Bruine jas en spijkerbroekquote:Op woensdag 21 september 2011 17:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ohja? wat had ikdan aan
Ik reed er vandaag rond kwart voor 1 langs, toen was hij nog niet open.quote:
Ga je huiswerk maken.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:54 schreef coban het volgende:
Ik wil ook naar kermissss
Wie gaat met mij mee?
huiswerk maken is wat jij moetquote:Op woensdag 21 september 2011 17:54 schreef coban het volgende:
Ik wil ook naar kermissss
Wie gaat met mij mee?
LEUGENSquote:Op woensdag 21 september 2011 17:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik reed er vandaag rond kwart voor 1 langs, toen was hij nog niet open.Misschien ga ik vanavond even kijken met een paar vrienden, maar ik weet het nog niet zeker.
OKE OKEquote:Op woensdag 21 september 2011 17:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
huiswerk maken is wat jij moet
je krijgt spijt als jij het niet doet
je krijgt geen baan en geen geld
ik heb het je gemeld
Licht eens toe waarom niet?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:56 schreef coban het volgende:
[..]
LEUGENS
Dat durf je namelijk nooit
FOK!ers met vriendenquote:Op woensdag 21 september 2011 17:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik reed er vandaag rond kwart voor 1 langs, toen was hij nog niet open.Misschien ga ik vanavond even kijken met een paar vrienden, maar ik weet het nog niet zeker.
De Blokker of Blokker?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:55 schreef LompeHork het volgende:
Hier hebben wij ook Kermis...in Blokker(schiettent, draaimolen en veul bier)
Ik sleutel echt van Walgmakersquote:
Grijs natuurlijk!quote:Op woensdag 21 september 2011 17:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
bruinfout!!!!!!!!!!
Ik heb er geen!quote:Op woensdag 21 september 2011 17:58 schreef Plastic_zak het volgende:
Hey RezaniaWaarom kan ik niet op je fobo reageren
?
Sorry ik ben een beetje kleurenblind als ik een mooi iemand ziequote:Op woensdag 21 september 2011 17:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
bruinfout!!!!!!!!!!
Hou je mond als je er niets van weet, onwetende!quote:
Waarom niet ah zemmelquote:Op woensdag 21 september 2011 17:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb er geen!!!!!1einz!11!1einz!!
het spijt me ik straf mezelfquote:Op woensdag 21 september 2011 17:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hou je mond als je er niets van weet, onwetende!
'quote:
Ik niet!quote:
Zwart kunnen kleurenblinden ook zien hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 17:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Sorry ik ben een beetje kleurenblind als ik een mooi iemand zie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |