abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 september 2011 @ 16:23:15 #26
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_102263430
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:21 schreef Rituals het volgende:
En ik zie nu pas de brezel :9~. Lekker :9.
Ja. Die is nu op. Vult ook zo lekker O+
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_102263480
Lijstje

O: banaan + kommetje kwark
L: 3 bth, kaas, jam, speculoos
T: grapefruit
D: spinazielasagne

Morgen weer sporten.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_102263514
Een collega van me doet zo'n shakedieet, mag je alleen van die shakes en voor de rest alleen wat groentes op een dag. Dagelijkse kcal-inname: 600 kcals. En ik krijg haar gewoon niet aan haar verstand dat het geen goed idee is -O-.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_102263575
5,5km is het geworden :) Was verkeerd gelopen en had daardoor een stukje gemist, maar er per ongeluk daarna een langer stuk aan vastgeplakt :) ongeveer 33 minuten over gedaan *)
Ja doei.
pi_102263636
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
5,5km is het geworden :) Was verkeerd gelopen en had daardoor een stukje gemist, maar er per ongeluk daarna een langer stuk aan vastgeplakt :) ongeveer 33 minuten over gedaan *)
Uitslover :{w.
pi_102263646
8-)
Ja doei.
pi_102263669
quote:
9s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een collega van me doet zo'n shakedieet, mag je alleen van die shakes en voor de rest alleen wat groentes op een dag. Dagelijkse kcal-inname: 600 kcals. En ik krijg haar gewoon niet aan haar verstand dat het geen goed idee is -O-.
600??? Tja, soms willen mensen iets gewoon niet horen. Dan kun je lullen als Brugman, maar ze nemen het toch niet van je aan.
pi_102263686
Ach, er zijn mensen die het met minder doen... :X
Ja doei.
pi_102263798
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:30 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

600??? Tja, soms willen mensen iets gewoon niet horen. Dan kun je lullen als Brugman, maar ze nemen het toch niet van je aan.
Ze heeft het van een andere collega die het dieet ook gevolgd heeft. 40 kg kwijt is geraakt, waarvan er nu alweer 30 aan zitten. Mja, waarom zou je dan ook luisteren naar iemand die al tegen de 2 jaar vrij constant is, met een schommeling van 3-4 kg.
pi_102263871
quote:
9s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ze heeft het van een andere collega die het dieet ook gevolgd heeft. 40 kg kwijt is geraakt, waarvan er nu alweer 30 aan zitten. Mja, waarom zou je dan ook luisteren naar iemand die al tegen de 2 jaar vrij constant is, met een schommeling van 3-4 kg.
In dit geval vrij simpel, denk ik. Zij denkt waarschijnlijk dat jij zo iemand ben bij wie het vanzelf gaat. En die anders was wel even 40 kilo kwijt he! Dat ze er 30 weer terug heeft, dat negeer je dan gewoon even. :')
pi_102263909
Maarja, op 600Kcal per dag zou ik ook afvallen :') wie niet :')
Ja doei.
pi_102263970
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:35 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

In dit geval vrij simpel, denk ik. Zij denkt waarschijnlijk dat jij zo iemand ben bij wie het vanzelf gaat. En die anders was wel even 40 kilo kwijt he! Dat ze er 30 weer terug heeft, dat negeer je dan gewoon even. :')
En dan zit ze tijdens de lunch zo'n kom kleefpasta leeg te lepelen :'). Mja :').
pi_102264249
Mensen die 40 kilo kunnen missen kijken waarschijnlijk sowieso anders tegen eten aan dan jij, anders hadden ze wel ooit eerder op de rem getrapt.
Geldt niet voor iedereen natuurlijk, maar zo zie ik het in mijn omgeving wel vaak.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_102264284
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:45 schreef Mini. het volgende:
Mensen die 40 kilo kunnen missen kijken waarschijnlijk sowieso anders tegen eten aan dan jij, anders hadden ze wel ooit eerder op de rem getrapt.
Geldt niet voor iedereen natuurlijk, maar zo zie ik het in mijn omgeving wel vaak.
ey }:|
pi_102264341
Ik kan 40kilo missen maar dan wordt ik een vaatdoekje :')

En veel mensen kiezen nou eenmaal voor de snelste weg...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_102264383
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:46 schreef V1z0R het volgende:
Ik kan 40kilo missen maar dan wordt ik een vaatdoekje :')

En veel mensen kiezen nou eenmaal voor de snelste weg...
pi_102264414
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:48 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

yo wa'dap?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_102264438
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:45 schreef MarMar het volgende:

[..]

Maar jij wílde het misschien ook wel kwijt zijn in 2 maanden, maar hebt het wél verstandig aangepakt en er de tijd voor genomen.
pi_102264567
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:45 schreef MarMar het volgende:

[..]

Jij bent door medische issues aangekomen en op een gezonde manier weer afgevallen, dat is anders!
Je bent toch niet echt beledigd he? :@
Know that while you sleep
Everything has changed
  donderdag 22 september 2011 @ 16:55:15 #46
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_102264639
Mijn vakantiekg zijn er weer af :P

Lijst:
O/L: 2 boterhammen ossenworst en lenteui, beschuit jam, beschuit kaas, beker melk
B: 1 uur wandelen
T's: (ook op visite) appel, minneola, druiven, schaaltje chips, handjes zoute stokjes, klein stuk oranjekoek met slagroom, gekookt ei, blokje choco
D: Veel spruitjes, rode kool, lever met spekjes en ui en wat romige pasta
T: bord kwark/vla en een stoofpeertje
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_102264732
Nee niet persoonlijk, maar ik vond je opmerking wel een beetje kort door de bocht.
No hard feelings.

Het is altijd "de meesten" en dan als iemand met een ander voorbeeld komt "ja maar jij bent anders" en ik ken best heel veel van die "ja maar jij bent anders" voorbeelden.
pi_102264754
Marmar heeft een gedeelte vet gedrukt gemaakt he

O dat was xm

Ik ben scherp
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  donderdag 22 september 2011 @ 16:58:01 #49
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_102264757
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 16:45 schreef Mini. het volgende:
Denk inderdaad dat dat vaak klopt. En ik ben helemaal voor afvallen op een gezonde manier, maar ik begrijp goed dat sommige mensen een soort kick-start willen maken door middel van shakes of iets dergelijks. Dan heb ik het met name over mensen met ernstig overgewicht.
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_102264762
Zo heerlijk stoofpotje hier gemaakt :

Stoofpotje met rundvlees (voor 1 persoon, ik maak het dubbel, voor 2 dagen)
Bereidingstijd 30 minuten en 2 uur stooftijd

125 gram mager rundvlees
1-2 uien
125 gr champigons, meer mag (ik doe 250 gr)
100 gr aubergine
100 gr courgette
stukje paprika rood
15 gr tomatenpuree
vleeskruiden en provencaalse kruiden
Laurierblaadje
teentje of 2 knoflook
peper
Bouillion om te stoven (ik maak 2 dl) maar rode wijn kan ook maar dat had ik niet
1 eetlepel olie

• Snij de ui in ringen en groenten in blokjes van 2 cm, de champignons in partjes
• Kruid het vlees met vleeskruiden en verhit in een stoofpan de olie
• Bak het vlees rondom mooi bruin, zet het vuur laag en stoof de uien even mee.
• Doe de tomaten puree erbij en bak dit mee, je moet tomaten puree even ontzuren.
• Voeg nu het laurierblaadje en de bouillon toe en laat dit 2-3 uur stoven. (Laat het afkoelen en schep het vet eraf als je dat wilt maar is niet noodzakelijk meestal)
• Bak de champignons even in een droge koekenpan aan (ik doe er wat water bij, dan bakken ze prima) en als deze gaar/bruin zijn even de andere groenten meebakken.
• Dan bij de pan in, Provençaalse kruiden erdoor en nog een half uurtje meestoven.

Ik eet er vandaag rijst bij en morgen krieltjes (die kook ik even en dan hup erdoor)

Gezond, lekker en weer eens wat anders
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')