Ik zat ook te zoeken waar ik me bagger weer kon dumpenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:12 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik maar zoeken naar dit topicSinds wanneer staat ie centraal?
jij bent nog erger dan ik en ongedierte samenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:13 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Ik zat ook te zoeken waar ik me bagger weer kon dumpen
Maakt niet uit is gezellig!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:13 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
jij bent nog erger dan ik en ongedierte samen
Ik raad aan daarmee je moeder te gaan vervelen, ik denk niet dat men er hier op zit te wachtenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:13 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Oh.. dan heb ik dat gemistquote:
Ga dat maar ergens anders doen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:13 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:11 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
BoleroPower als er straks een mod langskomt.Shit, ik noemde smeg een ezel ipv murpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
* Huppelmuts jumphugs smegmaquote:
Nee, totaal niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik raad aan daarmee je moeder te gaan vervelen, ik denk niet dat men er hier op zit te wachten
Grap van de eeuw zekerquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:15 schreef Intronic het volgende:
Mensen die niet weten dat UDOWU staat voor kwaliteit.
i-aquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Shit, ik noemde smeg een ezel ipv murp
Als jij post wel jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:18 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
UDOWU is ook gewoon pure bagger!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och sorry
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:19 schreef Integraalfiets het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Appels heb je van mij van gisteren is niet leuk meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar was jij gisteren dan? welken topique?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:19 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Appels heb je van mij van gisteren is niet leuk meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och sorry
Aldus de grootste kutuser hierquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:18 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
UDOWU is ook gewoon pure bagger!
UDOWU Poste ik een plaatje met allemaal Appelsquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:20 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
waar was jij gisteren dan? welken topique?
NEEE ECHT? OMG OMG OMG OMG NOOIT GEZIEN MEID OOHHHquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:20 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
UDOWU Poste ik een plaatje met allemaal Appels
Je bent zelf een appelquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:20 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
UDOWU Poste ik een plaatje met allemaal Appels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |