Garpje toch hihihiquote:Op woensdag 21 september 2011 17:25 schreef coban het volgende:
HEYYY! Ik haal helemaal geen onvoldoendes
Denk het welquote:Op woensdag 21 september 2011 17:22 schreef Intronic het volgende:
Bij de sting niet geslaagd, h&m wel. Zal wel door mijn naam komen.
Ahww deze is echt lief en coolquote:Op woensdag 21 september 2011 17:28 schreef LompeHork het volgende:
Coban, weet dat het kan
Gewoon hard studeren op de gang
Het lukt je zeker en vast
Koelkast.
© Ome Hork 2011.
Kopieren en plakken.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:32 schreef coban het volgende:
[..]
Ahww deze is echt lief en cool![]()
Deze wil ik in fobo doen mr weet niet hoe dat moet
Ik sloop je, mafkees.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:34 schreef Patje1987 het volgende:
Wie wil met mij vechten dan? Wie?
wAT EEN BAASquote:Op woensdag 21 september 2011 17:28 schreef LompeHork het volgende:
Coban, weet dat het kan
Gewoon hard studeren op de gang
Het lukt je zeker en vast
Koelkast.
© Ome Hork 2011.
Maak een goedmaak cadeautje!quote:
nee, ze hebben ruzie met elkaar, niet met mij. ik voel me juist het slachtoffer.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maak een goedmaak cadeautje!
Geef ze een drol in een plastic zakje, dan worden ze boos op jou. Plaatsvervangende boosheid heet datquote:Op woensdag 21 september 2011 17:37 schreef Roburtt het volgende:
[..]
nee, ze hebben ruzie met elkaar, niet met mij. ik voel me juist het slachtoffer.
Ik word agressief van jouw postgedrag,quote:Op woensdag 21 september 2011 17:37 schreef Boterbartje het volgende:
Patje doet heel agressief en wil vechten
Niet wetend dat dit een slechte manier is om de situatie te beslechten
Ik wil hem vragen om liefde te tonen
Voor al zijn lieve FOK! dochters en zonen
Bruine bonen
Hou mij erbuitenquote:Op woensdag 21 september 2011 17:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Geef ze een drol in een plastic zakje, dan worden ze boos op jou. Plaatsvervangende boosheid heet dat
Ik kan deze verbale reacties uiterst waarderenquote:Op woensdag 21 september 2011 17:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik word agressief van jouw postgedrag,
Het liefst zou ik je stompen maar daar het niet mag,
Zal ik je nu verbaal een lesje leren,
Zodat je niet weet hoe je je uit deze situatie moet manoeuvreren.
nuquote:Op woensdag 21 september 2011 17:43 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zit te twijfelen, nu eten of wachten.
Dit hangt af van je honger en wat de planning later op de avond isquote:Op woensdag 21 september 2011 17:43 schreef Patje1987 het volgende:
Nu wachten.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:43 schreef Patje1987 het volgende:
Poep in jouwquote:
Niet veel gepland voor deze avond eigenlijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit hangt af van je honger en wat de planning later op de avond is
Ik denk niet dat ze op dit moment een kleinkind willen.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maak een goedmaak cadeautje!
FOK!ken en chillen?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet veel gepland voor deze avond eigenlijk.
hoihoi lekker gegeten enzo?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze op dit moment een kleinkind willen.
Plastic_zak, een irritant ventjequote:
Voetbal kijken denk ik.quote:
Ja, was wel lekker, alleen een beetje veel uien.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoihoi lekker gegeten enzo?
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Plastic_zak, een irritant ventje
Hij speelt erg graag agentje
Maar eigenlijk is hij maar een triest studentje
Adolescentje
Ik moet huillachen.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Plastic_zak, een irritant ventje
Hij speelt erg graag agentje
Maar eigenlijk is hij maar een triest studentje
Adolescentje
Huillachen is voor mannen die eigenlijk een vrouw willen zijnquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Huillachen is voor mannen die eigenlijk een vrouw willen zijn
Het maakt niet uit, sommige mannen vinden dat fijn
We zullen je accepteren hoe je bent
Want wij FOK!kers zijn heel attent
Tuurlijk.quote:
DENK JE DAT IK CARE ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
al op de kermis geweest?quote:
Zeemanquote:Op woensdag 21 september 2011 17:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
HOIN!
Ik ben dus bij de zeeman geweest en daar hadden ze ook dik goeikope spaarlampen.
Dus heb die meegenomen en deze tikken niet.
Dus goedkope meuk is niet altijd slecht
Ga nou eens aan je huiswerk dan.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:52 schreef coban het volgende:
Ik ben al thuis de pc kijkt mij aan zo van coban ga hw makn maar ik ignore hem keihard en kijk strak voor mij uit
ja, al vanaf 2 uurquote:
Bruine jas en spijkerbroekquote:Op woensdag 21 september 2011 17:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ohja? wat had ikdan aan
Ik reed er vandaag rond kwart voor 1 langs, toen was hij nog niet open.quote:
Ga je huiswerk maken.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:54 schreef coban het volgende:
Ik wil ook naar kermissss
Wie gaat met mij mee?
huiswerk maken is wat jij moetquote:Op woensdag 21 september 2011 17:54 schreef coban het volgende:
Ik wil ook naar kermissss
Wie gaat met mij mee?
LEUGENSquote:Op woensdag 21 september 2011 17:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik reed er vandaag rond kwart voor 1 langs, toen was hij nog niet open.Misschien ga ik vanavond even kijken met een paar vrienden, maar ik weet het nog niet zeker.
OKE OKEquote:Op woensdag 21 september 2011 17:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
huiswerk maken is wat jij moet
je krijgt spijt als jij het niet doet
je krijgt geen baan en geen geld
ik heb het je gemeld
Licht eens toe waarom niet?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:56 schreef coban het volgende:
[..]
LEUGENS
Dat durf je namelijk nooit
FOK!ers met vriendenquote:Op woensdag 21 september 2011 17:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik reed er vandaag rond kwart voor 1 langs, toen was hij nog niet open.Misschien ga ik vanavond even kijken met een paar vrienden, maar ik weet het nog niet zeker.
De Blokker of Blokker?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:55 schreef LompeHork het volgende:
Hier hebben wij ook Kermis...in Blokker(schiettent, draaimolen en veul bier)
Ik sleutel echt van Walgmakersquote:
Grijs natuurlijk!quote:Op woensdag 21 september 2011 17:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
bruinfout!!!!!!!!!!
Ik heb er geen!quote:Op woensdag 21 september 2011 17:58 schreef Plastic_zak het volgende:
Hey RezaniaWaarom kan ik niet op je fobo reageren
?
Sorry ik ben een beetje kleurenblind als ik een mooi iemand ziequote:Op woensdag 21 september 2011 17:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
bruinfout!!!!!!!!!!
Hou je mond als je er niets van weet, onwetende!quote:
Waarom niet ah zemmelquote:Op woensdag 21 september 2011 17:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb er geen!!!!!1einz!11!1einz!!
het spijt me ik straf mezelfquote:Op woensdag 21 september 2011 17:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hou je mond als je er niets van weet, onwetende!
'quote:
Ik niet!quote:
Zwart kunnen kleurenblinden ook zien hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 17:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Sorry ik ben een beetje kleurenblind als ik een mooi iemand zie![]()
oja ik zie alleen grijstinten.. misschien leek het lichter door overbelichten op mijn robotogenbreinquote:
Ik niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Zwart kunnen kleurenblinden ook zien hoor
ikke metquote:Op woensdag 21 september 2011 18:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik niet!De meeste FOK!kers hebben trouwens een fobo zonder foto's, dat is pas dom.
Denken dat het bij de kermis donker is.quote:
Want ?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik niet!De meeste FOK!kers hebben trouwens een fobo zonder foto's, dat is pas dom.
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oja ik zie alleen grijstinten.. misschien leek het lichter door overbelichten op mijn robotogenbrein
wat ben jij zieligquote:
chimeids van FOK! hosselenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is dan het nu van een fobo?
Ik heb altijd het idee dat geen enkele vrouw chimeid genoemd wil wordenquote:
FOK!kers en/of FOK!sters op FOK! hosselen.quote:
das wel leuk tochquote:Op woensdag 21 september 2011 18:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
FOK!kers en/of FOK!sters op FOK! hosselen.
Alleen sletjes kan je chimeid noemenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat geen enkele vrouw chimeid genoemd wil worden
ok. ik heb geen robotogen of breinquote:Op woensdag 21 september 2011 18:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
wat ben jij zielig
Ja, beetje flirten en zo, maar de kans dat je ze ooit echt ontmoet is wel heel klein.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
das wel leuk toch
nou dan weet nu ook iedereen die jij ooit chimeid noemt, dat je ze een slet vindquote:Op woensdag 21 september 2011 18:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alleen sletjes kan je chimeid noemen![]()
En chimi?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat geen enkele vrouw chimeid genoemd wil worden
jij hebt mooie ogenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
beef chimi churri?
Noem ze gewoon meid/ meisje/ vrouwquote:Op woensdag 21 september 2011 18:06 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb een goeie naam voor chimeids
Chika's
Meiske!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Noem ze gewoon meid/ meisje/ vrouw
Oke jongedamequote:Op woensdag 21 september 2011 18:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Noem ze gewoon meid/ meisje/ vrouw
Er valt niks te betrappen toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:07 schreef Plastic_zak het volgende:
- laat maar, bagger-
Zijn jullie wel eens betrapt op FOK!ken ?
quote:
Klinkt stukken beterquote:
WAt zegt u daar mannelijk gebruiksvoorwerp?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:08 schreef Rezania het volgende:
We moeten ze gewoon vrouwelijk object noemen.[ afbeelding ]
Door een andere FOK!ker bedoel ik , in de trein bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Er valt niks te betrappen toch?
[..]
[..]
Klinkt stukken beter
neenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Door een andere FOK!ker bedoel ik , in de trein bijvoorbeeld.
Nee, mannen.quote:
Ohja tuurlijk meten met 2 matenquote:
Maar ik bak de beste pannekoekenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef Boterbartje het volgende:
Hmm over het algemeen koken mannen beter hoor
Je vind mannen liever dan vrouwen?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef Boterbartje het volgende:
Maar niet haten op vrouwen.. vrouwen zijn ook wel lief hoor
Nog meer eten ? Is dat wel verstandig ?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef Rezania het volgende:
Ik heb trek in oliebollen, alleen weet ik niet of de oliebollen dit jaar een beetje te vreten zijn.
Moet je ffe wachten op de top 10 testquote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef Rezania het volgende:
Ik heb trek in oliebollen, alleen weet ik niet of de oliebollen dit jaar een beetje te vreten zijn.
Ja, echt wel. Je moet mannen en vrouwen dan ook niet compleet gelijk behandelen.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ohja tuurlijk meten met 2 maten
Ik kan het hebben.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nog meer eten ? Is dat wel verstandig ?
Dat duurt toch nog twee maanden of zo?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Moet je ffe wachten op de top 10 test
Nee mannen moet je altijd strenger aanpakken vind ik ookquote:Op woensdag 21 september 2011 18:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, echt wel. Je moet mannen en vrouwen dan ook niet compleet gelijk behandelen.
Vrouwen moet je slaan als ze niet luisteren.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee mannen moet je altijd strenger aanpakken vind ik ook
Natuurlijk, daar zijn wij mannen voor.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ohja tuurlijk meten met 2 maten
Jij krijgt nooit een vrouw.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vrouwen moet je slaan als ze niet luisteren.
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:11 schreef Ezechielk het volgende:
Nu wij toch denigrerend over vrouwen praten:
Denk het welquote:Op woensdag 21 september 2011 18:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan het hebben.![]()
[..]
Dat duurt toch nog twee maanden of zo?
Misschien wil hij wel geen vrouw en probeert hij ze zo op afstand te houden.quote:
...quote:Op woensdag 21 september 2011 18:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vrouwen moet je slaan als ze niet luisteren.
Ik heb een vierkante, en jij?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:13 schreef Dientje12 het volgende:
Dit topic gaat over verschillende plassers
Overdrijven is ook een vak ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Natuurlijk, daar zijn wij mannen voor.
Nee maar mannen kunnen tenminste logisch denken, vrouwen doen aan chaos. En er gaat niet boven mijn pannenkoeken natuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Je vind mannen liever dan vrouwen?
Ik ga even van Sassenheim naar Doetinchem rijden voor een paar oliebollen, goed idee.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Denk het wel
Alhoewel Ben Melchers in Doetinchem altijd goede heeft.
En Bakker Slagter in Coevorden ook!
Eigenlijk welquote:Op woensdag 21 september 2011 18:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
...
Ik hoop dat je dit grappig bedoeld
Daar zijn vrouwen weer goed in. Van een mug een olifant maken, dat soort dingen.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak ja.
Logisch denken ben ik een ster inquote:Op woensdag 21 september 2011 18:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee maar mannen kunnen tenminste logisch denken, vrouwen doen aan chaos. En er gaat niet boven mijn pannenkoeken natuurlijk
Inderdaad, dat bleek wel uit die discussie over tassen en broekzakken die we gisteren hadden.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee maar mannen kunnen tenminste logisch denken, vrouwen doen aan chaos. En er gaat niet boven mijn pannenkoeken natuurlijk
Daar komen de Kale Vandalen vandaan.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Sassemheim ?
Ik woon er.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Sassemheim ?
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga even van Sassenheim naar Doetinchem rijden voor een paar oliebollen, goed idee.[ afbeelding ]
Wie zijn de kale vandalen?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar komen de Kale Vandalen vandaan.
Dat is geen pluspunt.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar komen de Kale Vandalen vandaan.
Gaat hem prima afquote:Op woensdag 21 september 2011 18:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien wil hij wel geen vrouw en probeert hij ze zo op afstand te houden.
Nee, ik woon in Sassenheim, maar leef praktisch in Leiden.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hoax. Je woont in Leiden.
gr gr
Eerst proeven, dan geloven.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:16 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Mijn pannekoeken zijn goddelijk![]()
![]()
Met spekjes en krokant gebakken kaasquote:
Proeven dan geloven, tevens hoe kan dat als die van mij dat al zijn?!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:16 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Mijn pannekoeken zijn goddelijk![]()
![]()
jij komt in de potquote:Op woensdag 21 september 2011 18:17 schreef Dientje12 het volgende:
Plassen jullie ook wel eens van een afstandje met een boogje in de wc pot?
Das echt gaaf gewoon
Vooral als je gelijk de eerste keer midden in de pot komt
Die van jou zijn dat vast nietquote:Op woensdag 21 september 2011 18:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Proeven dan geloven, tevens hoe kan dat als die van mij dat al zijn?!
Oh klein foutjequote:Op woensdag 21 september 2011 18:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
jij komt in de pot
Ketchup op een pannenkoek?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:17 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Met spekjes en krokant gebakken kaas![]()
En ketchup
Ik doe dat welquote:
En wat zijn de gevolgen?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Met grote gevolgen
Als je mist, mag je schoonmaken. Dat is een gevolg.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En wat zijn de gevolgen?
Als ik vragen mag
Jaloers?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:20 schreef sharr het volgende:
Ohja heel herkenbaar dat boogje plassen hoor
Een racistsisch hardcore groepje.quote:
Hij vraagt ook wat er bijzonder aan is, niet wat er positief aan is hè.quote:
Doe jij dat ook altijd?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:20 schreef sharr het volgende:
Ohja heel herkenbaar dat boogje plassen hoor
Dan is het nog wel geen pluspunt.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een racistsisch hardcore groepje.
[..]
Hij vraagt ook wat er bijzonder aan is, niet wat er positief aan is hè.
Echte mannen maken de wc ruimte nooit schoonquote:Op woensdag 21 september 2011 18:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je mist, mag je schoonmaken. Dat is een gevolg.
Zo vaak. Ik proneer meestal met mijn rug tegen de deur te staan.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:17 schreef Dientje12 het volgende:
Plassen jullie ook wel eens van een afstandje met een boogje in de wc pot?
Das echt gaaf gewoon
Vooral als je gelijk de eerste keer midden in de pot komt
Ketchupquote:Op woensdag 21 september 2011 18:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik doe dat welmaar dat is naar keuze he
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sassenheimquote:Sassenheim is een dorp en voormalige gemeente in Zuid-Holland. Per 1 januari 2006 is de gemeente met Voorhout en Warmond opgegaan in de gemeente Teylingen. De gemeente had 14 906 inwoners (1 juni 2005) en bestond alleen uit het dorp Sassenheim.
Het dorp Sassenheim is gelegen in de Bollenstreek tussen Leiden en Lisse en in de nabijheid van (maar nergens grenzend aan) de Kagerplassen. Het is ontstaan op een oude strandwal, waarover ook de heerweg van Leiden naar Haarlem liep. In de loop van de geschiedenis werden hier veel kasteeltjes en landhuizen gebouwd. Langs de Hoofdstraat, zoals de oude heerweg nu heet, staan fraaie villa's uit het begin van de 20e eeuw. De dorpskerk staat op een oude duintop en verraadt een veelheid aan stijlperioden. De bloembollenteelt is bijna volledig uit de plaats verdwenen: er resteren slechts enkele bollenvelden.
Dorpskerk in Sassenheim
Het dorp Sassenheim zag in 1502 het licht door een Saksische rijke molenaar met veel land die zijn gezin een rustig thuis wou geven. Zijn naam was Maarten Fredszoon Moolenaar. Zijn leenheer was een Saksische graaf, vandaar de naam Sassenheim; "Saksenthuis".
In 1514 werden bij een belastingenquête niet meer dan 32 woningen geteld. In 1622 was het inwonertal nog maar 392. Na het eind van de 18e eeuw nam het inwonertal duidelijk toe. Naast de veeteelt en de landbouw werd de teelt van groenten, kruiden en fruit een belangrijke bron van bestaan.
Bijnaam voor de inwoners van Sassenheim is asbakken, deze naam is ontstaan door het beroep dat Sassemers in de 17e en 18e eeuw uitvoerden. Zij hadden in die tijd een zeer kenmerkend beroep. Destijds hadden de Sassenheimers het monopolie voor het ophalen van hout- en turfas bij de burgers van Sassenheim, Lisse en Hillegom. De as werd in de asschuur aan de Vaartkade opgeslagen. Deze asschuur uit de 19de eeuw is inmiddels gesloopt. Uiteindelijk werd de as per schip via De Kaag naar Leiden vervoerd, waar het aan de zeepziederijen werd verkocht. Deze asresten bevatten o.a kaliumzouten (ook wel potas, het Engelse woord potassium = kalium). Deze kaliumzouten dienden als grondstof voor het zieden van zeep. Deze zeep was (na het zieden ofwel het verzepingsproces) niets anders dan (in hoofdzaak) een mengsel van kaliumzouten van vetzuren.
Ten oosten van Sassenheim lopen de Autosnelweg A44 en de Schiphollijn, waaraan in december 2011 een station zal worden geopend.
De bebouwing van de plaats Sassenheim had ten tijde van de gemeentesamenvoeging zijn gemeentegrenzen nagenoeg bereikt. De bekendste bezienswaardigheid van Sassenheim, de ruïne van Teijlingen, bevindt zich in de buurtschap Teijlingen, dat weliswaar aan Sassenheim is vastgebouwd, maar vanouds deel was van de voormalige gemeente Voorhout.
Sassenheim is ook een belangrijke industrieplaats: AkzoNobel heeft er een fabriek, voortgekomen uit de verf- en lakfabriek Sikkens, die zich in 1939 vanuit Groningen in Sassenheim had gevestigd.
Sassenheim kent één middelbare school: het Rijnlands Lyceum Sassenheim.
Dat ontken ik ook niet hoor. Hoewel de beats op zich wel gruwelijk zijn in sommige nummers.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan is het nog wel geen pluspunt.
tee el dee erquote:Op woensdag 21 september 2011 18:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sassenheim
Vraag dan niks, als je niet de moeite wil nemen om te lezen.quote:
Huilen.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vraag dan niks, als je niet de moeite wil nemen om te lezen.
Alleen de mensen zonder een wil om te leren huilen, ik niet dus.quote:
Dat is echt fantastisch.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:26 schreef Intronic het volgende:
Je loont ontvangen, en vervolgens 450 aan rekeningen mogen betalen. Haatland.
HAHAHA HIHIHIH HOHOH <---quote:Op woensdag 21 september 2011 18:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En wat zijn de gevolgen?
Als ik vragen mag
Doe gewoon wat je moet doen..quote:Op woensdag 21 september 2011 18:26 schreef aight1 het volgende:
weenie of ik vannacht tijd heb om te slapen jmr
champignons met poedersuiker?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ketchup
Maar op een pannenkoek niet zo. Dan vind ik het lekkerder met spek en champignons en poedersuiker erop. Soms ook gewoon als de koek klaar in een gebakken ei erop is ook lekker
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
HAHAHA HIHIHIH HOHOH <---
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij was er al, jij aandachtshoer!![]()
JA GEWOON KATS HARTIGE PANCAKE EN DAN BAM; poedersuiker eropquote:Op woensdag 21 september 2011 18:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
champignons met poedersuiker?
Ik pleit voor spekjes, krokant gebakken kaas en ketchup
Eetsmakelijk! gr grquote:
Laterssssssssssssssssssssssssssssssssssss mangquote:
Oh....kom jij uit omgeving Lobith?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
JA GEWOON KATS HARTIGE PANCAKE EN DAN BAM; poedersuiker erop
EET JIJ GEK!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik kan niet meer ademen van de honger
Hoe heb jij ooit de ramadan overleeft?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik kan niet meer ademen van de honger
Wat is lobith?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Oh....kom jij uit omgeving Lobith?
dat was anders hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 18:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe heb jij ooit de ramadan overleeft?
Een plaatsje daar kwam een jongen vandaan die bij mij in de klas zat en die zei ook heul vaak kats dit kats zus kats zoquote:
Doeiiiquote:Op woensdag 21 september 2011 18:34 schreef sharr het volgende:
Yessss, loon is binnen.
Nu gaan lopen doei! Niet dat ik hier nog was? Maar doei!
is toch kats nie normaal of nie?!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Een plaatsje daar kwam een jongen vandaan die bij mij in de klas zat en die zei ook heul vaak kats dit kats zus kats zo
daaaaaaaaaaagquote:Op woensdag 21 september 2011 18:34 schreef sharr het volgende:
Yessss, loon is binnen.
Nu gaan lopen doei! Niet dat ik hier nog was? Maar doei!
Wel uut de achterhoek of wa?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
is toch kats nie normaal of nie?!
Maar nee, daar kom ik niet vandaan gr. gr.
ARGOOOOOOOOquote:Op woensdag 21 september 2011 18:35 schreef Argo het volgende:
MK krijg de eerste plek terug op de baggerlijst.
Ik zal verdwijnen.
Tot ziens.
Wat dan schatteboutertjequote:Op woensdag 21 september 2011 18:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Het zal me pijn doen je niet meer te zien.
Post history--> tweede topic ik trek de stekker uit Argo.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wat dan schatteboutertje
Maar maar maarquote:Op woensdag 21 september 2011 18:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Post history--> tweede topic ik trek de stekker uit Argo.
Mijn loon had er al moeten zijn maar is er nog steeds niet. HOEREBAAS. Morgen maar eens bellen en molesteren. Van randstad al wat centjes gehad, fijn is datquote:Op woensdag 21 september 2011 18:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn loon komt volgende week pas
Fijn he geldquote:Op woensdag 21 september 2011 18:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mijn loon had er al moeten zijn maar is er nog steeds niet. HOEREBAAS. Morgen maar eens bellen en molesteren. Van randstad al wat centjes gehad, fijn is dat
Waarschijnlijk iets met tovenaren.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Maar maar maarwaarom
JA, kan ik mooi m'n schulden en rekeningen mee betalenquote:
Stop er iets in dan dat werkt altijdquote:
Heb je dan echt helemaal niks te eten bij je?quote:
okquote:
Lekker je buikje rondgegetenquote:
Precies.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Lekker je buikje rondgegeten?
Lekker nummer iddquote:
Koop dan watquote:Op woensdag 21 september 2011 18:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
nee heb niks alle eten op en water opgedrongen
Ja ik vind het zo'n schooierij. maarja pap gooit er altijd geld inquote:Op woensdag 21 september 2011 18:45 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Niks geven![]()
parasieten
Eet uit de prullenbak. Duidelijke Win-Win, Jij geen honger en de vuilnisbak hoeft niet meer leeggehaald te wordenquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eet uit de prullenbak. Duidelijke Win-Win, Jij geen honger en de vuilnisbak hoeft niet meer leeggehaald te worden
tggsssquote:Op woensdag 21 september 2011 18:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik vind het zo'n schooierij. maarja pap gooit er altijd geld in
Ohquote:
Ik heb ook wifi en het is dik snel!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:52 schreef Beach het volgende:
wow mn internet is wel heel sloom
ik haat wifi
Ja ach, nie mijn geld enzoquote:
leukquote:Op woensdag 21 september 2011 18:54 schreef Boterbartje het volgende:
Kreeg net mailtje of ik bij bijenkorf wil werken tijden de dolle dwaze dagen
Ik zit toch wel te twijfelen om dit te doen enzoquote:
Wauwiequote:Op woensdag 21 september 2011 18:55 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Nog 7 posts dan heb ik 3000
Krijg je dikke munniez? Moet je overal die vrouwen uit elkaar trekken enzo omdat ze vechten om tasjesquote:Op woensdag 21 september 2011 18:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik zit toch wel te twijfelen om dit te doen enzo
Oh denk je dat ik niet aan m'n trekken kom qua vrouwen?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Krijg je dikke munniez? Moet je overal die vrouwen uit elkaar trekken enzo omdat ze vechten om tasjesmss kan je ze wel aanraken en alles
Netbookquote:Op woensdag 21 september 2011 18:59 schreef Rezania het volgende:
Tering, wat is mijn paupernetbook sloom zeg.![]()
modem opnieuw opstarten helpt altijdquote:Op woensdag 21 september 2011 18:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik heb ook wifi en het is dik snel!
Dat nou ook weer niet, er zijn wel goede netbooks, maar die beginnen pas bij ¤500,-. Dan koop ik liever een laptop.quote:
Ehm de gemiddelde fokker....:@ jeweetzquote:Op woensdag 21 september 2011 18:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oh denk je dat ik niet aan m'n trekken kom qua vrouwen?
Nah ik denk dat het wel chill is, beetje money maken enzo
Jep helpt zekers.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:59 schreef Beach het volgende:
[..]
modem opnieuw opstarten helpt altijd
maar dat wilde ik nog vragen, wat heb jij gegeten?
Ik ervoor.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:00 schreef Rezania het volgende:
Ik zit nu trouwens gewoon achter mijn krachtige desktop.
Klinkt niet onaardig.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ehm de gemiddelde fokker....:@ jeweetz
[..]
Jep helpt zekers.
Een gehaktschnitzel met aardappelpurree en sla
Was zeer zeker heul heul smakelijkquote:
HOE KRACHTIG?!quote:Op woensdag 21 september 2011 19:00 schreef Rezania het volgende:
Ik zit nu trouwens gewoon achter mijn krachtige desktop.
Onder of op Boterbartje?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Het is d'r op of d'r onder
Kan je armpje drukken met emquote:
NOG 3 POST EN JE HEBT ER 3000quote:Op woensdag 21 september 2011 19:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Was zeer zeker heul heul smakelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |