Nee, dan moet je er nog 100. Banaan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nog 4 en dan ben ik een echte FOK!ker
Alles hier, van pannen tot schorten, was een huwelijksgeschenkquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb alleen zo'n koksmes hier
Ja, maar dat is teringduur. Wel erg mooi spul inderdaad!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik leef bij wüsthof. Chef's best friend
Ik dacht dat die 8 een 9 wasquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
met 9900 ben je een echte FOK!ker?
Hans anders?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik dacht dat die 8 een 9 was
als ze maar mooi en lief zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als er maar een gat in zit, he gozert
Prijs/kwaliteitverhouding, aye. Maar ik snap wel dat het voor de hobbykok teveel kost.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alles hier, van pannen tot schorten, was een huwelijksgeschenk
Goed spul!
[..]
Ja, maar dat is teringduur. Wel erg mooi spul inderdaad!
Ik spreek hier met een professionele kok?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Prijs/kwaliteitverhouding, aye. Maar ik snap wel dat het voor de hobbykok teveel kost.
liefde op FOK!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Misselijkmakende ransapen hier. Net vroeg ik where is the love, maar dit is weer iets teveel van het goeie
Hatersquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Misselijkmakende ransapen hier. Net vroeg ik where is the love, maar dit is weer iets teveel van het goeie
Ik heb hier 3 pannen van BK. Werkt ook echt als een trein. Zo'n hele set zal dan wel helemaal fijn werken inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alles hier, van pannen tot schorten, was een huwelijksgeschenk
Goed spul!
doe dat dan ook eensquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
eerder een ga vroeger slapen
en een gat dusquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als ze maar mooi en lief zijn
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb hier 3 pannen van BK. Werkt ook echt als een trein. Zo'n hele set zal dan wel helemaal fijn werken inderdaad.
Wanneer jij in een gewillige bui bent?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn allerliefste modje![]()
Wanneer kom je nou es langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |