Ik hoop dat je lekker uitrust vannacht!quote:Op donderdag 22 september 2011 22:45 schreef _aurum_ het volgende:
leuke dag gehad idd
En morgen thuiswerken, dus uitslapen
ik slaap de laatste 2 weken zo slechtDeze week al 2 keer om 0500 wakker geweest en niet verder kunnen slapen. In het weekend sta ik om 0700 naast mijn nest omdat ik niet verder kan slapen
![]()
Begin echt te merken dat de vermoeidheid me begint te nekken. Ben verkouden, voel me moe.
Dus hopelijk lukt het uitslapen!
Ik wel. En daarom vraag ik me af wat die chocolademuffinrestanten tussen m'n kiezen doen.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:17 schreef Tinkepink het volgende:
Je bedoelt de jam en speculoospasta? Vind het wel meevallen. Ben niet van de anti-suikerbrigade.
You go girl!!!quote:Op donderdag 22 september 2011 19:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Er is een paper van me geacepteerd op een van de grootste conferentie in social sciences!
Hier nog eenquote:
Weekendje weg?quote:Op vrijdag 23 september 2011 02:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hier nog een. Mijn ritme is stuk. En ik moet mijn tas nog steeds inpakken xD.
*boks. Wederomquote:
Je wordt steeds wakker na een aantal uur slaap?quote:
Nah, als het na de operatie nog zo is misschien. Meestal moet ik gewoon naar het toilet, maar kost het dan moeite om weer in te slapen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 06:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je wordt steeds wakker na een aantal uur slaap?
Zou ik ff overleggen met je huisarts, zeker als het zo lang bestaat.
quote:
dat klinkt lekker!quote:Op donderdag 22 september 2011 22:31 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
hoe noemen ze je op je werk dan?
Wij zijn lekker uit eten geweest
Voor: gamba piri piri en brood om het vocht mee op te nemen
hoofd: tournedos, sperziebonen en vlaamse friet
na: creme brulee
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:23 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Misschien is het internationaal gezien nog wel beter ook als je je ding goed doet. Anders hebben ze het misschien van: "o, die hč", "o wat een sukkel", "nee niet die, die andere", "oh ja die is goed". En met een moeilijke naam weten ze precies meteen welke topper ze in huis hebben. Tenzij je een sukkel bent.
Daarnaast ken ik alleen maar leuke meisjes met de naam van jaeger terwijl het vaker omgekeerd is.
Daarnaast heb ik hard gelopen en zo maar een drankje dan.
Een hele nacht doorslapen zonder wakker te worden, is echt een zeldzaamheid voor mij hoor. Altijd al geweest. Ik word doorgaans minstens 2x wakker 's nachts, maar het duurt nu langer dan 'normaal' voor ik weer inslaap. Maar er speelt veel op het werk, het is druk, moet geopereerd worden, dus ik zie genoeg piekeraanleiding. Dus wijt het vooral daaraan en eens een keer niet aan mn lijfquote:Op vrijdag 23 september 2011 07:10 schreef Muks het volgende:
had ik ook, bleek melatonine te kort te zijn. Inslapen geen probleem maar doorslapen was een drama. Neem nu melatonine die pas na een x-aantal uren werkt, helpt prima. Binnenkort moet ik kijken of mijn lijf weer melatonine aanmaakt (je moet jaar slikken, soort van kickstart voor je lijf, als het goed is neemt je lijf het weer over, zo niet dan nog een jaar slikken)
Lekker!!quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:41 schreef loveli het volgende:
Volgende week broccoli voor de helft. Kun je 2 keer zoveel kopen
Dat is misschien wat aan de vroege kant.quote:Bij de weg, Coco, Pampers zijn ook in de actie dan![]()
Amai, drukke wacht! Krijg je dan nu compensatie? Bij mij was het woensdagnacht zo rustig dat ik gewoon wakker werd om 5 uur om te controleren of mijn telefoon wel aanstondquote:Op vrijdag 23 september 2011 06:26 schreef MevrouwPuff het volgende:
En voor de vijfde keer wakker gebeld na 0:00
Gouden slaap
waar vind ik de aanbiedingen van volgende week?quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:41 schreef loveli het volgende:
Volgende week broccoli voor de helft. Kun je 2 keer zoveel kopen
Bij de weg, Coco, Pampers zijn ook in de actie dan![]()
Ik wist helemaal niet dat je de stam kon opeten, dan maak ik daar volgende week lekker soep van. Ben helemaal in mijn soep maken. Gisteren 2 liter courgettesoep gemaakt, met Gorgonzolaquote:
je bent gewoon een mens en die heeft af en toe chocola nodig. Alles met mate jeweetsquote:Op donderdag 22 september 2011 23:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik wel. En daarom vraag ik me af wat die chocolademuffinrestanten tussen m'n kiezen doen.
ik denk dat het al een goede dag is als ik je zo hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 07:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik werd om kwart voor 2 wakker met het gevoel dat mijn wekker vast heel snel af zou gaan. Gelukkig deed ie dat niet en heb ik nog 4,5 uur verder geslapen.
[me=HenkPietKlaasWim]slapen!
[/me]
Owja, en mijn weegschaal was ook een soort van lief voor me.
En dan ben ik ook nog eens de enige interne vandaag op het werk en zit mijn haar potentieel goed.
Het zou zomaar wel eens een goede dag kunnen worden.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:31 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, lees net op wikipedia dat mijn naam 'Rots' betekent![]()
huuuquote:Op vrijdag 23 september 2011 08:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat klinkt lekker!
Ze noemen me nuuuunke. De y kunnen ze niet uitspreken hier. Of beter, niet zoals ze dat hier doen. En m'n achternaam beginnen ze niet aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |