chimeids van FOK! hosselenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat is dan het nu van een fobo?
Ik heb altijd het idee dat geen enkele vrouw chimeid genoemd wil wordenquote:
FOK!kers en/of FOK!sters op FOK! hosselen.quote:
das wel leuk tochquote:Op woensdag 21 september 2011 18:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
FOK!kers en/of FOK!sters op FOK! hosselen.
Alleen sletjes kan je chimeid noemenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat geen enkele vrouw chimeid genoemd wil worden
ok. ik heb geen robotogen of breinquote:Op woensdag 21 september 2011 18:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
wat ben jij zielig
Ja, beetje flirten en zo, maar de kans dat je ze ooit echt ontmoet is wel heel klein.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:04 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
das wel leuk toch
nou dan weet nu ook iedereen die jij ooit chimeid noemt, dat je ze een slet vindquote:Op woensdag 21 september 2011 18:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alleen sletjes kan je chimeid noemen![]()
En chimi?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat geen enkele vrouw chimeid genoemd wil worden
jij hebt mooie ogenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
beef chimi churri?
Noem ze gewoon meid/ meisje/ vrouwquote:Op woensdag 21 september 2011 18:06 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb een goeie naam voor chimeids
Chika's
Meiske!quote:Op woensdag 21 september 2011 18:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Noem ze gewoon meid/ meisje/ vrouw
Oke jongedamequote:Op woensdag 21 september 2011 18:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Noem ze gewoon meid/ meisje/ vrouw
Er valt niks te betrappen toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:07 schreef Plastic_zak het volgende:
- laat maar, bagger-
Zijn jullie wel eens betrapt op FOK!ken ?
quote:
Klinkt stukken beterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |