abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102264845
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:58 schreef Rituals het volgende:

[..]

Denk inderdaad dat dat vaak klopt. En ik ben helemaal voor afvallen op een gezonde manier, maar ik begrijp goed dat sommige mensen een soort kick-start willen maken door middel van shakes of iets dergelijks. Dan heb ik het met name over mensen met ernstig overgewicht.
Ik snap het ook, maar ik vind het niet verstandig om te gaan voor shakes en max. 600 kcals. En dat mag ik net zo goed vinden als dat zij vinden dat ze dat wél moeten doen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_102264890
Njah, die "ey" heeft weinig te maken met mijn mening over dergelijke shakes, want daar zijn we het wel over eens :)
pi_102264954
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik snap het ook, maar ik vind het niet verstandig om te gaan voor shakes en max. 600 kcals. En dat mag ik net zo goed vinden als dat zij vinden dat ze dat wél moeten doen.
En wat dan vooral belangrijk is, mensen in hun waarde laten en je niet blijven opdringen over gezond eten...das mij namelijk al zo veel gebeurd en zo irritant
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  donderdag 22 september 2011 @ 17:06:42 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102265112
Ohaidiehai!

*trots op zus* uitreiking was tof :7

Daarna gezellig met z'n allen gelunched :9

Nog steeds spierpijn ><

En ook -O- Troy Davis -O- Net even bijgelezen op The Guardian enzo, bwoh.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_102265225
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:57 schreef MarMar het volgende:
Nee niet persoonlijk, maar ik vond je opmerking wel een beetje kort door de bocht.
No hard feelings.

Het is altijd "de meesten" en dan als iemand met een ander voorbeeld komt "ja maar jij bent anders" en ik ken best heel veel van die "ja maar jij bent anders" voorbeelden.
Mja, ik ken dan weer veel voorbeelden van mensen die hun leven lang al te zwaar zijn omdat ze op een of andere manier gewoon geen maat kunnen houden. Mijn vader bijvoorbeeld, een dieet gaat prima voor even, maar "normaal" eten kan hij niet. Op dat gebied heeft hij echt een rare kronkel in zijn hoofd, het idee van je leven lang "gewoon" gezond eten voelt voor hem al als een enorme beperking zegt 'ie. Als je daarover begint reageert hij ook alsof hij zich persoonlijk aangevallen voelt, dat je hem iets wil afnemen ofzo.
Dat is dan misschien een extreem geval, maar voor een deel moet het voor veel dikke mensen toch wel een stuk moeilijker zijn om het te laten, anders waren ze (tenzij er andere oorzaken spelen) toch niet zo dik geworden?

Ik heb trouwens weleens gehoord dat voor mensen die echt gezondheidsklachten hebben door hun gewicht, snel de eerste kilo's kwijtraken juist beter kan zijn omdat die andere klachten dan tenminste alvast weggaan. Maarja, dat neemt natuurlijk niet weg dat het allemaal geen zin heeft als je het er niet af houdt.
Know that while you sleep
Everything has changed
  donderdag 22 september 2011 @ 17:10:33 #56
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_102265274
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaidiehai!

*trots op zus* uitreiking was tof :7

Daarna gezellig met z'n allen gelunched :9

Nog steeds spierpijn ><

En ook -O- Troy Davis -O- Net even bijgelezen op The Guardian enzo, bwoh.
Ja dat is echt van de ratten besnuffeld :/ geen fysiek bewijs, 7 vd 9 getuigen trekken hun verklaring in, en een man of 10 getuigen dat ie het niet heeft gedaan.

Dat hele rechtssysteem daar is doorspekt met racisme.

Bah :r
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 22 september 2011 @ 17:12:29 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102265336
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:10 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja dat is echt van de ratten besnuffeld :/ geen fysiek bewijs, 7 vd 9 getuigen trekken hun verklaring in, en een man of 10 getuigen dat ie het niet heeft gedaan.

Dat hele rechtssysteem daar is doorspekt met racisme.

Bah :r
Ja dat! En één van de twee die NIET zijn verklaring heeft ingetrokken was een andere prime suspect, over wie er recentelijk nieuwe verklaringen zijn afgegeven :')

Overigens: 'van de ratten besnuffeld' O+ = mooie zinsnede O+
pi_102265371
De delete knop is soms een waardevolle knop op je toetsenbord.
Een abo hebben is óók heel fijn!

Douchen na een stuk lopen is nóg fijner!

En een van de fijnste dingen in het leven is het knapperige velletje van de kip die net zo heel lekker ruikend uit de oven komt voor het laatst bewaren :9 omnomnom! Zo de kip maar eens kruiden en de oven voorverwarmen :9
Ja doei.
pi_102265412
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja dat! En één van de twee die NIET zijn verklaring heeft ingetrokken was een andere prime suspect, over wie er recentelijk nieuwe verklaringen zijn afgegeven :')

Overigens: 'van de ratten besnuffeld' O+ = mooie zinsnede O+
http://www.guardian.co.uk(...)ast-words?intcmp=239

Getver :'(
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_102265539
quote:
-O- onbegrijpelijk
Ja doei.
  donderdag 22 september 2011 @ 17:20:44 #62
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102265630
quote:
En dan denk je, we leven in 2011... :{ Brr, je krijgt het er koud van.
pi_102265722
Georgia is denk ik nog steeds niet één van de meest vooruitstrevende staten wat dat betreft, denk ik.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 22 september 2011 @ 17:48:57 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_102266685
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 17:23 schreef Goodbye het volgende:
Georgia is denk ik nog steeds niet één van de meest vooruitstrevende staten wat dat betreft, denk ik.
Schijnbaar niet idd -O-

Maar het topique wordt er niet levendiger op met dergelijk nieuws merk ik :P Dusseh, jurkjes! Schoenen! :+ Broccoli?
pi_102266735
Oh, ik heb schoenen gekocht zonet. Schattige laarzen voor 45 euro. Ik was eigenlijk instant verliefd op prachtige, donkerbruine leren laarzen O+ O+ Maar die waren 180 euro, dus ik wacht even tot de uitverkoop die ze altijd in november/december hebben :7 .
pi_102266745
Broccoli :) net weer uit de vriezer gehaald O+ :9
Ja doei.
pi_102266749
En ik heb gister broccoli gegeten! :Y
pi_102266778
quote:
Pfff :'( Achterhaald systeem, racisme... Onbegrijpelijk.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_102266831
Inderdaad onbegrijpelijk, on so many levels. :{

Ik heb ook gister broccoli gegeten! :9
Know that while you sleep
Everything has changed
  donderdag 22 september 2011 @ 18:10:33 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_102267307
Feli Aurum!

Ook hier blij kwijt, al zeker een dikke week. En ik heb weinig reden om niet blij te zijn en weet ook niet zo goed hoe ik het kan fiksen dus. Hallo vroege winterdepressie ;(. Heb er op het werk nog het minst last van dus zie nu al op tegen een lekker piekerweekend ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_102267359
Voor het evenwicht hebben ze deze week wel een white supremacist ter dood gebracht die een zwarte man had overreden met zijn pick-up. De andere zit nog op death row. en volgens mij ook alleen maar omdat er zeer duidelijk videobeelden van waren, gemaakt door een bewakingscamera

Ik heb de cheesecake gekocht van bie de Lidl en hij smaakt precies zo als mijn eigen baksel van een paar weken terug 8-)

(heb hem bij mijn ouders laten staan, die beweerden dat ze het niet zo lekker vonden, ben benieuwd hoeveel er morgen nog over is :') )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_102267479
Oja en mijn vader heeft voor de vierde keer binnen 6 maanden tijd pijn aan zijn enkel. We (=mams en ik) weten niet of het ontstoken of verstuikt is. Hij beweert glashard dat het komt omdat hij een paar keer op "verkeerde schoenen" met de hond is gaan lopen.

En dan bedoelt hij dat hij zijn enkelhoge wandelschoenen niet aanhad, maar zijn gewone stevige schoenen. En hij weigert om naar de dokter te gaan. Ondanks dat wij zeggen dat het niet normaal is dat het telkens terugkomt. Wat het ook is. }:|

En maar ibu's (vr)eten.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_102267524
Rugzak is gepakt, vannacht vertrek ik voor 2 weken naar de Kanaren.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_102267538
Heerlijk! Alvast veel plezier O+ O+ *O*
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')