EET JIJ GEK!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik kan niet meer ademen van de honger
Hoe heb jij ooit de ramadan overleeft?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik kan niet meer ademen van de honger
Wat is lobith?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:31 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Oh....kom jij uit omgeving Lobith?
dat was anders hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 18:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe heb jij ooit de ramadan overleeft?
Een plaatsje daar kwam een jongen vandaan die bij mij in de klas zat en die zei ook heul vaak kats dit kats zus kats zoquote:
Doeiiiquote:Op woensdag 21 september 2011 18:34 schreef sharr het volgende:
Yessss, loon is binnen.
Nu gaan lopen doei! Niet dat ik hier nog was? Maar doei!
is toch kats nie normaal of nie?!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Een plaatsje daar kwam een jongen vandaan die bij mij in de klas zat en die zei ook heul vaak kats dit kats zus kats zo
daaaaaaaaaaagquote:Op woensdag 21 september 2011 18:34 schreef sharr het volgende:
Yessss, loon is binnen.
Nu gaan lopen doei! Niet dat ik hier nog was? Maar doei!
Wel uut de achterhoek of wa?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
is toch kats nie normaal of nie?!
Maar nee, daar kom ik niet vandaan gr. gr.
ARGOOOOOOOOquote:Op woensdag 21 september 2011 18:35 schreef Argo het volgende:
MK krijg de eerste plek terug op de baggerlijst.
Ik zal verdwijnen.
Tot ziens.
Wat dan schatteboutertjequote:Op woensdag 21 september 2011 18:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Het zal me pijn doen je niet meer te zien.
Post history--> tweede topic ik trek de stekker uit Argo.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wat dan schatteboutertje
Maar maar maarquote:Op woensdag 21 september 2011 18:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Post history--> tweede topic ik trek de stekker uit Argo.
Mijn loon had er al moeten zijn maar is er nog steeds niet. HOEREBAAS. Morgen maar eens bellen en molesteren. Van randstad al wat centjes gehad, fijn is datquote:Op woensdag 21 september 2011 18:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn loon komt volgende week pas
Fijn he geldquote:Op woensdag 21 september 2011 18:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mijn loon had er al moeten zijn maar is er nog steeds niet. HOEREBAAS. Morgen maar eens bellen en molesteren. Van randstad al wat centjes gehad, fijn is dat
Waarschijnlijk iets met tovenaren.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Maar maar maarwaarom
JA, kan ik mooi m'n schulden en rekeningen mee betalenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |