan en roetst dan zo naar de buren :o

Nou ja, vanuit kattenoogpunt is het inderdaad niets meer of minder dan een enorme kattenbak _O-
pi_102268073
Mijn D:

Aardappeltjes
Boontjes
Rundertartaartjes*

* na 2 hapjes realiseerde ik me dat ik dat niet mag hebben :') Kwam goed uit voor Martijn; hij vond ze erg lekker :P
pi_102268613
Volgens mij is er de eerste 4-6 weken nog geen bloedverbinding Coco, dus zou het nog niet zoveel kwaad kunnen. Denk ik. Maar ik weet er ook verder geen klap van :').
pi_102268887
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn D:

Aardappeltjes
Boontjes
Rundertartaartjes*

* na 2 hapjes realiseerde ik me dat ik dat niet mag hebben :') Kwam goed uit voor Martijn; hij vond ze erg lekker :P

Valt mee joh, anders ff kort bakken?

Fijne vakantie Sigme ^O^
pi_102268928
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is er de eerste 4-6 weken nog geen bloedverbinding Coco, dus zou het nog niet zoveel kwaad kunnen. Denk ik. Maar ik weet er ook verder geen klap van :').
Oh. ja. Dat weet ik eerlijk gezegd ook allemaal niet :')

Anyhoo, this made me giggle :D

pi_102268951
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:58 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Valt mee joh, anders ff kort bakken?

Fijne vakantie Sigme ^O^
Ja, het was gebakken, maar nog rood van binnen. Omnomnom :9

Oh ja, Sigme, fijne vakantie :)
  donderdag 22 september 2011 @ 19:09:59 #93
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102269465
Oeps...

Aurum, van harte gefeliciteerd *O* Fijne dag nog :*

MarMar, sterke dame!

Vik, stom gevoel is dat he?zo onbestemd, niet ergens een vinger op kunnen leggen. Janken kan inderdaad wel helpen :)

Sigme! Een hele fijne vakantie! Geniet ervan...

Mo, goed dat je bent gaan rennen, 5.5 km nog wel, super !!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_102269601
quote:
ik denk wel dat ze een deuk in haar schedel heeft :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102269625
Fijne vakantie Sigme!!

Thx Uniek :*

En Vik idd, soms helpt gewoon janken heel goed, desnoods misbruik makend van een tearjerkende film :*
  donderdag 22 september 2011 @ 19:18:02 #96
148689 Muis006
pi_102269828
Wacht, heb ik wat gemist?

Coco, mag je geen tartaar? Ben je streng gelovig of is er een baby on board (of beide)?
pi_102269846
Check haar PoHi!
  donderdag 22 september 2011 @ 19:19:54 #98
148689 Muis006
pi_102269907
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Check haar PoHi!
Te lui moe lui moe lui moe take your pick.

Nou vooruit O+
pi_102269926
Op haar naam klikken is voldoende hoor :')
  donderdag 22 september 2011 @ 19:21:11 #100
148689 Muis006
pi_102269959
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op haar naam klikken is voldoende hoor :')
Hogere wiskunde weetjewel :{w
  donderdag 22 september 2011 @ 19:23:40 #101
148689 Muis006
pi_102270058
Ik lees het *O*

Gefeliciteerd Coco! :*

Als het een meisje is, noem je haar dan Buffy? 8-)
  donderdag 22 september 2011 @ 19:24:53 #102
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102270112
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:21 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Hogere wiskunde weetjewel :{w

:')
  donderdag 22 september 2011 @ 19:25:01 #103
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102270116
voor een meisje (dat wordt is het natuurlijk :P ) dan Zelda? en een jongen:Mario
pi_102270338
Fijne vakantie Sigme! :)

Aww Vik, :*!
Everything has changed
pi_102270358
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:23 schreef Muis006 het volgende:
Ik lees het *O*

Gefeliciteerd Coco! :*

Als het een meisje is, noem je haar dan Buffy? 8-)
Buffy the vampire slayer? I r into zombies, mkay :{w

We hebben ooit bedacht dat we een meisje Aenea wilden noemen. Een jongetje Fedde. Mgoed, eerst maar eens wachten of 't allemaal goed verloopt enzo :P
pi_102270434
Oh, en Vik -O- Dat is zo irritant als je je blij kwijt bent. Dus voor Tink en jou: hopelijk vinden jullie je blij snel terug O+ :*
  donderdag 22 september 2011 @ 19:35:45 #107
148689 Muis006
pi_102270622
Oh O+ Fedde vind ik echt een leuke naam!

Ik hoop dat het voorspoedig gaat :Y
pi_102270680
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:35 schreef Muis006 het volgende:
Oh O+ Fedde vind ik echt een leuke naam!

Ik hoop dat het voorspoedig gaat :Y
De opa van Martijn heette zo :) En wij vinden het allebei een hele gave naam O+

Aye, dat hopen we ook :) We zullen zien. Ben in ieder geval nu extra goed mijn best aan het doen om gezond te eten enzo :P
pi_102270738
Vernoem hem/haar naar je favoriete char in WoW ^O^
Ja doei.
  donderdag 22 september 2011 @ 19:41:22 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102270886

RTL Journaal net, item over die rellen in R'dam en dat ze de koppen op schermen in de stad gaan tonen. Laten ze zo'n scherm zien, zoals dat nu bij de Koopgoot hangt, staat er net op dat scherm: "Meedoen maakt het spannender" :')

Goeie timing _O-.
pi_102271013
Raad eens wie er volgend jaar in begin april niet in koud en nog besneeuwd Zweden zit, maar in warm en zonnig San Diego voor minstens een week?
pi_102271021
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Raad eens wie er volgend jaar in begin april niet in koud en nog besneeuwd Zweden zit, maar in warm en zonnig San Diego voor minstens een week?
Juist, ik! *O* *O* *O* *O* *O*
  donderdag 22 september 2011 @ 19:44:53 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102271029
quote:
Je ouders!
  donderdag 22 september 2011 @ 19:46:10 #114
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102271071
Lekker hoor :Y.
pi_102271130
quote:
Nice! :) Wat ga je doen daar?
Everything has changed
pi_102271193
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:47 schreef Mini. het volgende:

[..]

Nice! :) Wat ga je doen daar?
Er is een paper van me geacepteerd op een van de grootste conferentie in social sciences!
pi_102271386
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Er is een paper van me geacepteerd op een van de grootste conferentie in social sciences!
Wat goed, gefeliciteerd! :)
San Diego is best leuk trouwens, en waarschijnlijk mooi weer in april! Vorig jaar in november in elk geval wel. O+
Everything has changed
pi_102271639
quote:

[..]

Tofheid ^O^ *O* :s)
  donderdag 22 september 2011 @ 20:00:53 #119
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102271794
Wat goed Jeager *O*
pi_102272062
yes, ik vind het ook tof. En de Duutser gaat ook! *O* *O* *O*

Daarbij heb ik toen ik om kwart voor zeven thuis kwam uit het werk, en echt helemaal geen zin had om hard te lopen mezelf zo hard gepushed dat ik m'n 25 minuten rondje in 21 minuten gelopen heb...Ben ook trots op mezel dat ik gelopen heb!

En m'n lijstje is ook niet slecht

O: yoghurt met banaan en muesli
T: boterham met ham en komkommer
T: boterham tevredenheid
L: tomatensoep met boterham tevredenheid
T: beker vruchtenyoghurt
T: boterham tevredenheid
S: rondje heel hard hardlopen
T: knackebrod met nutella
D: zometeen: gegrilde courgette, wortel, paprika met wat worst
T: stukje chocola.
pi_102272296
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 19:30 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Buffy the vampire slayer? I r into zombies, mkay :{w

We hebben ooit bedacht dat we een meisje Aenea wilden noemen. Een jongetje Fedde. Mgoed, eerst maar eens wachten of 't allemaal goed verloopt enzo :P
Ik hoop op een meisje, Aenea vind ik echt een awesome naam!
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 22 september 2011 @ 20:14:31 #122
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102272380
Heel erg goed Jeager, topdag dacht ik zo!!

Anea dus zonder de e vind ik nog mooierderder O+
pi_102272401
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:07 schreef Jagärtrut het volgende:
yes, ik vind het ook tof. En de Duutser gaat ook! *O* *O* *O*
Tof zeg *O* !
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102272427
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Heel erg goed Jeager, topdag dacht ik zo!!

Anea dus zonder de e vind ik nog mooierderder O+
Ja, maar dan spreek je het anders uit!

Ik vind beide namen leuk :Y Maar wie weet verandert Coco nog in een hormonsterzombie :+
  donderdag 22 september 2011 @ 20:15:46 #125
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102272449
2 v 12 strakjes..
  donderdag 22 september 2011 @ 20:17:23 #126
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102272530
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
2 v 12 strakjes..
Ja! Ik zit nu al naar Rail Away te kijken, dankzij Duvel :').
pi_102272552
:* voor Vik & Tink

Gister had ik ook zo'n dag, maar vandaag was alles weer ok O+ . Hoewel ik een beetje opzie tegen de winter weer.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 22 september 2011 @ 20:17:44 #128
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102272554
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:15 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, maar dan spreek je het anders uit!

Ik vind beide namen leuk }) :Y Maar wie weet verandert Coco nog in een hormonsterzombie :+
Tssssssssssssk, wij bepalen heus wel de naam... Aenean of Anean, da's nog wel aan Coco en M
  donderdag 22 september 2011 @ 20:18:41 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102272601
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Tssssssssssssk, wij bepalen heus wel de naam... Aenean of Anean, da's nog wel aan Coco en M
Ik vind Fedde leuk, maar Aenaea (oid) niet zo :@. Ik weet niet, ik heb niet zoveel met van dat soort namen geloof ik.

/oldfashioned.
  donderdag 22 september 2011 @ 20:19:30 #130
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102272640
Phaidra en Tink dus ook al niet zoveel blij?
Komt het toch door de gedachte dat het zo weer winter en donker wordt?
Zelf raak ik ook lichtelijk in paniek als ik er aan denk :@
  donderdag 22 september 2011 @ 20:20:08 #131
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102272673
Komt vooral doordat het gewoon amper zomer is geweest -O-. Wat hebben we nou buiten kunnen zitten? Het was echt zo waardeloos.
pi_102272674
quote:
17s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:12 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik hoop op een meisje, Aenea vind ik echt een awesome naam!
hoe moet ik het uitspreken?

Ik zou m'n kinderen namen geven die internationaal ook werken. Die van mij doet dat niet en dat vind ik heeeeeeel erg frustrerend.
pi_102272764
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik zou m'n kinderen namen geven die internationaal ook werken. Die van mij doet dat niet en dat vind ik heeeeeeel erg frustrerend.
Ach ja, tot Friese namen globaal een trend worden en dat is slechts een kwestie van tijd.
pi_102272778
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Ooh lekker knus, met een dekentje en potje thee op de bank weer :@
  donderdag 22 september 2011 @ 20:22:52 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_102272835
Lijstje!

O: yoghurt met aardbeien
T :banaan
T: 200 gram cherrytomaatjes
L: twee bth chorizo, één bth ham
T: bekertje chocolademelk
T: bakje worteltjes
T: twee beschuiten met pindakaas
D: spaghetti met romige pestosaus (en Italiaanse groenten)

Ik ben wel tevreden :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_102272839
Aenea doet me denken aan Latijn :Y
pi_102272860
quote:

[..]

Eens!
Ik vind Aenea wel mooi trouwens. :)

Ik heb eigenlijk wel weer zin in de winter, als het buiten koud is lekker binnen zitten met een dikke trui enzo. O+
Everything has changed
pi_102272874
quote:
De winter is niet m'n favo deel van het jaar nee. En de ziekte van m'n mams wordt in de winter vaak erger (en vorige winter was al niet zo'n succes :') ) dus daar zie ik ook wat tegenop.

Maar, aan doemdenken hebben we niets. Komend weekend nog mooi weer *O* .
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 22 september 2011 @ 20:24:12 #139
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_102272907
quote:
Zou best kunnen. Eet ok iets teveel ijs op het moment. Dat doe ik normaal vooral hartje winter.
pi_102272992
quote:

[..]

Ainea of eenea, kan beide. Internationaal is wel handig, zou ik ook op letten! Zal je zien dat ik verliefd word op een oerhollandse naam :') .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102273091
Stoer Jagar!! *O*

En spammerdespam: http://petities.nl/petiti(...)en-tegen-dit-kabinet
  donderdag 22 september 2011 @ 20:28:45 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_102273107
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:22 schreef Goodbye het volgende:
Aenea doet me denken aan Latijn :Y
Aeneas als het een jongetje wordt en als 'ie nog een zusje wordt, gaat die Dido heten :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_102273257
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:21 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ooh lekker knus, met een dekentje en potje thee op de bank weer :@
En sneeuw :@ Ik schijt in mijn broek als ik moet rijden als er sneeuw ligt, maar ik vind het altijd zo mooi O+

Alleen maar vriezen is stom, dan heb je alleen de nadelen (kou & bevroren autoramen).
pi_102273261
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Aeneas als het een jongetje wordt en als 'ie nog een zusje wordt, gaat die Dido heten :Y.
Kijk maar uit voor een broer-zus variant van het oeidipus-complex dan :P .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102273302
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ananas en Dildo! c_/

Ja ik waarschuw maar vast oO<
  donderdag 22 september 2011 @ 20:33:59 #146
148689 Muis006
pi_102273341
Syrena _O-

Pestkop.
  donderdag 22 september 2011 @ 20:34:58 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102273393
Naja, ik moest ook al aan 'anal' denken :') _O-
  donderdag 22 september 2011 @ 20:35:36 #148
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102273428
Mental note, nooit eventuele kindernamen in slank bespreken :').
pi_102273474
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:33 schreef Muis006 het volgende:
Syrena _O-

Pestkop.
Mijn naam rijmt op kikker in je bil, pil etc. }:|
pi_102273487
ooit woonde er een tweeling bij ons in de straat.. het meisje heette fugeltsje en de jongen bearke
(vogeltje en beertje op zijn fries)
pi_102273595
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mental note, nooit eventuele kindernamen in slank bespreken :').
In OUD ook niet, las laatste een hele rel omdat de ene zogenaamd een naam van de andere had gejat. En de kinders waren nog niet eens geboren 8)7
Gewoon pas vertellen als ze geboren zijn, dan gaat er niemand naar doen. Tenzij je een naam hebt verzonnen met Dj ervoor :')
  donderdag 22 september 2011 @ 20:39:35 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102273642
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:36 schreef MarMar het volgende:
ooit woonde er een tweeling bij ons in de straat.. het meisje heette fugeltsje en de jongen bearke
Oei :')

Aenea vind ik mooi O+ Fedde is stoerig :7
pi_102273690
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:38 schreef Syrena het volgende:

[..]

In OUD ook niet, las laatste een hele rel omdat de ene zogenaamd een naam van de andere had gejat. En de kinders waren nog niet eens geboren 8)7
Gewoon pas vertellen als ze geboren zijn, dan gaat er niemand naar doen. Tenzij je een naam hebt verzonnen met Dj ervoor :')
Drie keer raden aan wie ik moest denken bij Fedde. :@ Maar die kent over een paar jaar hopelijk niemand meer.
Everything has changed
  donderdag 22 september 2011 @ 20:40:44 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102273712
Fedde le Grand, niet onsmakelijke dj.
pi_102273762
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:36 schreef MarMar het volgende:
Bèr is een hele Limburgse naam (zelfde uitspraak als Bear denk ik). En Zef O+
Oooooh die neem ik voor m'n hond O+ ook al wil ik een meisjeshond.
pi_102273836
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:40 schreef Mini. het volgende:

[..]

Drie keer raden aan wie ik moest denken bij Fedde. :@ Maar die kent over een paar jaar hopelijk niemand meer.
Oh, dat weet ik niet, de rel ging over een meisjesnaam, Matilda.
pi_102273853
quote:
14s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fedde le Grand, niet onsmakelijke dj.
Niet onsmakelijk? Ik heb hem eigenlijk nog nooit gezien. :o *gaat googlen*
Inderdaad ja!

Syrena: een meisjeshond die Ber heet? Dat lijkt me echt geniaal. _O-
Everything has changed
pi_102273904
Ha :D Het valt me mee dat veel mensen aenea leuk vinden. Had veel meer reacties zoals die van XM verwacht. Mgoed, voor hetzelfde geld wordt 't uiteindelijk een volledig andere naam. Je weet maar nooit :)
pi_102273945
quote:

[..]

Wauw! Wat gaat :D Gefeliciteerd! *O*
pi_102273982
Ik ken trouwens al twee mensen die hun kind dezelfde naam hebben gegeven als mijn voornaam 8-) Eentje heb ik jaren bij gewerkt en bij de andere heb ik de klas gezeten. Dus dat betekent dat ze me niet stom vonden, want anders noem je je kind niet hetzelfde.

Zo zal ik nevernooit een Ivo krijgen ;(
die zag ik laatst nog, en hij was niks veranderd alleen liepen er twee bijna pubers naast hem :o zul je altijd zien, plant hij zich wel voort :o
  donderdag 22 september 2011 @ 20:45:43 #161
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102274000
Mja, ik ga niet huichelachtig zeggen dat ik het een mooie naam vind als dat niet zo is (voor mij dan) :D. Maar als Coco en Mr.Coco het een prachtige naam vinden, nou prima toch! ^O^.
pi_102274088
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef Mini. het volgende:

[..]

Niet onsmakelijk? Ik heb hem eigenlijk nog nooit gezien. :o *gaat googlen*
Inderdaad ja!

Syrena: een meisjeshond die Ber heet? Dat lijkt me echt geniaal. _O-
Nee Zef :D maar Ber is ook wel koel. Alleen loopt er daar al eentje van rond hier, maar tegen de tijd dat ik een hund krijg is die vast al lang dood.

Het schreeuwt ook wel lekker voor als ze weglopen. Lekker kort :+
Tja, ik moet twee honden, ik zie het al _O-
pi_102274174
Wat de naam zo tof maakt is (imo) ook dat het een palindroom is O+

Jongensnaampaldindromen vind ik niet zo tof.

Otto
Reinier
Bob

Allemaal niet zo mn ding.
  donderdag 22 september 2011 @ 20:50:01 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102274219
Dan zou ik dus eerder voor Anna gaan, hoewel me dat nu teveel doet denken aan de naam van mn oud-directeur ;(.
  donderdag 22 september 2011 @ 20:51:37 #165
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_102274308
Ik ben ook even sprakeloos. Net gaat mijn mobieltje, een afgeschermd nummer die me belt. Ik: "Hallo?"
Man: "Ik komper an hoor. ik mot het ff in de groepfractie gooien
Ik: "Huh?"
Man: "komper an hoor!" Komper an!"
Ik: Waar an?
Man: Ik was echt fout, maar ik komper nu an hoor!
Ik: :? Volgens mij heb je een verkeerd nummer gebeld hoor.
Man:
Tuut tuut tuut tuut

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_102274361
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan zou ik dus eerder voor Anna gaan, hoewel me dat nu teveel doet denken aan de naam van mn oud-directeur ;(.
Anna is ook mooi :Y O+
  donderdag 22 september 2011 @ 20:58:53 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102274755
Bijzonder mazaru :7

Jätje :o :D Wat tof, gefeliciteerd! *O* Jij academica O+
  donderdag 22 september 2011 @ 20:59:34 #168
38396 mazaru
pi_102274793
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bijzonder mazaru :7

Jätje :o :D Wat tof, gefeliciteerd! *O* Jij academica O+
:s)
Hij belt niet eens meer terug
;(
pi_102274806
quote:
2s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:59 schreef mazaru het volgende:

[..]

:s)
Hij belt niet eens meer terug
;(
Waarschijnlijk is ie er al :P
  donderdag 22 september 2011 @ 21:05:24 #170
38396 mazaru
pi_102275141
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:59 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is ie er al :P
LOL
  donderdag 22 september 2011 @ 21:14:12 #171
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102275681
Over mooie namen: ik vroeg dat laatst aan vriendje en hij wist niks :D Ik vind meisjesnamen over het algemeen ook makkelijker dan jongensnamen oO< Mijn zus haar tweede naam is Melina, dat vind ik bijvoorbeeld best mooi O+ Lily vind ik ook leuk, of Amy. Ach voorlopig heb ik toch geen namen nodig :+

quote:
2s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:05 schreef mazaru het volgende:

[..]

LOL
*Mazaru draait zich op en kijkt net als de dude in haar icon* :o
  donderdag 22 september 2011 @ 21:16:11 #172
38396 mazaru
pi_102275801
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Over mooie namen: ik vroeg dat laatst aan vriendje en hij wist niks :D Ik vind meisjesnamen over het algemeen ook makkelijker dan jongensnamen oO< Mijn zus haar tweede naam is Melina, dat vind ik bijvoorbeeld best mooi O+ Lily vind ik ook leuk, of Amy. Ach voorlopig heb ik toch geen namen nodig :+

[..]

*Mazaru draait zich op en kijkt net als de dude in haar icon* :o
Animation1a.gif
Mijn telefoon ging!! Ik heb vrienden!!!

;(
Verkeerd verbonden!
  donderdag 22 september 2011 @ 21:16:44 #173
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102275834
  donderdag 22 september 2011 @ 21:26:55 #174
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102276405
quote:
Ja hoi.. had al geen zin in sex en nu ook niet :')

Mazaru :D

Fijne avond en slaap lekker slankies
pi_102276731
Pijnlijk... Die dozen met die bloemetjes op de achtergrond ook, alsof ze in de slaapkamer van hun moeder staan. :')
Everything has changed
pi_102276870
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 20:45 schreef Syrena het volgende:
Ik ken trouwens al twee mensen die hun kind dezelfde naam hebben gegeven als mijn voornaam 8-) Eentje heb ik jaren bij gewerkt en bij de andere heb ik de klas gezeten. Dus dat betekent dat ze me niet stom vonden, want anders noem je je kind niet hetzelfde.

Zo zal ik nevernooit een Ivo krijgen ;(
die zag ik laatst nog, en hij was niks veranderd alleen liepen er twee bijna pubers naast hem :o zul je altijd zien, plant hij zich wel voort :o
Hehe, herkenbaar! Ik heb ook een naamgenootje en dat is echt onwijs cool. :D
Zo vond ik het ook helemaal geweldig dat een Amerikaanse jeugdliefde na tig jaar nog wist wie ik was. :D
Doe wat je niet durft.
pi_102277166
Ik heb ik weet niet hoeveel naamgenoten, das niet handig want op mijn werk zijn er al 4... en allemaal van ongeveer dezelfde bouwjaren
  donderdag 22 september 2011 @ 21:43:10 #178
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102277303
Heb er ook legio, gelukkig niet op het werk. Op school zat ik nog wel met 3 naamgenotes in de klas. Zo irritant.
pi_102277433
Ja, uh... met naamgenootje bedoel ik natuurlijk wel dat iemand die ik ken zijn kind mijn naam heeft gegeven. B-)
Doe wat je niet durft.
  donderdag 22 september 2011 @ 21:48:28 #180
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102277658
quote:
6s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja, uh... met naamgenootje bedoel ik natuurlijk wel dat iemand die ik ken zijn kind mijn naam heeft gegeven. B-)
Leuk is dat! *O*

Ik heb niet zoveel naamgenoten. Ik vind mijn echte naam ook helemaal niet zo leuk, dus ach :+
  donderdag 22 september 2011 @ 21:50:49 #181
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102277801
Ik moet bij jouw naam denken aan een prettig nummer van The Killers!
pi_102277943
Jag, wat gaaf zeg! Ook onwijs tof dat de Duutser met je meegaat! *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Redactie Sport donderdag 22 september 2011 @ 22:00:45 #183
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_102278418
Ik ken helemaal geen naamgenootjes. :D Terwijl ik helemaal niet zo'n vreemde naam heb.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_102278636
Mijn naamgenootjes zijn altijd zeker 20 jaar ouder. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_102278693
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet bij jouw naam denken aan een prettig nummer van The Killers!
Oja, nu je het zegt! :D

Ik kom bijna nooit naamgenoten tegen. Er is wel ooit een kalfje naar mij vernoemd in het pension waar we op vakantie waren. Alleen jammer dat hij het jaar daarna alweer geslacht was. :+
Everything has changed
pi_102278776
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jag, wat gaaf zeg! Ook onwijs tof dat de Duutser met je meegaat! *O*.
meegaan..hij is zelf ook toegelaten tot dezelfde conferentie. Dus dat is wel tof!

En ik heb 1 naamgenoot. Maar wat zou ik graag willen dat ik een internationale voor en achternaam had!
  donderdag 22 september 2011 @ 22:08:13 #187
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102278884
*luistert nummer van The Killers* Die kende ik nog niet! Maar het enige nummer van The Killers wat ik écht goed vind is Romeo & Juliet :P Al is deze nog best leuk!

Er is wel ook een nummer van Paolo Nutini :P Die zong mijn Indonesische huisgenootje in Leeds steeds tegen me :+
  Redactie Sport donderdag 22 september 2011 @ 22:08:21 #188
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_102278890
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:04 schreef Mini. het volgende:

[..]

Oja, nu je het zegt! :D

Ik kom bijna nooit naamgenoten tegen. Er is wel ooit een kalfje naar mij vernoemd in het pension waar we op vakantie waren. Alleen jammer dat hij het jaar daarna alweer geslacht was. :+
Een neef van mijn moeder heeft een boerenbedrijf, en daar loopt een koe rond die naar mij vernoemd is. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_102278928
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:08 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Een neef van mijn moeder heeft een boerenbedrijf, en daar loopt een koe rond die naar mij vernoemd is. :')
_O-
  donderdag 22 september 2011 @ 22:17:24 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_102279469
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:08 schreef DeLuna het volgende:

[..]

:D.

Er is wel een boek over een meisje met mijn naam en verder word ik er gelukkig niet zo vaak mee geconfronteerd *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_102279638
Mijn naam hoor ik ook niet heul vaak. Vind t niet echt een mooie naam, maar t is wel MIJN naam O+
pi_102279822
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:D.

Er is wel een boek over een meisje met mijn naam en verder word ik er gelukkig niet zo vaak mee geconfronteerd *O*.
Hoi :W ik breek even in :D

Welk boek is dat?? Mijn beste vriendin heeft dezelfde naam als jij namelijk :+

En ohja, ik kom ook niet zoveel naamgenoten tegen, beetje net als DaD :')
Alhoewel ik wel een kinderboek heb over een meisje dat mijn naam heeft O+
pi_102280175
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn naam hoor ik ook niet heul vaak. Vind t niet echt een mooie naam, maar t is wel MIJN naam O+
Mijn zusje wilde vroeger altijd zo heten als jij heet. :)
Everything has changed
pi_102280375
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:06 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

meegaan..hij is zelf ook toegelaten tot dezelfde conferentie. Dus dat is wel tof!

En ik heb 1 naamgenoot. Maar wat zou ik graag willen dat ik een internationale voor en achternaam had!
hoe noemen ze je op je werk dan? :?

Wij zijn lekker uit eten geweest :Y

Voor: gamba piri piri en brood om het vocht mee op te nemen
hoofd: tournedos, sperziebonen en vlaamse friet
na: creme brulee :9
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_102280477
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:28 schreef Mini. het volgende:

[..]

Mijn zusje wilde vroeger altijd zo heten als jij heet. :)
Echt? Wat apart. De meeste mensen zijn niet zo kapot van 'Truus'.

Seriously though, wat O+
  donderdag 22 september 2011 @ 22:40:25 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102280987
Mjam Aurum :9 Lekkere dag gehad dus? :Y)

Toen ik klein was had ik een periode dat ik Nina wilde heten en iedereen probeerde te laten geloven dat mijn tweede naam 'muisje' betekende (ik vond muizen awesome oO< ).
  donderdag 22 september 2011 @ 22:44:42 #197
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102281274
Ik heb een dubbele naam, net als Jan Willem ofzo, en ik vind mn 2e naam eigenlijk mooier. Maarja.
pi_102281293
leuke dag gehad idd O+

En morgen thuiswerken, dus uitslapen

ik slaap de laatste 2 weken zo slecht :X Deze week al 2 keer om 0500 wakker geweest en niet verder kunnen slapen. In het weekend sta ik om 0700 naast mijn nest omdat ik niet verder kan slapen |:( |:( Begin echt te merken dat de vermoeidheid me begint te nekken. Ben verkouden, voel me moe.

Dus hopelijk lukt het uitslapen!
  donderdag 22 september 2011 @ 22:45:05 #199
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102281295
En het is dus geen jongensnaam he.
  donderdag 22 september 2011 @ 22:47:56 #200
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102281458
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een dubbele naam, net als Jan Willem ofzo, en ik vind mn 2e naam eigenlijk mooier. Maarja.
Tweede naam in DM? :Y) *aagje*
pi_102281505
Nu ben ik ook wel nieuwsgierig, XM. :) Een dubbele naam met jouw voornaam zie je niet zo vaak!
Everything has changed
  donderdag 22 september 2011 @ 22:49:47 #202
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102281557
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:45 schreef _aurum_ het volgende:
leuke dag gehad idd O+

En morgen thuiswerken, dus uitslapen

ik slaap de laatste 2 weken zo slecht :X Deze week al 2 keer om 0500 wakker geweest en niet verder kunnen slapen. In het weekend sta ik om 0700 naast mijn nest omdat ik niet verder kan slapen |:( |:( Begin echt te merken dat de vermoeidheid me begint te nekken. Ben verkouden, voel me moe.

Dus hopelijk lukt het uitslapen!
Ik hoop dat je lekker uitrust vannacht! :Y Verrot slapen is zo irritant ><
*slaapliedje* *O*

*WoW aanslingert* :9 Ik zo tegen vriendje over Coco's Grote Nieuws vertellen, hij: "je zei laatst al dat je haar niet veel meer op WoW zag, ze was schijnbaar druk bezig :7 " _O-
pi_102281568
Klinkt goed aurum!

Hè bah, ik hou van winterse dagen en op de bank met een dekentje in slaap vallen... Maar nu kan dat dus niet :@ want ik hoorde de telefoon blijkbaar niet meteen!
  donderdag 22 september 2011 @ 22:50:39 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102281601
*slechtslaapboksmetaurumdoet
pi_102281843
Over naamgenoten gesproken, er was er net een van een Slankie bij Nieuwsuur. :)
Everything has changed
  donderdag 22 september 2011 @ 23:02:47 #206
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102282167
Bedtijd! Slaap wel Slankies :W
pi_102283331
Misschien is het internationaal gezien nog wel beter ook als je je ding goed doet. Anders hebben ze het misschien van: "o, die hè", "o wat een sukkel", "nee niet die, die andere", "oh ja die is goed". En met een moeilijke naam weten ze precies meteen welke topper ze in huis hebben. Tenzij je een sukkel bent.

Daarnaast ken ik alleen maar leuke meisjes met de naam van jaeger terwijl het vaker omgekeerd is.

Daarnaast heb ik hard gelopen en zo maar een drankje dan.
pi_102283486
Als mensen moeite hebben met mijn naam zeggen ze maar koffie.
  Vis een optie? donderdag 22 september 2011 @ 23:31:14 #209
70532 loveli
N
pi_102283746
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:17 schreef Tinkepink het volgende:
Ik wel. En daarom vraag ik me af wat die chocolademuffinrestanten tussen m'n kiezen doen.
crap in = crap out
pi_102284070
Ik geloof niet dat er veel naamgenoten van mij zijn. Achja. Ze kunnen het in het buitenland meestal wel uitspreken. Wat ik wel tof had gevonden was als mijn voornaam ook mijn eerste naam was geweest. Mijn roepnaam staat nu helemaal niet in het paspoort en mijn paspoortnamen passen niet echt bij me eigenlijk.

Goed, tas inpakken en dan het weekend weg. Zin in :D.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? donderdag 22 september 2011 @ 23:49:07 #211
70532 loveli
N
pi_102284728
quote:

[..]

You go girl!!!
crap in = crap out
pi_102285444
Loveli, wat is een goede groente voor het geheugen? Ik kan me de laatste keer dat ik chips heb gegeten namelijk niet herinneren.
  Vis een optie? vrijdag 23 september 2011 @ 00:06:27 #213
70532 loveli
N
pi_102285501
Vette vis 8-) En noten, ook brainfood.
crap in = crap out
pi_102285535
Jagar _O_ mijn grote voorbeeld _O_ O+ O+ súper! Gefeliciteerd! *O*
Ja doei.
pi_102287130
En, wakker...
pi_102287425
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 01:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
En, wakker...
Hier nog een :'). Mijn ritme is stuk. En ik moet mijn tas nog steeds inpakken xD.
pi_102287595
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 02:07 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Hier nog een :'). Mijn ritme is stuk. En ik moet mijn tas nog steeds inpakken xD.
Weekendje weg?
  vrijdag 23 september 2011 @ 04:04:36 #218
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102287840
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 01:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
En, wakker...
*boks. Wederom -O-
pi_102287985
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 04:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

*boks. Wederom -O-
Je wordt steeds wakker na een aantal uur slaap?
Zou ik ff overleggen met je huisarts, zeker als het zo lang bestaat.
pi_102288007
En voor de vijfde keer wakker gebeld na 0:00
Gouden slaap O+
pi_102288112
Ik heb wel een nichtje dat naar mij is vernoemd O+ O+ Toen ze belden om te zeggen dat mijn zusje bevallen was en de naam noemde kon ik alleen maar huilen, zo lief !!
  vrijdag 23 september 2011 @ 07:03:40 #222
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102288123
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 06:08 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Je wordt steeds wakker na een aantal uur slaap?
Zou ik ff overleggen met je huisarts, zeker als het zo lang bestaat.
Nah, als het na de operatie nog zo is misschien. Meestal moet ik gewoon naar het toilet, maar kost het dan moeite om weer in te slapen.
pi_102288152
had ik ook, bleek melatonine te kort te zijn. Inslapen geen probleem maar doorslapen was een drama. Neem nu melatonine die pas na een x-aantal uren werkt, helpt prima. Binnenkort moet ik kijken of mijn lijf weer melatonine aanmaakt (je moet jaar slikken, soort van kickstart voor je lijf, als het goed is neemt je lijf het weer over, zo niet dan nog een jaar slikken)
pi_102288256
Ik werd om kwart voor 2 wakker met het gevoel dat mijn wekker vast heel snel af zou gaan. Gelukkig deed ie dat niet en heb ik nog 4,5 uur verder geslapen. O+
* HenkPietKlaasWim O+ slapen!

Owja, en mijn weegschaal was ook een soort van lief voor me. O+
En dan ben ik ook nog eens de enige interne vandaag op het werk en zit mijn haar potentieel goed. B-)

Het zou zomaar wel eens een goede dag kunnen worden. *)
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 23 september 2011 @ 07:48:41 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_102288358
Hoi! Ook hier vast een goede dag. Begon alleen niet zo goed want ik had geen ontbijt meer in huis (ontdekte ik pas gisteravond om 22.30) en moest toen wat halen bij de Ah to go.
Niet meer actief op Fok!
pi_102288509
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 02:43 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Weekendje weg?
:Y
pi_102288578
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 22:31 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

hoe noemen ze je op je werk dan? :?

Wij zijn lekker uit eten geweest :Y

Voor: gamba piri piri en brood om het vocht mee op te nemen
hoofd: tournedos, sperziebonen en vlaamse friet
na: creme brulee :9
dat klinkt lekker!

Ze noemen me nuuuunke. De y kunnen ze niet uitspreken hier. Of beter, niet zoals ze dat hier doen. En m'n achternaam beginnen ze niet aan!
pi_102288596
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:23 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Misschien is het internationaal gezien nog wel beter ook als je je ding goed doet. Anders hebben ze het misschien van: "o, die hè", "o wat een sukkel", "nee niet die, die andere", "oh ja die is goed". En met een moeilijke naam weten ze precies meteen welke topper ze in huis hebben. Tenzij je een sukkel bent.

Daarnaast ken ik alleen maar leuke meisjes met de naam van jaeger terwijl het vaker omgekeerd is.

Daarnaast heb ik hard gelopen en zo maar een drankje dan.
O+

Ik heb zoooo'n enorme kom havermout gemaakt vanmorgen....Maar hij komt op!
pi_102288722
Mijn oudste dochter heeft de naam voor haar zusje gekozen! Ze kwam tijdens mijn zwangerschap een keer aanrennen met "mama, papa, ik weet een mooie naam: Mila!" O+

En mogge, eten lukt met muizehapjes, rest is nog bagger. Als het zo blijft bel ik maandag de ha weer.
En natuurlijk val ik ook weer af -O- denk dat ik maar weer een vakantie naar Spanje moet boeken als ik weer beter ben om de kilootjes er weer aan te krijgen O-)
  vrijdag 23 september 2011 @ 09:11:31 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102289568
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2011 07:10 schreef Muks het volgende:
had ik ook, bleek melatonine te kort te zijn. Inslapen geen probleem maar doorslapen was een drama. Neem nu melatonine die pas na een x-aantal uren werkt, helpt prima. Binnenkort moet ik kijken of mijn lijf weer melatonine aanmaakt (je moet jaar slikken, soort van kickstart voor je lijf, als het goed is neemt je lijf het weer over, zo niet dan nog een jaar slikken)
Een hele nacht doorslapen zonder wakker te worden, is echt een zeldzaamheid voor mij hoor. Altijd al geweest. Ik word doorgaans minstens 2x wakker 's nachts, maar het duurt nu langer dan 'normaal' voor ik weer inslaap. Maar er speelt veel op het werk, het is druk, moet geopereerd worden, dus ik zie genoeg piekeraanleiding. Dus wijt het vooral daaraan en eens een keer niet aan mn lijf :').
pi_102289878
Mogguh!

Feli Jagar! *O* lijkt mij echt leuk om internationaal zo'n waardering voor je werk te krijgen :Y

auw...
Zo'n trainingsweek met een andere manier van trainen levert dus spierpijn op. ;(
auw...

Mijn naam? M'n moeder vond het mooi en m'n pa had m'n zus al een naam gegeven.
Daarnaast maar stuk of 8 klasgenoten gehad met dezelfde naam, woonde er eerder 5 in dezelfde straat als ik. En dan heet ik nog niet eens Jan of Henk.... :')

Fedde, ja, Aenea, nee, nee niet echt... Ik zou dan eerder voor dezelfde naam gaan als die Co heeft :@ die vinnik mooi.
  Vis een optie? vrijdag 23 september 2011 @ 09:41:56 #232
70532 loveli
N
pi_102290198
Volgende week broccoli voor de helft. Kun je 2 keer zoveel kopen B-)

Bij de weg, Coco, Pampers zijn ook in de actie dan :7
crap in = crap out
pi_102290635
Jagar, wat goed, gefeliciteerd *O*
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_102291109
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 09:41 schreef loveli het volgende:
Lekker!! B-)
Ik heb voor vanavond broccoli op het menu staan. :)
quote:
Dat is misschien wat aan de vroege kant. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_102291174
Zakken diepvriesbroccoli zijn hier £1 ^O^ zit 1 kg in, maar wel 1kg roosjes :Y (stam gebruik ik eigenlijk alleen in de soep

O+ vanavond wéér broccoli! *)

Goedemorgen!
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 23 september 2011 @ 10:24:07 #236
70532 loveli
N
pi_102291205
Stam is gezond!
crap in = crap out
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:24:30 #237
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_102291220
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 september 2011 06:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
En voor de vijfde keer wakker gebeld na 0:00
Gouden slaap O+
Amai, drukke wacht! Krijg je dan nu compensatie? Bij mij was het woensdagnacht zo rustig dat ik gewoon wakker werd om 5 uur om te controleren of mijn telefoon wel aanstond ;( .

Toen mijn ouders mijn naam kozen was hij heel ouderwets. Mijn tante vond het not done dat ik werd opgezadeld met zo een verschrikkelijke oma naam. Maar nu is hij al 9 jaar de populairste naam in Vlaanderen. Dus heel veel babies die naar mij vernoemd zijn ;). Hetzelfde trouwens met mijn zusje, haar naam is nu de populairste in Wallonie. En we zijn beide zeer internationaal, wat van mijn broer niet kan gezegd worden, die zijn naam was populair in de middeleeuwen...

En ik vind Fedde super mooi, had het wel nog nooit gehoord hier in Vlaanderen.
Ik bijt!
(Zachtjes)
  Licht Ontvlambaar vrijdag 23 september 2011 @ 10:26:09 #238
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_102291253
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 09:41 schreef loveli het volgende:

waar vind ik de aanbiedingen van volgende week?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:26:15 #239
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_102291254
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:24 schreef loveli het volgende:
Stam is gezond!
Ik wist helemaal niet dat je de stam kon opeten, dan maak ik daar volgende week lekker soep van. Ben helemaal in mijn soep maken. Gisteren 2 liter courgettesoep gemaakt, met Gorgonzola :@ .
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_102291285
de stam kun je idd gewoon eten, maar ik gebruik 'm amper :') zeker nu we alleen nog maar diepvriesgroenten gebruiken (want: goedkoper, al was het maar omdat je minder snel iets weggooit omdat het niet goed meer is) :9
Ja doei.
pi_102291334
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:49 schreef loveli het volgende:

[..]

You go girl!!!
^^^
  Vis een optie? vrijdag 23 september 2011 @ 10:30:40 #242
70532 loveli
N
pi_102291352
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:29 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

^^^
Ninja-edit ;)
crap in = crap out
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:30:50 #243
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102291354
pi_102291370

Oeh, lees net op wikipedia dat mijn naam 'Rots' betekent 8-)
pi_102291375
quote:
O+
Ja doei.
pi_102291377
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 23:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik wel. En daarom vraag ik me af wat die chocolademuffinrestanten tussen m'n kiezen doen.
je bent gewoon een mens en die heeft af en toe chocola nodig. Alles met mate jeweets :Y)
pi_102291410
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 07:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik werd om kwart voor 2 wakker met het gevoel dat mijn wekker vast heel snel af zou gaan. Gelukkig deed ie dat niet en heb ik nog 4,5 uur verder geslapen. O+
[me=HenkPietKlaasWim]O+ slapen!
[/me]

Owja, en mijn weegschaal was ook een soort van lief voor me. O+
En dan ben ik ook nog eens de enige interne vandaag op het werk en zit mijn haar potentieel goed. B-)

Het zou zomaar wel eens een goede dag kunnen worden. *)
ik denk dat het al een goede dag is als ik je zo hoor :Y
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:33:53 #248
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102291432
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:31 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]

Oeh, lees net op wikipedia dat mijn naam 'Rots' betekent 8-)
:D

Onze Slankie Rots-in-den-Branding 8-)

Oehoeee ik mag zo weer uurtjes declareren *) Nog even wat tekstjes afmaken! *O*
pi_102291451
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 08:13 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dat klinkt lekker!

Ze noemen me nuuuunke. De y kunnen ze niet uitspreken hier. Of beter, niet zoals ze dat hier doen. En m'n achternaam beginnen ze niet aan!
huuu

Heb je geen tweede naam die je kan gebruiken?

Of dat je er desnoods 1 kiest? Dat doen alle orientaalse mensen ook, kiezen gewoon voor een makkelijk bekkende Amerikaanse naam.

Ik zou voor Alexis gaan :+ _O-
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:34:41 #250
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_102291458
Lijstje voor vandaag:

O: 300 ml magere yogurt met 5 lepels havermout, een halve banaan en een halve appel
T: stukje bananenbrood
L: groot bord rauwkorst, driehoekig broodje kippenfilet
T: 2 stukken fruit
T: kwart zakje cup a soup (dan is het net groententhee :d)
D: op restaurant. Nestlé trakteert, hopelijk niet met babyvoeding ;).
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_102291481
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 09:25 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!

Feli Jagar! *O* lijkt mij echt leuk om internationaal zo'n waardering voor je werk te krijgen :Y

auw...
Zo'n trainingsweek met een andere manier van trainen levert dus spierpijn op. ;(
auw...

Mijn naam? M'n moeder vond het mooi en m'n pa had m'n zus al een naam gegeven.
Daarnaast maar stuk of 8 klasgenoten gehad met dezelfde naam, woonde er eerder 5 in dezelfde straat als ik. En dan heet ik nog niet eens Jan of Henk.... :')

Fedde, ja, Aenea, nee, nee niet echt... Ik zou dan eerder voor dezelfde naam gaan als die Co heeft :@ die vinnik mooi.
Eerste week is het ergst, want je lichaam moet wennen aan de veranderde trainingsintensiteit. Volgende week is alles beter O+
pi_102291506
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Ninja-edit ;)
O-)

Ik ben nog niet helemaal wakker :P
pi_102291507
Ohja, zo was er ooit een Carl (engelse uitspraak) die boos was als ik Karel zei..
"Het is Cawwwll" ging het dan, dus ik heb hem beloofd dat ik dat netjes zou zeggen als hij goed MaRRit zei :P never happend!
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:37:31 #254
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102291514
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:35 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Eerste week is het ergst, want je lichaam moet wennen aan de veranderde trainingsintensiteit. Volgende week is alles beter O+
Dat zeg ik ook maar tegen mezelf en vriendje, bewegen doet al 2 dagen zeer na pump _O- Ik wou gisteravond weer gaan sporten maar dat werd hem niet :') Zitten was al een probleem :D Maar vorige keer dat ik begon met pumpen deed de eerste keer ook het meest zeer :7
pi_102291528
Lijstje hier:

O: Griekse yoghurt met een klein handje bran flakes en een klein beetje honing.
T: 1 plakje roggebrood met pindakaas
L: vers gebakken volkorenbrood (ga zo deeg maken O+ )
T: heb nog wat bladspinazie liggen en ga daar een kleine salade mee maken met wat tonijn en ei
D: rest paddestoelenlasagne van woensdag en wat broccoli (en andere groenten) erbij :9
T: klein beetje Griekse yoghurt met peer (toetje)
T: ? is feest vanavond en ik kijk even of ik ga (is meer disco-achtig-feest-ding en daar houd ik niet zo van)
Ja doei.
pi_102291562
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:37 schreef MarMar het volgende:
Ohja, zo was er ooit een Carl (engelse uitspraak) die boos was als ik Karel zei..
"Het is Cawwwll" ging het dan, dus ik heb hem beloofd dat ik dat netjes zou zeggen als hij goed MaRRit zei :P never happend!
pi_102291595
Ik heb in coma gelegen vannacht, wel 2 paracetamol naar binnen gegooid voor ik ging slapen want heel mijn hoofd zat vast. Vanmorgen voel ik me echt een stuk beter!

Ik heb weer een beetje energie en eetlust! Dat was de afgelopen week wel anders :X

Vanaaf weer een poging wagen om naar de sportschool te gaan...

En morgen heb ik mijn B-day party en we gaan bbq-en dus ik moet nog even 'snel' gaan verzinnen wat we gaan eten :D

Hamburgers *check*
speklappen *check*
Drumstick in roasted red pork marinade *check*
Sate?
Iets anders?

Salades moet ik nog verzinnen :o

Ik wil zelf aioli maken en kruidenboter -> knoflook galore :9

Oh en buttermilk biscuits :9
pi_102291636
Karbo's! En spiesjes natuurlijk.... :P
pi_102291662
visje in folie met kruiden voor op de bbq een idee?

(nieuwe versie van "vis een optie?") ;)
pi_102291665
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:37 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook maar tegen mezelf en vriendje, bewegen doet al 2 dagen zeer na pump _O- Ik wou gisteravond weer gaan sporten maar dat werd hem niet :') Zitten was al een probleem :D Maar vorige keer dat ik begon met pumpen deed de eerste keer ook het meest zeer :7
hoeveel eiwit eet je op een dag?

Vrouwen eten meestal te weinig eiwit. Eiwit vult en het is anti spierpijn.
pi_102291696
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:43 schreef V1z0R het volgende:
Karbo's! En spiesjes natuurlijk.... :P
Ik heb 22 man die komt en mijn broertje kan in zijn eentje al een kilo karbo's opeten :')

En ik heb spiesjes -> sate O-)

Mijn vrienden/familie zijn geen viseters :X Daar kan ik moeite voor doen, maar dan laten ze het liggen o|O o|O
pi_102291718
En jijzelf dan? 't Is toch jouw verjaardag :P
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:47:44 #263
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102291751
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:44 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

hoeveel eiwit eet je op een dag?

Vrouwen eten meestal te weinig eiwit. Eiwit vult en het is anti spierpijn.
Hmm vast niet zoveel als ik zou moeten nee :@ :+ Ik eet vrij veel gekookte eitjes en vleesch en peulvruchten, op zich. Volgende keer dat ik ga pumpen misschein dan maar aan de nootjes enzo :Y
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:48:56 #264
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102291778
Aurum: steaaaak :9 Of van die gemarineerde hamlapjes :9

En aardappelsalade, vult als een tierelier en je kan er ook veggies in kwijt! *O*
pi_102291799
En worst!
pi_102291804
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:47 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hmm vast niet zoveel als ik zou moeten nee :@ :+ Ik eet vrij veel gekookte eitjes en vleesch en peulvruchten, op zich. Volgende keer dat ik ga pumpen misschein dan maar aan de nootjes enzo :Y
ga ik een bak kwark eten na het trainen :9
goed idee!!!
pi_102291948
Ik eet Tomaten Zwerge 8-) (kleine tomaatjes, gekocht in Duitsland, komen uit NL :') )

Net ff snel twee jurken besteld bij de H&M, zag dat de ene al was uitverkocht in >40, dus ik hoop dat 38 me past.

Dit weekend de rest bestellen, ik heb vanalles aangekruisd in de catalogus :@ net zoals vroeger bij de Toys 'n Rus gids oO<
  vrijdag 23 september 2011 @ 10:55:46 #268
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102291974
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:49 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

goed idee!!!

Point taken :+
  Vis een optie? vrijdag 23 september 2011 @ 11:04:56 #269
70532 loveli
N
pi_102292235
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:45 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik heb 22 man die komt en mijn broertje kan in zijn eentje al een kilo karbo's opeten :')

En ik heb spiesjes -> sate O-)

Mijn vrienden/familie zijn geen viseters :X Daar kan ik moeite voor doen, maar dan laten ze het liggen o|O o|O
Voor zoveel man kan het duur BBQ-en zijn. Bij de Makro kun je mooie hompen vlees kopen om er zelf ribeyes af te snijden of entrecotes. Nog steeds duur, maar minder dan de premium ribeye van de appie waar in de zomer heel optimistisch "ook voor de BBQ" op gestickerd is.

Op de BBQ, zo nu en dan afblussen met oud bruin... :9
crap in = crap out
pi_102292272
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:55 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Point taken :+
en haal dan gewone kwark, niet kwark met een smaakje want daar zitten meer kcals in en minder eiwit.

Als je gewone kwark niet lekker vindt, dan kan je er een beetje kaneel in doen en zoetstof. Bij de appie verkopen ze light siroop, die kan je er ook doorheen doen etc.
  Vis een optie? vrijdag 23 september 2011 @ 11:08:55 #271
70532 loveli
N
pi_102292336
Wanneer je voedsel op de juiste momenten combineert met bewegen haal je veel meer winst dan als je zomaar wat doet.
crap in = crap out
  vrijdag 23 september 2011 @ 11:10:29 #272
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102292367
Lijst:
O: kom kwark
S: 10 km met 10.6/uur
T:s?: bolterham ossenworst, gekookt ei, beschuit kaas, beschuit jam, appel
L: 2 boterhammen ossenworst, paar wortels, beker melk
T's/: blokje choco, zoute sticks, peer, kiwi
D: kwark/vla

Morgen begint werkellende weer, bah

Beetje weinig zie ik nu... heb wel zin in bruinebonensoep dus dat komt er nog bij, 2 kommetjes.
  vrijdag 23 september 2011 @ 11:10:36 #273
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102292369
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:06 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

en haal dan gewone kwark, niet kwark met een smaakje want daar zitten meer kcals in en minder eiwit.

Als je gewone kwark niet lekker vindt, dan kan je er een beetje kaneel in doen en zoetstof. Bij de appie verkopen ze light siroop, die kan je er ook doorheen doen etc.
Hmm ik trek zoetstof niet zo goed (krijg er koppijn van :P), maar er is vast wel iets. Griekse yoghurt met vruchtenjam of honing is zeker niet zo tof? :')

Ik heb het idee dat deze vragen allemaal wel eens de revue gepasseerd zijn in dit topic, maar ik ben het een beetje kwijt geloof ik :@ oO<
  Vis een optie? vrijdag 23 september 2011 @ 11:12:01 #274
70532 loveli
N
pi_102292399
Yoghurt zit minder eiwit in dan kwark. Honing en jam zijn suikers, dus met mate.
crap in = crap out
  vrijdag 23 september 2011 @ 11:13:14 #275
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102292430
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:12 schreef loveli het volgende:
Yoghurt zit minder eiwit in dan kwark. Honing en jam zijn suikers, dus met mate.
Grazie!

Okay. Misschien dan eens gewone kwark met een lepel jam of honing proberen. :Y
pi_102292507
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Grazie!

Okay. Misschien dan eens gewone kwark met een lepel jam of honing proberen. :Y
Gewoon alleen kwark is ook lekker hoor ;)

Bruine bonensoep :9~ En ik mis al een poosje de ouderwetse cola-beerenburg in je lijstjes uniek :D

Aurum, rundergehakt en kipfilet bij de Makro, nog geen 6,-/kilo
  vrijdag 23 september 2011 @ 11:18:47 #277
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102292571
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:16 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Gewoon alleen kwark is ook lekker hoor ;)

Bruine bonensoep :9~ En ik mis al een poosje de ouderwetse cola-beerenburg in je lijstjes uniek :D
Het is vakantie dus je kan er rustig vanuit gaan dat er her en der cola-berenburg hoort te staan :D
  vrijdag 23 september 2011 @ 11:19:16 #278
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102292587
Vind ik niet zo, V1z0Rmans :@ Al is dat misschien iets wat je moet leren, net als thee zonder suiker...
  vrijdag 23 september 2011 @ 11:20:15 #279
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102292624
Bruine bonen met rijst en spekkies :9
Ik heb ook al een tijd zin in chili con carne! :9
pi_102292763
:D dan is het goed uniek, nu wel jaloers op je bruine bonensoep :{
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vind ik niet zo, V1z0Rmans :@ Al is dat misschien iets wat je moet leren, net als thee zonder suiker...
Hoe zit het eigenlijk met je afkicken van zoetigheid?
  Vis een optie? vrijdag 23 september 2011 @ 11:28:08 #281
70532 loveli
N
pi_102292862
Nog liefhebbers van spruitjes in de buurt? Die kunnen hun hart vanaf maandag ophalen. Ook stoofvlees.
crap in = crap out
  vrijdag 23 september 2011 @ 11:28:31 #282
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_102292873
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vond vroeger yogurt en kwark zonder suiker echt niet lekker, en nu vind ik met suiker echt heel erg vies! Dus even volharden en dan komt het wel. Misschien eerst met wat fruit dan heb je toch wat zoet, of musli ofzo.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_102292938
@Aurum: maiskolf :9 of gepofte aardappels
  vrijdag 23 september 2011 @ 11:31:05 #284
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102292953
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:24 schreef V1z0R het volgende:
:D dan is het goed uniek, nu wel jaloers op je bruine bonensoep :{

[..]

Hoe zit het eigenlijk met je afkicken van zoetigheid?
Mijn eetmojo is nog steeds wat twijfelachtig de laatste tijd, maar ik drink nu veelal alleen cola in het weekend en dan meestal 1-2 glazen, dus dat is op zich wel okay. In het kader van meer drinken ivm buikpijn drink ik wel vaker een glas limonade, dus dat moet nog over gaan in water :')
  Vis een optie? vrijdag 23 september 2011 @ 11:32:26 #285
70532 loveli
N
pi_102292987
Of (kruiden)thee.
crap in = crap out
  vrijdag 23 september 2011 @ 11:32:59 #286
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_102293004
Planning voor dit weekend:
Zaterdag:
O: Overnight oats met yogurt en kwark en een appel
L: Steak bearnaise met frietjes en een groot bord rauwkost
T: halve liter courgette soep
D: pastasalade met weinig pasta (met salade, tomaat, komkommer, paprika en worteltjes, en 2 boterhammen met geitenkaas
T: stuk bananenbrood

Zondag:
O: stuk bananenbrood, portie kwark met sinasappel
L: vol au vent met kroketjes en groot bord rauwkost
T: halve liter courgette soep
D: worteltjes, en 3 of 4 boterhammen met geitenkaas en kalfsworst
T: stuk bananenbrood
Ik bijt!
(Zachtjes)
  vrijdag 23 september 2011 @ 11:35:08 #287
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102293072
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:32 schreef loveli het volgende:
Of (kruiden)thee.
Oh ja thee drink ik altijd al veel :Y Ik doe de limo een beetje als afwisseling op de thee :+ Of voor als ik veel dorst heb en niet wil wachten tot m'n thee is afgekoeld :P
pi_102293224
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mijn eetmojo is nog steeds wat twijfelachtig de laatste tijd, maar ik drink nu veelal alleen cola in het weekend en dan meestal 1-2 glazen, dus dat is op zich wel okay. In het kader van meer drinken ivm buikpijn drink ik wel vaker een glas limonade, dus dat moet nog over gaan in water :')
Zit vooruitgang in dus? :D ^O^

Ik vind dat jij de verdeling altijd wel erg goed hebt sjaapje! :Y Genoeg eiwitten in ieder geval! ^O^

B-)
pi_102293935
Waar is kwak?! :o :@ *O*

O+
pi_102294296
O: hardgekookt eitje
L: groentesoep, broodje met plak boterhamworst, 2 plakjes kipfilet voor de nom.
T: fruit
D: moeten we nog bepalen

Ga dit weekend boodschappen doen om alle ingrediënten voor dat weekmenu (dat ik laatst had geplaatst) te halen :)
  Vis een optie? vrijdag 23 september 2011 @ 12:14:23 #291
70532 loveli
N
pi_102294332
Ik mis foliumzuur :+
crap in = crap out
pi_102294352
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:14 schreef loveli het volgende:
Ik mis foliumzuur :+
:D Staat niet op het lijstje, maar ik slik heel braaf mama-pillen :P

Sterker nog, zal die van vandaag maar meteen even nemen :D
pi_102295142
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
O: hardgekookt eitje
L: groentesoep, broodje met plak boterhamworst, 2 plakjes kipfilet voor de nom.
T: fruit
D: moeten we nog bepalen

Ga dit weekend boodschappen doen om alle ingrediënten voor dat weekmenu (dat ik laatst had geplaatst) te halen :)
niet om flauw te doen lieve Coco maar je moet echt meer gaan eten :*

Dat weet ik nog van mijn vriendin, die had zo'n boek liggen waarin stond wat je minimaal moest eten als je zwanger was (en zij moest dan nog iets meer omdat het een tweeling was)
En jij eet echt veel te weinig nu.

Linkje:
http://mens-en-gezondheid(...)en-zwangerschap.html
pi_102295199
Wat Progje zegt, een broodje kaas onder je gekookte eitje bijvoorbeeld :*
  Vis een optie? vrijdag 23 september 2011 @ 12:45:00 #295
70532 loveli
N
pi_102295226
En no worries, de beeb komt niets tekort. Alles wat 'ie nodig heeft krijgt 'ie, alleen gaat er dan minder naar de mams. Gezond eten moet je als moeder doen om zelf in conditie te blijven. Omega-3 is ook eentje om te onthouden.
crap in = crap out
pi_102295284
En nog iets Coco, dit is ook een belangrijke

Eten wassen / bereiden
Tijdens de zwangerschap moet je eten altijd goed wassen,

Ik ben daar zelf namelijk altijd veel te laks in :@
En ik geloof dat er bepaalde ellende op groenten kan zitten die slecht zijn voor de beeb.. mijn vriendin zei daar ook iets over, maar weet niet meer precies wat :@
pi_102295296
Soms wel eens het idee dat er 'te' overdreven wordt gedaan met dat mama-gedoe :@
Dat mag je niet eten, daar moet je op letten... Ik ben er volgens mij ook redelijk normaal uitgekomen zonder dat daar op gelet is :')
pi_102295323
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:47 schreef V1z0R het volgende:
Soms wel eens het idee dat er 'te' overdreven wordt gedaan met dat mama-gedoe :@
Dat mag je niet eten, daar moet je op letten... Ik ben er volgens mij ook redelijk normaal uitgekomen zonder dat daar op gelet is :')
^^
Ja doei.
pi_102295395
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 12:47 schreef V1z0R het volgende:
Klopt, je moet het ook vooral niet overdrijven...

maar van die groenten had te maken met een of andere bacterie waardoor je ook weer een miskraam zou kunnen krijgen.. Dus tja, dan is het wel iets om even rekening mee te houden.
  vrijdag 23 september 2011 @ 12:55:54 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_102295561
Wat ik nog weet van zwangere collega's en vriendinnen is geen rauw vlees, groente en fruit goed wassen, geen kazen van bepaalde melk (geen idee welke) en geen kattenbakken meer uitscheppen of verschonen. Rustig aan met kaneel en voor de rest, rust, reinheid en regelmaat. Wat ook geldt voor de babbie straks.
pi_102295580
Vol!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')