Nu Smeg! Sla toe! NU NU NU! [scene van saving private ryan]quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:48 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wanneer jij in een gewillige bui bent?
ik wacht al wekenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:48 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wanneer jij in een gewillige bui bent?
Hm.. en ik dacht dat ik al fanatiek wasquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wel gewoon goed bijhouden natuurlijk (gewoon goed afwassen en de messen op tijd slijpen), maar dat is vrij normaal bij mij in de keuken
Ja maar wacht je ook gewillig?quote:
UDOWU deel 254: Ben geen 10 maar een 11, de beste in de game.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:49 schreef Plastic_zak het volgende:
hihi ik kan de tt niet lezen op mobiel
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hm.. en ik dacht dat ik al fanatiek was. Misschien als ik wat ouder ben en wat meer geld heb om te kunnen spenderen
.....Ik sterf bijna van gewilligheidquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:49 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja maar wacht je ook gewillig?
aaawhquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
.....Ik sterf bijna van gewilligheid
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:50 schreef Spouwerranger het volgende:
Negativ![]()
. Hoe baas dat MK dat weet
hihih bedankt dat je dit voor me hebt gedaanquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
UDOWU deel 254: Ben geen 10 maar een 11, de beste in de game.
Choco moest me al een keer reanimeren he Choc?quote:
Nou ja, prof... Ik heb koksopleiding gedaan, paar jaar bij een restaurant gewerkt, en nu bij de la place (restaurant waar ik werkte ging failliet, en dit heeft hele fijne werktijden)quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik spreek hier met een professionele kok?
Kost mij inderdaad iets te veel, vooral vanwege de complete set van Herman die we hier toch hebben staan.
Rawr, dus je staat op knappenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Had ik net ookquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:50 schreef speedking het volgende:
MOET JE HOREN ik kon sc niet vinden dumm![]()
hoi
Ja, was me een behoorlijke klusquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Choco moest me al een keer reanimeren he Choc?
ewa negerquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:50 schreef speedking het volgende:
MOET JE HOREN ik kon sc niet vinden dumm![]()
hoi
ah okequote:Op dinsdag 20 september 2011 20:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Had ik net ook. Blijkbaar een week terug centraal geworden.
Maar natuurlijk voor een plastic zak doen we alles he.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hihih bedankt dat je dit voor me hebt gedaan![]()
To old.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik zie je nog niet staan...je zegt wel dat je komt, maar waar ben je danquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:51 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Rawr, dus je staat op knappenIk kom al bij de gedachte.
Nog bedankt hequote:Op dinsdag 20 september 2011 20:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, was me een behoorlijke klus
noh mang wij zijn toch matties ??quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:51 schreef speedking het volgende:
[..]
ga jij ff matties met trollscience spelen
Ow ik kom nog wel een keer langs en dan kwak ik wel in je brievenbus want ik ben niet zo goed met mensenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik zie je nog niet staan...je zegt wel dat je komt, maar waar ben je dan
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, prof... Ik heb koksopleiding gedaan, paar jaar bij een restaurant gewerkt, en nu bij de la place (restaurant waar ik werkte ging failliet, en dit heeft hele fijne werktijden)
Maar als je bij de La Place werkt, mag je jezelf geen professional noemen
Nee maar wel duurzaam.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Maar natuurlijk voor een plastic zak doen we alles he.
Ben jij trouwens wel van gerecycled materiaal ?
Waarom nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:52 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ow ik kom nog wel een keer langs en dan kwak ik wel in je brievenbus want ik ben niet zo goed met mensen
In het echt ben ik gewoon mezelf natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:53 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Waarom nietik moet nu maar raden hoe je in het echt bent. Heb enkel een foto
ja hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
noh mang wij zijn toch matties ??
Jezus, bedankt voor dat bier dat er weer uit kwam lul.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:52 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ow ik kom nog wel een keer langs en dan kwak ik wel in je brievenbus want ik ben niet zo goed met mensen
okequote:Op dinsdag 20 september 2011 20:53 schreef smegmanus het volgende:
[..]
In het echt ben ik gewoon mezelf natuurlijk.
Netjesquote:
Ja maar hoe je beweegt enzo, of je haar ook beweegt in de windquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:53 schreef smegmanus het volgende:
[..]
In het echt ben ik gewoon mezelf natuurlijk.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:54 schreef smegmanus het volgende:
En ik weet niet eens waar je woont
Gast, Hukemoller, je moet een keer een vrouw zien in Marie Joquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:54 schreef Spouwerranger het volgende:
Zo, net die nieuwe reclame van hunkemoller gezien. Goed fapmateriaal
Meestel lange halen. Ik heb kort haar. Mijn lippen bewegen sensueel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:54 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja maar hoe je beweegt enzo, of je haar ook beweegt in de windhoe je lippen bewegen als je praat
ach nog maar 3 dagen tot het weekendquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:55 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik haat werkenElke nieuwe dag is elke keer opnieuw de allerslechtste dag van mn leven
Zit je niet meer op school?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:55 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik haat werkenElke nieuwe dag is elke keer opnieuw de allerslechtste dag van mn leven
Jij drinkt ook altijd bierquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jezus, bedankt voor dat bier dat er weer uit kwam lul.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Meestel lange halen. Ik heb kort haar. Mijn lippen bewegen sensueel.
Fixedquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ach nog maar 32 dagen tot het weekend
wietzakjequote:Op dinsdag 20 september 2011 20:54 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Netjes
Watvoor zak ben je precies?
Een boterhamzak, een vuilnis zak, een diepvrieszak ofzo?
Met zon harde.......quote:
stage tochquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zit je niet meer op school?
Ja dus? Ik heb er zelf twee...Choco vast ookquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Met zon harde.......
sluitstrip?
Oh, die lingerie boeit me geen flikkerquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gast, Hukemoller, je moet een keer een vrouw zien in Marie Jo
Maar die zie ik nu toch nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja dus? Ik heb er zelf twee...Choco vast ook
Ken ik nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tantoehard. Lelijk is imo de beste van die mixtape
Je donald duck beker ligt nog hierquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:57 schreef Ragboer het volgende:
Smegmanus, de bukbeurt was weer fijn. Nu kan ik weer fatsoenlijk poepen.
Goed lingerie is het halve werkquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, die lingerie boeit me geen flikkerDie vrouwen daarentegen
Ik dacht dat je iets anders zou zeggenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Met zon harde.......
sluitstrip?
weet ik tochquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:57 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]Hehe...
Ik hou van humor
Die is denk ik van mijn zusje.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Je donald duck beker ligt nog hier
Wat dan wat heeft een zak nog meer te bieden behalve waterdichtheid?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets anders zou zeggen
En van Chocoquote:
Oh nouja. Die tekst van dat nummer is zo hardquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ken ik niet
Ik ken dit liedje omdat vriendin steeds luistert, ze heeft me aangestoken en nu luister ik ook vaker nederhop.
Kan nog steeds niet geloven dat je dat soort muziek luistert
Mja, hw roept
boefjequote:Op dinsdag 20 september 2011 20:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iets anders zou zeggen
ik ook van jou hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wat dan wat heeft een zak nog meer te bieden behalve waterdichtheid?
[..]
En van Choco
Hoi.quote:
En nu goedheid zelve spelenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
bazen van de nacht faalde maar er zaten wel een paar lieve users die nu hier posten
liefde en romantiekquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wat dan wat heeft een zak nog meer te bieden behalve waterdichtheid?
[..]
En van Choco
quote:
Liefde en romantiek van een plastieken zakskequote:
Laat je me weten hoe het was?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
Liefde en romantiek van een plastieken zakskeDat klinkt zeer verleidelijk
Plastic zak, condoom, rubbertje. Geef het een naam.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
Liefde en romantiek van een plastieken zakskeDat klinkt zeer verleidelijk
Wat ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Laat je me weten hoe het was?
hahahquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Plastic zak, condoom, rubbertje. Geef het een naam.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Laat je me weten hoe het was?
Plastiek is ander materiaal dan latex hequote:Op dinsdag 20 september 2011 21:02 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Plastic zak, condoom, rubbertje. Geef het een naam.
ja doe datquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wat ?was. Ik pak wel ffe een boterham zakje uit de keukenla ffe testen hoe dat knuffelt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]ah jammer voor p_zSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]ow wat jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
[..]Het was geen echte Plastic_zakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In foetushouding.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
P_z is nu aan het huilen in een hoekje
Oh sorry, zal haar even weghalen, privacy enzo.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hee, wat doet mijn vriendin hier.
Okequote:Op dinsdag 20 september 2011 21:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het was geen echte Plastic_zak
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
P_z is nu aan het huilen in een hoekje
welke?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:05 schreef speedking het volgende:
krijg ik nu al die knuffels die pz zou krijgen
kusje en knuffel terugquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:07 schreef Plastic_zak het volgende:
kusjes en knuffels voor iedereen in dit topic(no homo)
quote:
Ohhh ohhh ohhhquote:
Dat zou ik maar doen jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh sorry, zal haar even weghalen, privacy enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Homo!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:07 schreef Plastic_zak het volgende:
een voor eenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
Ohhh ohhh ohhh
sorry euhm nou choco heeft ook nog knuffels in de aanbieding.
Smegje wil ook al knuffels
ik ik ik...
heb te weinig armen
2 zijn genoeg voor mij hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
Ohhh ohhh ohhh
sorry euhm nou choco heeft ook nog knuffels in de aanbieding.
Smegje wil ook al knuffels
ik ik ik...
heb te weinig armen
1 anale penetratie voor jou (nohomo)quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Hahahahquote:
een voor een kan welquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hahahahmaar ik kan toch nooit in 1 keer 4 mensen ofzo knuffelen?
dus daar lig ik elke ochtendquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:10 schreef Plastic_zak het volgende:
mensen die jelly zijn smeer ik op mn brood
Omdatappel met blond haar ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:10 schreef Ragboer het volgende:
Nederland 3 was net een gezin met 16 (!) kinderen. Zit een superleuke blonde krullenbol bij zeg.
Appel heeft blond haar, blinde.quote:
WEL alleen mij egoistisch heaquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hahahahmaar ik kan toch nooit in 1 keer 4 mensen ofzo knuffelen?
Ohja ! Goed idee. Oke Gratis Knuffels voor iedereen.quote:
quote:
Maar jij bent dan toch eerder chocopastaquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dus daar lig ik elke ochtend
Ik denk niet dat onze mede-Fok!kers dit appreciërenquote:
Mensen die pudding op hun brood smerenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:10 schreef Plastic_zak het volgende:
mensen die jelly zijn smeer ik op mn brood
de witte pasta van de duo penotti danquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Maar jij bent dan toch eerder chocopasta
hoeveel noten heb je hihiquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de witte pasta van de duo penotti dan
Wat weet jij er nou van jongequote:
Peanutbutter-jelly sandwiches schijnen anders best lekker te zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mensen die pudding op hun brood smeren
Ik houd van puurquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de witte pasta van de duo penotti dan
Nee.quote:
Jellyquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Peanutbutter-jelly sandwiches schijnen anders best lekker te zijn.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Peanutbutter-jelly sandwiches schijnen anders best lekker te zijn.
Leg uit, ik begrijp het niet met mijn beperkte vermogens.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mongool.
We hebben het gecreëerd.
GMTA.quote:
We hebben Plastic_zak gemaakt zoals hij is. Vandaar mongool.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Leg uit, ik begrijp het niet met mijn beperkte vermogens.
Komt door haar muur kleur denk ik dan lijkt het misschien een beetje roder.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik fap toch elke avond op die tc
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:12 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ohja ! Goed idee. Oke Gratis Knuffels voor iedereen.
Wanneer komt er een Fok-meet in Groningen
Heul niet, ziet er gewoon blond uit IMHO.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Komt door haar muur kleur denk ik dan lijkt het misschien een beetje roder.
Groningen is te ver voor mijquote:
is allemaal fata morganaquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Komt door haar muur kleur denk ik dan lijkt het misschien een beetje roder.
Ohhh vewt ik heb ook m'n rijbewijsquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Groningen is te ver voor mij![]()
Alhoewel... na maandag heb ik hopelijk mijn rijbewijs
Het ziet er wat donkerder uit als dat het is, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heul niet, ziet er gewoon blond uit IMHO.
theorie heb ik wel in 1x gehaald maar ik hoop niet dat ik een VROUW krijg als examinator want dan zak ik net als sanasoufiquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:17 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ohhh vewt ik heb ook m'n rijbewijstheo en praktijk in 1 keer gehaald (H)
Maar heb geen auto
Oh zo, maar rood is anders.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het ziet er wat donkerder uit als dat het is, dat bedoel ik.
kom rotterdamquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Groningen is te ver voor mij![]()
Alhoewel... na maandag heb ik hopelijk mijn rijbewijs
Hahaha welneequote:Op dinsdag 20 september 2011 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
theorie heb ik wel in 1x gehaald maar ik hoop niet dat ik een VROUW krijg als examinator want dan zak ik net als sanasoufi
Ik zei ook niet roodquote:
als het en man is moet je een strak paars jurkje aantrekkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
theorie heb ik wel in 1x gehaald maar ik hoop niet dat ik een VROUW krijg als examinator want dan zak ik net als sanasoufi
adblock nog aanstaan toevallig?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:18 schreef speedking het volgende:
kan niet meer quote , viele erfolg
Dat is wel waarquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hahaha welneeGewoon doen wat je anders ook altijd doet. Je weet al dat je het kan anders mag je geen examen doen ok
quote:
zal ik doenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als het en man is moet je een strak paars jurkje aantrekken
Haha. Ik heb een oud-generaal uit de landmacht gehad als examinator. Wat een harde baas was die man.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mag een examinator hard zijn tijdens het examen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha. Ik heb een oud-generaal uit de landmacht gehad als examinator. Wat een harde baas was die man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Dan is het goedquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
P_z wel
Daar doelde ik een beetje op
viezerikquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mag een examinator hard zijn tijdens het examen?![]()
![]()
Vreemd zeg
nee is een fout die veel fokkers al hebben gehadquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
adblock nog aanstaan toevallig?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mag een examinator hard zijn tijdens het examen?![]()
![]()
Vreemd zegHet is niet eens grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Jewelquote:
Oh.. Ik had het wel namelijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee is een fout die veel fokkers al hebben gehad
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:22 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Jewel![]()
![]()
AAAAH HEB DE SLAPPE LACHHHH
HAHAHAHAHAHH
Vrouwenquote:
Echt wel...quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
VrouwenKomt geen zinnig woord uit.
zie je wel hahahahaquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Stiekum moet ik best lachen om die droge comments
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Stiekum moet ik best lachen om die droge comments
quote:
picsquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een man het schaamrood op de wangen laten krijgen van mijn grapjes hoor
hihihihihih schaamrood hihihihi- schaamhaar.... snap je um???quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een man het schaamrood op de wangen laten krijgen van mijn grapjes hoor
Lekker negerts kijken. Veel plezier mangquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:26 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga weer weg. Opsporing Verzocht kijken. Daarna slapen. Challas.
quote:
Nee dat heb ik niet. Nee niet op die manier choco.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hihihihihih schaamrood hihihihi- schaamhaar.... snap je um???![]()
![]()
hahahahaha
ohquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:26 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
Nee dat heb ik niet. Nee niet op die manier choco.
Het was wel heul leuk
"licht getinte man met glimmende bontkraagjas gezocht"quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:26 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga weer weg. Opsporing Verzocht kijken. Daarna slapen. Challas.
Ja het zijn altijd die....quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Lekker negerts kijken. Veel plezier mang
Haha wil je et weten ?quote:
ja vertel!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Haha wil je et weten ?
Wel hele foute humor hoor
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hihihihihih schaamrood hihihihi- schaamhaar.... snap je um???![]()
![]()
hahahahaha
quote:
Nou ik ging verhuizen (ja alweer)quote:
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja het zijn altijd die....nouja jweetz
Sowiesoquote:
quote:
watquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nou ik ging verhuizen (ja alweer)
En was zo samen met een verhuizer1 een bed nog uit elkaar aan het halen.
Kom er een andere verhuizer2 binnen lopen, die loopt giechelend weg.
Even later in de woonkamer.
2: "Zoooo 1 was weer met de vrouw op de slaapkamer bezig hoor!!!""
1:" god 2 haha wat grappig"
(note ik was 17)
Ik:" Ja en jij bent weer zo'n smeerkees die dan komt gluren"
2"....
![]()
![]()
"
Ik stond met de stofzuiger in de hand en ik zo :" en nu ga ik nog ffe zuigen ja doei!"
1:"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
2.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dit ons liedjequote:
quote:
Daar heb ik personeel voorquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]![]()
Moet je nu niet je skwirtsel opdweilen
Jij huurt een verhuisbedrijf?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nou ik ging verhuizen (ja alweer)
En was zo samen met een verhuizer1 een bed nog uit elkaar aan het halen.
Kom er een andere verhuizer2 binnen lopen, die loopt giechelend weg.
Even later in de woonkamer.
2: "Zoooo 1 was weer met de vrouw op de slaapkamer bezig hoor!!!""
1:" god 2 haha wat grappig"
(note ik was 17)
Ik:" Ja en jij bent weer zo'n smeerkees die dan komt gluren"
2"....
![]()
![]()
"
Ik stond met de stofzuiger in de hand en ik zo :" en nu ga ik nog ffe zuigen ja doei!"
1:"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
2.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Radio Veronica gespot.quote:
Ok.quote:
M''n ma als je kan lezen zag je dat ik 17 wasquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij huurt een verhuisbedrijf?Ik zou dat nooit willen. Vreemde mensen betalen om aan je spullen te mogen zitten
Ohja, maar dan nogquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
M''n ma als je kan lezen zag je dat ik 17 was
Was wel mooi die kerel werd roooooooodquote:
Ik care om zulke dingen jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja /care dat iemand anders een verhuisbedrijf inschakelt
WEetje hoe hendig!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja /care dat iemand anders een verhuisbedrijf inschakelt
denk om je hartquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik care om zulke dingen ja
Hoe wed ej dat ik uut de achterhoek kom. ?quote:
Nou, sinds jij dat nu zegt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:38 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hoe wed ej dat ik uut de achterhoek kom. ?
Jaaaquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nou, sinds jij dat nu zegt.
Ik zeg ook dat hij voor Smegje is hè, prinses.
Okee danquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:39 schreef LompeHork het volgende:
Deze mannen hebben gelijk![]()
NIEMAND is het daarmee oneens.
Met mijn laatste verhuizing hebben mijn broertje en ik alles verhuisd. In een uurtje of 2.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
WEetje hoe hendig!
gewoon 5 man die lekker alles slepen hoef het niet zelf te doen.
Nouja nu ben ik verhuisd door stuk of 6 Fokkers!!! ook geniaal. Binnen een uur stond alles in m'n huisje.
Ja, hoe moet ik het anders weten?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Jaaa
Hahahaha boh foi toch das pas mooien muziek
Niet veel inboedel dusquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Met mijn laatste verhuizing hebben mijn broertje en ik alles verhuisd. In een uurtje of 2.
Dit nummer is mooi!quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik het anders weten?
En nah, niet geheel mijn smaak. Dit nummer is een uitzondering op de regel.
jaja eckte bazenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eckte bazen.gewoon koeterdekoet dit dat.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:39 schreef LompeHork het volgende:
Deze mannen hebben gelijk![]()
NIEMAND is het daarmee oneens.
Best wel. Ik had het 'geluk' dat ik in dezelfde wijk ben blijven wonen dus vandaar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Niet veel inboedel dus
Als je dat eerst eens gaat vertalen naar normaal Nederlands hè...quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Niet veel inboedel dus
[..]
Dit nummer is mooi!
Owe rukskes loat the vulle beenvleis bloot
Luekquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Volgens mij komt psy-freak zo posten
Ohhhh da maar bij mijn verhuizingen zat er elke keer wel 200 km tussenquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Best wel. Ik had het 'geluk' dat ik in dezelfde wijk ben blijven wonen dus vandaar.
Zal ik doen voor jou?quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als je dat eerst eens gaat vertalen naar normaal Nederlands hè...
Pfff....tuut chipsquote:
Die gast is een baas.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Volgens mij komt psy-freak zo posten
Ja hij is ook baas. Alleen deze weeek al 3 dates ofzo pochte hij.quote:
Tja, in deze wijk staan nou eenmaal veel studentenwoningen dus de kans was groot dat ik in dezelfde wijk zou blijven wonen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ohhhh da maar bij mijn verhuizingen zat er elke keer wel 200 km tussen
Neuh, ik woon aan de andere kant van het land.quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Zal ik doen voor jou?
Kan je het niet verstaan dan??
3 dates? zozoquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja hij is ook baas. Alleen deze weeek al 3 dates ofzo pochte hij.
Hij belde net toen ik udowu niet meer bijhouden
Flesje bier!quote:
Ja jonguhhh ffe de tekst vertalenquote:
Daar heb ik wel eens in gepistquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Mooi, ik heb gisteren vijf uur op de Nieuwe Waterweg gevaren.
Kwestie van planning. Alleen niet echt geloofwaardigquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja hij is ook baas. Alleen deze weeek al 3 dates ofzo pochte hij.
Hij belde net toen ik udowu niet meer bijhouden
Nee serieusquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kwestie van planning. Alleen niet echt geloofwaardig
Tuut chips. Lekkerquote:Op dinsdag 20 september 2011 21:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
Over chips gesproken, ik trek naast een flesje bier ook maar een zak Bugles open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |