quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:27 schreef BoleroPower het volgende:
Ik wil niet eens vrienden worden met FOK!kers in mijn vrijetijd doe ik gewoon dit forum onder spammen!
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:27 schreef BoleroPower het volgende:
Ik wil niet eens vrienden worden met FOK!kers in mijn vrijetijd doe ik gewoon dit forum onder spammen!
Een grote rode balk in myAT en een rode balk in het topic zelf.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Als een mod een TR krijgt krijgt ie dan melding rechtsonder net zoals bij dm/pm?
Ik haat TRs, ze zijn zo lelijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Een grote rode balk in myAT en een rode balk in het topic zelf.
Niet, of instellen dat je gewoon de normale layout ziet in plaats van de mobiele layout.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:30 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoe zie ik mijn postcount op mobiel ?
Kusjekroelquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:32 schreef coban het volgende:
haters. Ik helemaal aardig doen enzo en jullie negeren.
Voorheen vielen ze minder opquote:
Klopt. Bij jou valt het dan nog wel mee, als jij een TR hebt, zet je gewoon een slotje. Als ik een TR krijg moet ik gewoon een stuk of 50 serieuze (lange) reacties doorlezenquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt. Bij jou valt het dan nog wel mee, als jij een TR hebt, zet je gewoon een slotje. Als ik een TR krijg moet ik gewoon een stuk of 50 serieuze (lange) reacties doorlezen
Haske leuk in NWS hoor. Alleen sommige users kunnen zo zeuren en zieken en drammenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
![]()
Had je geen mod moeten worden van NWS!
Hard knock life, dat modjesbestaanquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt. Bij jou valt het dan nog wel mee, als jij een TR hebt, zet je gewoon een slotje. Als ik een TR krijg moet ik gewoon een stuk of 50 serieuze (lange) reacties doorlezen
Dat is volgens mij overal zo, alleen daar wordt het wat normaler/uitgebreider omschrevenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Haske leuk in NWS hoor. Alleen sommige users kunnen zo zeuren en zieken en drammen
Klopt wel. Alleen lees ik toch wel een klein beetje het topic doorquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil wel een paar keer een TR maken met een lap tekst voor jequote:Op dinsdag 20 september 2011 20:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Klopt wel. Alleen lees ik toch wel een klein beetje het topic door
Maar ik kan me voorstellen dat er verschil in zit ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |