Garpje toch hihihiquote:Op woensdag 21 september 2011 17:25 schreef coban het volgende:
HEYYY! Ik haal helemaal geen onvoldoendes
Denk het welquote:Op woensdag 21 september 2011 17:22 schreef Intronic het volgende:
Bij de sting niet geslaagd, h&m wel. Zal wel door mijn naam komen.
Ahww deze is echt lief en coolquote:Op woensdag 21 september 2011 17:28 schreef LompeHork het volgende:
Coban, weet dat het kan
Gewoon hard studeren op de gang
Het lukt je zeker en vast
Koelkast.
© Ome Hork 2011.
Kopieren en plakken.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:32 schreef coban het volgende:
[..]
Ahww deze is echt lief en cool![]()
Deze wil ik in fobo doen mr weet niet hoe dat moet
Ik sloop je, mafkees.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:34 schreef Patje1987 het volgende:
Wie wil met mij vechten dan? Wie?
wAT EEN BAASquote:Op woensdag 21 september 2011 17:28 schreef LompeHork het volgende:
Coban, weet dat het kan
Gewoon hard studeren op de gang
Het lukt je zeker en vast
Koelkast.
© Ome Hork 2011.
Maak een goedmaak cadeautje!quote:
nee, ze hebben ruzie met elkaar, niet met mij. ik voel me juist het slachtoffer.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maak een goedmaak cadeautje!
Geef ze een drol in een plastic zakje, dan worden ze boos op jou. Plaatsvervangende boosheid heet datquote:Op woensdag 21 september 2011 17:37 schreef Roburtt het volgende:
[..]
nee, ze hebben ruzie met elkaar, niet met mij. ik voel me juist het slachtoffer.
Ik word agressief van jouw postgedrag,quote:Op woensdag 21 september 2011 17:37 schreef Boterbartje het volgende:
Patje doet heel agressief en wil vechten
Niet wetend dat dit een slechte manier is om de situatie te beslechten
Ik wil hem vragen om liefde te tonen
Voor al zijn lieve FOK! dochters en zonen
Bruine bonen
Hou mij erbuitenquote:Op woensdag 21 september 2011 17:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Geef ze een drol in een plastic zakje, dan worden ze boos op jou. Plaatsvervangende boosheid heet dat
Ik kan deze verbale reacties uiterst waarderenquote:Op woensdag 21 september 2011 17:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik word agressief van jouw postgedrag,
Het liefst zou ik je stompen maar daar het niet mag,
Zal ik je nu verbaal een lesje leren,
Zodat je niet weet hoe je je uit deze situatie moet manoeuvreren.
nuquote:Op woensdag 21 september 2011 17:43 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zit te twijfelen, nu eten of wachten.
Dit hangt af van je honger en wat de planning later op de avond isquote:Op woensdag 21 september 2011 17:43 schreef Patje1987 het volgende:
Nu wachten.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:43 schreef Patje1987 het volgende:
Poep in jouwquote:
Niet veel gepland voor deze avond eigenlijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dit hangt af van je honger en wat de planning later op de avond is
Ik denk niet dat ze op dit moment een kleinkind willen.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maak een goedmaak cadeautje!
FOK!ken en chillen?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Niet veel gepland voor deze avond eigenlijk.
hoihoi lekker gegeten enzo?quote:Op woensdag 21 september 2011 17:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze op dit moment een kleinkind willen.
Plastic_zak, een irritant ventjequote:
Voetbal kijken denk ik.quote:
Ja, was wel lekker, alleen een beetje veel uien.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoihoi lekker gegeten enzo?
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Plastic_zak, een irritant ventje
Hij speelt erg graag agentje
Maar eigenlijk is hij maar een triest studentje
Adolescentje
Ik moet huillachen.quote:Op woensdag 21 september 2011 17:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Plastic_zak, een irritant ventje
Hij speelt erg graag agentje
Maar eigenlijk is hij maar een triest studentje
Adolescentje
Huillachen is voor mannen die eigenlijk een vrouw willen zijnquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 17:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Huillachen is voor mannen die eigenlijk een vrouw willen zijn
Het maakt niet uit, sommige mannen vinden dat fijn
We zullen je accepteren hoe je bent
Want wij FOK!kers zijn heel attent