In OUD ook niet, las laatste een hele rel omdat de ene zogenaamd een naam van de andere had gejat. En de kinders waren nog niet eens geborenquote:Op donderdag 22 september 2011 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mental note, nooit eventuele kindernamen in slank bespreken.
Oeiquote:Op donderdag 22 september 2011 20:36 schreef MarMar het volgende:
ooit woonde er een tweeling bij ons in de straat.. het meisje heette fugeltsje en de jongen bearke
(vogeltje en beertje op zijn fries)
Drie keer raden aan wie ik moest denken bij Fedde.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
In OUD ook niet, las laatste een hele rel omdat de ene zogenaamd een naam van de andere had gejat. En de kinders waren nog niet eens geboren![]()
Gewoon pas vertellen als ze geboren zijn, dan gaat er niemand naar doen. Tenzij je een naam hebt verzonnen met Dj ervoor
Bčr is een hele Limburgse naam (zelfde uitspraak als Bear denk ik). En Zefquote:Op donderdag 22 september 2011 20:36 schreef MarMar het volgende:
ooit woonde er een tweeling bij ons in de straat.. het meisje heette fugeltsje en de jongen bearke
(vogeltje en beertje op zijn fries)
Oh, dat weet ik niet, de rel ging over een meisjesnaam, Matilda.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:40 schreef Mini. het volgende:
[..]
Drie keer raden aan wie ik moest denken bij Fedde.Maar die kent over een paar jaar hopelijk niemand meer.
Niet onsmakelijk? Ik heb hem eigenlijk nog nooit gezien.quote:Op donderdag 22 september 2011 20:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fedde le Grand, niet onsmakelijke dj.
Wauw! Wat gaatquote:Op donderdag 22 september 2011 19:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Er is een paper van me geacepteerd op een van de grootste conferentie in social sciences!
Nee Zefquote:Op donderdag 22 september 2011 20:43 schreef Mini. het volgende:
[..]
Niet onsmakelijk? Ik heb hem eigenlijk nog nooit gezien.*gaat googlen*
Inderdaad ja!
Syrena: een meisjeshond die Ber heet? Dat lijkt me echt geniaal.
Anna is ook mooiquote:Op donderdag 22 september 2011 20:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dan zou ik dus eerder voor Anna gaan, hoewel me dat nu teveel doet denken aan de naam van mn oud-directeur.
quote:Op donderdag 22 september 2011 20:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bijzonder mazaru![]()
Jätje![]()
Wat tof, gefeliciteerd!
Jij academica
LOLquote:Op donderdag 22 september 2011 20:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is ie er al
*Mazaru draait zich op en kijkt net als de dude in haar icon*quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Over mooie namen: ik vroeg dat laatst aan vriendje en hij wist niksIk vind meisjesnamen over het algemeen ook makkelijker dan jongensnamen
Mijn zus haar tweede naam is Melina, dat vind ik bijvoorbeeld best mooi
Lily vind ik ook leuk, of Amy. Ach voorlopig heb ik toch geen namen nodig
[..]
*Mazaru draait zich op en kijkt net als de dude in haar icon*
Ja hoi.. had al geen zin in sex en nu ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |