quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat Delft Rijswijk een kutstad kutdorp is?
Sinds 3 augustus 2011 al bijna 10.000 posts hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Uit 2002 komen en maar 6032 posts hebben
Ik vond mijn gemiddelde postcount per dag al veel, maar die van jou is bijna 10x zo grootquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Uit 2002 komen en maar 6032 posts hebben
Ik heb de saus nog nooit op.quote:
Dat is ook triest.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:04 schreef Intronic het volgende:
[..]
Sinds 3 augustus 2011 al bijna 10.000 posts hebben______________!

quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat is ook triest. [ afbeelding ]
FML.
wiskunde is kutquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:08 schreef Rezania het volgende:
Mijn vrienden vinden mij een wiskunde-nerd.![]()
![]()
ja man niet bij te houden the fuckquote:
vervelend man misschien had je ze uit moeten doen maar powernap is wel chil enzoquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:12 schreef aight1 het volgende:
Bah dat was een lange powernap en een stomme want last van lenzen jammer
vannacht was ik vergeten lenzen uit te doen, vroeg me de hele ochtend af waarom ik zo vaag keek en mn ogen traanden, tot ik dacht o ja zijn mijn lenzen misschien nog wel. Dus ik prikken in mijn oog en ja hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:12 schreef aight1 het volgende:
Bah dat was een lange powernap en een stomme want last van lenzen jammer
Dat is echt pijnlijk, heb dat ook wel eens gehad. Kreeg me ogen bijna niet openquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
vannacht was ik vergeten lenzen uit te doen, vroeg me de hele ochtend af waarom ik zo vaag keek en mn ogen traanden, tot ik dacht o ja zijn mijn lenzen misschien nog wel. Dus ik prikken in mijn oog en ja hoor
Samenvatting: lenzen vannacht vergeten uit te doen
wat een stupiditeitquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
vannacht was ik vergeten lenzen uit te doen, vroeg me de hele ochtend af waarom ik zo vaag keek en mn ogen traanden, tot ik dacht o ja zijn mijn lenzen misschien nog wel. Dus ik prikken in mijn oog en ja hoor
Samenvatting: lenzen vannacht vergeten uit te doen
Dat laatste is wel echt kut. Ik zou bang worden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:24 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat is echt pijnlijk, heb dat ook wel eens gehad. Kreeg me ogen bijna niet open.
Ja nou moe zijn enzo en dan word ik vergeetachtigquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:24 schreef aight1 het volgende:
[..]
wat een stupiditeit
wel terechte klacht
ik wou dat ik ogen hadquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wou dat ik lenzen kon dragen.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die jaloers zijn op mensen met zwaktes
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:29 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat is geen zwakte. Het is een genotsmiddel.
.
.
.
ja man, lekker voor de kachel oprollen, filmpje erop, thee drinken en met de poes knuffelen!quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:29 schreef Beach het volgende:
[..]
liever eerst de herfst met storm en regen
Dus nekschotje voor iedereen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:29 schreef aight1 het volgende:
Mensen die niet voldoen aan het ideaalbeeld
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:29 schreef aight1 het volgende:
Mensen die niet voldoen aan het ideaalbeeld
kastanjesquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:29 schreef Beach het volgende:
[..]
liever eerst de herfst met storm en regen
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja man, lekker voor de kachel oprollen, filmpje erop, thee drinken en met de poes knuffelen!
Tevens met de auto lekker stoelverwarming aan en kutscholieren die fietsen uitlachen
Terecht klacht, alles zit dan in ene stampensvol.quote:
In autotje met van die heerlijke koude leren stoelen zodat het nog fijner is als de stoelverwarming erdoor begint te komen, gewoon weg genietenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Terecht klacht, alles zit dan in ene stampensvol.
Met de auto in de file staan als het sneeuwt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
In autotje met van die heerlijke koude leren stoelen zodat het nog fijner is als de stoelverwarming erdoor begint te komen, gewoon weg genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |