Gewoon alleen kwark is ook lekker hoorquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Grazie!
Okay. Misschien dan eens gewone kwark met een lepel jam of honing proberen.
Het is vakantie dus je kan er rustig vanuit gaan dat er her en der cola-berenburg hoort te staanquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:16 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Gewoon alleen kwark is ook lekker hoor
Bruine bonensoepEn ik mis al een poosje de ouderwetse cola-beerenburg in je lijstjes uniek
Hoe zit het eigenlijk met je afkicken van zoetigheid?quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vind ik niet zo, V1z0RmansAl is dat misschien iets wat je moet leren, net als thee zonder suiker...
Ik vond vroeger yogurt en kwark zonder suiker echt niet lekker, en nu vind ik met suiker echt heel erg vies! Dus even volharden en dan komt het wel. Misschien eerst met wat fruit dan heb je toch wat zoet, of musli ofzo.quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Vind ik niet zo, V1z0RmansAl is dat misschien iets wat je moet leren, net als thee zonder suiker...
Mijn eetmojo is nog steeds wat twijfelachtig de laatste tijd, maar ik drink nu veelal alleen cola in het weekend en dan meestal 1-2 glazen, dus dat is op zich wel okay. In het kader van meer drinken ivm buikpijn drink ik wel vaker een glas limonade, dus dat moet nog over gaan in waterquote:Op vrijdag 23 september 2011 11:24 schreef V1z0R het volgende:
dan is het goed uniek, nu wel jaloers op je bruine bonensoep
[..]
Hoe zit het eigenlijk met je afkicken van zoetigheid?
Oh ja thee drink ik altijd al veelquote:
Zit vooruitgang in dus?quote:Op vrijdag 23 september 2011 11:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mijn eetmojo is nog steeds wat twijfelachtig de laatste tijd, maar ik drink nu veelal alleen cola in het weekend en dan meestal 1-2 glazen, dus dat is op zich wel okay. In het kader van meer drinken ivm buikpijn drink ik wel vaker een glas limonade, dus dat moet nog over gaan in water
quote:
niet om flauw te doen lieve Coco maar je moet echt meer gaan etenquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:13 schreef Cocotrimonium het volgende:
O: hardgekookt eitje
L: groentesoep, broodje met plak boterhamworst, 2 plakjes kipfilet voor de nom.
T: fruit
D: moeten we nog bepalen
Ga dit weekend boodschappen doen om alle ingrediėnten voor dat weekmenu (dat ik laatst had geplaatst) te halen
^^quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:47 schreef V1z0R het volgende:
Soms wel eens het idee dat er 'te' overdreven wordt gedaan met dat mama-gedoe
Dat mag je niet eten, daar moet je op letten... Ik ben er volgens mij ook redelijk normaal uitgekomen zonder dat daar op gelet is
Klopt, je moet het ook vooral niet overdrijven...quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:47 schreef V1z0R het volgende:
Soms wel eens het idee dat er 'te' overdreven wordt gedaan met dat mama-gedoe
Dat mag je niet eten, daar moet je op letten... Ik ben er volgens mij ook redelijk normaal uitgekomen zonder dat daar op gelet is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |