Denk het welquote:Op woensdag 21 september 2011 18:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan het hebben.![]()
[..]
Dat duurt toch nog twee maanden of zo?
Misschien wil hij wel geen vrouw en probeert hij ze zo op afstand te houden.quote:
...quote:Op woensdag 21 september 2011 18:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vrouwen moet je slaan als ze niet luisteren.
Ik heb een vierkante, en jij?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:13 schreef Dientje12 het volgende:
Dit topic gaat over verschillende plassers
Overdrijven is ook een vak ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Natuurlijk, daar zijn wij mannen voor.
Nee maar mannen kunnen tenminste logisch denken, vrouwen doen aan chaos. En er gaat niet boven mijn pannenkoeken natuurlijkquote:Op woensdag 21 september 2011 18:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Je vind mannen liever dan vrouwen?
Ik ga even van Sassenheim naar Doetinchem rijden voor een paar oliebollen, goed idee.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Denk het wel
Alhoewel Ben Melchers in Doetinchem altijd goede heeft.
En Bakker Slagter in Coevorden ook!
Eigenlijk welquote:Op woensdag 21 september 2011 18:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
...
Ik hoop dat je dit grappig bedoeld
Daar zijn vrouwen weer goed in. Van een mug een olifant maken, dat soort dingen.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak ja.
Logisch denken ben ik een ster inquote:Op woensdag 21 september 2011 18:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee maar mannen kunnen tenminste logisch denken, vrouwen doen aan chaos. En er gaat niet boven mijn pannenkoeken natuurlijk
Inderdaad, dat bleek wel uit die discussie over tassen en broekzakken die we gisteren hadden.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee maar mannen kunnen tenminste logisch denken, vrouwen doen aan chaos. En er gaat niet boven mijn pannenkoeken natuurlijk
Daar komen de Kale Vandalen vandaan.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Sassemheim ?
Ik woon er.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan Sassemheim ?
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga even van Sassenheim naar Doetinchem rijden voor een paar oliebollen, goed idee.[ afbeelding ]
Wie zijn de kale vandalen?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar komen de Kale Vandalen vandaan.
Dat is geen pluspunt.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar komen de Kale Vandalen vandaan.
Gaat hem prima afquote:Op woensdag 21 september 2011 18:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien wil hij wel geen vrouw en probeert hij ze zo op afstand te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |