quote:
Eet smakelijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:46 schreef LompeHork het volgende:
Eens met TT, eveneens aan het eten
Wat nou weer?quote:
Sowieso dat je het dan meteen mee krijgtquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:45 schreef LompeHork het volgende: [..] Amaaaaaaaaaai, Gertjeeeeeeeeeee, ik heb Samson nodig!
Ik zie er veelste jong uitquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:43 schreef coban het volgende:
[..]
Zei ze Tsss?wat een bitshhhhhhchhcch.
Mij schatten ze juist ouder
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:44 schreef TWP het volgende:
[..]
Like a boss. Dom wijf
Volgende keer trouwens in Samson en Gert stijl die shag kopen.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:49 schreef coban het volgende:
Haha in turkije denken ze dat ik getrouwd ben
Macroeconomics? Wij ook nml.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoe dom is dit, we hebben voor economie wel een Engels boek maar de toetsen enzo worden allemaal gegeven in het Nederlands.
je geeft je ping nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Eet smakelijk.
[..]
Wat nou weer?
Awh oke, wel vaagquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:51 schreef coban het volgende:
Yes! Denk ik
Doe jij economischr opleiding? Ik dacht communicTi alleen ofzo
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zegt degene met de Samsung Galaxy S.
Was ik je fantasievriend dan niet?quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:55 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb een fantasie vriend
Samen met hem kan ik alles delen en ik hoef me voor niets te schamen..
Hij is er altijd voor mij
[ afbeelding ]
Jij hoort er ook bijquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:55 schreef coban het volgende:
[..]
Was ik je fantasievriend dan niet?
Oké, bedankt voor het melden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:55 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb een fantasie vriend
Samen met hem kan ik alles delen en ik hoef me voor niets te schamen..
Hij is er altijd voor mij
[ afbeelding ]
Succes lieverd.quote:
Recht is veel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Awh oke, wel vaag
Ja communicatie maar krijg ook vakken als economie, volgende blok krijgen we recht
Na dit jaar moet je een profiel kiezen dus of economische/business en arabisch of meer communicatierichting op + arabisch etc
Bedrijfseconomie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:58 schreef coban het volgende:
Ze gaat nr maastricht.
Wat studeer jij dan?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:00 schreef coban het volgende:
OMGOSHBZE ZEGT TOCH VAN IK GA DUS IK ZEG DOE
PLASTIC HIER EEN BEETJE AANDACHT
Omdat Delft een kutstad is?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom kan ik in de buurt van mn stage geen broodje döner kopen ?
Helaasquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:02 schreef Plastic_zak het volgende:
Vandaag maak ik mijn 10.00ste post
Met die saus erbijquote:
Bij mij staat er een Turkse kerel recht voor de school allerlei broodjes te verkopenquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom kan ik in de buurt van mn stage geen broodje döner kopen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |