Sowieso dat je dat kijktquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:38 schreef Spouwerranger het volgende:
OMFG. Ik werd net gewoon gerickrolld tijdens oh oh cherso.
Hoi smegquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Klopt wel. Alleen lees ik toch wel een klein beetje het topic door
Maar ik kan me voorstellen dat er verschil in zit ja
Bij mij staatie ook op. Als beeldvulling voordat hermans hotelschool begint. Kauwgom voor de ogenquote:
Nou, net was 'wie is de chef' er op en deze bagger komt erna en ik ben te lam om de afstandsbediening te pakkenquote:
Ah, daar zijn ze ook meester in op metal-fora.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:38 schreef timmmmm het volgende:
nou kijk, de kutusers hier zijn gewoon duidelijk (sorry BoleroPower, zo subtiel ben je niet) maar bij mij kunnen ze zo vals en geniepig posten, en dan moet je de post echt door en door lezen om de rattenposts eruit te halen.
Hermanquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij mij staatie ook op. Als beeldvulling voordat hermans hotelschool begint. Kauwgom voor de ogen
Oke, nu heb je al je bestaansrecht verloren.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, daar zijn ze ook meester in op metal-fora.lekker tussen de regels door posten.
FOK!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oke, nu heb je al je bestaansrecht verloren.
Metalfora
Moequote:Op dinsdag 20 september 2011 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
lekkerwijf! hoe is het?
Ja godverdomme, dat is negen twaalf jaar terug!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oke, nu heb je al je bestaansrecht verloren.
Metalfora
aantal posts: 9896 (gemiddeld 205 per dag)quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoeveel posts heb ik nu ?ik lan mn lay-out niet veranderen
mwa gaat wel hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Moe
Maar het gaat wel... je moet door hè!
En met jou dan
quote:
Hoe is het met mijn allerliefste modjequote:
nog 4 en dan ben ik een echte FOK!kerquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aantal posts: 9896 (gemiddeld 205 per dag)
Ik leef bij wüsthof. Chef's best friendquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb alleen zo'n koksmes hier
Dan heb je er 9900 en dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nog 4 en dan ben ik een echte FOK!ker
met 9900 ben je een echte FOK!ker?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nog 4 en dan ben ik een echte FOK!ker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |