Vorige week huilde je nog om mijn mensen die postsquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:54 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Mensen die geen eetkamer hebben.
Omdat jij het te vaak doet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vorige week huilde je nog om mijn mensen die posts
Mee eens, het moet hier eens wat strenger worden..quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:57 schreef coban het volgende:
Ik sta open voor een nieuw beleid: iedereen die mij pest moet dood
Jij bent de lul of je hebt geen vrouwquote:Op dinsdag 20 september 2011 17:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Laat ik dat nou net niet hebben
Niet veters bij je schoen in doenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:04 schreef FreezePop het volgende:
Als je klittenband gebruikt hoef je nooit je veters te strikken.
Je faalt, je faalt..quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:04 schreef #ANONIEM het volgende:
Hoe komt het dat iedere keer als ik topickill wil posten, iemand post?
Je veters moet je gewoon één keer strikken en daarna nooit meer.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:04 schreef FreezePop het volgende:
Als je klittenband gebruikt hoef je nooit je veters te strikken.
is een complotquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:04 schreef #ANONIEM het volgende:
Hoe komt het dat iedere keer als ik topickill wil posten, iemand post?
Hier ga ik niet eens op inquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:07 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Wie is BA en wie is ZEN?Hallo btw.
de hema wel die verkopen ons producten met gifquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:07 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Jij denkt zelfs nog dat de Hema, jouw oma en je buurman een complot tegen jou vormen.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:08 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
de hema wel die verkopen ons producten met gif
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |