Ik sleutel echt van Walgmakersquote:
Grijs natuurlijk!quote:Op woensdag 21 september 2011 17:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
bruinfout!!!!!!!!!!
Ik heb er geen!quote:Op woensdag 21 september 2011 17:58 schreef Plastic_zak het volgende:
Hey RezaniaWaarom kan ik niet op je fobo reageren
?
Sorry ik ben een beetje kleurenblind als ik een mooi iemand ziequote:Op woensdag 21 september 2011 17:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
bruinfout!!!!!!!!!!
Hou je mond als je er niets van weet, onwetende!quote:
Waarom niet ah zemmelquote:Op woensdag 21 september 2011 17:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb er geen!!!!!1einz!11!1einz!!
het spijt me ik straf mezelfquote:Op woensdag 21 september 2011 17:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hou je mond als je er niets van weet, onwetende!
'quote:
Ik niet!quote:
Zwart kunnen kleurenblinden ook zien hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 17:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Sorry ik ben een beetje kleurenblind als ik een mooi iemand zie![]()
oja ik zie alleen grijstinten.. misschien leek het lichter door overbelichten op mijn robotogenbreinquote:
Ik niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Zwart kunnen kleurenblinden ook zien hoor
ikke metquote:Op woensdag 21 september 2011 18:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik niet!De meeste FOK!kers hebben trouwens een fobo zonder foto's, dat is pas dom.
Denken dat het bij de kermis donker is.quote:
Want ?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik niet!De meeste FOK!kers hebben trouwens een fobo zonder foto's, dat is pas dom.
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oja ik zie alleen grijstinten.. misschien leek het lichter door overbelichten op mijn robotogenbrein
wat ben jij zieligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |