quote:
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:46 schreef LompeHork het volgende:
Eens met TT, eveneens aan het eten
Wat nou weer?quote:
Sowieso dat je het dan meteen mee krijgtquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:45 schreef LompeHork het volgende: [..] Amaaaaaaaaaai, Gertjeeeeeeeeeee, ik heb Samson nodig!
Ik zie er veelste jong uitquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:43 schreef coban het volgende:
[..]
Zei ze Tsss?wat een bitshhhhhhchhcch.
Mij schatten ze juist ouder
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:44 schreef TWP het volgende:
[..]
Like a boss. Dom wijf
Volgende keer trouwens in Samson en Gert stijl die shag kopen.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:49 schreef coban het volgende:
Haha in turkije denken ze dat ik getrouwd ben
Macroeconomics? Wij ook nml.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoe dom is dit, we hebben voor economie wel een Engels boek maar de toetsen enzo worden allemaal gegeven in het Nederlands.
je geeft je ping nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Eet smakelijk.
[..]
Wat nou weer?
Awh oke, wel vaagquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:51 schreef coban het volgende:
Yes! Denk ik
Doe jij economischr opleiding? Ik dacht communicTi alleen ofzo
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zegt degene met de Samsung Galaxy S.
Was ik je fantasievriend dan niet?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:55 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb een fantasie vriend
Samen met hem kan ik alles delen en ik hoef me voor niets te schamen..
Hij is er altijd voor mij
[ afbeelding ]
Jij hoort er ook bijquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:55 schreef coban het volgende:
[..]
Was ik je fantasievriend dan niet?
Oké, bedankt voor het melden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:55 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb een fantasie vriend
Samen met hem kan ik alles delen en ik hoef me voor niets te schamen..
Hij is er altijd voor mij
[ afbeelding ]
Succes lieverd.quote:
Recht is veel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Awh oke, wel vaag
Ja communicatie maar krijg ook vakken als economie, volgende blok krijgen we recht
Na dit jaar moet je een profiel kiezen dus of economische/business en arabisch of meer communicatierichting op + arabisch etc
Bedrijfseconomie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:58 schreef coban het volgende:
Ze gaat nr maastricht.
Wat studeer jij dan?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:00 schreef coban het volgende:
OMGOSHBZE ZEGT TOCH VAN IK GA DUS IK ZEG DOE
PLASTIC HIER EEN BEETJE AANDACHT
Omdat Delft een kutstad is?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom kan ik in de buurt van mn stage geen broodje döner kopen ?
Helaasquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:02 schreef Plastic_zak het volgende:
Vandaag maak ik mijn 10.00ste post
Met die saus erbijquote:
Bij mij staat er een Turkse kerel recht voor de school allerlei broodjes te verkopenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom kan ik in de buurt van mn stage geen broodje döner kopen ?
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat Delft Rijswijk een kutstad kutdorp is?
Sinds 3 augustus 2011 al bijna 10.000 posts hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Uit 2002 komen en maar 6032 posts hebben
Ik vond mijn gemiddelde postcount per dag al veel, maar die van jou is bijna 10x zo grootquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Uit 2002 komen en maar 6032 posts hebben
Ik heb de saus nog nooit op.quote:
Dat is ook triest.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:04 schreef Intronic het volgende:
[..]
Sinds 3 augustus 2011 al bijna 10.000 posts hebben______________!
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat is ook triest. [ afbeelding ]
FML.
wiskunde is kutquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:08 schreef Rezania het volgende:
Mijn vrienden vinden mij een wiskunde-nerd.![]()
![]()
ja man niet bij te houden the fuckquote:
vervelend man misschien had je ze uit moeten doen maar powernap is wel chil enzoquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:12 schreef aight1 het volgende:
Bah dat was een lange powernap en een stomme want last van lenzen jammer
vannacht was ik vergeten lenzen uit te doen, vroeg me de hele ochtend af waarom ik zo vaag keek en mn ogen traanden, tot ik dacht o ja zijn mijn lenzen misschien nog wel. Dus ik prikken in mijn oog en ja hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:12 schreef aight1 het volgende:
Bah dat was een lange powernap en een stomme want last van lenzen jammer
Dat is echt pijnlijk, heb dat ook wel eens gehad. Kreeg me ogen bijna niet openquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
vannacht was ik vergeten lenzen uit te doen, vroeg me de hele ochtend af waarom ik zo vaag keek en mn ogen traanden, tot ik dacht o ja zijn mijn lenzen misschien nog wel. Dus ik prikken in mijn oog en ja hoor
Samenvatting: lenzen vannacht vergeten uit te doen
wat een stupiditeitquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
vannacht was ik vergeten lenzen uit te doen, vroeg me de hele ochtend af waarom ik zo vaag keek en mn ogen traanden, tot ik dacht o ja zijn mijn lenzen misschien nog wel. Dus ik prikken in mijn oog en ja hoor
Samenvatting: lenzen vannacht vergeten uit te doen
Dat laatste is wel echt kut. Ik zou bang worden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:24 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat is echt pijnlijk, heb dat ook wel eens gehad. Kreeg me ogen bijna niet open.
Ja nou moe zijn enzo en dan word ik vergeetachtigquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
wat een stupiditeit
wel terechte klacht
ik wou dat ik ogen hadquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wou dat ik lenzen kon dragen.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die jaloers zijn op mensen met zwaktes
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:29 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat is geen zwakte. Het is een genotsmiddel.
.
.
.
ja man, lekker voor de kachel oprollen, filmpje erop, thee drinken en met de poes knuffelen!quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:29 schreef Beach het volgende:
[..]
liever eerst de herfst met storm en regen
Dus nekschotje voor iedereen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:29 schreef aight1 het volgende:
Mensen die niet voldoen aan het ideaalbeeld
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:29 schreef aight1 het volgende:
Mensen die niet voldoen aan het ideaalbeeld
kastanjesquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:29 schreef Beach het volgende:
[..]
liever eerst de herfst met storm en regen
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja man, lekker voor de kachel oprollen, filmpje erop, thee drinken en met de poes knuffelen!
Tevens met de auto lekker stoelverwarming aan en kutscholieren die fietsen uitlachen
Terecht klacht, alles zit dan in ene stampensvol.quote:
In autotje met van die heerlijke koude leren stoelen zodat het nog fijner is als de stoelverwarming erdoor begint te komen, gewoon weg genietenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Terecht klacht, alles zit dan in ene stampensvol.
Met de auto in de file staan als het sneeuwt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
In autotje met van die heerlijke koude leren stoelen zodat het nog fijner is als de stoelverwarming erdoor begint te komen, gewoon weg genieten
Kerstvakantie hebben, auto hebben en de keuze hebben om gewoon in bed te blijven liggen/ voor de kachel te ps3'en als het sneeuwtquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met de auto in de file staan als het sneeuwt.
Kerstvakantie hebben en niet te hoeven reizen.
oke nu weten we dat je auto hebtquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:34 schreef Boterbartje het volgende:
Met de auto in de sneeuw staan heeft ook wel wat, alles mooi wit en jij zit lekker droog met chille muziek in de auto... toch winterbandjes eronder en gewoon heerlijk genieten?
Zolang je maar controle houdt over je auto is het wel vet ja.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:34 schreef Boterbartje het volgende:
Met de auto in de sneeuw staan heeft ook wel wat, alles mooi wit en jij zit lekker droog met chille muziek in de auto... toch winterbandjes eronder en gewoon heerlijk genieten?
ja dat is wel chillageeequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:34 schreef Boterbartje het volgende:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:35 schreef Intronic het volgende:
Prinsjesdag
Koningshuis
De regering
Ja man het is ook zo verstandig om 200 te gaan rijden met sneeuw en handrembochtjes te maken, gewoon doe man. Anders betaal je ook voor niets die ziektekostenpremiequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zolang je maar controle houdt over je auto is het wel vet ja.
quote:
Je kan ook gewoon de controle verliezen bij 30km/h en in de sloot terecht komen hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja man het is ook zo verstandig om 200 te gaan rijden met sneeuw en handrembochtjes te maken, gewoon doe man. Anders betaal je ook voor niets die ziektekostenpremie
Klopt. Heb ik eens gedaan afgelopen winter, was niet zo chill man.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de controle verliezen bij 30km/h en in de sloot terecht komen hoor.
Dan moeten ze je gewoon geen rijbewijs gevenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de controle verliezen bij 30km/h en in de sloot terecht komen hoor.
hoe dat?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
Klopt. Heb ik eens gedaan afgelopen winter, was niet zo chill man.
Ijzel, geen zout, nou het was nog niet eens 30km/u denk ik. Je kunt dan gewoon echt niets doen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hoe dat?
niet gestrooide weg buitenaf ofzo?
Ja ijzel is een ander verhaal he. Enige wat je kunt doen is gas loslaten verder nietsquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:41 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ijzel, geen zout, nou het was nog niet eens 30km/u denk ik. Je kunt dan gewoon echt niets doen.
quote:
toedels veel plezierrquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:42 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ga naar de voetbal beetje tegen bal schoppen en benen breken
Daag bazen, tot vanavond!
Is ook, maar wel kenker winterquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ijzel is een ander verhaal he. Enige wat je kunt doen is gas loslaten verder niets
Maar gestrooide wegen met sneeuw is mooi, lekker kijken enzo
Ja focked up kou man. ik heb liever zo van ijskoud en schaatsen en sneeuw en pinguins dan regen en van dat halve kak weerquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:43 schreef Intronic het volgende:
[..]
Is ook, maar wel kenker winter. Loeter!
Kippsquote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:48 schreef Patje1987 het volgende:
En nu zo een warme douche en dan een bak koffie en verder voetballen kijken
Rez!quote:
Wat is Wordfeud?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rez!![]()
Zo, nu wachten op Wordfeud
nicequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rez!![]()
Zo, nu wachten op Wordfeudtevens relaxte muziek:
![]()
EDITquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rez!![]()
Zo, nu wachten op Wordfeudtevens relaxte muziek:
![]()
Gozer, donder een eind op met je kutplaatjes.quote:
En dat moet mij wat boeien?quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gozer, donder een eind op met je kutplaatjes.![]()
Scrabble ben ik zo slecht in.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Online scrabble op je smartphonebest vermakelijk eigenlijk.
gozer jo gast jo vet oke mang oke isgoed chill oke oke nederland hequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gozer, donder een eind op met je kutplaatjes.![]()
jij bent lief.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:51 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
gozer jo gast jo vet oke mang oke isgoed chill oke oke nederland he
Alleen maar plaatjes en bagger kunnen postenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:51 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
gozer jo gast jo vet oke mang oke isgoed chill oke oke nederland he
Final Destination is toch een actie-film?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:53 schreef coban het volgende:
Ik ga vanavond ws nr final destination.
Blijkt fakking eng te zijn in 3D
Ik wil alvast huilen.
lolnopequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Final Destination is toch een actie-film?
ja mang niet haten gast die actie van rachid weet je nog jawel he ja vet coolquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:53 schreef Intronic het volgende:
[..]
Alleen maar plaatjes en bagger kunnen posten.
Losahquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Final Destination is toch een actie-film?
SPOILER: coban *click*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:08 schreef Hooidraad het volgende:
Jeepers CreepersSPOILER: coban *click*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:11 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
BoleroPower als er straks een mod langskomt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Och sorry
Weekje.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:12 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik maar zoeken naar dit topicSinds wanneer staat ie centraal?
Ik zat ook te zoeken waar ik me bagger weer kon dumpenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:12 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik maar zoeken naar dit topicSinds wanneer staat ie centraal?
jij bent nog erger dan ik en ongedierte samenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:13 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Ik zat ook te zoeken waar ik me bagger weer kon dumpen
Maakt niet uit is gezellig!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:13 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
jij bent nog erger dan ik en ongedierte samen
Ik raad aan daarmee je moeder te gaan vervelen, ik denk niet dat men er hier op zit te wachtenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:13 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Oh.. dan heb ik dat gemistquote:
Ga dat maar ergens anders doen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:13 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:11 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
BoleroPower als er straks een mod langskomt.Shit, ik noemde smeg een ezel ipv murpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
* Huppelmuts jumphugs smegmaquote:
Nee, totaal niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik raad aan daarmee je moeder te gaan vervelen, ik denk niet dat men er hier op zit te wachten
Grap van de eeuw zekerquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:15 schreef Intronic het volgende:
Mensen die niet weten dat UDOWU staat voor kwaliteit.
i-aquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Shit, ik noemde smeg een ezel ipv murp
Als jij post wel jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:18 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
UDOWU is ook gewoon pure bagger!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och sorry
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:19 schreef Integraalfiets het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Appels heb je van mij van gisteren is niet leuk meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar was jij gisteren dan? welken topique?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:19 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Appels heb je van mij van gisteren is niet leuk meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Och sorry
Aldus de grootste kutuser hierquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:18 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
UDOWU is ook gewoon pure bagger!
UDOWU Poste ik een plaatje met allemaal Appelsquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:20 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
waar was jij gisteren dan? welken topique?
NEEE ECHT? OMG OMG OMG OMG NOOIT GEZIEN MEID OOHHHquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:20 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
UDOWU Poste ik een plaatje met allemaal Appels
Je bent zelf een appelquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:20 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
UDOWU Poste ik een plaatje met allemaal Appels
Je probeert nu met je 14-jarige hoofd vriendjes te worden met de grootste spammerts van ONZ, of wat is de bedoeling?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:23 schreef Plastic_zak het volgende:
BoleroPower is net een ConscienceNL een baas
Je moeder stond het best goedquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:24 schreef BoleroPower het volgende:
Is dit jurkje te sexy?
[ afbeelding ]
Moet jij nooit lachen om de triestheid van hun posts ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je probeert nu met je 14-jarige hoofd vriendjes te worden met de grootste spammerts van ONZ, of wat is de bedoeling?
Ik zie een kontquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:24 schreef BoleroPower het volgende:
Is dit jurkje te sexy?
[ afbeelding ]
Lieverds, where is the love?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je probeert nu met je 14-jarige hoofd vriendjes te worden met de grootste spammerts van ONZ, of wat is de bedoeling?
Hypocrietquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:23 schreef Plastic_zak het volgende:
BoleroPower is net een ConscienceNL een baas
Zo had ik het nog niet bekeken. Ergens is het inderdaad nogal sneuquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Moet jij nooit lachen om de triestheid van hun posts ?
Nee. Niet echt eigenlijk. Pure kwantiteit boven kwaliteit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Moet jij nooit lachen om de triestheid van hun posts ?
Voor P_z? Je klinkt net alsof dat een echte vraag is.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:27 schreef BoleroPower het volgende:
Ik wil niet eens vrienden worden met FOK!kers in mijn vrijetijd doe ik gewoon dit forum onder spammen!
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:27 schreef BoleroPower het volgende:
Ik wil niet eens vrienden worden met FOK!kers in mijn vrijetijd doe ik gewoon dit forum onder spammen!
Een grote rode balk in myAT en een rode balk in het topic zelf.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Als een mod een TR krijgt krijgt ie dan melding rechtsonder net zoals bij dm/pm?
Ik haat TRs, ze zijn zo lelijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:29 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Een grote rode balk in myAT en een rode balk in het topic zelf.
Niet, of instellen dat je gewoon de normale layout ziet in plaats van de mobiele layout.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:30 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoe zie ik mijn postcount op mobiel ?
Kusjekroelquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:32 schreef coban het volgende:
haters. Ik helemaal aardig doen enzo en jullie negeren.
Voorheen vielen ze minder opquote:
Klopt. Bij jou valt het dan nog wel mee, als jij een TR hebt, zet je gewoon een slotje. Als ik een TR krijg moet ik gewoon een stuk of 50 serieuze (lange) reacties doorlezenquote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt. Bij jou valt het dan nog wel mee, als jij een TR hebt, zet je gewoon een slotje. Als ik een TR krijg moet ik gewoon een stuk of 50 serieuze (lange) reacties doorlezen
Haske leuk in NWS hoor. Alleen sommige users kunnen zo zeuren en zieken en drammenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
![]()
Had je geen mod moeten worden van NWS!
Hard knock life, dat modjesbestaanquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt. Bij jou valt het dan nog wel mee, als jij een TR hebt, zet je gewoon een slotje. Als ik een TR krijg moet ik gewoon een stuk of 50 serieuze (lange) reacties doorlezen
Dat is volgens mij overal zo, alleen daar wordt het wat normaler/uitgebreider omschrevenquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Haske leuk in NWS hoor. Alleen sommige users kunnen zo zeuren en zieken en drammen
Klopt wel. Alleen lees ik toch wel een klein beetje het topic doorquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil wel een paar keer een TR maken met een lap tekst voor jequote:Op dinsdag 20 september 2011 20:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Klopt wel. Alleen lees ik toch wel een klein beetje het topic door
Maar ik kan me voorstellen dat er verschil in zit ja
Sowieso dat je dat kijktquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:38 schreef Spouwerranger het volgende:
OMFG. Ik werd net gewoon gerickrolld tijdens oh oh cherso.
Hoi smegquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:37 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Klopt wel. Alleen lees ik toch wel een klein beetje het topic door
Maar ik kan me voorstellen dat er verschil in zit ja
Bij mij staatie ook op. Als beeldvulling voordat hermans hotelschool begint. Kauwgom voor de ogenquote:
Nou, net was 'wie is de chef' er op en deze bagger komt erna en ik ben te lam om de afstandsbediening te pakkenquote:
Ah, daar zijn ze ook meester in op metal-fora.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:38 schreef timmmmm het volgende:
nou kijk, de kutusers hier zijn gewoon duidelijk (sorry BoleroPower, zo subtiel ben je niet) maar bij mij kunnen ze zo vals en geniepig posten, en dan moet je de post echt door en door lezen om de rattenposts eruit te halen.
Hermanquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij mij staatie ook op. Als beeldvulling voordat hermans hotelschool begint. Kauwgom voor de ogen
Oke, nu heb je al je bestaansrecht verloren.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, daar zijn ze ook meester in op metal-fora.lekker tussen de regels door posten.
FOK!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oke, nu heb je al je bestaansrecht verloren.
Metalfora
Moequote:Op dinsdag 20 september 2011 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
lekkerwijf! hoe is het?
Ja godverdomme, dat is negen twaalf jaar terug!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oke, nu heb je al je bestaansrecht verloren.
Metalfora
aantal posts: 9896 (gemiddeld 205 per dag)quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef Plastic_zak het volgende:
Hoeveel posts heb ik nu ?ik lan mn lay-out niet veranderen
mwa gaat wel hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Moe
Maar het gaat wel... je moet door hè!
En met jou dan
quote:
Hoe is het met mijn allerliefste modjequote:
nog 4 en dan ben ik een echte FOK!kerquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aantal posts: 9896 (gemiddeld 205 per dag)
Ik leef bij wüsthof. Chef's best friendquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb alleen zo'n koksmes hier
Dan heb je er 9900 en dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nog 4 en dan ben ik een echte FOK!ker
met 9900 ben je een echte FOK!ker?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee, dan moet je er nog 100. Banaan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Alles hier, van pannen tot schorten, was een huwelijksgeschenkquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb alleen zo'n koksmes hier
Ja, maar dat is teringduur. Wel erg mooi spul inderdaad!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik leef bij wüsthof. Chef's best friend
Ik dacht dat die 8 een 9 wasquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
met 9900 ben je een echte FOK!ker?
Hans anders?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik dacht dat die 8 een 9 was
als ze maar mooi en lief zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als er maar een gat in zit, he gozert
Prijs/kwaliteitverhouding, aye. Maar ik snap wel dat het voor de hobbykok teveel kost.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alles hier, van pannen tot schorten, was een huwelijksgeschenk
Goed spul!
[..]
Ja, maar dat is teringduur. Wel erg mooi spul inderdaad!
Ik spreek hier met een professionele kok?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Prijs/kwaliteitverhouding, aye. Maar ik snap wel dat het voor de hobbykok teveel kost.
liefde op FOK!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Misselijkmakende ransapen hier. Net vroeg ik where is the love, maar dit is weer iets teveel van het goeie
Hatersquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Misselijkmakende ransapen hier. Net vroeg ik where is the love, maar dit is weer iets teveel van het goeie
Ik heb hier 3 pannen van BK. Werkt ook echt als een trein. Zo'n hele set zal dan wel helemaal fijn werken inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alles hier, van pannen tot schorten, was een huwelijksgeschenk
Goed spul!
doe dat dan ook eensquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
eerder een ga vroeger slapen
en een gat dusquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
als ze maar mooi en lief zijn
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb hier 3 pannen van BK. Werkt ook echt als een trein. Zo'n hele set zal dan wel helemaal fijn werken inderdaad.
Wanneer jij in een gewillige bui bent?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hoe is het met mijn allerliefste modje![]()
Wanneer kom je nou es langs
hihihi bugquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
mijn posts komen niet door
oh nu wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |