WAt zegt u daar mannelijk gebruiksvoorwerp?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:08 schreef Rezania het volgende:
We moeten ze gewoon vrouwelijk object noemen.[ afbeelding ]
Door een andere FOK!ker bedoel ik , in de trein bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Er valt niks te betrappen toch?
[..]
[..]
Klinkt stukken beter
neenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:09 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Door een andere FOK!ker bedoel ik , in de trein bijvoorbeeld.
Nee, mannen.quote:
Ohja tuurlijk meten met 2 matenquote:
Maar ik bak de beste pannekoekenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef Boterbartje het volgende:
Hmm over het algemeen koken mannen beter hoor
Je vind mannen liever dan vrouwen?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef Boterbartje het volgende:
Maar niet haten op vrouwen.. vrouwen zijn ook wel lief hoor
Nog meer eten ? Is dat wel verstandig ?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef Rezania het volgende:
Ik heb trek in oliebollen, alleen weet ik niet of de oliebollen dit jaar een beetje te vreten zijn.
Moet je ffe wachten op de top 10 testquote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef Rezania het volgende:
Ik heb trek in oliebollen, alleen weet ik niet of de oliebollen dit jaar een beetje te vreten zijn.
Ja, echt wel. Je moet mannen en vrouwen dan ook niet compleet gelijk behandelen.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ohja tuurlijk meten met 2 maten
Ik kan het hebben.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nog meer eten ? Is dat wel verstandig ?
Dat duurt toch nog twee maanden of zo?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Moet je ffe wachten op de top 10 test
Nee mannen moet je altijd strenger aanpakken vind ik ookquote:Op woensdag 21 september 2011 18:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, echt wel. Je moet mannen en vrouwen dan ook niet compleet gelijk behandelen.
Vrouwen moet je slaan als ze niet luisteren.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee mannen moet je altijd strenger aanpakken vind ik ook
Natuurlijk, daar zijn wij mannen voor.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ohja tuurlijk meten met 2 maten
Jij krijgt nooit een vrouw.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vrouwen moet je slaan als ze niet luisteren.
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:11 schreef Ezechielk het volgende:
Nu wij toch denigrerend over vrouwen praten:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |