Oe, lekker!quote:Op donderdag 22 september 2011 18:18 schreef sigme het volgende:
Rugzak is gepakt, vannacht vertrek ik voor 2 weken naar de Kanaren.
Is that a good or a bad thing?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:12 schreef Syrena het volgende:
Ik heb de cheesecake gekocht van bie de Lidl en hij smaakt precies zo als mijn eigen baksel van een paar weken terug![]()
Succes met survivalen!quote:Op donderdag 22 september 2011 18:18 schreef sigme het volgende:
Goed, want nu weet ik dat mijn baksel gelukt wasquote:Op donderdag 22 september 2011 18:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is that a good or a bad thing?
Fijne vakantie gewenst!!!quote:Op donderdag 22 september 2011 18:18 schreef sigme het volgende:
is er al volgens mij. Al eens gegoogeld voor een loopbandquote:Op donderdag 22 september 2011 18:26 schreef Syrena het volgende:
Gat in de markt: een bedrijf dat je een crosstrainer of andere apparatuur eerst een tijdje verhuurt. Als het niet bevalt bel je ze en komen ze het ding weer halen en kunnen ze het uitlenen aan een ander. Bevalt het wél, dan kun je 'm kopen.
Kon ik je maar een helft sturen!quote:Op donderdag 22 september 2011 18:25 schreef Viking84 het volgende:
Nu wil ik ook kaascake van de lidl. Straks eerst spaghetti met pestosaus
.
En thuis ga ik eerst een potje janken want het is een beetje raar om dat in de trein te doen.
Hmmmm, ook in het diepe donkere Zuiden?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
is er al volgens mij. Al eens gegoogeld voor een loopband.
Valt mee joh, anders ff kort bakken?quote:Op donderdag 22 september 2011 18:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn D:
Aardappeltjes
Boontjes
Rundertartaartjes*
* na 2 hapjes realiseerde ik me dat ik dat niet mag hebbenKwam goed uit voor Martijn; hij vond ze erg lekker
Oh. ja. Dat weet ik eerlijk gezegd ook allemaal nietquote:Op donderdag 22 september 2011 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij is er de eerste 4-6 weken nog geen bloedverbinding Coco, dus zou het nog niet zoveel kwaad kunnen. Denk ik. Maar ik weet er ook verder geen klap van.
Ja, het was gebakken, maar nog rood van binnen. Omnomnomquote:Op donderdag 22 september 2011 18:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Valt mee joh, anders ff kort bakken?
Fijne vakantie Sigme
ik denk wel dat ze een deuk in haar schedel heeftquote:
Hogere wiskunde weetjewelquote:Op donderdag 22 september 2011 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op haar naam klikken is voldoende hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |