quote:
Buffy the vampire slayer? I r into zombies, mkayquote:Op donderdag 22 september 2011 19:23 schreef Muis006 het volgende:
Ik lees het
Gefeliciteerd Coco!
Als het een meisje is, noem je haar dan Buffy?
De opa van Martijn heette zoquote:Op donderdag 22 september 2011 19:35 schreef Muis006 het volgende:
OhFedde vind ik echt een leuke naam!
Ik hoop dat het voorspoedig gaat
Juist, ik!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Raad eens wie er volgend jaar in begin april niet in koud en nog besneeuwd Zweden zit, maar in warm en zonnig San Diego voor minstens een week?
Je ouders!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Raad eens wie er volgend jaar in begin april niet in koud en nog besneeuwd Zweden zit, maar in warm en zonnig San Diego voor minstens een week?
Nice!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:44 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat goed, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Er is een paper van me geacepteerd op een van de grootste conferentie in social sciences!
Tofheidquote:Op donderdag 22 september 2011 19:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Er is een paper van me geacepteerd op een van de grootste conferentie in social sciences!
Ik hoop op een meisje, Aenea vind ik echt een awesome naam!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Buffy the vampire slayer? I r into zombies, mkay![]()
We hebben ooit bedacht dat we een meisje Aenea wilden noemen. Een jongetje Fedde. Mgoed, eerst maar eens wachten of 't allemaal goed verloopt enzo
Tof zegquote:Op donderdag 22 september 2011 20:07 schreef Jagärtrut het volgende:
yes, ik vind het ook tof. En de Duutser gaat ook!![]()
![]()
![]()
Ja, maar dan spreek je het anders uit!quote:Op donderdag 22 september 2011 20:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Heel erg goed Jeager, topdag dacht ik zo!!
Anea dus zonder de e vind ik nog mooierderder
Ja! Ik zit nu al naar Rail Away te kijken, dankzij Duvelquote:
Tssssssssssssk, wij bepalen heus wel de naam... Aenean of Anean, da's nog wel aan Coco en Mquote:Op donderdag 22 september 2011 20:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar dan spreek je het anders uit!
Ik vind beide namen leuk![]()
Maar wie weet verandert Coco nog in een hormonsterzombie
Ik vind Fedde leuk, maar Aenaea (oid) niet zoquote:Op donderdag 22 september 2011 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Tssssssssssssk, wij bepalen heus wel de naam... Aenean of Anean, da's nog wel aan Coco en M
hoe moet ik het uitspreken?quote:Op donderdag 22 september 2011 20:12 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik hoop op een meisje, Aenea vind ik echt een awesome naam!
Ach ja, tot Friese namen globaal een trend worden en dat is slechts een kwestie van tijd.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoe moet ik het uitspreken?
Ik zou m'n kinderen namen geven die internationaal ook werken. Die van mij doet dat niet en dat vind ik heeeeeeel erg frustrerend.
Ooh lekker knus, met een dekentje en potje thee op de bank weerquote:Op donderdag 22 september 2011 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Phaidra en Tink dus ook al niet zoveel blij?
Komt het toch door de gedachte dat het zo weer winter en donker wordt?
Zelf raak ik ook lichtelijk in paniek als ik er aan denk
Eens!quote:Op donderdag 22 september 2011 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik zou m'n kinderen namen geven die internationaal ook werken. Die van mij doet dat niet en dat vind ik heeeeeeel erg frustrerend.
De winter is niet m'n favo deel van het jaar nee. En de ziekte van m'n mams wordt in de winter vaak erger (en vorige winter was al niet zo'n succesquote:Op donderdag 22 september 2011 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Zou best kunnen. Eet ok iets teveel ijs op het moment. Dat doe ik normaal vooral hartje winter.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Ainea of eenea, kan beide. Internationaal is wel handig, zou ik ook op letten! Zal je zien dat ik verliefd word op een oerhollandse naamquote:Op donderdag 22 september 2011 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Aeneas als het een jongetje wordt en als 'ie nog een zusje wordt, gaat die Dido hetenquote:
En sneeuwquote:Op donderdag 22 september 2011 20:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ooh lekker knus, met een dekentje en potje thee op de bank weer
Kijk maar uit voor een broer-zus variant van het oeidipus-complex danquote:Op donderdag 22 september 2011 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aeneas als het een jongetje wordt en als 'ie nog een zusje wordt, gaat die Dido heten.
Ananas en Dildo!quote:Op donderdag 22 september 2011 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aeneas als het een jongetje wordt en als 'ie nog een zusje wordt, gaat die Dido heten.
Mijn naam rijmt op kikker in je bil, pil etc.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |