Klinkt... apart!quote:Op donderdag 22 september 2011 13:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Zag pas een advertentie van een H&M winterjas in de Metro/Spits, die zag er wel mooi uit voor weinig. Kwaliteit is natuurlijk wel H&M.
Ik hoef dit jaar geen nieuwe
Tenzij ik iets onweerstaanbaars in de uitverkoop tegenkom. En als die smaragdgroene donsgevulde winterjas met asymmetrische rits en vossebontkraag er dit jaar nog hangt, kom ik ook weer in de verleiding om 300 euro uit te geven.
ik weet niet hoe het bij jou zit, maar hier is het 5 over 3quote:Op donderdag 22 september 2011 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ben mezelf de hele ochtend al aan het schoppen om zo te gaan hardlopen, of naar de sportschool te gaan, maar 't lukt niet echt...![]()
Al heb ik wel besloten dat ik om half 3 ook echt ga!half uurtje rennen..
Lijstje:
O: 2 plakjes roggebrood met pindakaas
T: 3 blokjes kaas
L: 2 getostificeerde volkorenboterhammen met kaas en een klein beetje extra hete curry
S: hardlopen (5km)
T: wat Griekse yoghurt met stukjes peer
D: een half kippetje uit de oven met wat groenten uit de grillpan erbij
T: kop koffie
T: glaasje droge witte wijn
Hier is het 5 over 2quote:Op donderdag 22 september 2011 15:04 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het bij jou zit, maar hier is het 5 over 3
Oja, dat is vanavond weerquote:Op donderdag 22 september 2011 15:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Bahaha
![]()
Martijn smst me net dat hij bij Mc Biggah in de bus zitHolland in da Hood
Ik vind het geweldig. Ik vind sowieso dat soort programma's allemaal heerlijk. Pulp for Pony!quote:Op donderdag 22 september 2011 15:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oja, dat is vanavond weer. Een uur lang plaatsvervangende schaamte!
Ik kijk gewoon eerst naar 2voor12, lekker highbrow en dan vervolgens naar HitH, complete baggerquote:Op donderdag 22 september 2011 15:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig. Ik vind sowieso dat soort programma's allemaal heerlijk. Pulp for Pony!
Je bedoelt de jam en speculoospasta? Vind het wel meevallen. Ben niet van de anti-suikerbrigade.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:10 schreef V1z0R het volgende:
Gewoon net lijstje dacht ik Tink? Beetje veel zoetigheid misschien.
Stamppot andijvie met spekjes
Mueslireep ook nogquote:Op donderdag 22 september 2011 16:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je bedoelt de jam en speculoospasta? Vind het wel meevallen. Ben niet van de anti-suikerbrigade.
Ja. Die is nu op. Vult ook zo lekkerquote:Op donderdag 22 september 2011 16:21 schreef Rituals het volgende:
En ik zie nu pas de brezel. Lekker
.
Uitsloverquote:Op donderdag 22 september 2011 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
5,5km is het gewordenWas verkeerd gelopen en had daardoor een stukje gemist, maar er per ongeluk daarna een langer stuk aan vastgeplakt
ongeveer 33 minuten over gedaan
600??? Tja, soms willen mensen iets gewoon niet horen. Dan kun je lullen als Brugman, maar ze nemen het toch niet van je aan.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een collega van me doet zo'n shakedieet, mag je alleen van die shakes en voor de rest alleen wat groentes op een dag. Dagelijkse kcal-inname: 600 kcals. En ik krijg haar gewoon niet aan haar verstand dat het geen goed idee is.
Ze heeft het van een andere collega die het dieet ook gevolgd heeft. 40 kg kwijt is geraakt, waarvan er nu alweer 30 aan zitten. Mja, waarom zou je dan ook luisteren naar iemand die al tegen de 2 jaar vrij constant is, met een schommeling van 3-4 kg.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
600??? Tja, soms willen mensen iets gewoon niet horen. Dan kun je lullen als Brugman, maar ze nemen het toch niet van je aan.
In dit geval vrij simpel, denk ik. Zij denkt waarschijnlijk dat jij zo iemand ben bij wie het vanzelf gaat. En die anders was wel even 40 kilo kwijt he! Dat ze er 30 weer terug heeft, dat negeer je dan gewoon even.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze heeft het van een andere collega die het dieet ook gevolgd heeft. 40 kg kwijt is geraakt, waarvan er nu alweer 30 aan zitten. Mja, waarom zou je dan ook luisteren naar iemand die al tegen de 2 jaar vrij constant is, met een schommeling van 3-4 kg.
En dan zit ze tijdens de lunch zo'n kom kleefpasta leeg te lepelenquote:Op donderdag 22 september 2011 16:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
In dit geval vrij simpel, denk ik. Zij denkt waarschijnlijk dat jij zo iemand ben bij wie het vanzelf gaat. En die anders was wel even 40 kilo kwijt he! Dat ze er 30 weer terug heeft, dat negeer je dan gewoon even.
eyquote:Op donderdag 22 september 2011 16:45 schreef Mini. het volgende:
Mensen die 40 kilo kunnen missen kijken waarschijnlijk sowieso anders tegen eten aan dan jij, anders hadden ze wel ooit eerder op de rem getrapt.
Geldt niet voor iedereen natuurlijk, maar zo zie ik het in mijn omgeving wel vaak.
eyquote:Op donderdag 22 september 2011 16:46 schreef V1z0R het volgende:
Ik kan 40kilo missen maar dan wordt ik een vaatdoekje
En veel mensen kiezen nou eenmaal voor de snelste weg...
yo wa'dap?quote:
Maar jij wílde het misschien ook wel kwijt zijn in 2 maanden, maar hebt het wél verstandig aangepakt en er de tijd voor genomen.quote:
Jij bent door medische issues aangekomen en op een gezonde manier weer afgevallen, dat is anders!quote:
Denk inderdaad dat dat vaak klopt. En ik ben helemaal voor afvallen op een gezonde manier, maar ik begrijp goed dat sommige mensen een soort kick-start willen maken door middel van shakes of iets dergelijks. Dan heb ik het met name over mensen met ernstig overgewicht.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:45 schreef Mini. het volgende:
Mensen die 40 kilo kunnen missen kijken waarschijnlijk sowieso anders tegen eten aan dan jij, anders hadden ze wel ooit eerder op de rem getrapt.
Geldt niet voor iedereen natuurlijk, maar zo zie ik het in mijn omgeving wel vaak.
Ik snap het ook, maar ik vind het niet verstandig om te gaan voor shakes en max. 600 kcals. En dat mag ik net zo goed vinden als dat zij vinden dat ze dat wél moeten doen.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat dat vaak klopt. En ik ben helemaal voor afvallen op een gezonde manier, maar ik begrijp goed dat sommige mensen een soort kick-start willen maken door middel van shakes of iets dergelijks. Dan heb ik het met name over mensen met ernstig overgewicht.
En wat dan vooral belangrijk is, mensen in hun waarde laten en je niet blijven opdringen over gezond eten...das mij namelijk al zo veel gebeurd en zo irritantquote:Op donderdag 22 september 2011 16:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik snap het ook, maar ik vind het niet verstandig om te gaan voor shakes en max. 600 kcals. En dat mag ik net zo goed vinden als dat zij vinden dat ze dat wél moeten doen.
Mja, ik ken dan weer veel voorbeelden van mensen die hun leven lang al te zwaar zijn omdat ze op een of andere manier gewoon geen maat kunnen houden. Mijn vader bijvoorbeeld, een dieet gaat prima voor even, maar "normaal" eten kan hij niet. Op dat gebied heeft hij echt een rare kronkel in zijn hoofd, het idee van je leven lang "gewoon" gezond eten voelt voor hem al als een enorme beperking zegt 'ie. Als je daarover begint reageert hij ook alsof hij zich persoonlijk aangevallen voelt, dat je hem iets wil afnemen ofzo.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:57 schreef MarMar het volgende:
Nee niet persoonlijk, maar ik vond je opmerking wel een beetje kort door de bocht.
No hard feelings.
Het is altijd "de meesten" en dan als iemand met een ander voorbeeld komt "ja maar jij bent anders" en ik ken best heel veel van die "ja maar jij bent anders" voorbeelden.
Ja dat is echt van de ratten besnuffeld :/ geen fysiek bewijs, 7 vd 9 getuigen trekken hun verklaring in, en een man of 10 getuigen dat ie het niet heeft gedaan.quote:Op donderdag 22 september 2011 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaidiehai!
*trots op zus* uitreiking was tof![]()
Daarna gezellig met z'n allen gelunched![]()
Nog steeds spierpijn ><
En ookTroy Davis
Net even bijgelezen op The Guardian enzo, bwoh.
Ja dat! En één van de twee die NIET zijn verklaring heeft ingetrokken was een andere prime suspect, over wie er recentelijk nieuwe verklaringen zijn afgegevenquote:Op donderdag 22 september 2011 17:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat is echt van de ratten besnuffeld :/ geen fysiek bewijs, 7 vd 9 getuigen trekken hun verklaring in, en een man of 10 getuigen dat ie het niet heeft gedaan.
Dat hele rechtssysteem daar is doorspekt met racisme.
Bah
http://www.guardian.co.uk(...)ast-words?intcmp=239quote:Op donderdag 22 september 2011 17:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja dat! En één van de twee die NIET zijn verklaring heeft ingetrokken was een andere prime suspect, over wie er recentelijk nieuwe verklaringen zijn afgegeven![]()
Overigens: 'van de ratten besnuffeld'= mooie zinsnede
![]()
^^quote:Op donderdag 22 september 2011 17:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
http://www.guardian.co.uk(...)ast-words?intcmp=239
Getver
quote:Op donderdag 22 september 2011 17:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Getver
En dan denk je, we leven in 2011...quote:Op donderdag 22 september 2011 17:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Getver
Schijnbaar niet iddquote:Op donderdag 22 september 2011 17:23 schreef Goodbye het volgende:
Georgia is denk ik nog steeds niet één van de meest vooruitstrevende staten wat dat betreft, denk ik.
Pfffquote:Op donderdag 22 september 2011 17:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Getver
Oe, lekker!quote:Op donderdag 22 september 2011 18:18 schreef sigme het volgende:
Rugzak is gepakt, vannacht vertrek ik voor 2 weken naar de Kanaren.
Is that a good or a bad thing?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:12 schreef Syrena het volgende:
Ik heb de cheesecake gekocht van bie de Lidl en hij smaakt precies zo als mijn eigen baksel van een paar weken terug![]()
Succes met survivalen!quote:Op donderdag 22 september 2011 18:18 schreef sigme het volgende:
Goed, want nu weet ik dat mijn baksel gelukt wasquote:Op donderdag 22 september 2011 18:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is that a good or a bad thing?
Fijne vakantie gewenst!!!quote:Op donderdag 22 september 2011 18:18 schreef sigme het volgende:
is er al volgens mij. Al eens gegoogeld voor een loopbandquote:Op donderdag 22 september 2011 18:26 schreef Syrena het volgende:
Gat in de markt: een bedrijf dat je een crosstrainer of andere apparatuur eerst een tijdje verhuurt. Als het niet bevalt bel je ze en komen ze het ding weer halen en kunnen ze het uitlenen aan een ander. Bevalt het wél, dan kun je 'm kopen.
Kon ik je maar een helft sturen!quote:Op donderdag 22 september 2011 18:25 schreef Viking84 het volgende:
Nu wil ik ook kaascake van de lidl. Straks eerst spaghetti met pestosaus
.
En thuis ga ik eerst een potje janken want het is een beetje raar om dat in de trein te doen.
Hmmmm, ook in het diepe donkere Zuiden?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
is er al volgens mij. Al eens gegoogeld voor een loopband.
Valt mee joh, anders ff kort bakken?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn D:
Aardappeltjes
Boontjes
Rundertartaartjes*
* na 2 hapjes realiseerde ik me dat ik dat niet mag hebbenKwam goed uit voor Martijn; hij vond ze erg lekker
Oh. ja. Dat weet ik eerlijk gezegd ook allemaal nietquote:Op donderdag 22 september 2011 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is er de eerste 4-6 weken nog geen bloedverbinding Coco, dus zou het nog niet zoveel kwaad kunnen. Denk ik. Maar ik weet er ook verder geen klap van.
Ja, het was gebakken, maar nog rood van binnen. Omnomnomquote:Op donderdag 22 september 2011 18:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Valt mee joh, anders ff kort bakken?
Fijne vakantie Sigme
ik denk wel dat ze een deuk in haar schedel heeftquote:
Hogere wiskunde weetjewelquote:Op donderdag 22 september 2011 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op haar naam klikken is voldoende hoor
quote:
Buffy the vampire slayer? I r into zombies, mkayquote:Op donderdag 22 september 2011 19:23 schreef Muis006 het volgende:
Ik lees het
Gefeliciteerd Coco!
Als het een meisje is, noem je haar dan Buffy?
De opa van Martijn heette zoquote:Op donderdag 22 september 2011 19:35 schreef Muis006 het volgende:
OhFedde vind ik echt een leuke naam!
Ik hoop dat het voorspoedig gaat
Juist, ik!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Raad eens wie er volgend jaar in begin april niet in koud en nog besneeuwd Zweden zit, maar in warm en zonnig San Diego voor minstens een week?
Je ouders!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Raad eens wie er volgend jaar in begin april niet in koud en nog besneeuwd Zweden zit, maar in warm en zonnig San Diego voor minstens een week?
Nice!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat goed, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Er is een paper van me geacepteerd op een van de grootste conferentie in social sciences!
Tofheidquote:Op donderdag 22 september 2011 19:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Er is een paper van me geacepteerd op een van de grootste conferentie in social sciences!
Ik hoop op een meisje, Aenea vind ik echt een awesome naam!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Buffy the vampire slayer? I r into zombies, mkay![]()
We hebben ooit bedacht dat we een meisje Aenea wilden noemen. Een jongetje Fedde. Mgoed, eerst maar eens wachten of 't allemaal goed verloopt enzo
Tof zegquote:Op donderdag 22 september 2011 20:07 schreef Jagärtrut het volgende:
yes, ik vind het ook tof. En de Duutser gaat ook!![]()
![]()
![]()
Ja, maar dan spreek je het anders uit!quote:Op donderdag 22 september 2011 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Heel erg goed Jeager, topdag dacht ik zo!!
Anea dus zonder de e vind ik nog mooierderder
Ja! Ik zit nu al naar Rail Away te kijken, dankzij Duvelquote:
Tssssssssssssk, wij bepalen heus wel de naam... Aenean of Anean, da's nog wel aan Coco en Mquote:Op donderdag 22 september 2011 20:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar dan spreek je het anders uit!
Ik vind beide namen leuk![]()
Maar wie weet verandert Coco nog in een hormonsterzombie
Ik vind Fedde leuk, maar Aenaea (oid) niet zoquote:Op donderdag 22 september 2011 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tssssssssssssk, wij bepalen heus wel de naam... Aenean of Anean, da's nog wel aan Coco en M
hoe moet ik het uitspreken?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik hoop op een meisje, Aenea vind ik echt een awesome naam!
Ach ja, tot Friese namen globaal een trend worden en dat is slechts een kwestie van tijd.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoe moet ik het uitspreken?
Ik zou m'n kinderen namen geven die internationaal ook werken. Die van mij doet dat niet en dat vind ik heeeeeeel erg frustrerend.
Ooh lekker knus, met een dekentje en potje thee op de bank weerquote:Op donderdag 22 september 2011 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Phaidra en Tink dus ook al niet zoveel blij?
Komt het toch door de gedachte dat het zo weer winter en donker wordt?
Zelf raak ik ook lichtelijk in paniek als ik er aan denk
Eens!quote:Op donderdag 22 september 2011 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik zou m'n kinderen namen geven die internationaal ook werken. Die van mij doet dat niet en dat vind ik heeeeeeel erg frustrerend.
De winter is niet m'n favo deel van het jaar nee. En de ziekte van m'n mams wordt in de winter vaak erger (en vorige winter was al niet zo'n succesquote:Op donderdag 22 september 2011 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Zou best kunnen. Eet ok iets teveel ijs op het moment. Dat doe ik normaal vooral hartje winter.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Ainea of eenea, kan beide. Internationaal is wel handig, zou ik ook op letten! Zal je zien dat ik verliefd word op een oerhollandse naamquote:Op donderdag 22 september 2011 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Aeneas als het een jongetje wordt en als 'ie nog een zusje wordt, gaat die Dido hetenquote:
En sneeuwquote:Op donderdag 22 september 2011 20:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ooh lekker knus, met een dekentje en potje thee op de bank weer
Kijk maar uit voor een broer-zus variant van het oeidipus-complex danquote:Op donderdag 22 september 2011 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aeneas als het een jongetje wordt en als 'ie nog een zusje wordt, gaat die Dido heten.
Ananas en Dildo!quote:Op donderdag 22 september 2011 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aeneas als het een jongetje wordt en als 'ie nog een zusje wordt, gaat die Dido heten.
Mijn naam rijmt op kikker in je bil, pil etc.quote:
In OUD ook niet, las laatste een hele rel omdat de ene zogenaamd een naam van de andere had gejat. En de kinders waren nog niet eens geborenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mental note, nooit eventuele kindernamen in slank bespreken.
Oeiquote:Op donderdag 22 september 2011 20:36 schreef MarMar het volgende:
ooit woonde er een tweeling bij ons in de straat.. het meisje heette fugeltsje en de jongen bearke
(vogeltje en beertje op zijn fries)
Drie keer raden aan wie ik moest denken bij Fedde.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
In OUD ook niet, las laatste een hele rel omdat de ene zogenaamd een naam van de andere had gejat. En de kinders waren nog niet eens geboren![]()
Gewoon pas vertellen als ze geboren zijn, dan gaat er niemand naar doen. Tenzij je een naam hebt verzonnen met Dj ervoor
Bèr is een hele Limburgse naam (zelfde uitspraak als Bear denk ik). En Zefquote:Op donderdag 22 september 2011 20:36 schreef MarMar het volgende:
ooit woonde er een tweeling bij ons in de straat.. het meisje heette fugeltsje en de jongen bearke
(vogeltje en beertje op zijn fries)
Oh, dat weet ik niet, de rel ging over een meisjesnaam, Matilda.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:40 schreef Mini. het volgende:
[..]
Drie keer raden aan wie ik moest denken bij Fedde.Maar die kent over een paar jaar hopelijk niemand meer.
Niet onsmakelijk? Ik heb hem eigenlijk nog nooit gezien.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fedde le Grand, niet onsmakelijke dj.
Wauw! Wat gaatquote:Op donderdag 22 september 2011 19:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee Zefquote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef Mini. het volgende:
[..]
Niet onsmakelijk? Ik heb hem eigenlijk nog nooit gezien.*gaat googlen*
Inderdaad ja!
Syrena: een meisjeshond die Ber heet? Dat lijkt me echt geniaal.
Anna is ook mooiquote:Op donderdag 22 september 2011 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan zou ik dus eerder voor Anna gaan, hoewel me dat nu teveel doet denken aan de naam van mn oud-directeur.
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bijzonder mazaru![]()
Jätje![]()
Wat tof, gefeliciteerd!
Jij academica
LOLquote:Op donderdag 22 september 2011 20:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ie er al
*Mazaru draait zich op en kijkt net als de dude in haar icon*quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Over mooie namen: ik vroeg dat laatst aan vriendje en hij wist niksIk vind meisjesnamen over het algemeen ook makkelijker dan jongensnamen
Mijn zus haar tweede naam is Melina, dat vind ik bijvoorbeeld best mooi
Lily vind ik ook leuk, of Amy. Ach voorlopig heb ik toch geen namen nodig
[..]
*Mazaru draait zich op en kijkt net als de dude in haar icon*
Ja hoi.. had al geen zin in sex en nu ook nietquote:
Hehe, herkenbaar! Ik heb ook een naamgenootje en dat is echt onwijs cool.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:45 schreef Syrena het volgende:
Ik ken trouwens al twee mensen die hun kind dezelfde naam hebben gegeven als mijn voornaamEentje heb ik jaren bij gewerkt en bij de andere heb ik de klas gezeten. Dus dat betekent dat ze me niet stom vonden, want anders noem je je kind niet hetzelfde.
Zo zal ik nevernooit een Ivo krijgen![]()
die zag ik laatst nog, en hij was niks veranderd alleen liepen er twee bijna pubers naast hemzul je altijd zien, plant hij zich wel voort
![]()
Leuk is dat!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ja, uh... met naamgenootje bedoel ik natuurlijk wel dat iemand die ik ken zijn kind mijn naam heeft gegeven.
Oja, nu je het zegt!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik moet bij jouw naam denken aan een prettig nummer van The Killers!
meegaan..hij is zelf ook toegelaten tot dezelfde conferentie. Dus dat is wel tof!quote:Op donderdag 22 september 2011 21:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jag, wat gaaf zeg! Ook onwijs tof dat de Duutser met je meegaat!.
Een neef van mijn moeder heeft een boerenbedrijf, en daar loopt een koe rond die naar mij vernoemd is.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:04 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oja, nu je het zegt!
Ik kom bijna nooit naamgenoten tegen. Er is wel ooit een kalfje naar mij vernoemd in het pension waar we op vakantie waren. Alleen jammer dat hij het jaar daarna alweer geslacht was.
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een neef van mijn moeder heeft een boerenbedrijf, en daar loopt een koe rond die naar mij vernoemd is.
quote:Op donderdag 22 september 2011 22:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Een neef van mijn moeder heeft een boerenbedrijf, en daar loopt een koe rond die naar mij vernoemd is.
Hoiquote:Op donderdag 22 september 2011 22:17 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Er is wel een boek over een meisje met mijn naam en verder word ik er gelukkig niet zo vaak mee geconfronteerd.
Mijn zusje wilde vroeger altijd zo heten als jij heet.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:19 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn naam hoor ik ook niet heul vaak. Vind t niet echt een mooie naam, maar t is wel MIJN naam
hoe noemen ze je op je werk dan?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
meegaan..hij is zelf ook toegelaten tot dezelfde conferentie. Dus dat is wel tof!
En ik heb 1 naamgenoot. Maar wat zou ik graag willen dat ik een internationale voor en achternaam had!
Echt? Wat apart. De meeste mensen zijn niet zo kapot van 'Truus'.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:28 schreef Mini. het volgende:
[..]
Mijn zusje wilde vroeger altijd zo heten als jij heet.
Tweede naam in DM?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb een dubbele naam, net als Jan Willem ofzo, en ik vind mn 2e naam eigenlijk mooier. Maarja.
Ik hoop dat je lekker uitrust vannacht!quote:Op donderdag 22 september 2011 22:45 schreef _aurum_ het volgende:
leuke dag gehad idd
En morgen thuiswerken, dus uitslapen
ik slaap de laatste 2 weken zo slechtDeze week al 2 keer om 0500 wakker geweest en niet verder kunnen slapen. In het weekend sta ik om 0700 naast mijn nest omdat ik niet verder kan slapen
![]()
Begin echt te merken dat de vermoeidheid me begint te nekken. Ben verkouden, voel me moe.
Dus hopelijk lukt het uitslapen!
Ik wel. En daarom vraag ik me af wat die chocolademuffinrestanten tussen m'n kiezen doen.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:17 schreef Tinkepink het volgende:
Je bedoelt de jam en speculoospasta? Vind het wel meevallen. Ben niet van de anti-suikerbrigade.
You go girl!!!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hier nog eenquote:
Weekendje weg?quote:Op vrijdag 23 september 2011 02:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hier nog een. Mijn ritme is stuk. En ik moet mijn tas nog steeds inpakken xD.
*boks. Wederomquote:
Je wordt steeds wakker na een aantal uur slaap?quote:
Nah, als het na de operatie nog zo is misschien. Meestal moet ik gewoon naar het toilet, maar kost het dan moeite om weer in te slapen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 06:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je wordt steeds wakker na een aantal uur slaap?
Zou ik ff overleggen met je huisarts, zeker als het zo lang bestaat.
quote:
dat klinkt lekker!quote:Op donderdag 22 september 2011 22:31 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hoe noemen ze je op je werk dan?
Wij zijn lekker uit eten geweest
Voor: gamba piri piri en brood om het vocht mee op te nemen
hoofd: tournedos, sperziebonen en vlaamse friet
na: creme brulee
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:23 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Misschien is het internationaal gezien nog wel beter ook als je je ding goed doet. Anders hebben ze het misschien van: "o, die hè", "o wat een sukkel", "nee niet die, die andere", "oh ja die is goed". En met een moeilijke naam weten ze precies meteen welke topper ze in huis hebben. Tenzij je een sukkel bent.
Daarnaast ken ik alleen maar leuke meisjes met de naam van jaeger terwijl het vaker omgekeerd is.
Daarnaast heb ik hard gelopen en zo maar een drankje dan.
Een hele nacht doorslapen zonder wakker te worden, is echt een zeldzaamheid voor mij hoor. Altijd al geweest. Ik word doorgaans minstens 2x wakker 's nachts, maar het duurt nu langer dan 'normaal' voor ik weer inslaap. Maar er speelt veel op het werk, het is druk, moet geopereerd worden, dus ik zie genoeg piekeraanleiding. Dus wijt het vooral daaraan en eens een keer niet aan mn lijfquote:Op vrijdag 23 september 2011 07:10 schreef Muks het volgende:
had ik ook, bleek melatonine te kort te zijn. Inslapen geen probleem maar doorslapen was een drama. Neem nu melatonine die pas na een x-aantal uren werkt, helpt prima. Binnenkort moet ik kijken of mijn lijf weer melatonine aanmaakt (je moet jaar slikken, soort van kickstart voor je lijf, als het goed is neemt je lijf het weer over, zo niet dan nog een jaar slikken)
Lekker!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:41 schreef loveli het volgende:
Volgende week broccoli voor de helft. Kun je 2 keer zoveel kopen
Dat is misschien wat aan de vroege kant.quote:Bij de weg, Coco, Pampers zijn ook in de actie dan![]()
Amai, drukke wacht! Krijg je dan nu compensatie? Bij mij was het woensdagnacht zo rustig dat ik gewoon wakker werd om 5 uur om te controleren of mijn telefoon wel aanstondquote:Op vrijdag 23 september 2011 06:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
En voor de vijfde keer wakker gebeld na 0:00
Gouden slaap
waar vind ik de aanbiedingen van volgende week?quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:41 schreef loveli het volgende:
Volgende week broccoli voor de helft. Kun je 2 keer zoveel kopen
Bij de weg, Coco, Pampers zijn ook in de actie dan![]()
Ik wist helemaal niet dat je de stam kon opeten, dan maak ik daar volgende week lekker soep van. Ben helemaal in mijn soep maken. Gisteren 2 liter courgettesoep gemaakt, met Gorgonzolaquote:
je bent gewoon een mens en die heeft af en toe chocola nodig. Alles met mate jeweetsquote:Op donderdag 22 september 2011 23:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik wel. En daarom vraag ik me af wat die chocolademuffinrestanten tussen m'n kiezen doen.
ik denk dat het al een goede dag is als ik je zo hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 07:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik werd om kwart voor 2 wakker met het gevoel dat mijn wekker vast heel snel af zou gaan. Gelukkig deed ie dat niet en heb ik nog 4,5 uur verder geslapen.
[me=HenkPietKlaasWim]slapen!
[/me]
Owja, en mijn weegschaal was ook een soort van lief voor me.
En dan ben ik ook nog eens de enige interne vandaag op het werk en zit mijn haar potentieel goed.
Het zou zomaar wel eens een goede dag kunnen worden.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:31 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, lees net op wikipedia dat mijn naam 'Rots' betekent![]()
huuuquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat klinkt lekker!
Ze noemen me nuuuunke. De y kunnen ze niet uitspreken hier. Of beter, niet zoals ze dat hier doen. En m'n achternaam beginnen ze niet aan!
Eerste week is het ergst, want je lichaam moet wennen aan de veranderde trainingsintensiteit. Volgende week is alles beterquote:Op vrijdag 23 september 2011 09:25 schreef V1z0R het volgende:
Mogguh!
Feli Jagar!lijkt mij echt leuk om internationaal zo'n waardering voor je werk te krijgen
auw...
Zo'n trainingsweek met een andere manier van trainen levert dus spierpijn op.
auw...
Mijn naam? M'n moeder vond het mooi en m'n pa had m'n zus al een naam gegeven.
Daarnaast maar stuk of 8 klasgenoten gehad met dezelfde naam, woonde er eerder 5 in dezelfde straat als ik. En dan heet ik nog niet eens Jan of Henk....
Fedde, ja, Aenea, nee, nee niet echt... Ik zou dan eerder voor dezelfde naam gaan als die Co heeftdie vinnik mooi.
quote:
Dat zeg ik ook maar tegen mezelf en vriendje, bewegen doet al 2 dagen zeer na pumpquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Eerste week is het ergst, want je lichaam moet wennen aan de veranderde trainingsintensiteit. Volgende week is alles beter
quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:37 schreef MarMar het volgende:
Ohja, zo was er ooit een Carl (engelse uitspraak) die boos was als ik Karel zei..
"Het is Cawwwll" ging het dan, dus ik heb hem beloofd dat ik dat netjes zou zeggen als hij goed MaRRit zeinever happend!
hoeveel eiwit eet je op een dag?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook maar tegen mezelf en vriendje, bewegen doet al 2 dagen zeer na pumpIk wou gisteravond weer gaan sporten maar dat werd hem niet
Zitten was al een probleem
Maar vorige keer dat ik begon met pumpen deed de eerste keer ook het meest zeer
Ik heb 22 man die komt en mijn broertje kan in zijn eentje al een kilo karbo's opetenquote:
Hmm vast niet zoveel als ik zou moeten neequote:Op vrijdag 23 september 2011 10:44 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hoeveel eiwit eet je op een dag?
Vrouwen eten meestal te weinig eiwit. Eiwit vult en het is anti spierpijn.
goed idee!!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hmm vast niet zoveel als ik zou moeten nee![]()
Ik eet vrij veel gekookte eitjes en vleesch en peulvruchten, op zich. Volgende keer dat ik ga pumpen misschein dan maar aan de nootjes enzo
ga ik een bak kwark eten na het trainen
Voor zoveel man kan het duur BBQ-en zijn. Bij de Makro kun je mooie hompen vlees kopen om er zelf ribeyes af te snijden of entrecotes. Nog steeds duur, maar minder dan de premium ribeye van de appie waar in de zomer heel optimistisch "ook voor de BBQ" op gestickerd is.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik heb 22 man die komt en mijn broertje kan in zijn eentje al een kilo karbo's opeten
En ik heb spiesjes -> sate
Mijn vrienden/familie zijn geen visetersDaar kan ik moeite voor doen, maar dan laten ze het liggen
![]()
en haal dan gewone kwark, niet kwark met een smaakje want daar zitten meer kcals in en minder eiwit.quote:
Hmm ik trek zoetstof niet zo goed (krijg er koppijn vanquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:06 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
en haal dan gewone kwark, niet kwark met een smaakje want daar zitten meer kcals in en minder eiwit.
Als je gewone kwark niet lekker vindt, dan kan je er een beetje kaneel in doen en zoetstof. Bij de appie verkopen ze light siroop, die kan je er ook doorheen doen etc.
Grazie!quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:12 schreef loveli het volgende:
Yoghurt zit minder eiwit in dan kwark. Honing en jam zijn suikers, dus met mate.
Gewoon alleen kwark is ook lekker hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Grazie!
Okay. Misschien dan eens gewone kwark met een lepel jam of honing proberen.
Het is vakantie dus je kan er rustig vanuit gaan dat er her en der cola-berenburg hoort te staanquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gewoon alleen kwark is ook lekker hoor
Bruine bonensoepEn ik mis al een poosje de ouderwetse cola-beerenburg in je lijstjes uniek
Hoe zit het eigenlijk met je afkicken van zoetigheid?quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vind ik niet zo, V1z0RmansAl is dat misschien iets wat je moet leren, net als thee zonder suiker...
Ik vond vroeger yogurt en kwark zonder suiker echt niet lekker, en nu vind ik met suiker echt heel erg vies! Dus even volharden en dan komt het wel. Misschien eerst met wat fruit dan heb je toch wat zoet, of musli ofzo.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vind ik niet zo, V1z0RmansAl is dat misschien iets wat je moet leren, net als thee zonder suiker...
Mijn eetmojo is nog steeds wat twijfelachtig de laatste tijd, maar ik drink nu veelal alleen cola in het weekend en dan meestal 1-2 glazen, dus dat is op zich wel okay. In het kader van meer drinken ivm buikpijn drink ik wel vaker een glas limonade, dus dat moet nog over gaan in waterquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:24 schreef V1z0R het volgende:
dan is het goed uniek, nu wel jaloers op je bruine bonensoep
[..]
Hoe zit het eigenlijk met je afkicken van zoetigheid?
Oh ja thee drink ik altijd al veelquote:
Zit vooruitgang in dus?quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mijn eetmojo is nog steeds wat twijfelachtig de laatste tijd, maar ik drink nu veelal alleen cola in het weekend en dan meestal 1-2 glazen, dus dat is op zich wel okay. In het kader van meer drinken ivm buikpijn drink ik wel vaker een glas limonade, dus dat moet nog over gaan in water
quote:
niet om flauw te doen lieve Coco maar je moet echt meer gaan etenquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
O: hardgekookt eitje
L: groentesoep, broodje met plak boterhamworst, 2 plakjes kipfilet voor de nom.
T: fruit
D: moeten we nog bepalen
Ga dit weekend boodschappen doen om alle ingrediënten voor dat weekmenu (dat ik laatst had geplaatst) te halen
^^quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:47 schreef V1z0R het volgende:
Soms wel eens het idee dat er 'te' overdreven wordt gedaan met dat mama-gedoe
Dat mag je niet eten, daar moet je op letten... Ik ben er volgens mij ook redelijk normaal uitgekomen zonder dat daar op gelet is
Klopt, je moet het ook vooral niet overdrijven...quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:47 schreef V1z0R het volgende:
Soms wel eens het idee dat er 'te' overdreven wordt gedaan met dat mama-gedoe
Dat mag je niet eten, daar moet je op letten... Ik ben er volgens mij ook redelijk normaal uitgekomen zonder dat daar op gelet is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |